Partyflock
 
Forumonderwerp · 904072
 
Ik kon er helaas weer niet bij zijn :(

Wat waren de ervaringen?
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Husz op maandag 2 oktober 2006 om 23:47:
Zo even tussendoor...

http://www.youtube.com/watch?v=NkqXxk2F3lY

dik !


waarom zoomen ze altijd op mij in.. o:)
 



welke bekenden kunnen we er allemaal uithalen ?


:respect:
laatste aanpassing door een beheerder




over blije hoofden gesproken....
Uitspraak van Husz op maandag 2 oktober 2006 om 23:47:
Zo even tussendoor...

http://www.youtube.com/watch?v=NkqXxk2F3lYlaatste aanpassing 2 oktober 2006 23:47

haha nice hoor :)
Uitspraak van WEICHI-LIKE-TECHNIKK op maandag 2 oktober 2006 om 19:43:
Yeah was an great party !!
Thx to the crowd was a real pleasure to play at club raw ! marwin and me had fun at the live act ... hope to play again one time there ...

Regards,
Stefan aka. weichentechnikk

very nice set guys, one of the two favorites for me of the night
:respect:
Hahaha ik sta er ook op! bij 55 sec rechts in beeld!



Komen er ook setjes?
laatste aanpassing
 
r_AW was weer gezellig! :yes:
En ik wacht ook op de setjes jah, als die er komen :o
yeah! ook vastgelegd!!

waar ik hoor, vooraan:D
 
Geen briljante kwaliteit maar het gaat om 't principe:

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=7513888691508056677&hl=nl}
Begin Ophidian

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=3631695492665168631&hl=nl}
Electronic Pig

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=8900661655096881609&hl=nl}
W&W
vooral dat laatste filmpje van W&W :d :respect:
 
Werkzaam bij Partyflock
kippenvel beelden :)
Uitspraak van actief op dinsdag 3 oktober 2006 om 14:39:
kippenvel beelden

:jaja:
 
Uitspraak van Mister. op dinsdag 3 oktober 2006 om 14:31:
vooral dat laatste filmpje van W&W

wat een dikke plaat was dat man


hoe de fuck heette die

krijg nog kippevel als ik het weer zie (L)
echt te naar dat ik hier niet bij kon zijn :(
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 14:47:
hoe de fuck heette die

:$ degene die het weet krijgt een dikke zoen van me de volgende r_AW o:)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 14:47:
wat een dikke plaat was dat man


hoe de fuck heette die

krijg nog kippevel als ik het weer zie (L)

zo uit mn hoofd dacht ik zo hungarian polka van arkus p :)

maar weet niet 100% zeker
Uitspraak van Poepzak op dinsdag 3 oktober 2006 om 15:14:
zo uit mn hoofd dacht ik zo hungarian polka van arkus p

maar weet niet 100% zeker

Klopt,
Arkus P. - Hungarian Polka (Waldhaus Remix)
 
Uitspraak van _tm op dinsdag 3 oktober 2006 om 15:16:
Klopt,
Arkus P. - Hungarian Polka (Waldhaus Remix)

heel veel thnx :D

wouden jullie die zoen nog of ? :p
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 15:25:
heel veel thnx :D

wouden jullie die zoen nog of ? :p

ja lekker, ben volgende club raw erbij dus kom maar op :P

hehe
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 15:25:
heel veel thnx

wouden jullie die zoen nog of ?

Biertje is genoeg, thanx ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 15:25:
wouden jullie die zoen nog of ?

ik neem m wel in ontvangst! :honger: :kwijl:
 
Werkzaam bij KraakPiep
Uitspraak van Miss Tails op dinsdag 3 oktober 2006 om 16:19:
ik neem m wel in ontvangst!

Geef ik m wel .. hehehe
 
Uitspraak van Poepzak op dinsdag 3 oktober 2006 om 15:29:
ja lekker, ben volgende club raw erbij dus kom maar op

hehe

b)


Uitspraak van _tm op dinsdag 3 oktober 2006 om 15:30:
Biertje is genoeg, thanx

(Y)



Uitspraak van Miss Tails op dinsdag 3 oktober 2006 om 16:19:
ik neem m wel in ontvangst!

weliswaar.. :d



Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 16:21:
Geef ik m wel .. hehehe

:[
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 16:21:
Geef ik m wel .. hehehe

Das nog beter..... :honger:
Mijn TTM longsleeve is te klein :(
Had gedacht dat Large wel oke was...
 
:9
Uitspraak van Rauw Kind op maandag 2 oktober 2006 om 18:06:
nee ok:) meer vrouwen is natuurlijk wel leuk voor het oog:) maar op r_aW heb ik het meestal te druk :P

Aah joh kom op:D:DJe bent toch een vent of nie! Als er nou iets minder vrouwen waren oke.. maar dit was echt een verhouding waarvan ik dacht hier klopt iets echt niet. En het enge was dat ik de mannen ook niet hoorde klagen. Alleen ik!!:/

Ik wil op n feest genoeg vrouwen zien en vette muziek horen. Niet alleen of domme muziek en genoeg vrouwen of nauwelijks vrouwen en vette muziek.

Kan het nauwelijks begrijpen dat de muziek moeilijk verteerbaar is voor de meesten. Natuurlijk zitten er moeilijkere beats bij maar er zitten ook genoeg lompe stampnummers bij die echt makkelijk te volgen zijn maar wel net een tikkie anders zijn.

Het is volgens mij gewoon een dom vooroordeel over techno. En als de gemiddelde mens echt te dom is om dergelijke beats te volgen dan dan .... leven we maar in een domme wereld. Dat verklaard een hoop haha. Als er ergens hardtechno staat dan lezen veel mensen alleen ''techno'' volgens mij. En dan denken ze meteen dat het te soft is of te dit en te dat.

Ik vind het gewoon dat wanneer je boven de 22 jaar komt, dat je dan automatisch ook andere stijlen gaat waarderen. Want de hardstyle was ooit best leuk.. maar toen ik op een gegeven moment een melodie hoorde van airwolf (die melodie van dat helicopterprogramma) met een standaard hardstylebeat erbij, en de mensen dom met hun tong uit hun bek op de grond zag stampen toen zakte mn broek af! Werdt er zelfs agressief van en ben naar huis gegaan. Kom op man dat zijn toch geen parties! Das gewoon weer typisch iets voor nu!

Zo dat moest er even uit.;)
Uitspraak van Rauw Kind op maandag 2 oktober 2006 om 18:06:
nee ok:) meer vrouwen is natuurlijk wel leuk voor het oog:) maar op r_aW heb ik het meestal te druk :P

Aah joh kom op:D:DJe bent toch een vent of nie! Als er nou iets minder vrouwen waren oke.. maar dit was echt een verhouding waarvan ik dacht hier klopt iets echt niet. En het enge was dat ik de mannen ook niet hoorde klagen. Alleen ik!!:/

Ik wil op n feest genoeg vrouwen zien en vette muziek horen. Niet alleen of domme muziek en genoeg vrouwen of nauwelijks vrouwen en vette muziek.

Kan het nauwelijks begrijpen dat de muziek moeilijk verteerbaar is voor de meesten. Natuurlijk zitten er moeilijkere beats bij maar er zitten ook genoeg lompe stampnummers bij die echt makkelijk te volgen zijn maar wel net een tikkie anders zijn.

Het is volgens mij gewoon een dom vooroordeel over techno. En als de gemiddelde mens echt te dom is om dergelijke beats te volgen dan dan .... leven we maar in een domme wereld. Dat verklaard een hoop haha. Als er ergens hardtechno staat dan lezen veel mensen alleen ''techno'' volgens mij. En dan denken ze meteen dat het te soft is of te dit en te dat.

Ik vind het gewoon dat wanneer je boven de 22 jaar komt, dat je dan automatisch ook andere stijlen gaat waarderen. Want de hardstyle was ooit best leuk.. maar toen ik op een gegeven moment een melodie hoorde van airwolf (die melodie van dat helicopterprogramma) met een standaard hardstylebeat erbij, en de mensen dom met hun tong uit hun bek op de grond zag stampen toen zakte mn broek af! Werdt er zelfs agressief van en ben naar huis gegaan. Kom op man dat zijn toch geen parties! Das gewoon weer typisch iets voor nu!

Zo dat moest er even uit.;)
Vette filmpjes! ik herken/herinner er helaas helemaal niets van.. damn you alcohol. :vaag:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Jantje trammelantje op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:08:
Ik vind het gewoon dat wanneer je boven de 22 jaar komt, dat je dan automatisch ook andere stijlen gaat waarderen

ben 19 :) en waardeer alle stijlen wel :yes:
 
Uitspraak van M1EKSTE op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:11:
hoop dat ze ff een zooi setjes vrij geven op 2voor12

en zo niet, dan hoop ik dat ze op 3 voor 12 komen ;)
 
Uitspraak van Sjaak Dekker[2x5] op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:11:
Vette filmpjes! ik herken/herriner er helaas helemaal niets van.. damn you alcohol

8)
vette filmpjes :P
 
Uitspraak van Jantje trammelantje op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:08:
maar dit was echt een verhouding waarvan ik dacht hier klopt iets echt niet. En het enge was dat ik de mannen ook niet hoorde klagen. Alleen ik!!:/

Dus iedereen is halfzacht op jou na? WTF? Jij wilt meer vrouwen, dan ga je lekker naar Sensation White.

