Partyflock

Forumonderwerp · 905551

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wilders bang voor 'tsunami van islamisering'

- Volkskrant
vrijdag 06 oktober 2006
Volkskrant DEN HAAG - Nederland staat aan de vooravond van een ‘tsunami van islamisering’. Moslims zullen de Nederlandse samenleving overspoelen en zorgen voor criminaliteit en overlast, ook op het platteland. Hun intolerante en gewelddadige cultuur zal de Nederlandse samenleving raken ‘in het hart, in onze identiteit’.

Dit zegt Geert Wilders, leider van de Partij voor de Vrijheid, zaterdag in de Volkskrant, in het derde deel van de serie interviews met lijsttrekkers. Wilders noemt de islamisering ‘het grootste probleem’ van Nederland. ‘Als we ons daar niet tegen verweren zullen alle andere punten uit mijn programma voor niks blijken te zijn.’

In de Utrechtse wijk Kanaleneiland, waar hij lang heeft gewoond, zag Wilders in de jaren negentig met eigen ogen hoe niet-westerse allochtonen de wijk overnamen. ‘Toen ik er kwam waren minderheden nog in de minderheid, toen ik er vertrok was het precies andersom. Dat merkte je: veel inactiviteit, veel criminaliteit. Hoe vaak heb ik niet moeten rennen van mijn auto naar de voordeur om veilig binnen te komen? Dat was geen feest.’

Wilders ziet een rechtstreeks verband tussen de islamititische cultuur en het criminele gedrag van Marokkaanse ‘straatterroristen’. Wilders: ‘Hun gedrag vloeit voort uit hun religie en cultuur. Je kunt dat niet los van elkaar zien.’ In een gematigde islam gelooft hij niet. ‘Ik geloof helemaal niet in de islam. Wat krijgen we nou?’

De politicus hekelt het ‘overdreven Nederlandse redelijkheidssyndroom’ en pleit voor een keiharde aanpak. Niet-westerse allochtonen zijn niet langer welkom in Nederland. De reeds aanwezige allochtonen moeten een ‘assimilatiecontract’ tekenen, waarin ze beloven dat ze zich aanpassen aan ‘de dominante Nederlandse cultuur’ en bijbehorende waarden en normen. Allochtonen die het contract schenden moeten Nederland verlaten. Dat zullen er niet zoveel zijn, denkt Wilders, omdat de wet een afschrikwekkende werking zal hebben. ‘Ik denk dat je maar één of twee vliegtuigen nodig hebt.’

Hier het hele stuk:

http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=533&Itemid=74
Waarschuw beheerder
Wilders heeft gewoon een paar goede punten en slechte. Zoals elke partij die heeft.

Maar dat hij wijst op het gevaar van de "overspoeling" van moslims c.q. islam is gewoon waar. Of men dit nu als negatief of positief wil uitleggen is een tweede.

Ikzelf heb toch liever dat de "nederlander" wel overheersend blijft in Nederland. Niet omdat turken, marokkanen antilianen etc bij mij in een kwaad daglicht staan, maar omdat ik vind dat Nederland wel grotendeels de Nederlandse cultuur, waarden en normen, en levensopvatting moet behouden.
Jammer genoeg delen voorgenoemde groepen vaak niet die mening en brengen hun eigen waarde en normen (doden om de familie-eer te behouden) cultuur (hoofddoeken, talloze moskeeen) etc mee naar Nederland en behouden die in de volgende generaties. Als deze generaties sneller groeien dan de nederlandse zijn wij straks toch echt de Nederlandse identiteit kwijt ons land.

Dus het gaat mij niet om de "buitenlandse" groepen, het gaat mij om de "nederlanders" en het behoud van onze eigen cultuur en geschiedenis.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bounce: metal cooler :bounce: op dinsdag 10 oktober 2006 om 10:10:
En bovendien vinden de meeste moslims onze vrouwen een stel loze hoeren, dat heb ik zo'n cristelijke gast nooit horen zeggen

ja idd he, zelfs voor de camera can TV rijnmond geven ze dat toe.

je die Nederlandse meisje is een hoer omdat ze geen hoofdoek draagd enz en dus vraagt ze om onze aandacht, die marokaanse meisje krijgt meer respect en valleen we niet zo lastig enz...

Het is toch te zot voor woorden :s

Uitspraak van Mani di Mani op dinsdag 10 oktober 2006 om 10:23:
Wilders heeft gewoon een paar goede punten en slechte. Zoals elke partij die heeft.

