Partyflock

Forumonderwerp · 905757
Waarschuw beheerder
Het volledige programma van dhr. Pastors en Eerdmans staat is vandaag bekend gemaakt. Speerpunten zijn integratie, veiligheid en bureaucratie.
Hele sterke punten vind ik, wat jullie?!
Waarschuw beheerder
LEES het partij"programma" eens, en reageer dan nog een keer

heb ik gedaan :)

bepaalde punten spreken me erg aan bepaalde punten minder

en dat gejengel over het onderbouwen en typisch anders links gelul poep ik op.

gaan jullie je maar fijn druk maken over het onderbouwen... jammer dat die gedrevenheid er nooit is als het om problemen oplossen gaat en als het gaat om daadkracht tonen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op zaterdag 14 oktober 2006 om 00:56:
en dat gejengel over het onderbouwen en typisch anders links gelul poep ik op.

ja, want een uitspraak onderbouwen is "links gejengel", rechts houd zich liever bezig met onzin uitkramen want je hoeft het toch niet te onderbouwen.

Ik denk niet dat de VVD blij zal zijn met jouw uitspraken ;)

jammer dat die gedrevenheid er nooit is als het om problemen oplossen gaat en als het gaat om daadkracht tonen...

Owjah, dat is waar! Jij zet jezelf 50 uur per week in om van Nederland een betere plaats te maken en ik zit heel de dag thuis te jengelen dat rechts zoveel beter is, want onderbouwen is toch voor mietjes.
(maar dan omgedraait denk ik)
Waarschuw beheerder
ja, want een uitspraak onderbouwen is "links gejengel", rechts houd zich liever bezig met onzin uitkramen want je hoeft het toch niet te onderbouwen.

kzie pastoors anders genoeg ze punten onderbouwen bij interviews hoor.
eerdmans ook :yes: nog meer ?
Ik denk niet dat de VVD blij zal zijn met jouw uitspraken

:gaap:

Owjah, dat is waar! Jij zet jezelf 50 uur per week in om van Nederland een betere plaats te maken en ik zit heel de dag thuis te jengelen dat rechts zoveel beter is, want onderbouwen is toch voor mietjes.
(maar dan omgedraait denk ik)

kweenie... je zit vaker op pf dan ik denk ik :P ongeveer elk topic reageer je dus je moet toch ergens de tijd vandaan halen :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op zaterdag 14 oktober 2006 om 01:06:
kzie pastoors anders genoeg ze punten onderbouwen bij interviews hoor.

Tuurlijk, zoals laatst bij Pauw & Witteman "ik zie alleen maar incompetente mensen in de kamer zitten en ik ga daar eens even verandering in brengen", blijkbaar is hij opeens vergeten waarom hij ook al weer moest stoppen als wethouder.

En de overige onderbouwingen als "ik hou van pimmetje" kennen we intussen ook wel.

eerdmans ook nog meer ?

je bedoelt die ene mijnheer die zijn eigen partij misbruikt voor zijn eigen agenda en daar met een vertrouwensbreuk is weggelopen omdat het voor hem persoonlijk beter uit kwam?
Erg betrouwbaar iemand ja...

kweenie... je zit vaker op pf dan ik denk ik ongeveer elk topic reageer je dus je moet toch ergens de tijd vandaan halen

5 topics in 10 minuten en dit is de eerste keer dat ik hier zit vandaag.

50 uur per

week, naast mijn 44 urige baan.
Ik slaap ongeveer 5 uur per nacht :P
Waarschuw beheerder
Tuurlijk, zoals laatst bij Pauw & Witteman "ik zie alleen maar incompetente mensen in de kamer zitten en ik ga daar eens even verandering in brengen", blijkbaar is hij opeens vergeten waarom hij ook al weer moest stoppen als wethouder.

wat is er mis met een nieuwe wind door de politiek zodat de politiek fris blijft en dichter bij de burger komt?

leg mij dat nou is uit.
en opzich incompetente mensen....

lazrak 70% van de tijd is ie er niet zegt wel genoeg toch ?

je bedoelt die ene mijnheer die zijn eigen partij misbruikt voor zijn eigen agenda en daar met een vertrouwensbreuk is weggelopen omdat het voor hem persoonlijk beter uit kwam?
Erg betrouwbaar iemand ja...

et zit wel diep he sinds eerdmans, klaas de vries aant huilen heeft gemaakt.

week, naast mijn 44 urige baan.
Ik slaap ongeveer 5 uur per nacht

wil je nu een lintje?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op zaterdag 14 oktober 2006 om 01:14:
wat is er mis met een nieuwe wind door de politiek zodat de politiek fris blijft en dichter bij de burger komt?

Welke nieuwe wind? Je gaat zakkenvullende een-kamer-partijtjes toch niet vergelijken met politici?

