Partyflock

Forumonderwerp · 904250
1 volger · 8538x bekeken
Betreft: evenement: Beter kom je niet, vrijdag 22 december 2006 om 22:00
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruud :bier: op donderdag 5 oktober 2006 om 17:02:
weet t niet hoor, blijft een rare tent!

maar een gezellige :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op donderdag 5 oktober 2006 om 16:48:
is tegewoordig overal hoor
en meestal komtdit omdat de mensen het best prima vinden

Sommige feesten hebben tog wcht een fiene line-up

Maar kom de line-up van megarave was ook echt neit vet te noemen

In tegenstelling tot bijvoorbeeld raving 4 november in het mecc

Die 2e zaal :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buhh :honger: op donderdag 5 oktober 2006 om 18:24:
tegenstelling tot bijvoorbeeld raving 4 november in het mecc

Die 2e zaal

smaken verschillen nu 1maal
ik vind er niks aan aan raving zaal 2 :d
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 2296}
Artiest Foltergeist
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op donderdag 5 oktober 2006 om 18:30:
smaken verschillen nu 1maal
ik vind er niks aan aan raving zaal 2

Dat hoeft ook niet, maar is wel de broodnodige verandering voor wat Limburgse feestjes. Ik ben trouwens ook niet zo'n fan van zo'n muziek, maar vind het wel belangrijk dat er aandacht aan wordt besteed ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foltergeist op donderdag 5 oktober 2006 om 18:34:
maar vind het wel belangrijk dat er aandacht aan wordt besteed

das idd het belangrijkste :)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op donderdag 5 oktober 2006 om 16:48:
is tegewoordig overal hoor
en meestal komtdit omdat de mensen het best prima vinden

kan je ook aan zien wat het niveau van de gemiddelde die hard hakkebargabber is:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op donderdag 5 oktober 2006 om 18:50:
je ook aan zien wat het niveau van de gemiddelde die hard hakkebargabber

wat is dat dan volgens jou ? :s
Waarschuw beheerder
wat je zelf al zegt knuppel;)

Mensen wat maar de hele tijd dezelfde inspiratieloze muziek blijven luisteren, en het nog vet vinden ook kan ik nou niet bepaald hoogontwikkeld noemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op donderdag 5 oktober 2006 om 19:20:
Mensen wat maar de hele tijd dezelfde inspiratieloze muziek blijven luisteren, en het nog vet vinden ook kan ik nou niet bepaald hoogontwikkeld noemen.

Nee ik vind niet dat je datkan zeggen
Ik vind dat je iedereen hun smaak meot respecteren

Maar de mainstream begint wel flink uitgepoept te raken ondertussen
Echt veel vernieuwends is er idd neit meer

En das echt jammer want ik vond mainstream echt vet
Moet jij tog weten Guido :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op donderdag 5 oktober 2006 om 18:30:
ik vind er niks aan aan raving zaal 2

Heel raving feest vind ik niks aan:D Als ik wil schaatsen ga ik wel naar glanerbrook:x

Doe mij maar project hardcore:respect: :respect:
Waarschuw beheerder
Kijk en daar doel ik nou juist op Emmo. Zelfs jij ben er op uitgeluisterd geraakt. Met mensen die dat niet na een tijdje raken is toch iets goed mis in mijn ogen. Die hebben echt de visie van een pantoffeldiertje.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bkjn in de peppermill :kwijl: fucking hard :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruud :bier: op donderdag 5 oktober 2006 om 17:02:
Word idd zeker vetjes denk ik, alleen jeh.. de Peppermill :O
'K weet t niet hoor, blijft een rare tent!

waar die kleuters vaak rondlopen toch? :/
Waarschuw beheerder
Ach gut. Meneer voelt zich ook in ene keer ruig nu ie 18 is:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op donderdag 5 oktober 2006 om 21:58:
h gut. Meneer voelt zich ook in ene keer ruig nu ie 18 is

Whahahahaha idd zeg

Is net zelf geen kleuter meer :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op donderdag 5 oktober 2006 om 19:20:

volgens mij zijn dat niet woorden die ik heb gezecht of het mee eens ben :s:)

Uitspraak van Buhh :honger: op donderdag 5 oktober 2006 om 20:34:
Nee ik vind niet dat je datkan zeggen
Ik vind dat je iedereen hun smaak meot respecteren

idd ja :( , vind het best goed zo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op donderdag 5 oktober 2006 om 23:37:
idd ja , vind het best goed zo