Maar dat hij wijst op het gevaar van de "overspoeling" van moslims c.q. islam is gewoon waar. Of men dit nu als negatief of positief wil uitleggen is een tweede.

Ikzelf heb toch liever dat de "nederlander" wel overheersend blijft in Nederland. Niet omdat turken, marokkanen antilianen etc bij mij in een kwaad daglicht staan, maar omdat ik vind dat Nederland wel grotendeels de Nederlandse cultuur, waarden en normen, en levensopvatting moet behouden.
Jammer genoeg delen voorgenoemde groepen vaak niet die mening en brengen hun eigen waarde en normen (doden om de familie-eer te behouden) cultuur (hoofddoeken, talloze moskeeen) etc mee naar Nederland en behouden die in de volgende generaties. Als deze generaties sneller groeien dan de nederlandse zijn wij straks toch echt de Nederlandse identiteit kwijt ons land.

Dus het gaat mij niet om de "buitenlandse" groepen, het gaat mij om de "nederlanders" en het behoud van onze eigen cultuur en geschiedenis

helemaal mee eens :jaja:
Waarschuw beheerder
Ja, dat is zo er komen nu zoveel moslims dat wij overspoeld worden.
Zie maar hier, welgeteld miss 4 kerken tegen 6 moskeen (en er wordt alweer plaats gemaakt voor nr 7

ovreral zie je ze lopen en rondhangen, stenen gooien op andere mensen, auto's vernielen, schelden en bedreigen.
Gewoon openlijk midden op de dag. Niemand die er wat van durft te zeggen want of je hebt een steen in je nek of ze vernielen je huis,auto enz.

Ik ben verder heel niet racistisch maar gewoon rieel. Ik heb ook niets tegen buitenlanders algemeen of ze nou zwart, blank, geel of rood zijn interresserd mij niet maar die intolerantie tegenover andere mensen door moslims daar kan ik echt niet tegen.

Ik behandel mensen precies zoals ze mij behandelen, ben altijd aardig tegen iedereen maar gan ze raar lopen doen dan kan ik dat ook:[

Waarschuw beheerder
Wanneer komt er nu eens een Moslimpartij?
Waarschuw beheerder
Echt een man naar mijn hart. Mijn stem heeft ie!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 10:45:
Wanneer komt er nu eens een Moslimpartij

Een anti-moslimpartij bedoel je hoop ik??? O nee shit... dat kan natuurlijk absoluut niet, dan ben je een nazi als je daarop stemt. Nederland is fucked up naar de klote en er is niets meer aan te doen. We helpen het gewoon nog een handje verder naar de klote met stemmen op dhr. Bos. Maar ja het bewijs levert zich toch pas over een paar jaar.
Waarschuw beheerder
Forza Wilders.
Waarschuw beheerder
donateur

die is er al in de voorm van de PvdA
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 10 oktober 2006 om 10:48:
Een anti-moslimpartij bedoel je hoop ik??? O nee shit... dat kan natuurlijk absoluut niet, dan ben je een nazi als je daarop stemt. Nederland is fucked up naar de klote en er is niets meer aan te doen. We helpen het gewoon nog een handje verder naar de klote met stemmen op dhr. Bos. Maar ja het bewijs levert zich toch pas over een paar jaar.

Dat bedoel ik dus ook;)

Alles is al islamitisch onderhand en het wordt alleen maar erger, vooral met al die naieve nederlanders die roepen: oh ze zijn zo lief, het zijn er een paar die het verpesten voor de rest.
Nee, zeg je nou: het grote gedeelte verpest het voor de paar die wel goed willen dan zeg ik je hebt gelijk!

Maar niet lopen brullen dat ze wel aardig zijn en niet zo link als je er toevallig een paar aardige kent.

heus er zijn ook wel goede mensen onder maar dat zijn er helaas maar heel weinig.
Waarschuw beheerder
donateur
Het probleem zit hem deels in het feit dat er tegenwoordig geen enkele voorm van kritiek meer mag worden gegeven op de islam, als je een cartoon maakt over elke andere religie dan kraait er geen haan naar, maar als je dat doet met de islam dan is de wereld te klein, het is wat dat betreft een totalitair geloof wat totaal geen kritiek of satire kan verdragen, anders vallen er doden, het is net of we terug gaan naar de middeleeuwen. en politiek partijen die dit min of meer steunen zorgen voor een soort geestelijke achteruitgang van de bevolking, Met de Partij van de Achteruitgang met Wouter Boslim voorop.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 10 oktober 2006 om 11:14:
Het probleem zit hem deels in het feit dat er tegenwoordig geen enkele voorm van kritiek meer mag worden gegeven op de islam, als je een cartoon maakt over elke andere religie dan kraait er geen haan naar, maar als je dat doet met de islam dan is de wereld te klein, het is wat dat betreft een totalitair geloof wat totaal geen kritiek of satire kan verdragen, anders vallen er doden, het is net of we terug gaan naar de middeleeuwen. en politiek partijen die dit min of meer steunen zorgen voor een soort geestelijke achteruitgang van de bevolking,

Helemaal waar!

