mijn wollen trui van de RIAGG
mijn wollen trui van de RIAGG
niet iedereen staat hetzelfde
Een mc donaldspakje wat ik vorige week op de kop heb weten te tikken!
Ik bedoel eigenlijk wat draag je het liefste op een feest?
ruilen tegen mijn trui?
en je werkt niet eens bij de Mac
Mijn Qlimax outfit
Een keer met de hele groep als clowns verkleed lijkt me ook wel een keer lache
Zullen we samen gaan?
gooi ik er ook nog een sleutelhanger bij
deal?
als clowns verkleed
zo heb ik ook zo vaak een zwarte piet en sinterklaas of een kerstman gezien.
Een keer met de hele groep als clowns verkleed lijkt me ook wel een keer lache
Dat was ik op Dance valley 2004, was wel leuk
Tis verdomme geen modeshow
Idd, al die pakjes en creaties waar al die meiden in rond lopen Gewoon alleen een kwestie van bekeken willen worden laat mij maar lekker de hele avond losgaan: ik zie er na 5 minuten al niet meer uit met mn rode harses, maar dat interesseert me echt geen fuck dan
Ik draag meestal gewoon een spijkerbroek met een hempje erop.. Tis verdomme geen modeshow
Rokjes zijn niets voor mij, voel ik me ongemakkelijk in..
en het is verdomme ook geen dinsdagavond op de bank
leven en laten leven mensen, ik zou nooit van mn leven een spijkerbroek aantrekken. feesten zijn voor mij een kans om lekker los te gaan met make up en verschillende kledingstijlen
en het is verdomme ook geen dinsdagavond op de bank
de kleding die ik aantrek zit heerlijk en is toch sexy
tis maar net wat voor persoon er ín die kleren zit
feesten zijn voor mij een kans om lekker los te gaan met make up en verschillende kledingstijlen
Maar in een spijkerbroek en een shirtje kan je toch ook sexy zijn?
of kan dat volgens jou alleen in een kort rokje of een hotpants?
is ook zo. soms zie ik meisjes die zijn compleet bedekt, maar die zijn me daar een partij sexy!
andersom kan ook: sommigen zijn nog "stijlvol" al hebben ze amper wat aan, anderen zien er dan uit alsof ze op de wallen werken..
persoonlijke smaak speelt een hoop mee vind ik. en je kan toch nooit iedereen gelukkig maken! daarom doe ik dus ook maar aantrekken wat ik zelf mooi vind. ik voel me iig heel sexy in een rokje en minder in een spijkerbroek. en nu mijn lichaam er nog voor geschikt is, show ik gewoon wat ik gewoon wat ik heb