Partyflock

Forumonderwerp · 905187
Waarschuw beheerder
beste mensen, ik heb een probleempje

ik heb nu al 3 maanden met een leuk meisje, kan erg met haar lachen, ze is erg mooi, lkkr eigenzinnig (niet zon meisje dat alles voor je doet maar een duidelijke eigen mening) passen goed bij elkaar.
toch loopt het niet egt lkkr..

haar vader heeft t gezin verlaten toen ze 4 was en daar zal t ongetwijfeld mee temaken hebben.
kijk: ze probeert de baas te spelen, ze probeert boven me te staan.. met afspraken bv, komt ze veel te laat en geeft ze me het id alsof ik niet het belangrijkste ben, uit eigen bescherming denk ik.. maar ik irriteer me er mateloos aan.. kheb al gezegd hoe ik erover denk.. maar t heeft weinig zin.. t zal ook wel aan mezelf liggen.. ik ben immers opzoek naar een meisje dat beetje afhankelijk is. maar zij is alles behalve zon meisje.. ok wel leuk opzich.. maar dr zijn grenzen.. tis af en toe net alsof zij de man is:P

ze heeft overigens zelf nog nooit echt goede relatie gehad, dus zegt ook wle iets.

ik zou graag willen dat ze zich aan me overgaf, zodat ik lief tegen dr kan doen:)

maar ik denk dat t uitzichloos is,
zijn er meisjes die zichzelf hier in herkenne, en is er wat aan te doen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja of niet.. ze wil natuurlijk wel dat er iemand is die moeite voor haar doet, anders vind ze het ook niet de moeite waard om zich ooit nog over te geven.
Stiekem beetje eigenwijs denk ik ook ;) meestal komt het vanzelf wel goed als zij er maar zeker van is.

Waarschuw beheerder
Precies.
Min of meer loopt ze je nu gewoon te testen. Kijken waar je grens ligt, kijken tot hoever ze kan gaan.
De enige reden dat ze zich soms gedraagt alsof ze jou onderuit wil halen, is omdat ze 'de baas' wil blijven - en dus wil voorkomen dat ze zelf onderuitgehaald wordt door jou. De aanval blijft nou eenmaal nog altijd de beste verdediging. ;-)

En dat ze zoiets heeft van "als ik uitga, ga ik niet de hele avond bij mijn vriend staan", dat snap ik ook, hoor. Je wilt toch een beetje rondlopen en ouwehoeren met bekenden, en niet de hele tijd je vriend in je nek hebben hangen, of handje in handje naast elkaar staan te suffen. Zou ik ook niet aan moeten denken.

Waarschuw beheerder
juist ja ben ik het met je eens..
maar weet je wat pas niet leuk is als een jongen zo bij een meisje doet :[ maarja.
ik kan haar wel begrijpen, soort van testfase waar je nu in zit, hoever ken ze gaan en wat heb jij er voor over, dan ziet ze gelijk of je de moeite waard bent.

Waarschuw beheerder
gewoon geduld hebben en veel met elkaar praten.. in een relatie moet niemand de baas willen zijn maar gewoon gelijk!
Waarschuw beheerder
Ik heb ook jarenlang bindingsangst. Toen leerde ik mijn huidige vriend kennen en hij drong niks op, was kei geduldig.
Ik heb er openlijk over kunnen praten met hem, en nu zie ik de goede kanten van een relatie. (nou heb ik het geluk dat ik een prater ben, zij miss. niet.)
Het was moeilijk voor hem en dat zou dan ok voor jou zijn, maar iemand loslaten is idd beter dan vasthouden...

ze zeggen toch: if you love something, let it go... if it comes back to you it's yours, if it doesn't, it never was...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Good Karma op zaterdag 7 oktober 2006 om 10:53:
if you love something, let it go... if it comes back to you it's yours, if it doesn't, it never was...

mooie conclusie:)

thnx allemaal, heel veel aan gehad..

ik ga het proberen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Indi-po op vrijdag 6 oktober 2006 om 15:38:
ik zou graag willen dat ze zich aan me overgaf, zodat ik lief tegen dr kan doen

maar ik denk dat t uitzichloos is,
zijn er meisjes die zichzelf hier in herkenne, en is er wat aan te doen?

zo'n vrouwtje ben ik afgelopen zomer tegen gekomen,ze is 27,doet wat modellenwerk,ogen waar je in verzuipt,lekker figuur,brute sex..(y)
heb een hele leuke tijd met haar gehad,en herken de meeste dingen van jou hierin,en geloof me maar dat je bij haar niet gelukkig gaat worden.