Partij van de Achteruitgang met Wouter Boslim voorop.

:lol:

Waarschuw beheerder
Het probleem zit hem deels in het feit dat er tegenwoordig geen enkele voorm van kritiek meer mag worden gegeven op de islam, als je een cartoon maakt over elke andere religie dan kraait er geen haan naar, maar als je dat doet met de islam dan is de wereld te klein, het is wat dat betreft een totalitair geloof wat totaal geen kritiek of satire kan verdragen, anders vallen er doden, het is net of we terug gaan naar de middeleeuwen. en politiek partijen die dit min of meer steunen zorgen voor een soort geestelijke achteruitgang van de

welke ambassades zijn in nederland in de fik gestoken? Wat is er in nederland gebeurd? Ik heb er niets van gemerkt en er wonen toch echt moslims heel dicht in de buurt. Je kan wel gaan roepen over rellen in syrie (of weet ik veel waar), maar dat heeft niets te maken met de moslims hier in Nederland. Wilders heeft het over hier in Nederland.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 11:45:
welke ambassades zijn in nederland in de fik gestoken? Wat is er in nederland gebeurd? Ik heb er niets van gemerkt en er wonen toch echt moslims heel dicht in de buurt. Je kan wel gaan roepen over rellen in syrie (of weet ik veel waar), maar dat heeft niets te maken met de moslims hier in Nederland. Wilders heeft het over hier in Nederland.

wat ze daar doen zouden ze hier ook doen als ze de kans krijgen.
Maar dat komt nog wel.
Waarschuw beheerder
Was van de week in een marokkaanse coffeeshop waar ik bijna dagelijks kom in Haarlem echt een geweldige shop met hele aardige mensen. Heb er nog nooit last gehad van hun religie dus dan mogen ze van mij lekker zo doorgaan. Ieder zijn ding... tot eergister. Een van de mede-bezoekers, een marokkaanse jongen, wilde van mij en mijn vriend weten waarop wij gingen stemmen. Dat wilde ik hem niet zeggen, ga geen slapende honden wakker maken, zeker niet als ik er zo vaak kom. Ik wilde wel loslaten dat ik een hekel heb aan Wouter Bos en ik beargumenteerde mijn mening goed, puur met feiten. Die jongen & zijn vrienden draaiden helemaal door. Schreeuwend bijna: "JULLIE hebben geen respect voor ons, jullie pikken niets, jullie zijn racistisch, jullie willen ons allemaal weghebben, wij doen niets fout, wij beschermen ons geloof, wij hebben jullie niets misdaan!" Ik keek hem eerst een beetje star aan want ik voelde me in een hoek gedrukt. Daarna zei ik heel kalm: je bent aan het generaliseren. Moslims willen niet over 1 kam gehaald worden maar wat doe jij nu? Hij keek me een beetje scheef aan. Ik vroeg hem waarom hij op de PvdA ging stemmen (dat had hij nml al losgelaten). Zijn antwoord luidde: Omdat mijn vader erop stemt & omdat Bos de kloof tussen arm en rijk kleiner wil maken en dat vind ik goed. Ik legde hem uit dat dat idd goed is voor mensen die niet kunnen werken door gezondheidsproblemen of geldgebrek voor studie o.i.d. maar dat er veel meer mensen zijn die ervan profiteren: buitenlanders die de moeite niet nemen te integreren, jongeren die te lui zijn om te studeren of een lening af te sluiten enz. Iets later vroeg ik hem wat hij deed voor zijn brood... Hij was werkeloos. Ik vroeg hem naar zijn studies. Hij had nooit gestudeerd daar had hij geen zin in. Ik zei dat hij dus profiteerde van mijn geld. Daar had hij geen antwoord op en de discussie werd gesloten. Ik ben zoals "de linksen" het noemen, extreem rechts georiënteerd en ik heb veel moeite gehad om me in te houden bij dit gesprek. Dat kan eigenlijk niet. Ik had gewoon mijn mening moeten kunnen geven maar helaas kan dat niet. Ik kwam in dit geval niet verder dan die jongen te confronteren met zichzelf. Had veel meer willen zeggen maar dan had ik me daar in die coffeeshop nooit meer kunnen vertonen. Sterker nog, ik hoop dat ik het dan levend naar buiten had gehaald want deze jongen werd omringd door 12 ja-knikkende vrienden. Het is erg met dit land en Wilders heeft gewoon gelijk. We staan echt aan de vooravond van een waanzinnig grote ramp. En we laten het gewoon gebeuren met zijn allen.

