Gewoon je neus dicht houden dan proef je er niks van
Volgens mij doe je proeven niet met je neus hoor.
Probeer het maar eens uit met eten ofzo
of bef wc eend
Volgens mij doe je proeven niet met je neus hoor
Joh, zolang ze jouw groene korsten ook nog van je leuning afknabbelt, vind ik dat jij niet moet zeiken en gewoon moet snorkelen in die zure la
Ik zeik niet. Ik deel jullie alleen mee dat mijn vriendin een stinkende kut heeft. Wat je daarmee wil doen met je zelf weten.
Maar uit soladariteit blijf ik haar gewoon beffen. Goed of nie?laatste aanpassing 6 oktober 2006 14:33
zit je wel aan het goede gat te likken?
Maar uit soladariteit blijf ik haar gewoon beffen. Goed of nie?laatste aanpassing 6 oktober 2006 14:33
Bedankt voor deze nutteloze informatie!
dames lactacyd is rotzooi net als de overige producten..als ze echt ruikt moet je haar naar de huisarts sturen..heeft vast ergens last van..je kut kan het normaal gesproken goed zelf regelen dus een gezonde kut ruikt naar meer haha.. of ze hebben jou vroeger verteld dat alles naar bloemetjes ruikt...helaas niet dus
(na deze verkondiging hier op t forum staat me binne nu en 2 dagen een fikse ruzie te wachten)
omdat ik geloof in het gezegde, eerlijkheid duurt het langst als ik er andere mense mee voor lul kan zetten, en voor mij vriendin maak ik spijtig genoeg voor haar geen uitzondering
Maar uit soladariteit blijf ik haar gewoon beffen. Goed of nie
Weet je wel hoe lastig het is om lekker te beffen terwijl je met één hand je neus dicht houdt en met de andere haar lipjes probeert te spreiden?
Uitspraak van Linda-X- op vrijdag 6 oktober 2006 om 15:59:
Joh, zolang ze jouw groene korsten ook nog van je leuning afknabbelt, vind ik dat jij niet moet zeiken en gewoon moet snorkelen in die zure la
zit je wel aan het goede gat te likken?
Leeft ze nog wel ?
Ik zou dr houdbaarheidsdatum ff checken...
of ze hebben jou vroeger verteld dat alles naar bloemetjes ruikt...
of ze hebben jou vroeger verteld dat alles naar bloemetjes ruikt...
Zeg dat ze haar eigen ff wat daar, voordat je haar beft
lactaciet is geen rotzooi
lactaciet is geen rotzooi en als jij gewoon iedere dag onder de douche gaat stink je nie wat je ruikt zijn dan tog denk helleboel bacterie hoor bah bah
dus wel!!!!
ik heb het ook een tijdje gebruikt en uit eindelijk kreeg ik blaas onstekking en heeft me huisarts het me verboden om het ooit nog te gebruiken om dat het rot zooi was !!
en bovendien kan het ook zijn dat ze stinkt omdat ze een schimmelinfectie heeft ofzo... nou lekker beffen
Nee dat is ie niet, dat is de deurkruk want die geeft iedereen een hand
knijp dr lekker een fles shampoo in leeg
dan kun je nog beter de douchestraal of zo'n speciale vaginale douche erin doen...
en vaginale wasgel die lactasit zooi...
Mischien stelt hij zich wel aan, en is het een normale geur, zoals het hoort te ruiken. Je kan niet overal parfum op spuiten hoor
maar hoe weet jij het? ervaringskwestie?
nope ik heb een IQ boven de 100, dus ik kan dat bedenken
al je bedenkingen zijn gebaseerd op ervaringen in het leven
Geef haar voor Sinterklaas Lactacyd!
omdat de zuurtegraad normaal op peil wordt gehouden door de verschillende Lactobacillen (bacterien) krijgen andere "schadelijke" bacterien geen kans... door lactacyd gaat de ph omlaag en krijgen oppertunistische bacterien/gisten/schimmels hun kans... waardoor er bijvoorbeeld een blaasontsteking of een urineweginfectie kan ontstaan...
schone pik
smerige stok
maar dat betekend niet automatisch dat je er ook verstand van hebt
wat heeft vrouw zijn hiermee te maken?
je hebt er zo te zien nog steeds niet veel verstand van...
al je bedenkingen zijn gebaseerd op ervaringen in het leven
en jij wel?
nou toch wel iets meer dan jou, aangezien ik er zelf eentje heb en toch wel goed opgelet heb bij biologie
dus jij als er heel hard een auto op je afgereden komt spring jij opzij uit ervaring en niet doordat je je kan indenken dat het pijn doet om zo'n ato tegen je flikker aan te krijgen? beetje vreemd
dus jij als er heel hard een auto op je afgereden komt spring jij opzij uit ervaring en niet doordat je je kan indenken dat het pijn doet om zo'n ato tegen je flikker aan te krijgen? beetje vreemd
ja als bioloog heb je daar wel verstand van ja
volgens mij heb je t vak snel laten vallen, of niet?
en t beste is dan om ja te zeggen.. want als je t meer dan 2 jaar hebt gehad... heb je geen flikker geleerd
lees dan terug in t topic...
ik ga t niet nog een keer uitleggen.. heb t al een keer gekopieerd van mezelf..
ik nooit heb gezegt dat het eigen ervaringen
nee heb t 5 jaar gehad!
heb je geen flikker geleerd
Enig dat je probeert onztettend slim over te komen terwijl je overkomt als een halve debiel.
Die gebruikt ie om te beffen...
ja dus zeg t gewooooon
Jah, maar ik wil haar niet kwetsen... En op zich, alleen de 1ste minuut is het smerig. Daarna smaakt het vrij neutraal. Dus.
mannen ruiken ook wel ss
Jah, maar ik wil haar niet kwetsen... En op zich, alleen de 1ste minuut is het smerig. Daarna smaakt het vrij neutraal. Dus
mannen ruiken ook wel ss
zij pijpt mij wel met een pik vol smegma
spaanse kraag!