En ja, ik vind het ook leuk als er veel leuks rondloopt .. maar daarvoor ga ik niet naar Club r_AW.

En het is niet alleen bij Techno .. uberhaupt:
Hoe harder/vreemder/rauwer/moeilijer, hoe minder vrouwen.
Uitspraak van Jantje trammelantje op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:08:
Kan het nauwelijks begrijpen dat de muziek moeilijk verteerbaar is voor de meesten. Natuurlijk zitten er moeilijkere beats bij maar er zitten ook genoeg lompe stampnummers bij die echt makkelijk te volgen zijn maar wel net een tikkie anders zijn.

Het is volgens mij gewoon een dom vooroordeel over techno. En als de gemiddelde mens echt te dom is om dergelijke beats te volgen dan dan .... leven we maar in een domme wereld. Dat verklaard een hoop haha. Als er ergens hardtechno staat dan lezen veel mensen alleen ''techno'' volgens mij. En dan denken ze meteen dat het te soft is of te dit en te dat.

Ik vind het gewoon dat wanneer je boven de 22 jaar komt, dat je dan automatisch ook andere stijlen gaat waarderen. Want de hardstyle was ooit best leuk.. maar toen ik op een gegeven moment een melodie hoorde van airwolf (die melodie van dat helicopterprogramma) met een standaard hardstylebeat erbij, en de mensen dom met hun tong uit hun bek op de grond zag stampen toen zakte mn broek af! Werdt er zelfs agressief van en ben naar huis gegaan. Kom op man dat zijn toch geen parties! Das gewoon weer typisch iets voor nu!

?

Beetje overdreven vind je niet?
Uitspraak van Jantje trammelantje op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:10:
Het is volgens mij gewoon een dom vooroordeel over techno. En als de gemiddelde mens echt te dom is om dergelijke beats te volgen dan dan .... leven we maar in een domme wereld. Dat verklaard een hoop haha. Als er ergens hardtechno staat dan lezen veel mensen alleen ''techno'' volgens mij. En dan denken ze meteen dat het te soft is of te dit en te dat.

dat herken ik van bepaalde mensen... :/
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:15:
En ja, ik vind het ook leuk als er veel leuks rondloopt .. maar daarvoor ga ik niet naar Club r_AW.

ik ook niet nee :no:

doe mij die muziek maar met :bier:
:P
Uitspraak van radic op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:17:
dat herken ik van bepaalde mensen... :/

gelukkig gaat het idd slechts om een(klein) aantal mensen,
Uitspraak van Sjaak Dekker[2x5] op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:15:
Kan het nauwelijks begrijpen dat de muziek moeilijk verteerbaar is voor de meesten.

voor de meesten? :no:
Ik vind het gewoon dat wanneer je boven de 22 jaar komt, dat je dan automatisch ook andere stijlen gaat waarderen.

Vinden staat vrij, maar ik vind dit ietwat kort door de bocht.

:flower:

Uitspraak van M1EKSTE op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:18:
doe mij die muziek maar met :bier:

je vergeet bier :p
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Sjaak Dekker[2x5] op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:15:
Beetje overdreven vind je niet?

Beetje erg..
En sowieso lopen er op technofeesten genoeg mooie vrouwen rond.


Uitspraak van M1EKSTE op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:18:
doe mij die muziek maar met :bier:

Idd en alles meer is mooi meegenomen ;) Maar op #1 komt de muziek bij dit feest.
Uitspraak van actief op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:13:
en zo niet, dan hoop ik dat ze op 3 voor 12 komen ;)[/quote
[quote element=message id=26781439]
ben 18 :) en waardeer alle stijlen wel :yes:
Mooi Filmpie Husz(Y) puik werk:P

Heb je er toevallig nog meer?:D(A)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:30:
En sowieso lopen er op technofeesten genoeg mooie vrouwen rond.

Ja en ook bij de
moeilijkere

stijlen, lopen er echt niet alleen maar afzichtelijke kaak-sirtaki-dansende pogo helga's rond :[
 
:lol:
 
haha dit is gewoon eng, draai net zelf Hungarian Polka, check ik dat W&W filmpje hoor ik precies hetzelfde stukje :P
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:54:
haha dit is gewoon eng, draai net zelf Hungarian Polka, check ik dat W&W filmpje hoor ik precies hetzelfde stukje

kun je die is op yousendit ofzo gooien :$
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:57:
kun je die is op yousendit ofzo gooien

:jaja: :$