Partyflock

Forumonderwerp · 905514
Zag hem nog niet staan...Dus, het was een goed feest, dj`s draaide goed, geluid erg hard, voelde alles trillen.
Mooie shows, jammer dat de lasers zo weinig aanstonden.
Lekkere ijsjes!
Leuk barpersoneel! niet te beroerd om wat te geven.
Erg druk bij kluisje en wc, en warm.

goed feest!

jammer van de politie under.. zagen er een hoop, zat even bij de uitgang en er werden mensen uitgezet, ook 1 met handboeien! Volgends politie gast wilde de organisatie dit, omdat er teveel jonge kinderen binnenkomen en dan drugs gaan gebruiken! (beter deurbeleid en klaar).
Van REP mocht je wel blowen nmaar als de politie het zou zien werd je er direct uitgezet met een klein onderzoekje natuurlijk!

julie?
laatste aanpassing
erg jammer van de politie allemaal..

maarjah.. verder een geweldig feest gehad. (Y)

bart skills draaide superz de rest niet echt meer meegekregen ivm dat ik de rest van de avond in de chill heb lopen bijkomen door de hitte :S
:cheer: wauuuwww,, wat een feesie was dit weer zeg ! :cheer:

bart skills was wel mijn held van de av0ndd (natuurlijk samen met 2000 and one en michel) maar
Rachmadd: daar had k eerlijk gezegd meer van verwacht!

over 7 weekjes kunnen we er weer voor gaan
maar eerst voltt en I (L) techn0 !

heb er zin an :cheer: :cheer:
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 17:28:
die vertelden hun dat ze waren uitgenodigd.

Ze lullen maar wat... ze komen gewoon op je feestje, en je hebt er niks tegenin te brengen!!! Trust me!

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 15:46:
Dieptepunt was voor mij wel Steve Rachmad, wat een lompe zielloze Techno zeg. Verschrikkelijk! Bam bam bam bam, bam tak bam tak bam tak bam tak, etc. etc.... Hoorde geruchten dat hij de laatste tijd weer wat sterker draait, nou vond het 3x niks

Uit welk ei kom jij? Steve was juist vet!!! helemaal in z'n element.. hahaa...
Was toch wel weer een vette editie! Michel de Hey en vooral Bart Skils draaide errrug lekker :) Inderdaad gare smeris troep alleen mij hadden ze niet :D
VET feestje... heerlijke nacht!!

GODDELIJKE setjes van De Hey, Skils en Secret Cinema! :lief:

Uitspraak van technowaus op zondag 8 oktober 2006 om 10:42:
wat vonden de mensen van solid decay ??

Zeker een mindere van de avond. Sprong er niet uit. Michel de Hey was daarentegen ontzettend lekker bezig, al heel vroeg op de avond lekker pompend. T is gewoon zo'n feest van herkenning, al die vriendjes en vriendinnetjes en gezelligheid.. miste slechts 1 meisje dat thuis ziek op bed lag! :lief:

en die fucking hitte zeg! Ben nog noooit zo bezweet geweest!
laatste aanpassing

Weet je wat pas triest is,dat een vriend van mij zijn deo niet mee naar binnen mog nemen(was te verwachten)
Maar dat een politieagente die deobus uit de vuilnisbak haalt en die het aan een collega geeft,en die gaat die deo gebruiken :S
laatste aanpassing

Voor de liefhebber staan hier inmiddels foto's & filmpjes van de afgelopen Awakenings online :-)
Zie: gallery.technolusion.com
het is natuurlijk altijd makkelijk om te klagen :)
ik vond beide avonden weer top, puntje van kritiek is toch zeker wel dat je munten van vrijdag niet op zaterdag mag gebruiken. Schrale zooi, je naait de mensen die 2 dagen komen.. Je beste klanten nog wel.

En dat van die politie.. tja heel erg triest allemaal, ik zag die stille allemaal lopen. Nette kleertjes, niet bezweet... Come on..

