Partyflock

Forumonderwerp · 903109
Waarschuw beheerder
Café Jerommeke organiseert DJ-Contest!

Woon jij in de Kempen of in de omgeving van Eindhoven en je bent DJ? Draai je house / groove / progressive / trance / techtrance of techno en dat doe je met vinyl? Dan is dit je kans!
Cafe Jerommeke in Eersel organiseert namelijk een DJ-Contest, die in november van start zal gaan.

Stuur een demo op van ongeveer één uur naar:
Cafe Jerommeke
Nieuwstraat 72
5521 CD Eersel
onder vermelding van je naam, email adres en telefoonnummer. Zorg er ook voor dat er een kleine (draai)biografie bij zit. De uiterste inzenddatum is 25 oktober. De contest zal begin november van start gaan.

Wat kun je winnen? Buiten de nodige ervaring die je op kunt doen, zal de winnaar worden beloont met een plaats op een groot regionaal evenement!

We organiseren deze contest, omdat er naar onze mening te weinig aandacht is voor DJ-contests met bovengenoemde stijlen. Er zijn genoeg DJ-contests met aandacht voor de hardere stijlen, zoals hardcore en hardstyle, maar niet voor de ‘mildere’ stijlen.

Voor meer informatie, check (binnenkort) www.cafe-jerommeke.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 11:50:
klopt, ik was er ook niet bij zaterdag

Dat had ik hierboven al ergens een x gelezen ;)

Maar hij had genoeg fans bij dacht ik zo, maar uiteraard, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter Lepelaars op maandag 4 december 2006 om 11:56:
Maar hij had genoeg fans bij dacht ik zo, maar uiteraard, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Daar gaat het om (y)

En z´n fanclub, inclusief de DJ himself, hebben ook ontzettend genoten :D
Waarschuw beheerder
Een erg geslaagde editie was de vierde ronde gisteren. DJ Jonno die kon niet door een misverstand, en toen heb ik met dank aan Joakin Romero DJ Delphis uitgenodigd. Die draaide een set, net als Audiophox.

Beide dj's draaiden een strakke, opbouwende set, waar het publiek (beste opkomst tot nu toe) erg goed op reageerde. De dj's zelf stonden ook erg enthousiast te draaien. Ik vond het moeilijk om een beslissing te nemen, uiteindelijk heeft de jury met 2 tegen 1 DJ Audiophox laten winnen. Echte argumenten voor of tegen hadden we niet echt, het puntenverschil was bij elk jurylid maar 1.

Als beide dj's op een andere datum hadden gedraaid, en niet tegen elkaar hadden ze beiden in de halve finale gezeten.

Voor de kandidaten voor de halve finale, deze week volgt de briefing en de datum via de mail.
Waarschuw beheerder
www.cafe-jerommeke.nl

Maar wanneer weet ik niet

Artiest JoakinRomero
Waarschuw beheerder
Ik heb zin in de volgende ronde!

Keertje een ander concept: back2back versus de normale procedure. Nice :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 januari 2007 om 17:04:
Ik heb zin in de volgende ronde!

:jaja:

Waarschuw beheerder
Net naar een contest in de BoraBora geweest :no: Ontzettend matige muziek, matige organisatie. En dan ben ik positief!

Ik kan iedereen aanraden om naar Jerommeke te komen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 01:41:
BoraBora

heb ik vorig jaar aan meegedaan..

je hebt helemaal gelijk
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 01:41:
Net naar een contest in de BoraBora geweest Ontzettend matige muziek, matige organisatie. En dan ben ik positief!

Je hebt ook dagen bij zitten wanneer het drukke boel is hoor en goeie muziek :)..

Waarschuw beheerder
Dat zou inderdaad kunnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op maandag 22 januari 2007 om 11:47:
Je hebt ook dagen bij zitten wanneer het drukke boel is hoor en goeie muziek

Geloof mij, jullie hebben het over dezelfde muziek! ;)

Waarschuw beheerder
https://partyflock.nl/party/83690

Staat nu ook in de agenda (waarom de 2e halve finale eigenlijk niet?)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat het echt helemaal volloopt deze keer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 23:16:
Ik hoop dat het echt helemaal volloopt deze keer

De laatste keer was het gezellig druk, beloofd wel wat voor de volgende rondes hoop ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hamerling op dinsdag 23 januari 2007 om 23:17:
De laatste keer was het gezellig druk

:jaja:

Prima toch?
Waarschuw beheerder
Ik heb beide avonden toegevoegd, alleen die ene is nog niet gevalideerd. Zal wel volgen gok ik :D.