Mar tog vind ik dat de gemiddelde bezoeker van een hardcore eestje echt een "supergabber" is :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buhh :honger: op vrijdag 6 oktober 2006 om 00:37:
"supergabber" is

wat is in jouw ogen dan een supergabber ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mar tog vind ik dat de gemiddelde bezoeker van een hardcore eestje echt een "supergabber" is

vroeger waren we allemaal "supergabbers", (althans de gabbers van mijn generatie en uitzonderingen daargelaten)en nog steeds wordt die tijd aangegeven als de topjaren wat sfeer en goede feesten betreft; er werd minder gezeikt en meer gehakt en dat is waar het er nu aan ontbreekt op de feesten!en de feesten van tegenwoordig zijn heus niet altijd slechter georganiseerd hoor, de instelling van de bezoekers is gewoon anders, er is veel te weinig samenhorigheid en te veel verdeeldheid!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 6 oktober 2006 om 01:03:
wordt die tijd aangegeven als de topjaren wat sfeer en goede feesten betreft; er werd minder gezeikt en meer gehakt en dat is waar het er nu aan ontbreekt op de feesten!en de feesten van tegenwoordig zijn heus niet altijd slechter georganiseerd hoor, de instelling van de bezoekers is gewoon anders, er is veel te weinig samenhorigheid en te veel verdeeldheid

klopt idd ja helemaal wat je zegt :)

Waarschuw beheerder
Mar tog vind ik dat de gemiddelde bezoeker van een hardcore eestje echt een "supergabber" is

Ikke ook:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Budburner op donderdag 5 oktober 2006 om 21:35:
Met mensen die dat niet na een tijdje raken is toch iets goed mis in mijn ogen. Die hebben echt de visie van een pantoffeldiertje.laatste aanpassing 5 oktober 2006 21:35

Dat geldt nog meer voor mensen die constant hun eigen favoriete stijl bij anderen door de strot willen duwen en maar niet kunnen aanvaarden dat sommige mensen gewoon een andere smaak hebben. Dan laat je pas echt zien dat je niet hoogontwikkeld bent.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van «Frenky» op vrijdag 6 oktober 2006 om 09:35:
Dat geldt nog meer voor mensen die contant hun eigen favoriete stijl bij anderen door de strot willen duwen en maar niet kunnen aanvaarden dat sommige mensen gewoon een andere smaak hebben. Dan laat je pas echt zien dat je niet hoogontwikkeld

daarom dat ik alle stijlen draai op een feest :d
beetje oldschool om te beginnen, dan wa mainstream en op t einde wat darkcore / industrial
iedereen tevreden :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op donderdag 5 oktober 2006 om 23:37:
volgens mij zijn dat niet woorden die ik heb gezecht of het mee eens ben

Nee, maar ik dacht dat je je aangesproken voelde door deze opmerking
Uitspraak van Budburner op donderdag 5 oktober 2006 om 18:50:
kan je ook aan zien wat het niveau van de gemiddelde die hard hakkebargabber is

dus vandaar.
Uitspraak van «Frenky» op vrijdag 6 oktober 2006 om 09:35:
Dat geldt nog meer voor mensen die constant hun eigen favoriete stijl bij anderen door de strot willen duwen en maar niet kunnen aanvaarden dat sommige mensen gewoon een andere smaak hebben. Dan laat je pas echt zien dat je niet hoogontwikkeld bent.

Doe ik dat dan? Ben al lang blij dat al dat kuddevolk niet van mijn muziek houdt. Enige waar ik op doelde is dat als je na Angerfist, of evil activities oid 10 x te hebben gezien, en het nog steeds vet kan vinden je niet echt hoogontwikkeld kunt zijn. En dat heeft niks met smaak te maken, aangezien ik het ook ooit vet heb gevonden.

Is gewoon een feit dat die muziek niet echt vernieuwend is, en je als je 1 nummer gehoord hebt, je het allemaal wal kent. Zit nou niet bepaald diepgang in.

Vergelijk het maar met abstracte en beeldende kunst. Een plaatje van een vaas bloemen heb je na 3 x kijken wel gezien, je ziet er niet steeds iets nieuws in. In tegenstelling tot een weet ik veel wat voor een chaos met allemaal vlekken, waar je iedere keer dat je erheen kijkt weer wat anders in ziet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Budburner op vrijdag 6 oktober 2006 om 13:27:
Doe ik dat dan? Ben al lang blij dat al dat kuddevolk niet van mijn muziek houdt. Enige waar ik op doelde is dat als je na Angerfist, of evil activities oid 10 x te hebben gezien, en het nog steeds vet kan vinden je niet echt hoogontwikkeld kunt zijn. En dat heeft niks met smaak te maken, aangezien ik het ook ooit vet heb gevonden.