Die security vind ik nog het ergste, niveau stoeptegel zoals ik ze gezien heb. Wil niet iedere security medewerker afzeiken maar wat ik gezien heb... oh oh allemaal lompe boeren met IQ 60. Niet praten maar gewoon direct fysiek contact. (n)

Ik vond alle optredens heerlijk, behalve Rachmad. Het spijt me zeer maar ik vind het al jaren huilen. En dan ben ik dus echt niet zo kritisch. 1 keer heeft ie voor mij echt lekker gedraaid en dat was niet eens in Nederland maar in de U60311 in Frankfurt. Het gas was er goed op in de gas en nu kwam Rachmad weer.. Poef, sfeer weg. Niemand ging meer los. Het viel dood. Einde oefening.
Artiest M10
Uitspraak van Vliegje op zondag 8 oktober 2006 om 08:22:
Volgends politie gast wilde de organisatie dit, omdat er teveel jonge kinderen binnenkomen en dan drugs gaan gebruiken! (beter deurbeleid en klaar).

Natuurlijk wilde Monumental dit niet! Gewoon een blabla verhaal van de betreffende agent. Dit is iets wat de wijkagent en HITteam perse wil doen om het leven zuur te maken van mensen die een leuke avond willen geven en meemaken. Je MOET dit als organisatie toelaten. Is geen keuze die je opgelegd wordt.
Skils duidelijk de held van de avond voor mij! Estroe goeie binnenkomer, michel de hey dit maal echt goed bezig, zo zie ik em het liefst. Bij 2000 and one zat ik er echt helemaal in, waarna skils zoals gezegd de sterren van de hemel draaide, die handen moesten wel de lucht in

daarna door veel rond lopen en ouwehoeren weinig van solid decay meegekregen, en steve rachmad kon mij ook niet zo boeien (terwijl ie laatst in roosje juist echt super was..)

secret cinema maakte de avond gelukkig weer echt mooi af (Y)

wat me wel wat tegenviel was het wat tamme publiek? maarja gelukkig met de juiste mensen om je heen had ik geen reden om dat mn gemoed te temperen :)
Heb jou helemaal niet gezien tom!

Uitspraak van Lepidus op zondag 8 oktober 2006 om 18:10:
Uit welk ei kom jij? Steve was juist vet!!! helemaal in z'n element.. hahaa...

Smaken verschillen, en dat is maar goed ook ;-)
Uitspraak van loeszie op zondag 8 oktober 2006 om 15:53:
Ik hoorde van een verhaal van een meisje dat gepakt werd met een halve pil en compleet werd uitgekleed terwijl ze er huilend bij stond. Daarbij kreeg ze een boete van van 125 euro.

dat meen je niet..ik val stil :S

(nog genoten van het water btw? ;) )

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 18:28:
Maar dat een politieagente die deobus uit de vuilnisbak haalt en die het aan een collega geeft,en die gaat die deo gebruiken laatste aanpassing 8 oktober 2006 18:28

pfff.. Die was eerst al 10 minuten bezig met zijn tas, en daarna ook nog es 10 minuten met de mijne. Ging zelfs mn kauwgompakkie openscheuren :S

Uitspraak van Tom™ op zondag 8 oktober 2006 om 18:39:
ik vond beide avonden weer top, puntje van kritiek is toch zeker wel dat je munten van vrijdag niet op zaterdag mag gebruiken. Schrale zooi, je naait de mensen die 2 dagen komen.. Je beste klanten nog wel.

de muntjes leken erg op elkaar, vrijdag lichtroze en zaterdag geel. Had er van de vrijdag nog 1 over en kon die gewoon gebruiken gister!

Uitspraak van Uneek op zondag 8 oktober 2006 om 18:46:
maarja gelukkig met de juiste mensen om je heen had ik geen reden om dat mn gemoed te temperen

juist :)
laatste aanpassing

Ik vind het wel grappig om te lezen dat mensen Rachmad de ene keer wel goed vinden en dan weer niet!

En zo iemand als Bart Skils is gewoon altijd goed,echt ongelofelijk hoe die gozer altijd staat te draaien!
Die krijgt het altijd voor elkaar om iedereen zijn voetjes van te vloer te laten bewegen!

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 19:08:
En zo iemand als Bart Skils is gewoon altijd goed,echt ongelofelijk hoe die gozer altijd staat te draaien!
Die krijgt het altijd voor elkaar om iedereen zijn voetjes van te vloer te laten bewegen!

ind! bij bart ga je gegarandeerd extreem los, altijd goed
Uitspraak van mrsk op zondag 8 oktober 2006 om 18:59:
Heb jou helemaal niet gezien tom!

idd ja! :( :'(

tering net wakker...wat een topper weer..en die politie heb ik niet eens gezien(zal wel aan de mdma poeder hebben gelegen.)
volgende maand zeker weer
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 19:08:
Ik vind het wel grappig om te lezen dat mensen Rachmad de ene keer wel goed vinden en dan weer niet!

