Partyflock

Forumonderwerp · 903070
1 volger · 33080x bekeken
Waarschuw beheerder
Halllooooo ! ;-)

Dit jaar doe ik voor het eerst mee met de verkiezing FHM buurmeisje van het jaar 2007.
En bij deze wil ik jullie vragen om mij te helpen, door op mij te stemmen (Dit kan vanaf 1 oktober), via www.buurmeisje2007.nl Tenminste .. als jullie vinden dat ik het Buurmeisje van het jaar moet worden !

Zijn er nog meer meiden van PF die meedoen ? :-)

Nou (alvast) bedankt !

Liefs Melissa
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Lizz op dinsdag 31 oktober 2006 om 17:16:
Nou eigenlijk ben ik er zelf niet zo heel druk mee nee. Heb vrienden en familie gevraagd te stemmen. Heb mijn partyflock naam veranderd en in mijn msn naam gezet dat ze moeten stemmen. En dat van Timmio hadden ze gevraagd, en is wel grappig geworden. Oh ja en ik houd dit forum beetje in de gaten
Maar persoonlijk vind ik het niet echt leuk om er heel erg te koop mee te staan, en het overal te roepen.

Succes ermee!!!

Nee, bij mij is dit precies hetzelfde! Ik zie wel wie er op mij heeft gestemd :) Ik heb mezelf niet veel gepromoot, en verwacht daarom ook niet dat ik bij de top 20 zit, maar kijk er stiekem wel naar uit :$

Maar wel leuk van die kranten en sites :) Nou succes iedereen en we horen het wel he :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van © i n d y op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:58:
Pfffff wat een werk zag promotie maken, zijn jullie er
ook zo druk mee ?

ik ben 2 weken geleden bij slam fm geweest.
was erg leuk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Lizz op dinsdag 31 oktober 2006 om 17:16:
Nou eigenlijk ben ik er zelf niet zo heel druk mee nee. Heb vrienden en familie gevraagd te stemmen. Heb mijn partyflock naam veranderd en in mijn msn naam gezet dat ze moeten stemmen. En dat van Timmio hadden ze gevraagd, en is wel grappig geworden. Oh ja en ik houd dit forum beetje in de gaten
Maar persoonlijk vind ik het niet echt leuk om er heel erg te koop mee te staan, en het overal te roepen.

Succes ermee!!!

Te koop ergens mee staan kan heel iets anders zijn dan promoten ;)
Bovendien je wilt toch stemmen hebben of niet :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van © i n d y op dinsdag 31 oktober 2006 om 18:57:
Bovendien je wilt toch stemmen hebben of niet

Jawel tuurlijk wil ik graag stemmen hebben, maar wil ze niet van iedereen krijgen omdat ik het heb lopen roepen en vragen.

Maar goed dit is gewoon mijn aanpak, jij hebt een andere aanpak en maakt daarmee misschien meer kans.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Lizz op dinsdag 31 oktober 2006 om 19:09:
Jawel tuurlijk wil ik graag stemmen hebben, maar wil ze niet van iedereen krijgen omdat ik het heb lopen roepen en vragen.

Maar goed dit is gewoon mijn aanpak, jij hebt een andere aanpak en maakt daarmee misschien meer kans.

Ik snap je wel. Zo voelde ik me dus echt niet op me gemak tussen het publiek in Bob's Saloon ....

Waarschuw beheerder
Heej,

Het was iig gezellig in Bobs. Ben heel benieuwd wie er gaat winnen maar het is iedereen gegund.
We shall see...

Liefs

Waarschuw beheerder
heyzZz dames ......hebben julie het al gehoord ik heb de opdracht gekregen om julie kwaliteiten nog wat beter te beoordelen dus waar gaat het nou om wie de beste massage van julie aan mij geeft .....krijgt heel veel extra stemmen dus voor 1 van julie nog meer kans om te winnnen!!;)

(K)
Waarschuw beheerder
Ik ben eigenlijk benieuwd .. of je óók bericht krijgt, als je niet bij de top 20 behoort .. Weet 1 van jullie dat ladies ? :-)

Liefs,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L I Z op woensdag 1 november 2006 om 12:51:
Ik ben eigenlijk benieuwd .. of je óók bericht krijgt, als je niet bij de top 20 behoort .. Weet 1 van jullie dat ladies ?

