6248x bekeken
Ik raad aan eens gewoon een huis te huren of te kopen!
En wat lult een kraker nou over banen zoeken
(permanent verbannen)
Geen grappen daar over vriend
ik zorg wel voor een kraakpand waar jullie door de (verrotte) vloer kunnen zakken.....
en nek breken graag...
donateur
De krakers verzetten zich naar eigen zeggen tegen de "onmogelijke toestanden" op de Amsterdamse woningmarkt.
Ze bedoelen daarmee dat het belachelijk is dat je voor een huis moet betalen en dat het belachelijk is dat een huisbaas je eruit trapt als je teknofeesten organiseert en in je badkamer poept
Ik raad aan eens gewoon een huis te huren of te kopen!
Pfffff doe niet net of je me kent!!!!
Ik huur gewoon een huis.
Serieus is Frits dus gewoon dood? had 'm nog een beetje afvies gegeven ofver hoe en waar hij weer de heinekenhall in kon sneaken
Ik ken die jongen die dit overkomen is niet, maar met doden wordt niet gespot sukkeltje
Je vriendje heeft zelf ook niet echt respect voor doden.
sinds wanneer zijn jullie vrienden
sinds die pannekoek dat zegt geloof ik.
sinds wanneer zijn jullie vrienden
Inderdaad, volgens die rukker ben je gelijk vrienden als je beiden een hekel aan krakers hebt......
Bron
Nederland is een van de weinige landen waar kraken niet specifiek verboden is bij wet. Wanneer een pand langer dan twaalf maanden niet in gebruik is geweest en de eigenaar niet kan bewijzen het pand op korte termijn weer in gebruik te nemen, wordt de kraker niet gemaand op te stappen. Het enige illegale aspect is de braak; dit is het openbreken van het pand. Dit kan echter alleen bij een betrapping op heterdaad ten laste gelegd worden.
Krakers in Nederland kiezen er daarom vrijwel altijd voor om na het binnendringen van een nieuw pand de politie in te schakelen en bewoningswil te laten blijken. Dit kan door te bewijzen dat er zich in het nieuwe kraakpand een privé huiselijk leven afspeelt (of dat deze intentie manifest is), wat meestal aangetoond kan worden door de aanwezigheid van een slaapplaats, een tafel en een stoel.