Wat heeft nu een groep Lazrak, Nawijn of Wilders voor positiefs gedaan de afgelopen jaren, iets waarvan ze kunnen zeggen "kijk en dat hebben we nou voor elkaar gekregen!".
Juist....helemaal niets!

De enige partij die al vanaf de jaren 60 bezig is met een nieuwe wind is D66, met wisselend succes. Wil je een partij hebben die met een nieuwe wind komt...stem dan D66 zou ik zeggen, maar ik denk dat hun ondergang ook ermee te maken heeft dat men liever politici hebben die politiek bedrijven en minder bezig zijn met het luchten van de kamer.

lazrak 70% van de tijd is ie er niet zegt wel genoeg toch ?

Veel politici zitten het meeste van hun tijd niet in de kamer, maar in de commissievergaderingen.

Dat onze blonde jongen liever in beeld zit te kalken op een velletje papier, dan nuttig werk verrichten in de commissies moet hij helemaal zelf weten.
Het zegt helemaal niets over de aanwezigheid van een politicus of hij goed zijn werk doet of niet.

et zit wel diep he sinds eerdmans, klaas de vries aant huilen heeft gemaakt

Ik heb geen idee waar je het over hebt en het kan me eigenlijk niet eens iets schelen.

wil je nu een lintje?

In tegenstelling tot veel zakkenvullende rechtse politici, haal ik mijn erkenning uit het werk wat ik doe :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 oktober 2006 om 01:27:
In tegenstelling tot veel zakkenvullende rechtse politici, haal ik mijn erkenning uit het werk wat ik doe

Zo lekker politiek correct he...whoahahaha

Trouwen? Of gewoon gelijk neuken?

LOL

Waarschuw beheerder
Wat heeft nu een groep Lazrak, Nawijn of Wilders voor positiefs gedaan de afgelopen jaren, iets waarvan ze kunnen zeggen "kijk en dat hebben we nou voor elkaar gekregen!".
Juist....helemaal niets!

dat komt omdat nog niets te vertellen hadden.

Alleen die lamzak van een zalm en een brilsmurf van een balkenende hadden wat te zeggen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 oktober 2006 om 16:45:
dat komt omdat nog niets te vertellen hadden.

Wilders is uit een regeringspartij gestapt, Nawijn is zelf minister geweest en sjah..lazrak :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 oktober 2006 om 01:10:
En de overige onderbouwingen als "ik hou van pimmetje" kennen we intussen ook wel.

:D

Pastors is ook homo? :)
Waarschuw beheerder
Welke nieuwe wind? Je gaat zakkenvullende een-kamer-partijtjes toch niet vergelijken met politici

we vergelijken jou toch ook niet met varkens?
Je gaat zakkenvullende een-kamer-partijtjes toch niet vergelijken met politici?

Eerdmans is toevallig een heel hard werkende politicer :yes: en ome Pastors zei wat over 'mussies', ben blij dat hij er nog is man!!!!

Waarschuw beheerder
Haha in ieder topic wat te maken heeft met politiek of onze multikul-samenleving is Vip aan de gang! :roflol:
Waarschuw beheerder
ja klopt, jammer dat er niet meer van zulke types zijn, maar dan meer met mijn opvattingen... ;)
Artiest {SHOWLIST artist 30020, 18755, 74664}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 00:48:
Ik weet niet of je Pastors vandaag bij Pauw & Witteman hebt gezien, maar het enige wat hij doet is afgeven op iedereen en roepen dat hij het veel beter zou doen.

Dit doet de SP al 16 jaar

en Bos heeft er ook een handje van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danamylo op maandag 16 oktober 2006 om 10:00:
Welke nieuwe wind? Je gaat zakkenvullende een-kamer-partijtjes toch niet vergelijken met politici

Was het niet Wouter BOS die een top-baan bij shell had...?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Danamylo op maandag 16 oktober 2006 om 10:00:
Eerdmans is toevallig een heel hard werkende politicer

En de rest zit niets te doen volgens jou?
Hij kan nog niet eens zijn eigen standpunt verdedigen over halal-vlees zonder op "eh uh, dat wil het volk" terug te vallen.

en ome Pastors zei wat over 'mussies',

Pastors heeft de grootste moskee van Rotterdam gebouwd, gedeeltelijk van gemeenschapsgeld en de bezwaarschriften heeft hij naast zich gelegd omdat de grond al verkocht was.

Maar goed, daar hoor je hem tegenwoordig niet over...

Was het niet Wouter BOS die een top-baan bij shell had...?

Inderdaad, had.
Dus als hij zijn zakken wilde vullen had hij niet de politiek in moeten gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 18:22:
En de rest zit niets te doen volgens jou?

klopt aardig idd... Toch maar hopen dat dhr. Balkenende premier blijft!! :yes:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 18:22:
Inderdaad, had.
Dus als hij zijn zakken wilde vullen had hij niet de politiek in moeten gaan.

Hebben ze bij Shell ook zo'n uitstekende wachtgeld regeling dan?