eet em gewoon op joh. beetje saus erbij.
na veel wonden en gaten in mn vingers ben ik dr nu echt spuugzat!!!...
eerst fikken dan uit de kooi, kan die ook niet bijten
eerst maar eens kijken of ik hem niet bij een ander op kan schepen t is best een mooi beestje alleen tot moorden in staat...
je bent vast niet lief geweest voor haar.........bruut....
EN SNEL! anders vrees ik dat ie binnenkort mag spelen met de kat van de buren....
EN SNEL! anders vrees ik dat ie binnenkort mag spelen met de kat van de buren
en as dat echt niet wil gaan we over op bakken en braden..
gefeliciteerd!!! je heb n prijs gewonnen
EEN RAT MET KOOI!!!!*
*over de prijs kan niet worden gecorspondeerd ofzo
rati (toepasselijk vernoemd na röti) heeft altijd alle aandacht gehad echter sins wij een hond hebben krijgt ze een stuk minder aandacht....
dat agresieve is ook vooral tegen mij ....
na veel wonden en gaten in mn vingers
nou sinds we bam-bam hebben staat die der maar een beetje te staan..
krijgt wel aan d8 maar niet genoeg..
Aan mensen die zo makkelijk hun huisdier wegdoen zou ik nooit een hond verkopen.
vind het zieliger als ze hem daar laten staan en er niet meer naar om kijken
nu zorgen ze nog dat ie wel een goed huisje krijgt
wat is daar mis mee
Aan mensen die zo makkelijk hun huisdier wegdoen zou ik nooit een hond verkopen.
ik probeer een tehuis te vinden voor het beestje
as ik echt geen tehuis kan vinde voor mn rat ga ik dr ritueel slachten
WIE HAD HET HIER OVER ZE BEESTEN WEG DOEN!
JE LULT JE ZELF EEN BEETJE KLEM VINDT JE OOK NIE DOMASS!
Uitspraak van hanzje op donderdag 28 september 2006 om 21:01:
Neuh, ik probeer al 2 jaar iemand te vinden die mijn katten wil hebben, dus een rat erbij wordt echt te veel.
WIE HAD HET HIER OVER ZE BEESTEN WEG DOEN!
JE LULT JE ZELF EEN BEETJE KLEM VINDT JE OOK NIE DOMASS!
na veel wonden en gaten in mn vingers ben ik dr nu echt spuugzat!!!...
dus bij deze...
GRATIS af te halen anti-tamme rat
+/- 1 jaar oud
met kooi en voer
GELUKKIG ZIJN WE NIET ALLEMAAL HET ZELFDE!HE!
je kop staat me niet aan ... je komt nogal irritand over..
het is mijn rat en niet de zijne
het is mijn rat en niet de zijne
maak nie uit schat hij MOET echt weg...
meer info van tevoren over huisdieren inwint
die 3 rijen boeken in de kast over staffords staan er zeker ook om stof te voorkomen ...
neuuj alsof ik me niet ergens in verdiep als ik wat aanschaf...
die 3 rijen boeken in de kast over staffords staan er zeker ook om stof te voorkomen ...
wat mn scheet al zei ga n ander lastig vallen betwetertje!!!
trouwens als je het immers allemaal toch zo goed weet...
je mag m hebben hoor....laatste aanpassing 4 oktober 2006 19:52
we hebben iemand MAULA!
IS de winnaares!
jah want hij heeft geen stamboom hoor!
dus je hebt een egte pitbull rattie
neeh je kan hem wel pakken hoor je moet aleen de kooi der af tillen dan ken je der pakken maar ze bijt alleenin je vingers als je der door het deurtje wilt pakken maar dat komt omdat ze dan dnekt dat ze dan vreetwerk krijgt
luister eens juicy iemand die niks om beestjes geeft kan een beestje ook gewoon dumpen in opvang of nog erger op straat zo krijgt de rat een goed huis.
en euroos spelen ook meej je gaat tog geen 1600 weg flikkeren omdat je een valse rat hebt?
luister eens juicy iemand die niks om beestjes geeft kan een beestje ook gewoon dumpen in opvang
en die rat werd pas vals toen hij geen aandacht meer kreeg. Zijn baasjes vonden dat puppie veel interessanter. Ik hoop dat ie ook vals wordt als ie ff geen aandacht krijgt en datzelfde baasje eens flink in zn vingers bijt.
Ik hoop dat ie ook vals wordt als ie ff geen aandacht krijgt en datzelfde baasje eens flink in zn vingers bijt.
1600 euro
zo zo dat zegt iemand die ze eigen katten weg doet
zie hier dat mijn pups al 1600 euro zijn
en jij hebt je speciaal hiervoor aangemeld?!
en die rat werd pas vals toen hij geen aandacht meer kreeg. Zijn baasjes vonden dat puppie veel interessanter. Ik hoop dat ie ook vals wordt als ie ff geen aandacht krijgt en datzelfde baasje eens flink in zn vingers bijt
Het IS en BLIJFT nog altijd een levend wezen, hoor!!!!!
