bijvoorbeeld je hebt lange relatie met vriendin en je wil andere meisje om lekkere te spannend. je bent wel vreemdgegaan met haar. en dan ga weer terug naar je vriendin dan merkt zij dan wel dat je vreemdging of niet..?
leer eerst is zinnen schrijven
Dat heet toch kwartetten als je buurman ook meedoet?
Hoe vet is dat!
wat is er?
O ja, "is" is een werkwoorddsvorm.
Ik mag hopen voor jou dat je toetsenbord een eigen willetje heeft ofzo en dat je daarom van die rare zinnen typt...
Kan ze niks aan doen. Mensen die slechthorend zijn, hebben vaak moeite met zinsconstructies omdat ze in hun jeugd te weinig goede voorbeelden hebben kunnen horen.
Mensen uitlachen om een handicap is zooooooooooo "not done" he?
Schaam me nooit om limburger te zijn maar dit...
Lees: eens haar nickname,
Lees: een haar profiel...
Of is dat teveel lezen voor je?
Absoluut niet, maar ik lees niet ieder zijn profiel Bij haar naam is mij niet echt een belletje gaan rinkelen dat ze slechthorend zou kunnen zijn... En als je even terugleest zie je dat ook al staan
maar ze had zelf best ff kunnen zeggen dat ze niet normaal kan typen he
Trek het je niet teveel aan, zoals ik al zei
Uitspraak van Knibbelop zondag 1 oktober 2006 om 16:25:
maar ze had zelf best ff kunnen zeggen dat ze niet normaal kan typen he
Maar goed, nu weten we het hier allemaal en kunnen lekker andere mensen op hun flikker gaan geven als die Linda aanvallen op haar zinsconstructies.
ja ik kan niet zo goed in taal vanwegen ik ben slechthorend.
maar als hij heel goed in vreemdgaan
maar als hij heel goed in vreemdgaan dan zou ik niet gemerkt dat hij vreemdging met andere
kan ook nog he nou uuhm alstie zich schuldig voelt vast wel
hmmz ik dnek dat er word bedoeld
dat als je vriend vreemdgaat met een ander meisje/dame/vrouw wat dan ook
of jij het dan zou voelen dat hun bezig zijn
zou je je b.v kut voelen en er geen reden voor hebben.
ja maar zeggen ze niet tegen vriend/vriendin dat ze vreemdging
nu ist leuk geweest.. als je zo goed met elkaar verbonden zit heb je het wel eerder door
Uitspraak van Mis-Poes op zondag 1 oktober 2006 om 16:22:
Ik mag hopen voor jou dat je toetsenbord een eigen willetje heeft ofzo en dat je daarom van die rare zinnen typt...
Nogmaals:
Uitspraak van Pf Taalpolitie op zondag 1 oktober 2006 om 16:09:
Kan ze niks aan doen. Mensen die slechthorend zijn, hebben vaak moeite met zinsconstructies omdat ze in hun jeugd te weinig goede voorbeelden hebben kunnen horen.
Duidelijk nu?
Heeft de vriend of vriendin dat dan niet gemerkt of wel?
Heeft de vriend of vriendin dat dan niet gemerkt of wel?
als jij dat weet dan ga je dan met hem verder..???
Hihi moet je niet zoveel breezers drinkeng mang
Als iemand een lange vaste relatie heeft, en gaat stiekem vreemd en is met de ander naar bed geweest. Heeft de vriend of vriendin dat dan niet gemerkt of wel?
ja hoe kan dat als je voelt..?? als hij raar doet tegen je ?
Als iemand een lange vaste relatie heeft, en gaat stiekem vreemd en is met de ander naar bed geweest. Heeft de vriend of vriendin dat dan niet gemerkt of wel?
ik ben gisteren nog vreemd geweest met links was wel spannend hoor gaf me wel een kick maar ja of rechts daar ook zo blij mee is tja dat weet ik nog niet
Idd ook van je zelf je moet het ook gewoon maar toelaten
die gozer was jouw dus niet waard
Ehm... nee van wie dan nog meer?
Vreemdgaan is geen oplossing voor eventuele communicatieproblemen die er binnen een relatie zijn hoor
Ik weet niet of je het zal merken bij de ander.
Ik heb het nooit gemerkt dat mijn vriendje nis vreemdgegaan, maar dat ik daar achteraf wel achter kwam.
Ik weet daarom ook niet of je zoiets altijd moet vertellen.
Als jij een keer vreemdgaat omdat je dan weer met veel energie in je relatie stapt, of hoe je het ook wil uitdrukken, vind ik dat je zoiets niet hoeft op te biechten.
Het zal natuurlijk wle het eerlijkste zijn,
en eerlijkheid duurt het langst..
Dillemma
als je partner vreemt gaat, is het niet alleen de schuld van je partner..
Ik denk dat als je goed te raden gaat bij jezelf dat je het echt wel door hebt, of je dat ook wilt is een 2de..
Als jij een keer vreemdgaat omdat je dan weer met veel energie in je relatie stapt, of hoe je het ook wil uitdrukken, vind ik dat je zoiets niet hoeft op te biechten.
Het zal natuurlijk wle het eerlijkste zijn,
2 verschillende meningen waar uit ik moeilijk uit kan kiezen MEID
Ik weet daarom ook niet of je zoiets altijd moet vertellen.
Ben het er mee eens dat vreemdgaan niet goed te praten is, maar het kan zo ontzettend veel verschilllende redenen hebben.
Ben het er mee eens dat vreemdgaan niet goed te praten is, maar het kan zo ontzettend veel verschilllende redenen hebben.
Valt niet goed te praten, hoeveel redenen je er ook voor wil verzinnen..
En toch zou ik op bepaald gebied me kunnen voorstellen dat iemand vreemdgaat/vreemd is gegaan..
Maar je word er nooit gelukkiger van
Dan heb je het zelf vast al ooit eens gedaan of op het punt gestaan om het te doen..
Ik kan me voorstellen dat je dan uit worde/wraak oid hem wil terug pakken, door precies het zelfde te doen.
Ik