Liefs,

Geen idee :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 01:42:
heyzZz dames ......hebben julie het al gehoord ik heb de opdracht gekregen om julie kwaliteiten nog wat beter te beoordelen dus waar gaat het nou om wie de beste massage van julie aan mij geeft .....krijgt heel veel extra stemmen dus voor 1 van julie nog meer kans om te winnnen!!;)

(K)

Jij komt duidelijk iets tekort (y)

Waarschuw beheerder
kom ik wat tekort?? en waar trek jij je conclusie uit ..... dat stukje onzin tekst die ik hier uit verveling op de forum zette???

of zet je dat nou alleen maar neer omdat je aan hun wil laten zien dat jij wel serieuz ben hier op de forum en jij niks tekort komt haha watben jij cool zeg!!;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van L I Z op woensdag 1 november 2006 om 12:51:
Ik ben eigenlijk benieuwd .. of je óók bericht krijgt, als je niet bij de top 20 behoort .. Weet 1 van jullie dat ladies ?

Ben ik ook benieuwd naar ja... Lijkt me wel zo persoonlijk eigenlijk, maar of hun naar 80 vrouwen en mailtje of een brief sturen.... :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 17:40:
Ben ik ook benieuwd naar ja... Lijkt me wel zo persoonlijk eigenlijk, maar of hun naar 80 vrouwen en mailtje of een brief sturen....

ik vind wel dat ze dat horen te doen
is wel zo netjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 19:15:
is wel zo netjes

Ja vind ik ook, maar je weet nooit...

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zouden ze dat niet laten weten? :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 17:40:
maar of hun naar 80 vrouwen en mailtje of een brief sturen....

Er zijn toch ook 100 vrouwen benaderd om te zeggen dat ze bij de laatste 100 zitten? Dat jullie daar aan twijfelen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 19:30:
Waarom zouden ze dat niet laten weten?

80 mailtjes vcersturen. zou jij daar zin in hebben + nog de 20 die bij de top 20 zitten

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 19:33:
80 mailtjes vcersturen. zou jij daar zin in hebben + nog de 20 die bij de top 20 zitten

Kom op het is een proffesioneel bedrijf, denk je nou echt dat ze niks laten horen en zo verder gaan?
Daar hebben ze mensen voor die mailtjes sturen, lijkt me vrij logisch.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ze hebben toch zo´n automatisch systeem
20 wel
80 niet
niezo heel moeilijk lijkt me toch (F)

(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 19:15:
is wel zo netjes

Ja, precies ! Denk ook wel dat ze dat zullen doen inderdaad ..

Pffff, ben zó benieuwd .. maar nú val ik in herhaling geloof ik .. :-P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L I Z op woensdag 1 november 2006 om 22:04:
Pffff, ben zó benieuwd .. maar nú val ik in herhaling geloof ik ..

:D :D :D

Waarschuw beheerder
Wat een discussies over of ze iets zullen laten weten...
We zien het vanzelf wel, toch?! :)
Waarschuw beheerder
ik vind marzena wel knap :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [L]inn* op donderdag 2 november 2006 om 16:19:
ik vind marzena wel knap

thanx:D

Waarschuw beheerder
Sorry voor de pf'ers die mee doen maar ik heb op:
1. Fleur
2. Nadja
3. Kirsty

gestemd :)

Verder natuurlijk wel erg veel succes! Ik ben benieuwd wat de uiteindelijk top 10 gaat worden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 03:34:
1. Fleur
2. Nadja
3. Kirsty

Heel veel mensen hoor ik over deze 3 dames .. komen zéker in de TOP 10 .. :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van L I Z op vrijdag 3 november 2006 om 11:57:
Uitspraak van Lay-D-Anke op vrijdag 3 november 2006 om 03:34:
1. Fleur
2. Nadja
3. Kirsty

Heel veel mensen hoor ik over deze 3 dames .. komen zéker in de TOP 10 ..

fleur en nadje vind ik wel mooi

kirsty niet echt mijn type

Waarschuw beheerder
donateur
Mega negatief stukje in het Noordhollands-dagblad over praktisch alle de meiden uit noord-holland die meedoen met buurmeisje dit jaar :S

Zaandam -
De kop van Noord-Holland is goed vertegenwoordigd in de Buurmeisje-van-het-jaarverkiezing. Negen meiden liefst van wie vijf uit de Zaanstreek. En een kanshebber. Claudia uit Zaandam kon het wel eens ver gaan schoppen.