Waarschuw beheerder
Hij ziet zichzelf volgens mij wel als een Ariër met dat blonde haar.

Waarschuw beheerder
daar komt ie nu pas mee... ze zijn hier al kweenie hoelang al de boel aan t overnemen en naar hun hand zetten..

moet echt wat aan gedaan worden..!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 11:45:
welke ambassades zijn in nederland in de fik gestoken? Wat is er in nederland gebeurd? Ik heb er niets van gemerkt en er wonen toch echt moslims heel dicht in de buurt. Je kan wel gaan roepen over rellen in syrie (of weet ik veel waar), maar dat heeft niets te maken met de moslims hier in Nederland. Wilders heeft het over hier in Nederland

ok dat is wel zo, hier is niets in vlammen op gegaan, maar de vraag is wel wanneer dat wel kan gaan gebeuren. De instelling van de moslims hier wordt steeds herder en er wordt steeds minder kritiek geduld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 10 oktober 2006 om 12:09:
Het is erg met dit land en Wilders heeft gewoon gelijk. We staan echt aan de vooravond van een waanzinnig grote ramp. En we laten het gewoon gebeuren met zijn allen

:roflol: hoe bedoel je overdrijven

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nogmaals ik respecteer ieder z'n mening hier.

Kan het alleen maar eens zijn met de mensen die zeggen dat Geert met deze uitlating gewoon precies zegt waar het op staat en hoe de realiteit is op dit moment.

De manier waarop is misschien wat ongenuanseerd.

:bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben niet bang voor Tsunamies in Nederland

wel voor een Februaristorm tijdens het springvloed

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 10 oktober 2006 om 12:19:
k dat is wel zo, hier is niets in vlammen op gegaan, maar de vraag is wel wanneer dat wel kan gaan gebeuren. De instelling van de moslims hier wordt steeds herder en er wordt steeds minder kritiek geduld.

zo heb ik ook ooit een vriendin gehad die was zo bang dat het uitging dat ze de hele tijd tegen me zei dat ik het niet moest uitmaken. Op een gegeven moment trok ik het niet meer als ze nou eens gewoon die relatie beleefde in plaats van de hele tijd het erover hebben dat het niet uit moet gaan.

en ik heb het uitgemaakt.

self forfilling prophecy. keep up the good work :)
Waarschuw beheerder
waarom Pim fortuyn? is die vermoord door een Moslim?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 oktober 2006 om 16:57:
Kan het alleen maar eens zijn met de mensen die zeggen dat Geert met deze uitlating gewoon precies zegt waar het op staat en hoe de eraliteit is op dit moment.

De realiteit? Volgens mij weet jij helemaal niet wat de realiteit is. Vooralsnog vormen Moslims de minderheid. En Moslims met terroristische motieven zijn zelfs op drie handen te tellen. Langzamerhand gaan ook Moslims `ontkerkelijken`. Dat het lang kan duren, ben ik met iedereen eens, maar ze zullen juist dichter naar ons toekomen in hun gedrag etc.

Wilders is een populist. Hij moet eens kappen met zijn retoriek. We gaan een volkspopulist met slechts een issue toch niet echt serieus nemen? :aai:

Waarschuw beheerder
Ik zei dat hij dus profiteerde van mijn geld. Daar had hij geen antwoord op en de discussie werd gesloten. Ik ben zoals "de linksen" het noemen, extreem rechts georiënteerd en ik heb veel moeite gehad om me in te houden bij dit gesprek. Dat kan eigenlijk niet. Ik had gewoon mijn mening moeten kunnen geven maar helaas kan dat niet. Ik kwam in dit geval niet verder dan die jongen te confronteren met zichzelf. Had veel meer willen zeggen maar dan had ik me daar in die coffeeshop nooit meer kunnen vertonen.