Zo ervaar ik het ook. De ene keer is hij de man van de avond bijvoorbeeld toen hij afsloot op 8 april in de westergas. De andere keer is het de "verpester" van het feest. Lijkt wel of hij dan z'n hele set lang dezelfde plaat op heeft staan.
tja ik was erg vroeg binnen en heb met de politie gepraat en meerdere bevestigde wat vrijdag al op forum stond dat ze door awakenings zelf waren uitgenodigd. en in het begin waren de lasers ook al even erg vet en werd er een hoop uit de kast getrokken omdat, op dat moment de burgemeester er was.
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 15:26:
egt ratten zijn het: dr komt lief meisje langs dat nuchter vraagt of je nog pillen hebt.. zeg je Ja ben je de lul. wat een kutactie.. en opheldering graag dat monumental ze heeft uitgenodigd?

dat mag toch niet? politie mag toch niet uitlokken? dat is toch ook strafbaar?

in ieder geval als ze zo drugs willen vangen is het toch lachwekkend..dit is dweilen met de kraan open...hiermee pak je de dealers niet.
zooo het was vetttt!! vond deze editie beter als de vrijdag..iets gevarierdere muziek. top set van 2000 and One en Skils. Solid Decay vond ik ook erg vet, die maakten er zelf ook een goed feestje van! van die aanhoudingen heb ik niks meegekregen,zal wel aan mij liggen. Vuurwerk en lasers waren erg vet..alleen heb ik voor volgens mij een periode geen lasers gezien wanneer ik vond dat ze moesten! al met al echt vet!
Uitspraak van mrsk op zondag 8 oktober 2006 om 16:29:
pff ja echt, sta je beetje blij te springen kijken ze je weer aan of je niet spoort ()

nou spoor je ook niet helemaal ;) just kidding

was weer topfeestje! heerlijk genoten van de Hey, Skills, 2001 en Secret Cinema!! lekkere lasers, vuurwerk en weer a lot of bekenden!

van mij had die politie niet op drugs hoeven te controleren maar op de parkeerplaats de auto´s in de gaten houden; allebei me de sloten van me voordeuren zijn geforceerd! :(
Uitspraak van EL-G op zondag 8 oktober 2006 om 20:44:
van mij had die politie niet op drugs hoeven te controleren maar op de parkeerplaats de auto´s in de gaten houden; allebei me de sloten van me voordeuren zijn geforceerd!

binnen parkeerplaats?
ik zag daar wel reps rondlopen en er zullen toch wel camera's hangen?

Uitspraak van EL-G op zondag 8 oktober 2006 om 20:44:
allebei me de sloten van me voordeuren zijn geforceerd!

:O alweer El? wat klote zeg! niets eruit? (radio viel al niet te jatten ;))

Uitspraak van Anouk op zondag 8 oktober 2006 om 20:52:

de auto stond helemaal achteraan, misschien daar geen camera's..
camera's op de wc??????????? das bullshit! dat mag echt nooit! en uitlokken mag ook niet!

MAar ik heb dat HIT team wel overal op de loer zien staan! dat kleine meisje en een grote kale gast. Heel triest! ingangscontrole o.k. Maar dit gaat wel ver! straks word Amsterdam net als Arnhem.......
Uitspraak van se7en op zondag 8 oktober 2006 om 21:02:
camera's op de wc??????????? das bullshit! dat mag echt nooit! en uitlokken mag ook niet!

Je mag ook niet door rood lopen :).

Gegroet een WYNN
Zaterdag vond ik echt 3x minder dan de vrijdag, bij binnenkomst merkte je al een andere sfeer dan de dag ervoor, vond Estroe (live) wel erg lekker klinken in de gas, 1 van de acts waar ik ook het meest benieuwd naar was.

Zaterdag weinig meegekregen gelukkig van de stille die er het weekend waren.