Dat jij dat vind maakt het geen feit. Ik kan ook wel gaan roepen dat ik vind dat die herrie voor onderontwikkelden is. Maar smaken verschillen nou eenmaal, beetje belachelijk om muziekkeuze aan intelligentie te relateren. Het heeft juist alles met smaak te maken.

Is gewoon een feit dat die muziek niet echt vernieuwend is, en je als je 1 nummer gehoord hebt, je het allemaal wal kent. Zit nou niet bepaald diepgang in.

Nogmaals, dat jij dat vind maakt het geen feit en het heeft wederom alles met smaak te maken. Ik zie het vernieuwende en diepgaande niet in die stijlen die jij vet vind. Gewoon omdat het mij niet trekt.

Vergelijk het maar met abstracte en beeldende kunst. Een plaatje van een vaas bloemen heb je na 3 x kijken wel gezien, je ziet er niet steeds iets nieuws in. In tegenstelling tot een weet ik veel wat voor een chaos met allemaal vlekken, waar je iedere keer dat je erheen kijkt weer wat anders in ziet.laatste aanpassing 6 oktober 2006 13:30

Je praat wederom alleen voor jezelf. Misschien vinden anderen die vaas wel zo mooi dat ze er jaren heen kunnen kijken. Dat jij liever vlekken ziet is jou keus.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
teee relax BKJN in t pepke zeker aanwezig
Waarschuw beheerder
T is mischien een questie van smaak. In 1e instantie. Ik blijf er gewoon bij dat mensen wat na een weet ik hoe lange tijd die muziek nog steeds vet kunnen vinden, behoorlijk kortzichtig zijn, en een zeer smal spectrum hebben.

Iedereen heeft wel eens behoefte aan iets nieuws, dat zit in mijn ogen gewoon in de aard van de mens. En je maakt mij niet wijs dat evil activities, of angerfist, of weet ik veel wie nog meer iets vernieuwends brengen. Voor mijn oren klinkt dat spul nu nog gewoon precies hetzelfde als 2 jaar geleden.

Kan je wel zeggen, komt omdat ik me er niet in verdiep, maar ik heb me er wel degelijk in verdiept, aangezien ik anders niet tot zo een oordeel zou kunnen komen. In tegenstelling tot jou, die blijkbaar kan oordelen over iets waar hij zich niet eens in verdiept heeft.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Budburner op vrijdag 6 oktober 2006 om 14:57:
T is mischien een questie van smaak. In 1e instantie. Ik blijf er gewoon bij dat mensen wat na een weet ik hoe lange tijd die muziek nog steeds vet kunnen vinden, behoorlijk kortzichtig zijn, en een zeer smal spectrum hebben.

Vind ik niks kortzichtigs aan. Drink ook al jaren hetzelfde merk bier. Waarom iets veranderen dat goed bevalt.

Iedereen heeft wel eens behoefte aan iets nieuws, dat zit in mijn ogen gewoon in de aard van de mens. En je maakt mij niet wijs dat evil activities, of angerfist, of weet ik veel wie nog meer iets vernieuwends brengen. Voor mijn oren klinkt dat spul nu nog gewoon precies hetzelfde als 2 jaar geleden.

In geval van Evil Activities vind ik dat juist prima. Alles wordt harder en harder, zijn blijven gewoon doen wat ze al jaren doen. Niks mis mee. Ben het wel met je eens dat de oudere platen beter dan zijn de nieuwere, maar dat is niet inherent aan mainstream, daar hebben meerdere stijlen last van.

Kan je wel zeggen, komt omdat ik me er niet in verdiep, maar ik heb me er wel degelijk in verdiept, aangezien ik anders niet tot zo een oordeel zou kunnen komen. In tegenstelling tot jou, die blijkbaar kan oordelen over iets waar hij zich niet eens in verdiept heeft.laatste aanpassing 6 oktober 2006 14:59

Waar zeg ik dat ik me er niet in verdiept heb? Heb ik wel degelijk gedaan, en het trekt me niet. Dat is alles.

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van «Frenky» op vrijdag 6 oktober 2006 om 15:07:
Vind ik niks kortzichtigs aan. Drink ook al jaren hetzelfde merk bier. Waarom iets veranderen dat goed bevalt.