waarom had je dan ook meer willen zeggen? Je had hem en zn vrienden klem geluld. Is toch genoeg? Of wilde je hem de schuld gaan geven van uitkeringstrekkers in lutjebroek en vrienden van die uitkeringstrekker die ook uitkeringen trekken? (maar waarvan er in feite een paar werken, dus dat verzwakt je punt)

je punt was nog sterker als je dit:

buitenlanders die de moeite niet nemen te integreren, jongeren die te lui zijn om te studeren of een lening af te sluiten enz.

gewoon algemeen had gezegd, kan hij jou ook niet verwijten dat je alle marokkanen over één kam scheert. Plus: jij zegt het alsof de helft van alle allochtonen dat doen. En dat is helaas niet waar. Dus ondanks dat je een goed punt hebt verpest je het daar een beetje.

Maar verder goed dat je t gezegd hebt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 17:05:
zo heb ik ook ooit een vriendin gehad die was zo bang dat het uitging dat ze de hele tijd tegen me zei dat ik het niet moest uitmaken. Op een gegeven moment trok ik het niet meer als ze nou eens gewoon die relatie beleefde in plaats van de hele tijd het erover hebben dat het niet uit moet gaan.

Sommige mensen ruiken een scheet ook al voordat deze gelaten is. Vind ik ook zo knap. (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De realiteit? Volgens mij weet jij helemaal niet wat de realiteit is. Vooralsnog vormen Moslims de minderheid.

kijk eens in de toekomst zou ik zeggen toets bij op google : allochtoon 2015 denhaag.

zie de berekeningen.

ze zullen juist dichter naar ons toekomen in hun gedrag etc.

met hun geloof en gedrag? ben het niet met je eens.

de normen en waarden zijn anders. en die zullen niet veranderen.

De realiteit? Volgens mij weet jij helemaal niet wat de realiteit is.

woon er midden in dus weet het wel :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 oktober 2006 om 17:28:
met hun geloof en gedrag? ben het niet met je eens.

de normen en waarden zijn anders. en die zullen niet veranderen.

normen en waarden veranderen altijd. De normen en waarden van jouw opa en oma zijn ook anders dan de jouwe.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
normen en waarden veranderen altijd. De normen en waarden van jouw opa en oma zijn ook anders dan de jouwe.

cultuur ook? :nee:

en mijn opa en oma vallen geen mensen lastig en hebben zich heel goed aangepast in de maatschappij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 oktober 2006 om 17:38:
cultuur ook?

wat is cultuur dan?

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 oktober 2006 om 17:38:
en mijn opa en oma vallen geen mensen lastig en hebben zich heel goed aangepast in de maatschappij

en ineens gooi je het over een andere boeg. Ik zeg dat normen en waarden veranderen en dat jij nu al andere hebt dan jouw opa en oma hadden. Wat heeft dat met het lastigvallen van andere mensen te maken?
Waarschuw beheerder
hanzje :respect:

Goed gediscussierd. En kieskring, wat versta jij onder cultuur?

kijk eens in de toekomst zou ik zeggen toets bij op google : allochtoon 2015 denhaag.

Heb ik gedaan, maar kom niet tot de conclusie dat de Moslims dan in de meerderheid zijn...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 8 oktober 2006 om 13:48:
In de Utrechtse wijk Kanaleneiland, waar hij lang heeft gewoond, zag Wilders in de jaren negentig met eigen ogen hoe niet-westerse allochtonen de wijk overnamen. ‘Toen ik er kwam waren minderheden nog in de minderheid, toen ik er vertrok was het precies andersom. Dat merkte je: veel inactiviteit, veel criminaliteit. Hoe vaak heb ik niet moeten rennen van mijn auto naar de voordeur om veilig binnen te komen? Dat was geen fees

hahaha respect voor die allochtonen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PpnA op dinsdag 10 oktober 2006 om 18:41:
hahaha respect voor die allochtonen

:looser:

Waarschuw beheerder
donateur

zie de berekeningen.

Kijk eens in de toekomst zou ik zeggen toets bij op google : allochtoon 2015 noord-nederland.

Zie de berekeningen zou ik zeggen (7% )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Niet, want de meeste islamieten voelen zich meer nederlander dan moslim en zullen dus ook gewoon stemmen, het grootste gedeelte op partijen zonder christelijke basis maar die zijn er tegenwoordig ook maar zat.