Wat een debuut van Michel zeg, begon lekker, met meer diepgang dan ik van hem gewend ben, vervolgens heeft ie stukken in zijn set waarbij ie erg lekker opbouwt met high hats en werkend naar een climax presteerd hij het gewoon om iedere keer weer een ruft te laten ontsnappen door de boxen en weer op een laag pitje verder te gaan. :/ erg jammer...no more de Heij @ awake please....

Keek best uit naar de sound van 2000 and one, wetend hoe zijn sound is, was ik erg benieuwd naar hoe dit zou klinken in de gas ---> GEWELDIG!

Tropical Melons vond ik ook weer een zeer lekkere plaat om te horen, ondanks dat ie al 1000 x voorbij is gekomen dit seizoen. ;) Hij gaf er weer een nieuwe "schwung" aan en het ging in combinatie met de lichten en de rookspugers goed los op dat moment.

Bart was de enige van de avond die weer heel erg SOLIDE draaide en mag blijven als resident van awake. Voor mij weer de man van de avond! (y)

Zijn Solide aanpak werd d.m.v. een vette live act getracht te evenaren door een nieuw debuut op awake van de heren SOLID dekay, ze hadden op zich een heel lekker setje, alleen kwam hun volume op de 1 of andere manier niet hard genoeg uit de verf en viel hun 3 kwartier durende set naar mijn mening lichtelijk in het water. Had hier hoge verwachtingen van....

Steve nam het over en had pas nog een heerlijke set gedraaid op heroes of techno, maar naar mijn mening was ook Steve niet echt in vorm. Begon met een heerlijke opener, dezelfde plaat als Adam ooit op awake oud en nieuw er om 12 uur exact ingooide. Wat klinkt die plaat lekker in de gas zeg.....heerlijk.....

Uiteindelijk maar na een uurtje van zijn set gehoord te hebben maar naar huis gegaan, helaas Jeroen moeten missen, maar goed, na de vrijdag nog in mijn hoofd te hebben kan ik alleen nog maar aan drumcode denken!

Wat een avond was dat! :D:D:D:D:D:D

Zo, ik ben nu weer een beetje opgeknapt:p

De zaterdag was een best goede editie, in tegenstelling to vrijdag heb ik deze keer niks van de politiecontroles meegekregen.
Uitspraak van Vliegje op zondag 8 oktober 2006 om 08:22:
Van REP mocht je wel blowen nmaar als de politie het zou zien werd je er direct uitgezet met een klein onderzoekje natuurlijk!

dit is trouwens onzin, ik heb voor de politie meerdere joints gedraaid, daar gaan ze je echt niet voor onderzoeken.

Muzikaal was het niet verkeerd, ik vond Michel de Heij een lekkere set neerzetten, 2000 and One was ook goed en Skils was ook sterk bezig, Solid Decay vond ik ook best vet, Rachmad heb ik betere sets horen draaien de laatste tijd, maar toch vond ik het echt niet slecht, ik had Rachmad ook veel liever gezien aan het einde als Secret Cinema die ik een beetje tegen vond vallen als afsluiter.

En de lasers, na de vrijdag vond ik ze ook een beetje tegenvallen, maar deze keer heb ik er veel beter op gelet, en op Awake heb ik nooit een mooier lasershow gezien, echt heel vet, en ze waren best vroeg aan gegaan en ze waren de grootste gedeelte van de avond te zien, goed gedaan(y)

Helaas lijkt het de laatste tijd alsof minder mensen losgaan op Awake, achterin veel stilstaande mensen gezin, een beetje jammer:/
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 21:19:
ik heb voor de politie meerdere joints gedraaid

Wat ben je ook een aardig ventje he :lief:.

Gegroet een WYNN

Uitspraak van WYNN op zondag 8 oktober 2006 om 21:26:
Wat ben je ook een aardig ventje he .

:D

was gezellig om je nog even tegen te komen aan het einde(y)
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 21:31:
:D

was gezellig om je nog even tegen te komen aan het einde(y)

Is in ieder geval 1 iemand daar blij mee :x.

Gegroet een WYNN

Man man man...

Lekker weekend achter de rug :)
Net pas wakker geworden :S

En damnsz...wat ben ik gaar!

Awake? Een en al gezelligheid en uit je dak gaan!