De contest leeft best wel hier in de omgeving, dus verwacht dat het wel druk wordt. Voor de finale worden posters gemaakt, dus dan reken ik eigenlijk op een volle bak.

Daarna kunnen we altijd nog iets doen als 'The Best of the Contest' :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter Lepelaars op dinsdag 23 januari 2007 om 23:22:
Ik heb beide avonden toegevoegd, alleen die ene is nog niet gevalideerd. Zal wel volgen gok ik

Bij mij staat er nog geen extra feestje in de toekomst?
(er staat wel wat, maar die heb ik zelf toegevoegd)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter Lepelaars op dinsdag 23 januari 2007 om 23:22:
'The Best of the Contest'

Haha en wat had je hierbij in gedachten :D
Waarschuw beheerder
De finalisten ofzo? Of misschien een halve finalist die nipt heeft af moeten vallen... ff afwachten of er genoeg animo voor is.

Waarschuw beheerder
Is inderdaad wel een leuk plan. 'The best of the contest'

Knalfeestje met een extra naam: Leep? :D
Waarschuw beheerder
is wel een cool idee inderdaad.
is er niet een lokale club waar dat dan zou kunnen?

Waarschuw beheerder
Ik kom zelf uit de buurt van Eersel...

Er zijn wel lokaties, maar ik denk, als het inderdaad van de grond komt, dat het of gewoon in Jerommeke zal zijn, of dat er uitgeweken moet worden naar Eindhoven...

Dat laatste kan trouwens wel positief zijn voor het event Eerselcity summerparty. De winnaar komt daar toch te draaien? En hoe meer exposure, hoe meer mensen er komen.
Waarschuw beheerder
Nee, denk niet de eigenaar van de J (zo heet de kroeg in de volksmond ;)) daar mee instemt. Hij financiert de promotie e.d. en dan zal hij een topavond even ergens anders laten organiseren.

Daar komt nog bij dat Jerommeke voor een kroeg een uitstekend geluid heeft (mss binnenkort zelfs met subwoofer 300 watt :D) en dat het daar fijn draait.

Zolang het geen volle bak is geweest, hoeven we niet te verkassen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter Lepelaars op woensdag 24 januari 2007 om 11:54:
ff afwachten of er genoeg animo voor is.

Ligt er natuurlijk aan wat de "gemiddelde" zaterdagavond is in de J ;) qua drukte tov de contestavonden?

De leute daar zijn iig redelijk openminded (is ook wel eens anders in een locaal café!)

Denk ook wel dat de avonden steeds drukker worden, da's in elk geval voor de deelnemers positief ;)

Waarschuw beheerder
Misschien moeten Rick en ik daar maar voor proberen te zorgen dan :p

Misschien onder de slogan: Café Jerommeke zo vol als een bommeke?

Of heel makkelijk, ik ga naar Café J en ik neem mee?

Rick en ik zullen eerst maar eens voor goede muziek zorgen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 12:05:
Café Jerommeke zo vol als een bommeke

hahaha :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 22:59:
qua drukte tov de contestavonden

normaal als er niks georganiseerd is een man of 15 / 20

Dus we doen het goed!

Die slogans houd ik in gedachte :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter Lepelaars op woensdag 24 januari 2007 om 21:08:
Daar komt nog bij dat Jerommeke voor een kroeg een uitstekend geluid heeft (mss binnenkort zelfs met subwoofer 300 watt ) en dat het daar fijn draait.

Ja viel me toen ook op!
Als je er volle bak draait, dan kun je er zeker een mooi avondje van maken daar! Tis alleen zo afgelegen, Eersel ;) Dan moet je snel op de mensen 'uit de dorpen' rekenen, en die houden over het algemeen meer van 'BeuQen'
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 21:18:
Dan moet je snel op de mensen 'uit de dorpen' rekenen, en die houden over het algemeen meer van 'BeuQen'laatste aanpassing 25 januari 2007 21:19

Dan vind ik Eersel een verademing! geloof me, t kan veel erger :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 00:34:
t kan veel erger

Inderdaad! Ik heb ooit in een r&b-tent gedraaid :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 12:36:
Inderdaad! Ik heb ooit in een r&b-tent gedraaid

Ik vind jou ook wel op 2pac lijken Jochem! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond jullie allemaal aan de donkere kant ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 00:34:
Dan vind ik Eersel een verademing!