Nikki Sengers weet wat er nodig is om ver te komen in een verkiezing. Vorig jaar greep ze net naast de buurmeisjes-hoofdprijs en ze deed ook al met succes mee aan Miss Universe en Miss Earth. Voor het Noordhollands Dagblad licht ze de regionale deelneemsters door.

De deelneemsters moeten aan specifieke buurmeisjesvoorwaarden voldoen. Het leukste buurmeisje is immers iets anders dan een missverkiezing. ,,Buurmeisjes moeten toegankelijk, erg lief en een beetje verlegen, maar toch ondeugend zijn. En ze moeten er leuk uitzien, maar ze mogen geen kapsones hebben'', legt Nikki uit. ,,Een buurmeisje is een knap, maar gewoon meisje. Zonder glamour dus. Sommige foto's in de verkiezing van dit jaar gaan mij te ver, zijn te bloot. Als je blote borsten ziet, is het geen buurmeisje meer.''

Nikki voorspelt de Noord-Hollandse deelneemsters wisselend succes en deelt ongevraagd goede raad uit. Maar waarschuwt ook: het is niet per se het leukste meisje dat wint, maar degene die de meeste stemmen verzamelt. Een algemeen advies aan de deelnemers: haal alles uit de kast om stemmen te werven. En blijf jezelf.

Dit is een deel van het artikel, naast dit artikel gaf Nikki per deelneemster uit N-H nog ff commentaar wat ze ervan vind.

Zo zegt ze over Merel (mijn vriendin):

Merel (alkmaar)
Ze zegt dat ze een gogo-dansseres is, maar dat haal ik er op de foto's niet uit. Ze mist de uitstraling. En het lijkt net of ze vulling in haar bh-tje heeft gestopt. Ik geef haar weinig kans

Merel danst al van klein af aan dat gedeelte is dus compleet onzin. Zoiets is ook helemaal niet te zien aan foto's waarom begint ze er dan in godsnaam over.

Ik zou Nikkie willen vragen om eens naast haar te gaan staan op het podium misschien dat ze na een kwartiertje anders praat. En vulling in d'r bh tja wat slap om zomaar iets te roepen :(

En zo was er meer kritiek ook op andere meiden.
Als ik het complete artikel heb zal ik dit even posten.

Misschien dat een intervieuw in dezelfde ktantmet alle meiden uit N-H een idee is om zo een wat positiever stuk te laten publiceren?

Jammer dat nieuws zomaar zo gebracht wordt, ik vind het niet alleen voor mijn vriendin maar ook voor alle andere meiden waar negatief over gepraat wordt erg jammer dat een krant zoiets plaatst.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Cecilla Dion (zaandam)
Er zit een leuke spontane foto tussen, maar de meetse zijn heel geposeerd. Zolang ze verlegen kijkt is het wat, maar als ze zwoel probeert te kijken is het overhot. Ik denk niet dat ze ver komt.

Chantal (heemskerk)
Een echt buurmeisje, ze maakt een kans.Een mooi lichaam, maar ze kijkt wel een beetje nors. Daar moet ze aan werken. Proberen te ontspannen, je moet van de camera houden. Oefenen dus. Hoe je dat doet?Gewoon voor de spiegel staan

Claudia (zaandam)
Met 27 jaar hoort ze eigenlijk bij de buurvrouwen. Claudia heeft wel een enorm sexy gezicht. Daar vallen mannen op. De foto is wat overdadig, de tepels schijnen door de stof, toch is zij een goede kandidate voor de top 10 en misschien meer.

Helen (zaandam)
Haar gezicht is moeilijk te zien op de foto's, wellicht niet boeiend dus. En ze is 29. Ik mis het buurmeisje gevoel. Die redt het niet.

Joyce (enkhuizen)
Jaah! Schattig buurmeisje. Jammer dat ze zo gesspannen is, lachend is ze op haar leukst. Je moet jezelf blijven dan ben je het mooist. Ze heeft potentie, maar de foto's zijn niet gelukkig. Dat kan haar opbreken.