:lol:
Waarschuw beheerder
Nee, maar ik dacht dat je je aangesproken voelde door deze opmerking

totaal niet :), ik vind ook dat je ieder zijn mening en smaak moet kunnen respecteren :)
Artiest Brum
Waarschuw beheerder
Uitspraak van «Frenky» op vrijdag 6 oktober 2006 om 14:04:

Nogmaals, dat jij dat vind maakt het geen feit en het heeft wederom alles met smaak te maken. Ik zie het vernieuwende en diepgaande niet in die stijlen die jij vet vind. Gewoon omdat het mij niet trekt.

ondanks je het niet hoort (omdat je je daar niet interesseerdt)is het er wel en meer als bij mainstream;)

ik respecteer andere muziek stijlen zeker, maar mainstream is gewoon niet meer wat het was.
de oude platen doen het nog het beste, maar ze draaien allemaal te veel het zelfde...
en er zijn te veel top 40 platen:gaap:
die worden gewoon te veel gedraait vandaar dat het steeds slechter wordt.
bij breakcore/uk hardcore/speedcore/noise/ambient/experimental/tekno en idm hoor je veel meer variatie ja noise is dan iets heel aparts want dat is gewoon pure variatie.
hardcore producers richten zich meer naar wat men wilt of van ze verwacht, producers die volgens men "herrie" maken richten zich niet echt zo op het publiek.
en ze doen vaak vernieuwende dingen.

maarja in elke stijl muziek zitten er wel mensen bij die zich echt bij 1 ding houden, waardoor er weinig vernieuwing in komt.
Waarschuw beheerder
maar hoop dat rige zich niet bemoeit met de "beter hard of niet" zaal en de "beter donker dan licht" zaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op donderdag 5 oktober 2006 om 21:58:
Ach gut. Meneer voelt zich ook in ene keer ruig nu ie 18 is:D

klopt.

Uitspraak van Buhh :honger: op donderdag 5 oktober 2006 om 22:01:
Whahahahaha idd zeg

Is net zelf geen kleuter meer

klopt.

nu zijn jullie nog ruiger dan ik!
geef me eens ongelijk, of wordt dit jullie 1e x peppermill -_-'
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van «Frenky» op vrijdag 6 oktober 2006 om 14:04:
Dat jij dat vind maakt het geen feit. Ik kan ook wel gaan roepen dat ik vind dat die herrie voor onderontwikkelden is. Maar smaken verschillen nou eenmaal, beetje belachelijk om muziekkeuze aan intelligentie te relateren. Het heeft juist alles met smaak te maken.

:respect: dit is de kern van de hele discussie vind ik en ben het er volledig mee eens!
naar mijn mening heeft hardcore alles te maken met het gevoel wat je er bij krijgt. en is juist dat bepalend of een track al dan niet goed is. voor mij hoeft een track niet ingewikkeld ineen te steken als ik er wel een rush van krijg op een feest.
veel genieën hielden er ook nazistische ideeën op na , dus zo zie je maar dat smaak/mening los staan van hoe intelligent je bent
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Talibram op vrijdag 6 oktober 2006 om 17:16:
hoop dat rige zich niet bemoeit met de "beter hard of niet" zaal en de "beter donker dan licht" zaal.

:d:d
Waarschuw beheerder
Enige waar ik op doelde is dat als je na Angerfist, of evil activities oid 10 x te hebben gezien, en het nog steeds vet kan vinden je niet echt hoogontwikkeld kunt zijn.

er zijn genoeg mensen die al tientallen jaren naar de Beatles luisteren. die moeten dan wel heeeeeel erg onderontwikkeld zijn.

Een plaatje van een vaas bloemen heb je na 3 x kijken wel gezien, je ziet er niet steeds iets nieuws in.

hoeft toch niet ook niet steeds iets nieuws te zijn? frieten smaken ook niet altijd anders, toch blijf ik het lekker vinden.

dat bedoel ik...... ALFA :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ivanhooo op vrijdag 6 oktober 2006 om 18:38:
hoeft toch niet ook niet steeds iets nieuws te zijn? frieten smaken ook niet altijd anders, toch blijf ik het lekker

mooie vergelijking :d
Waarschuw beheerder

Is natuurlijk appels met peren vergelijken he.
Uitspraak van Talibram op vrijdag 6 oktober 2006 om 17:11:
hardcore producers richten zich meer naar wat men wilt of van ze verwacht, producers die volgens men "herrie" maken richten zich niet echt zo op het publiek.

Daar doel ik ook op, het komt de kwaliteit gewoon niet ten goede, er wordt niet echt iets aan vernieuwd, aangezien ze dan het risico lopen dat het publiek het niet meer leuk vind.
er zijn genoeg mensen die al tientallen jaren naar de Beatles luisteren. die moeten dan wel heeeeeel erg onderontwikkeld zijn.