Slecht 0,5% van de allochtonen had interesse in een islamitische partij en dat is echt te weinig ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Het probleem zit hem deels in het feit dat er tegenwoordig geen enkele voorm van kritiek meer mag worden gegeven op de islam, als je een cartoon maakt over elke andere religie dan kraait er geen haan naar,

Behalve als je band Normaal heet, dan ben je niet christelijk genoeg om op te mogen treden in religieuze gemeenschappen.

Maar goed, dat was je denk ik even vergeten toen je dit opschreef...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bounce: metal cooler :bounce: op dinsdag 10 oktober 2006 om 10:40:
ben verder heel niet racistisch maar gewoon rieel. Ik heb ook niets tegen buitenlanders algemeen of ze nou zwart, blank, geel of rood zijn interresserd mij niet maar die intolerantie tegenover andere mensen door moslims daar kan ik echt niet tegen.

Eerst haal je hangjongeren en moslims door elkaar om je racistische motieven te bedekken en vervolgens zeg je dat je dit niet racistisch bedoelt...
..vertel, hoe bedoel je het dan wel?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 19:01:
Behalve als je band Normaal heet, dan ben je niet christelijk genoeg om op te mogen treden in religieuze gemeenschappen.

oja, en het optreden van madonna natuurlijk. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 19:07:
oja, en het optreden van madonna natuurlijk.

Dat is nog wel een beter voorbeeld eigenlijk ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van --:bounce:Maarten:bounce:-- op dinsdag 10 oktober 2006 om 19:01:
Ik meen dat ik gehoord heb dat Rotterdam intussen meer als 50% allochtoon is

Ja, maar dat gaat in de komende 5-10 jaar drastisch dalen.
Reden : de marokkaanse, turkse, ghaneze kinderen die nu op straat spelen zijn harstikke autochtoon.

Dus hoe verder je in de toekomst gaat kijken, hoe autochtoner Rotterdam zal worden.

Waarschuw beheerder
"Een land dat crimineel gedrag op straat en islamitisch terrorisme keihard aanpakt en bestraft."

"Wilders ziet een rechtstreeks verband tussen de islamititische cultuur en het criminele gedrag van Marokkaanse ‘straatterroristen’. Wilders: ‘Hun gedrag vloeit voort uit hun religie en cultuur. Je kunt dat niet los van elkaar zien.’ In een gematigde islam gelooft hij niet. ‘Ik geloof helemaal niet in de islam. Wat krijgen we nou?’ "

kvind hem altijd beetje iets te:S.......bepaalde dingen zaldie vast beetje gelijk in hebben maar hij is wel errug extreem
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee vip,die kinderen die jij noemt zijn op papier autochtoon.

in de realiteit zijn het over het algemeen kinderen met een andere kijk op de nederlandse samenleving,pakken wat je pakken kan.
Waarschuw beheerder
de meeste lonsdale pikkies die hier op wilders willen stemmen zijn van die boeren uit brabant drhente of limburg ofzo hoe kunnen jullie wetern wat er in rotterdam of amsterdam ofzo op de straat gebeurt allemaal met allochtonen of moslims die kennen jullie niet eens alleen van de televisie of uit de kranten

Waarschuw beheerder
Dit is dus precies wat ik ook denk...
Ik zei het een jaar terug al dat over een tijdje gwn helemaal niets meer over is van de nederlandse cultuur...!!
We worden gwn overgenomen door die moslims...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PpnA op dinsdag 10 oktober 2006 om 19:25:
hoe kunnen jullie wetern wat er in rotterdam of amsterdam ofzo op de straat gebeurt allemaal met allochtonen of moslims

Je zegt het zelf al, mensen lezen soms ook kranten of kijken het nieuws...
Leer jij nou maar eerst eens normaal nederlands haha;)
Waarschuw beheerder
wordt altijd overdreven kijk een keer echt naar de goede kant maar die boeren weten alleen de slechten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 19:27:
Ik zei het een jaar terug al dat over een tijdje gwn helemaal niets meer over is van de nederlandse cultuur...!!

nou (gaan we weer) wat is dan die nederlandse cultuur?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 19:27:

zoals met een speen in je mond naar feesten gaan? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 19:32:
nou (gaan we weer) wat is dan die nederlandse cultuur?

Hahahhaha klompuhhhhhh tulpuhhhhh jeweetwel;)
Maar ik bedoel het ook weer niet zo weeje, ik bedoel gwn dat er een heleboel veranderd in de tussentijd en dat er na een tijdje nix meer van ons zelf is...
Dan zijn die moslims hier gwn de baas (wat de ook onderhand al zijn!)