Partyflock
 
Forumonderwerp · 903848
Ik zit te twijfelen naar welk feest ik moet gaan, wat raden jullie mee aan?
Qlubtempo gehad, was super... dus nu op naar Qlimax:P
 
Ik ben naar QT geweest maar oh oh oh wat een spijt!! had liever me geld bewaard voor Qlimax en nu is dat uitverkocht :(
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 10:46:
Ik ben naar QT geweest maar oh oh oh wat een spijt!! had liever me geld bewaard voor Qlimax en nu is dat uitverkocht

whahaha dit kan je toch niet serieus menen!
vraag me af waarom jij naar een feest gaat?

wat voor jou een feest een vet feest maakt?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 10:46:
Ik ben naar QT geweest maar oh oh oh wat een spijt!! had liever me geld bewaard voor Qlimax en nu is dat uitverkocht

huh moet zeggen dat ik afgelopen zaterdag ook van de party was en me uitermate goed heb vermaakt!!! was echt wel te vet feesie, volgend jaar zkr weer!!!

Nu op naar Qlimax :bounce:
 
Uitspraak van Augy op donderdag 19 oktober 2006 om 09:47:
huh moet zeggen dat ik afgelopen zaterdag ook van de party was en me uitermate goed heb vermaakt!!! was echt wel te vet feesie, volgend jaar zkr weer!!!

Uitspraak van actief op woensdag 18 oktober 2006 om 19:52:
wat voor jou een feest een vet feest maakt?laatste aanpassing 18 oktober 2006 19:52

Ik heb me wel vermaakt met me vrienden hoor daar niet van maar vond dat er niet goed gedraaid werd.. Maar nou moet ik zeggen dat ik niet van de oude hardstyle houd, ik had gehoopt dat het kleine zaaltje leuker zou zijn maar vond alleen de headhunterz leuk daar.. Beetje me eigen schuld
Voor mij een vet feest: leuke mensen, goede sfeer, goed geluit en vette djs!
 
Qlubtempo vorige week geweest! (Y)
Gister een kaartje voor Qlimax gekocht via ticket online! :cheer:
pfff wat stellen mensen zich voor rare keuzes.. gewoon allebij je leeft maar 1 keer :bounce: