Partyflock

Forumonderwerp · 906041

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Mensen omdat het vorig jaar een flink sucses was lijkt het me leuk om ook dit jaar weer een meeting te doen op Centraal Station. Vorig jaar was er meer dan 50 man en het was zeker wel geslaagd. Denk ook niet echt dat het eeen probleem is om dit aantal weer te redden.

Oja me Zus is ook jarig dus wordt xtra gezellig. :yes:

Mocht er nog wat zijn bel me dan ff 06-1497....
Oja neem zoVEEL mogelijk mensen mee!!!!!

Meeting op Project: Hardcore.nl
Lokatie: SilverDome
Organisator: HeRR GLäTZe
Wanneer: zaterdag 4 november 2006
Tijdstip: 22:30
Waar: meeting Den Haag cs in de stations 22.30!!!!!!

Gaan we Weer lekker met HEEELE grote groep weg net zoals met outdoor!!: knalleuh!!!
.

Voeg jezelf ook even toe: https://partyflock.nl/meeting/4076
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 11:37:
Het waren dus miljarden

nah en wie motte dat weer betalen :[
:loser: sukkels joh

Waarschuw beheerder
Ben der klaar voor. Ben der klaar voor. Ben der klaar voor. Ben der klaar voor. Ben der klaar voor. Ben der klaar voor. Ben der klaar voor. Ben der klaar voor. Ben der klaar voor. Ben der klaar voor. Ben der klaar voor. Ben der klaar voor. Ben der klaar voor. Ben der klaar voor. Ben der klaar voor. Ben der klaar voor.

Waarschuw beheerder
ikke ook! ikke ook !ikke ook ! ikke ook ! ikke ook! ikke ook !ikke ook ! ikke ook !ikke ook! ikke ook !ikke ook ! ikke ook !ikke ook! ikke ook !ikke ook ! ikke ook! ikke ook !ikke ook ! ikke ook !ikke ook !ikke ook! ikke ook !ikke ook ! ikke ook !ikke ook! ikke ook !ikke ook ! ikke ook !ikke ook! ikke ook !ikke ook ! ikke ook !

Waarschuw beheerder
donateur
hier nog 1 hier nog 1 hier nog 1 hier nog 1 hier nog 1

Waarschuw beheerder
bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna :bier: :speed:

Waarschuw beheerder
donateur
jajajajajajajaja

Waarschuw beheerder
Zozo er zijn tog nog mensen d89dat iedereen bij ado zat. Verveel me de pleurus:P

Waarschuw beheerder
donateur
nee ben thuis zit te wachten tot het tijd is :P

Waarschuw beheerder
donateur
was gezellie mensen :D