gevolg...;

je gaat je opvreten aan allerlei dingen,je zou bijna denken dat je wanhopig gaat worden omdat je er echt wat van wilt maken,maar het toch niet werkt.

mijn gevolg....: leuke tijd gehad----> kut gevoeld -----> nu vrijgezel...

ik raad jou dat ook aan,want er lopen er ook die dat stukje aanhankelijkheid wel hebben..(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Indi-po op vrijdag 6 oktober 2006 om 15:38:
passen goed bij elkaar.
toch loopt het niet egt lkkr..

kijk daar ga je al de fout in..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 oktober 2006 om 14:25:
en geloof me maar dat je bij haar niet gelukkig gaat worden.

deze gedachte komt ook steeds vaker naarboven ind.. alsnog ga ik wel nog effe proberen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Indi-po op zaterdag 7 oktober 2006 om 14:36:
deze gedachte komt ook steeds vaker naarboven ind

yup,in het begin wil je het niet zien omdat je helemaal gek van haar bent en gewoon wilt dat het wat word.

na een paar weken begin je dat wel te zien..
Uitspraak van Indi-po op zaterdag 7 oktober 2006 om 14:36:
alsnog ga ik wel nog effe proberen

heb zo'n vermoeden dat mijn verhaal niet veel anders dan die van jou gaat worden..maargoed,succes ermee..(y)
Waarschuw beheerder
donateur
spijt me maar zo laat je je eigen toch niet behandelen praat erover en als dat niet werkt...werkt de relatie ook nie!:jaja:

Waarschuw beheerder
weet wat je mee maak heb het dus ook. maar denk dat het voor hem nog moeilijker is, hij komt uit een net gezin en ik ben hard opgevoed. en ben benieuwd hoe het straks zal gaan als ik dienst weer in ga in maart . ;p . ik zit ook wel is met de handen in me haar van wat gaan we nu weer krijgen maar goed blijfe lagen en geniet van elkaar . maar woord het te erg dan grijp ik in en dan moet hij tog echt ff gaan kiezen van hoe of wat want het moet niet zo zijn dat ik kapot ga aan de dingen waar hij niet mee om kan of wil gaan .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kzeg maar zo
Never give up on the things that make you smile..

Aan spijt valt namelijk niks meer te doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Indi-po op vrijdag 6 oktober 2006 om 17:35:
ik ben gewoon van een meisje waarmee je hebt gewent om elke dag smsje te krijgen.. zij is tegenovergestelde

Als ik het zo lees denk ik echt dat het zelfbescherming is van haar. Weet niet wat en hoeveel ze heeft meegemaakt maar het lijkt erop dat ze vaak in de steek is gelaten en dat ze maar moeilijk mensen toe kan laten!!
Het is hoeveel jij er ook voor over hebt, het is een probleem wat je niet in een week oplost.... helaas!
Met geduld en doorzettingsvermogen kom je ver maar ligt er ook aan hoe zij daar uiteindelijk op reageerd!
Als het niet veranderd of je kan er echt geen kant meer mee op merk je dat wel en als jij je best echt hebt gedaan is het spijtig maar dan moet je haar laten gaan denk ik!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 oktober 2006 om 14:25:
mijn gevolg....: leuke tijd gehad----> kut gevoeld -----> nu vrijgezel...

ik raad jou dat ook aan,want er lopen er ook die dat stukje aanhankelijkheid wel hebben..

(Y)
Denk dat dit uiteindelijk wel belangrijk is ... en idd er zijn er zat die het wel willen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 23:20:
Als ik het zo lees denk ik echt dat het zelfbescherming is van haar. Weet niet wat en hoeveel ze heeft meegemaakt maar het lijkt erop dat ze vaak in de steek is gelaten en dat ze maar moeilijk mensen toe kan laten!!
Het is hoeveel jij er ook voor over hebt, het is een probleem wat je niet in een week oplost.... helaas!
Met geduld en doorzettingsvermogen kom je ver maar ligt er ook aan hoe zij daar uiteindelijk op reageerd!
Als het niet veranderd of je kan er echt geen kant meer mee op merk je dat wel en als jij je best echt hebt gedaan is het spijtig maar dan moet je haar laten gaan denk ik!

ja zo denk ik het ook
Waarschuw beheerder
update: t lijkt wat beter te gaan, ik geef haar iig t idee dat ik haar niet zomaar verlaat zonder verstikkend over te komen..

hou jullie op de hoogte:)