Volledig gelijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 12:36:
Inderdaad! Ik heb ooit in een r&b-tent gedraaid

ik zal de 10e de beste regaeton/bubblin grooves uit mn tas vissen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha :d

ik vind mezelf niet donker, van binnen ben ik dat wel. Maar had toch echt de indruk dat ik de 1e ronde, 'donker' draaide. Ook al draaide ik die knaller van Beyoncé.

Deze keer zal ik toch echt een cross-over van Schlager, country en een beetje Dixieland draaien.

Heb er zin an!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 18:48:
Deze keer zal ik toch echt een cross-over van Schlager, country en een beetje Dixieland draaien.

ai... pittige concurrentie voor een eventuele finale!

Ik vrees dat ik mijn vader's collectie draaiorgel muziek en het verzamelde werk van het urker mannenkoor zal moeten plunderen

Waarschuw beheerder
Neem ik alles mee van de Zillertaler Schurzenjaeger. Doet t ook altijd wel prima.

Waarschuw beheerder
Na de 'schijnbare' dood, ik wist het niet, van de volksheld Rini Valentijn is het nu natuurlijk tijd om die langspeelplaten weer eens van het stof te ontdoen.

Nummers als: Griekenland, Liegen Liegen Liegen en iets over een moeder doen het altijd goed op feesten!

Tip: Mien Oostvogels schijnt ook nog te zingen

Waarschuw beheerder
:lol:

Waarschuw beheerder
Ik kom net terug van Zeelst, schijn je ook te kunnen stappen!?

Ik ben echt behoorlijk aangepakt betreffende mijn haardracht en mijn schoenen.

Kan iemand mij uit dit dal, dat deze avond is ontstaan, redden???

Ik heb een ietwat lange haardracht in een scheiding, en Vans met een tartan-print aan......

Bel me of mail me: rare-haren-rare-schoenen@hotmail.com (natuurlijk geen bestaand adres, gaat me natuurlijk om het medeleven)

Waarschuw beheerder
Was t gezellig :roflol:

Waarschuw beheerder
:D behoorlijk
Waarschuw beheerder
Er was op deze betreffende avond sprake van een heuze cultuurshock/cultureclash. Joakin was de lul en zijn verschijning moest het ontgelden. Enfin, een memorabele avond waarna het nog lang rumoerig bleef in Zeelst en omgeving.

:vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-dr!ve op zaterdag 27 januari 2007 om 21:55:
waarna het nog lang rumoerig bleef in Zeelst en omgeving.

Zeelst uit.......altijd lastig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-dr!ve op zaterdag 27 januari 2007 om 21:55:
Er was op deze betreffende avond sprake van een heuze cultuurshock/cultureclash. Joakin was de lul en zijn verschijning moest het ontgelden. Enfin, een memorabele avond waarna het nog lang rumoerig bleef in Zeelst en omgeving

Voor mij een thuiswedstrijdje! :)

Zoals ik al gezegd had, je komt het Zilsters 'uitgaansleven' alleen binnen op Nike's ;) En kaal wordt gewaardeerd boven lange haartjes...

Arme Jochem, ik hoop dat je het te boven komt! Als ik je zie krijg je een knuffel oke? Er zijn ook fijne mensen uit Zilst (geen zeelst:[ )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind dat de jeugd beter voorgelicht moet worden over de Zeelster (uitgaans)cultuur, al is het alleen maar om dit soort escalaties te voorkomen. Het is toch van de gekke dat je als stadse jongen zo te kakken wordt gezet? Sta je dan met je goede gedrag...:no:

Ik pleit dan ook voor een informatienummer, een informatievieve website en het nodige brochuremateriaal.

Even voor de goede orde: wat moet men doen om een vergelijkbaar fiasco in Cafe Jerommeke te Eersel te voorkomen?

Alvast dank voor uw medewerking!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-dr!ve op zondag 28 januari 2007 om 20:44:
Even voor de goede orde: wat moet men doen om een vergelijkbaar fiasco in Cafe Jerommeke te Eersel te voorkomen?

Jochem en mij achter de tt's zetten. Komt alles goed ;)