Is in mijn ogen heel wat anders. Denk dat die mensen op het moment zelf ook echt niet alleen maar beatles hebben geluisterd. Maar goed, dat was toen heel iets anders. Kan je eigenlijk niet met nu vergelijken, aangezien het aanbod aan muziek toen bij lange na niet zo gevarieërd is al nu.
Waarschuw beheerder
hoeft toch niet ook niet steeds iets nieuws te zijn? frieten smaken ook niet altijd anders, toch blijf ik het lekker vinden.

Eet diezelfde frieten dan eens elke dag? Heb je hetzelfde effect als dat je elk weekend uitgaat, en elk weekend dezelfde uitgemolken platen hoort.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op vrijdag 6 oktober 2006 om 19:39:
Eet diezelfde frieten dan eens elke dag? Heb je hetzelfde effect als dat je elk weekend uitgaat, en elk weekend dezelfde uitgemolken platen hoort

hahahaha :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op vrijdag 6 oktober 2006 om 19:39:
Eet diezelfde frieten dan eens elke dag? Heb je hetzelfde effect als dat je elk weekend uitgaat, en elk weekend dezelfde uitgemolken platen hoort.

fuck what you heard bijvoorbeeld..

ik ben het ook volledig met jou eens, het is dan ook spijtig om steeds dezelfde nummers te horen, alleen dan weer net anders, puur omdat dat nummer de mensen blij maakt, en zo in de spots te blijven. zonder iets nieuws te "durven" ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buhh :honger: op donderdag 5 oktober 2006 om 12:43:
Je hebt het hopelijk tog niet over de zaal naast de grote he???

Want daar is me tog een partij kutgeluid zeg

Ja idd zeg, mag hopen dat ze daar iets aan gaan veranderen... kijk er nooit zo naar uit naar dat zaaltje, heeft Rige te vaak slecht geluid voor gefixt de afgelopen tijd. Dan is de main of de zolder veel beter.

Hoop iig dat ze er goed geluid weten te regelen maar ik heb er weinig vertrouwen in, Culemborg is op zich altijd al hard dus daar hoeven ze niet zo veel te doen maar in de pep... :s

Enfin, ben benieuwd wat ze ervan gaan maken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foltergeist op maandag 2 oktober 2006 om 22:55:
te hard naar mijn mening, was niet aangenaam om in de zaal te vertoeven

Jezus nu gaan ze t geluid zelfs al TE hard noemen als t een beetje beukt :Z

Geluid was gewoon goed, klaar!
Waarschuw beheerder
Geluid kan idd te hard zijn, meestal komt dit als het niet goed is afgesteld, dat het dus schel is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Legion of the Lost op vrijdag 6 oktober 2006 om 21:40:
Jezus nu gaan ze t geluid zelfs al TE hard noemen als t een beetje beukt

Geluid was gewoon goed, klaar!

ik vond het in het begin ook TE hard staan. daarna waren er 3 mogelijkheden: het geluid was zachter gezet, ik was dover geworden, of ik was van de kaart :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [TB]Budburner op vrijdag 6 oktober 2006 om 13:27:
Enige waar ik op doelde is dat als je na Angerfist, of evil activities oid 10 x te hebben gezien, en het nog steeds vet kan vinden je niet echt hoogontwikkeld kunt zijn.

dit is heel wat anders;)

hun luisteren niet elke dag naar de beatles, gabbers luisteren wel bijna elke dag de zelfde standaard nummers en op feesten hoor je veel standaard platen die op elk feest worden gedraait;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ivanhooo op zaterdag 7 oktober 2006 om 10:48:
geluid was zachter gezet, ik was dover geworden, of ik was van de kaart

1 van de drie zal zijn ja :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op vrijdag 6 oktober 2006 om 22:36:
Geluid kan idd te hard zijn, meestal komt dit als het niet goed is afgesteld, dat het dus schel is

Dan staat t niet te hard, dan ist gewoon slecht afgesteld :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 6 oktober 2006 om 01:03:
vroeger waren we allemaal "supergabbers", (althans de gabbers van mijn generatie en uitzonderingen daargelaten)en nog steeds wordt die tijd aangegeven als de topjaren wat sfeer en goede feesten betreft; er werd minder gezeikt en meer gehakt en dat is waar het er nu aan ontbreekt op de feesten!en de feesten van tegenwoordig zijn heus niet altijd slechter georganiseerd hoor, de instelling van de bezoekers is gewoon anders, er is veel te weinig samenhorigheid en te veel verdeeldheid

Zeker heb je daar gelijk in maar tog zijn er ook organisaties (zoals rige vooral) die tog met de voor hun goedkope line-ups komen om geld te besparen en meer te kunnen verdienen

Ook de aankleding van veel feesten vind ik er echt op achteruit gegaan in de jaren

Het draait weer veel te veel om het geld en dat verziekt ook een hoop feesten