Dan heeft geld er toch geen ZAK mee te maken????!!!!!
Het IS en BLIJFT nog altijd een levend wezen, hoor!!!!!
Dan heeft geld er toch geen ZAK mee te maken????!!!!!
Vind jij het normaal dan om je huisdier weg te doen omdat zij hun aandacht niet kunnen verdelen tussen een hond en een rat?
Wat als zij er nu voor gekozen hadden om die hond weg te doen, had je het dan net zo normaal gevonden?
Ik vind het gewoon belachelijk dat mensen zo makkelijk met huisdieren omgaan alsof het wegwerpdieren zijn.
ga jij lekker bij greanpeace werken dan.. en jah als ik koters krijg zet ik ze zo bij het grofvuil!
Fijn dat jij die rat opvangt . Ik hoop dat je meer aandacht voor hem hebt dan die andere 2.
nou had hem ook over t balkon kunnen zetten....
al hoewel dat natuurlijk wel geheel de natuur zou zijn...
er word niet makkelijk met Rattie om gegaan
de keuze tussen hond en rat zou voor mij ook snel gemaakt zijn,ik zou ook kiezen voor me hond ,maar een hond en rat is niet te vergelijken..
Ik neem aan dat het een weloverwogen beslissing is om die rat in huis te nemen en dat je er van uitgaat dat jij je aandacht wel kunt verdelen?
als het om de natuur ging had dat beestje natuurlijk al nooit bij die dwergen in huis gezeten.En de meeste slangen die binnen gehouden worden leven niet in de Nederlandse natuur.
als het om de natuur ging had dat beestje natuurlijk al nooit bij die dwergen in huis gezeten.En de meeste slangen die binnen gehouden worden leven niet in de Nederlandse natuur
dat is jouw mening. Mijn mening is dat zij het niet waard zijn om huisdieren te hebben
kan hier mee geleefd worden????
dus zeik niet mens wees blij dak jou niet over een balkon zet..
k ben in ieder geval dat Rattie bij mij kom en ze hem niet aan de buurman geven als slangen voer, al hoewel dat natuurlijk wel geheel de natuur zou zijn...
dat is jouw mening. Mijn mening is dat zij het niet waard zijn om huisdieren te hebben.
de meeste mensen die in nederland worden gehouden leven tog ook nie in de vrije natuur....[/quoteik woord ook nooit meer vrij gelaten
[quote element=message id=26917876]{element is niet toegankelijk}en als ik zo graag van mijn beeste af zo willen had ik RATTIE hier wel aan de kat gegeven ...
ja daar kan ik mee leven wil je de andere rat van mij er kado bij hebben
rattie gaat uit spelen bij de buurman met slangen
ik zet in op slang
MOET der eerst wel een grotere kooi komen want met 2e in deze kooi is wel erg klein...
WIJ ZOEKEN EEN ANDERE KOOI VOOR RATTIE EN ENS
WIE KAN ONS HELPEN
bleer dat ok ffies tegen die mensen die hun hond in asiel zitten want zit wel erg overvol daar vind je ook nie..
@Maula
Super dat je rattie gaat adopteren!!!
En fijn dat ze er een vriendinnetje bijkrijgt
Het gaat hier om een rat en niet om de asiels
EN SNEL! anders vrees ik dat ie binnenkort mag spelen met de kat van de buren....
+/- 1 jaar oud
met kooi en voer
kooi en voer heb ik niet nodig, die rat wel...kan ie die klotekat van mij manieren bijbrengen, ik geef t op
Ben naar de dierenwinkel gegaan om te vragen of ze d'r terugwillen en dat was goed.
Maar dan zouden ze d'r in een zak stoppen en doodslaan tegen de muur
Dat vind ik dan ook weer zielig!
Jezus!!!!!Das toch niet normaal!!!
Misschien kun je de hamster naar een knaagdierenopvang brengen ofzo......
Ik zal ff voor je kijken of er iets is in de buurt.
Ik heb een valse hamster
is dit niks voor jou kattie
wand je wou maula haar rattie
en die krijg je niet
wand die gaat met ens op kamers bij maula
maula ik ben een mooie ens aan het zoeken
heb al veel mailtjes gestuurt naar mensen met ratjes
dus wie weet
is ens er ook
en dan komt ze met rattie naar jou
jezus man het is een rat van 4.50 geen staffie van 1600 euro
rattie is al verhuist na ens..
aaahhhh.. rattie is weer helemaal happy
hahaha ja is goed hoor we komen wel eens met bam op visite alleen nu is ze loops drama neeh valt best mee alleen ze ken de energie nie zo goed kwijt want ze ken nie los nja nog een paar daagies en is voorbij
maula ik wil meer foto's van rattie en ensje
aahhhh nou is het net huis je boompje rattie's