Partyflock

Forumonderwerp · 903854

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
"Blaastest voor je de disco ingaat"
De burgemeester van Vlaardingen wil een blaastest voor jongeren invoeren. Hij wil zo voorkomen dat jongeren thuis gaan indrinken en daarna met een stuk in de kraag de plaatselijke discotheken bezoeken.

Burgemeester Bruinsma kwam op dat idee nadat enkele bezoekers onwel waren geworden op een party in De Kathedraal. Enkelen van hen, in de leeftijd van 13 tot 18 jaar, hadden te veel gedronken.

De controles moeten preventief werken omdat de pakkans groot is. Van kinderen onder de 16 die met te veel drank op gesnapt worden, worden de ouders gebeld met het verzoek de tiener op te halen.

Waarschuw beheerder
Volgens mij gaat het hier over mensen die nog niet horen te zuipen, ik weet nie hoor, maar met 13 al stront bezopen zijn, lijkt me niet echt een succes.

Ik vind het een prima plan, al is het natuurlijk ook een verantwoordelijkheid van de ouders dunkt mij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 september 2006 om 21:43:
leeftijd van 13 tot

Snap niet eens wat die op een feestje doen??, of dat ze uberhaupt binnen zijn gelaten.. :no:
Begrijp die ouders dan ook niet helemaal maar goed!!

Waarschuw beheerder
ja en elke keer als je dan een biertje wil halen bij de bar moet je 1 keer blazen? of krijg je een ritten-kaart?

Waarschuw beheerder
moeten ze het maar niet zo duur maken dan word er thuis ook niet zoveel ingedronken.. -_-

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 13:21:
moeten ze het maar niet zo duur maken dan word er thuis ook niet zoveel ingedronken.. -_-

Wat een kwats zeg.

het gaat hier over kinderen, niet over volwassenen, kinderen horen op tijd in bed te liggen, en nie zich vol laten lopen met drank, met alle gevolgen van dien, maarja mischien ben ik wel ouderwets en is het tegenwoordig normaal als iemand van 12 strontbezopen is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 11:15:
Zolang alleen de burgemester van vlaardingen het wil vind het best!Kom toch nooit in vlaardingen.

Zolang ze dit verhaal niet in de 2e kamer gaan voeren zitten wij goed

idd, mij zul je daar zeker niet vinden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 13:27:
het gaat hier over kinderen, niet over volwassenen, kinderen horen op tijd in bed te liggen, en nie zich vol laten lopen met drank, met alle gevolgen van dien, maarja mischien ben ik wel ouderwets en is het tegenwoordig normaal als iemand van 12 strontbezopen is

helemaal eens dus je bent dan niet de enige die ouderwets is :P

Waarschuw beheerder
gelukkig dan maar,

al zulle die gasten van de nieuwe pedo partij, wel willen dat de leeftijd waarop je drank kan kopen ook omlaag gaat,

want dronken kinderen zijn makkelijker te neuken.. :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 13:27:
Wat een kwats zeg.

als een kind van 12 een disco in komt zegt het al genoeg, want dat mag volgens mij niet eens.. kweenie wat voor soort disco er bedoelt word ;o

en zoals je ziet staat er in het stukje ook 13 tot 18 jaar, het gaat dus niet alleen over kinderen.

Waarschuw beheerder
nee je hebt gelijk, als je 13 bent dan ben je ook geen kind meer........
Waarschuw beheerder
wat een dikke onzin!
dus als je een verjaardag hebt voor de tijd, moet iedereen lekker aan de sinas...;)!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Laten we eerlijk zijn: Best een goeie zaak...

Te lamme koters zijn alleen maar storend. En als die tenten te hoge drankprijzen hebben moet je er gewoon niet meer heengaan.. eigen schuld dikke bult

Het is alleen te hopen dat hierdoor niet iedereen massaal aan de :coke: gaat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 15:56:
nee je hebt gelijk, als je 13 bent dan ben je ook geen kind meer........

je leest weer niet, van 13 tot 18.. je leest alleen wat je zelf wilt lezen.
Werkzaam bij Relive Events
Artiest Arno
Waarschuw beheerder
Belachelijke maatregel! :s Hiermee spek je de horecagelegenheden. Lekkere dure drankjes de hele avond halen. Portomonee is zo leeg! En moet je voorstellen als iedereen nuchter de kroeg of disco in gaat. Dan staat er dus geen hond op de dansvloer aan de begin van de avond. Leuk voor de DJ!! :no:
Waarschuw beheerder
hahahahahahahhahahahahahahahahahhaha

Waarschuw beheerder
Hahaha van mij mogen ze :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 23:57:
Hahaha van mij mogen ze

van mij ook heb je ze ook niet meer binnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 september 2006 om 21:43:
Van kinderen onder de 16

Zo'n disco moesten ze aanpakken, omdat ze mensen onder de 16 binnenlaten.