Lisette (purmerend)
Ze heeft een leuk filmpje gemaakt, dat vergroot haar kansen. Ze is al 26, maar heeft een jongere uitstraling. En een heel mooi lichaam. Je kunt zien dat ze daar hard voor werkt. Dit ziet er goed uit.

Princilla (zaandam)
Op de foto's denk ik: nee! Geforceerd. Maar het filmpje ziet is beter, dan zie je dat ze lief kan zijn. Maar haar motivatie om mee te doen is weer verkeerd. Met zoveel leuke meisjes gaat ze het moeilijk krijgen

Wendy (oostzaan)
Zij heeft wel wat, de x-factor van het buurmeisje. Lieve sproetjes, sprekende ogen en zonder poespas. Mannen kijken naar sexy uitstraling en dat mist ze.

Dat zijn alle stukjes.
Waarschuw beheerder
Redelijk positieve stukjes toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 3 november 2006 om 17:10:
Redelijk positieve stukjes toch?

Als ik alle punten bekijk dan worden er meer negatieve punten besproken dan positief. Ik vind het gewoon jammer dat zoiets gepubliceerd wordt zonder dat er iets aan de meiden zelf gevraagt wordt, nu is het een mening van 1 iemand, maar het wordt wel groot uitgemeten in 1 van de grootste kranten geplaatst.

Als een krant zo'n stukje wilt plaatsen dan kunnen ze toch de personen in kwestie intervieuwen? Dan kom je erachter wat voor personen het zijn en kun je een mooi objectief stukje schrijven.
De stemmer beslist zeggen ze toch? Dan heeft het weinig nut om iemand een beoordeling te laten geven in een krant i.m.o.
Als je als krant zijnde trots wilt zijn op de meiden uit je regio, plaats je een positief stukje over wat elke meid te "bieden" heeft plus wat achtergrond informatie waar eventuele "stemmers" wat aan hebben dat doe je niet zo i.m.o.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 17:14:
Als ik alle punten bekijk dan worden er meer negatieve punten besproken dan positief. Ik vind het gewoon jammer dat zoiets gepubliceerd wordt zonder dat er iets aan de meiden zelf gevraagt wordt, nu is het een mening van 1 iemand, maar het wordt wel groot uitgemeten in 1 van de grootste kranten geplaatst.

Ik vind die Nicky hier ook negatief. Het slaat nergens op dat zij zulk commentaar geeft terwijl de wedstrijd nog in volle gang is. Ik vind dat Merel en de andere meiden die hier besproken worden hier niks van moeten aantrekken. Bovendien; hoe weet zij wat een buurmeisje moet hebben? Ze is het niet eens geworden!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 18:03:
Ik vind die Nicky hier ook negatief. Het slaat nergens op dat zij zulk commentaar geeft terwijl de wedstrijd nog in volle gang is. Ik vind dat Merel en de andere meiden die hier besproken worden hier niks van moeten aantrekken. Bovendien; hoe weet zij wat een buurmeisje moet hebben? Ze is het niet eens geworden!!!

Ik trek me er ook niks van aan hoor:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 18:03:
hoe weet zij wat een buurmeisje moet hebben? Ze is het niet eens geworden

inderdaad
ze heeft niet voor niets verloren
beetje jammer dat ze dit op zo'n manier in de krant zetten
vraag die meiden zelf om informatie ofiets als je er iets over in de krant zet!

ma idd gewoon niets van aantrekken

Uitspraak van Klein Boefje op vrijdag 3 november 2006 om 18:10:
Ik trek me er ook niks van aan hoor:D

goedzo! ik heb je zien dansen! en vond het erg goed
als ze zegt dat je aan de foto's niet kan afzien dat je goed kan dansen.. heeft ze je nog nooit in het echt gezien! (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ** ElKuHhH ** op vrijdag 3 november 2006 om 18:22:
ik heb je zien dansen! en vond het erg goed
als ze zegt dat je aan de foto's niet kan afzien dat je goed kan dansen.. heeft ze je nog nooit in het echt gezien!

