| Betreft: | evenement: Overkill Ⅱ, vrijdag 12 januari 2007 om 20:00 |
Catscan had je ook wel thuis mogen laten....
Voor de mixkwaliteiten van hem hoef je het niet te doen.
Helaas wel, maar al het mindere volk gaat steeds minder naar de mainstream feesten... laten we hopen dat er een GOED deurbeleid is!
Neophyte mense..komt wel minder goed volk op af
En dat is iets dat je niet kunt ontkenne
Ik ben benieuwd wat ze nu doen met die 2e zaal?!
Misschien handig om die als Chill Out te gebruiken ?!
Sorry. Bedoel idd geen muziek in area 2. Deze wordt wel bedoeld om te chilluh....
niet te veel zeiken mensen. Tegenwoordig zijn jullie te verwend vroeger gingen ze gewoon los maakt nix uit welke dj Als we dat weer eens terug krijgen worden de feestjes cker een stuk vetter
Ik ben benieuwd wat ze nu doen met die 2e zaal?!
Misschien handig om die als Chill Out te gebruiken
Neophyte = relax vraag me af waar jij neophyte hebt gezien, ben de halve neophyte world tour afgeweest. heb nergens stress gezien dus.....................????????????????????????????????
Dit zou pas super zijn:
20:00 Daniela Haverbeck
21:00 Frank Kvitta vs Sven Wittekind
22:00 Rude Awakening
22:00 Waldhaus & Weichentechnikk (live)
00:00 Peaky Pounder
01:00 The Outside Agency
maar is natuurlijk een grap he voor een mainstream feest is dit nix.
misschien eens zelf zo'n feest geven
Doe dan een Industrial feest. Voor de geïnteresseerde in harde techno, hardtekno en industrial(hardcore).
die lopen ook niet zo geweldig
we gaan gewoon na dit feest line-up is en hopelijk wordt er wat meer gepraat over het feest zelf dan alleen maar line-ups want die is er al
Ik mis Armageddon project, N-Vitral en vooral Void Settler (LIVE)
Er rijden ook bussen via Velden, Venlo, Tegelen, Blerick, Maasbree, Hout-Blerick, Baarlo, Kessel en Helden.
Zie www.uitgaansbus.nl
En deze keer kom ik nogmaals speciaal uit Zeeland...
posters genoeg, maar de flyers ben ik nagenoeg door heen. heb iemand een flinke ronde laten rijden door alle snackbars, videotheken, kroegen etc.. en dan zijn die 5000 zo op...
alleen die kut tot 2 uur maar focking regels altijd
k weet toch weer hoe dat gaat sta je buiten denk je humzzz waar gaan we nu heen
Is er trouwens iets geregeld qua airco want de vorige keer was het niet bepaald koud...?