Kiek al uut naar November :P

Vond het maar een matige avond(voor awakenings begrippen) wel erg genoten van Secret Cinema (super opbouw). Heb nog nooit zoveel stil gestaan als afgelopen zaterdag tijdens een awakenings feest. En ik lees dat veel mensen Michel de Heij goed vonden nou die mening deel ten zeerste niet wat was dat slaap verwekkend. Maar verder rest me toch goed vermaakt (vooral dankzij Secret Cinema)op naar de volgende in november
Zijn de setjes al ergens te downloaden?

Bart en michel waren echt te gaaf!
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 20:59:
alweer El? wat klote zeg! niets eruit? (radio viel al niet te jatten )

nee scheelt inderdaad dat de radio al paar maanden geleden is gejat! maar nu zijn allebei de sloten kapot :(

Uitspraak van Anouk op zondag 8 oktober 2006 om 20:52:
binnen parkeerplaats?

was buiten parkeerplaats en vrij achteraan... waren er pas tegen 00.30...

Uitspraak van WYNN op zondag 8 oktober 2006 om 21:37:
Is in ieder geval 1 iemand daar blij mee .

:aai:
Ja idd, wil erg graag de set van Michel de Hey hebben. Was echt gruwelijk!
heeeerlijk feestje

Uitspraak van Eddie ObsCure op zondag 8 oktober 2006 om 22:03:
Ja idd, wil erg graag de set van Michel de Hey hebben. Was echt gruwelijk!

Von het begin van hem maar matig...Kon best harder :(
Leek net of ie de climaxen gedempt had...

Maar verder op in zn set ging het beter...

jah ofniet dan in het begin draaide ie net op zn zondags maar later in zn set best stevig ijg :)
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 22:06:
Leek net of ie de climaxen gedempt had...

echt alle climaxen....als die er uberhaupt al in zaten! :P

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 22:08:
in het begin draaide ie net op zn zondags maar later in zn set best stevig ijg

Volgens mij kreeg ie onze hints door ;)
En wij maar schreeuwen Hahahaha!!
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 22:11:
Volgens mij kreeg ie onze hints door
En wij maar schreeuwen Hahahaha!!

Michel besefte opeens dat hij maar kort de tijd nog had om iets van z'n set te maken nadat je naar je horloge aan het wijzen was! :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 21:46:
Heb nog nooit zoveel stil gestaan als afgelopen zaterdag tijdens een awakenings feest

Viel me op dat er zaterdag sowieso veel mensen stil stonden. In dat opzicht ging het vrijdag 10x meer los!

Uitspraak van da_renzo op zondag 8 oktober 2006 om 22:35:
Michel besefte opeens dat hij maar kort de tijd nog had om iets van z'n set te maken nadat je naar je horloge aan het wijzen was!

Hahaha,,,opschieten klojo...je hebt nog maar een uurtje ;)
Was gezell Renzo..
Enne...een uurtje pet feest mag :P

Uitspraak van da_renzo op zondag 8 oktober 2006 om 22:35:
Uitspraak van Vanderaatje op zondag 8 oktober 2006 om 21:46:
Heb nog nooit zoveel stil gestaan als afgelopen zaterdag tijdens een awakenings feest

Viel me op dat er zaterdag sowieso veel mensen stil stonden

Waren dat geen undercovers ;)
Ik vond Bart skills maar matig draaien. Dat hebben we wel eens beter gehad. Vreselijk irritant dat hij om de 4 kicks de bass er weer uit haalde. Als je dat een paar keer doet oké, maar hij bleef dat maar doen. Werd echt irritant. Vond ik tenminste ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 22:37:
Was gezell Renzo..

Ja was zeker gezellig! Beetje jammer alleen van zaterdagnacht, had graag nog wat meer energie eruit gegooid die nacht, maarja het was even niet anders! Ben gewoon fit nu, dat mag natuurlijk niet na een weekend awake! :/

Uitspraak van da_renzo op zondag 8 oktober 2006 om 22:48:
Ben gewoon fit nu, dat mag natuurlijk niet na een weekend awake!

haha ik ben nu wel helemaal kapot:p

Ik heb een leuke feest gehad maar het was zeker niet speciaal.

Uitspraak van da_renzo op zondag 8 oktober 2006 om 22:48:
Ben gewoon fit nu, dat mag natuurlijk niet na een weekend awake!

Nah...had het eigenlijk ook hoor...
Kon wel wat meer los gaan op het einde..
De vrijdag werd tenminste afgesloten met nog een toegift..Jammer dat dat niet was op de za :(