Dat is lief van je......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 16:37:
Merel (alkmaar)
Ze zegt dat ze een gogo-dansseres is, maar dat haal ik er op de foto's niet uit. Ze mist de uitstraling. En het lijkt net of ze vulling in haar bh-tje heeft gestopt. Ik geef haar weinig kans

pffff zij doet het je niet na
meisje je mag trots zijn opjezelf. je doet het goed
je hebt niet voor niks op hardbass gedanst!!

trek het je niet aan
meiden zijn vaak jaloers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Klein Boefje op vrijdag 3 november 2006 om 18:10:
Ik trek me er ook niks van aan hoor

Heel goed! Toen ze niet had gewonnen zei ze ook dat ze dan waarschijnlijk ook te goed was voor een buurmeisje.
Nou dit bewijst ook hoe kinderachtig ze is!!

Waarschuw beheerder
donateur
:roflol:

Ik heb Nikky net gesproken :D Had via haar site die in het krantenartikel haar hotmailadres gevonden.

Ze zegt ik geef me mening, toen ik haar aansprak op het feit dat het vulling in bh verhaal onzin was en vroeg waarom ze dat had gezegd en waarom ze zei dat ze geen dansseres uitsraling had zei ze "fijne avond" en weg was ze.

Jammer dat ze de discussie niet aanging want ze begon zo goed. Ze zei dat ze kijk op zulke dingen had, omdat ze al 6 jaar dat werk deed en FHM zocht niet zo iemand enz enz

Zo zie je maar wat voor iemand ze is. Een confrontatie op msn was al niet mogelijk met haar, daarin kon of wou ze haar statements al niet verdedigen omdat ze geen antwoorden had. Erg jammer dat zo'n triest iemand dan wel in de krant aan het woord is geweest!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 19:42:
Erg jammer dat zo'n triest iemand dan wel in de krant aan het woord is geweest!

ik snap zowieso niet waarom ze haar vragen om haar mening te geven! tis toch geen roddelblad!
als je een beetje krant bent dan zoek je dieper en ga je na de meiden zelf die mee doen!
ze zal zich wel zelf aangemeld hebben om wat aandacht te krijgen! beetje jammer
Waarschuw beheerder
Vandaag stond een negatief stukje in de krant, maar ik was vanavond op de sportschool en daar lag de UITAGENDE van Noord Holland en hier staat echt een leuk kort verhaaltje in over de invasie in bobs met allemaal mooie meiden(y)

Van Melissa en mij stond er een foto in:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een gezeur om een beetje kritiek! Jullie trekken het wel erg aan als er zelfs contact gezocht wordt met de desbetreffende persoon.
Of moet iedereen alleen maar positief zijn en zeggen dat alle meisjes heel erg mooi zijn???? Iedereen heeft gelukkig een eigen mening! En dat maakt het juist leuk.
Gegroet

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zandur op zaterdag 4 november 2006 om 09:21:
Iedereen heeft gelukkig een eigen mening! En dat maakt het juist leuk.

Daar ben ik het nou volledig mee eens Zandur !

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb trouwens op Marlies gestemd :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 12:23:
Ik heb trouwens op Marlies gestemd

Ja, ik heb daar nog niet veel over gehoord, terwijl dat echt een mooie meid is.
Waarschuw beheerder
Ik heb trouwens op Marlies gestemd :)

ja zij is echt mooi en natural. al zitten er ook een paar tussen dat ik denk: wat doe je hier!
Waarschuw beheerder
Mijn top 3 ziet er zo uit:

Marlies
Helen
Wendy
Waarschuw beheerder
Sommigen vind ik niet echt in het categorie: buurmeisje passen. Die denken dat ze mee doen voor het blad: aktueel of weet ik het wat!

Leuk om bij sommige meiden ook de stem te horen via die videootjes.
Bij de foto's en reacties die ze achterlaten in forums vormt meestal al een beeld(geluid). Bij Marzena had ik juist een wat meer volume stem verwacht (te pittig), terwijl na het kijken van het stukje ze echt een heel schattig/lief stemgeluid heb!

Veel succes dames! 6 november wordt de uitslag bekend gemaakt?
Waarschuw beheerder
Ik heb trouwens op Marlies gestemd laatste aanpassing 4 november 2006 12:29

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 12:42:
Ja, ik heb daar nog niet veel over gehoord, terwijl dat echt een mooie meid is.

Ik wel .. ook heel veel mensen stemmen op haar, en inderdaad, omdat ze zo lekker naturel is .. en wel een ''typisch''buurmeisje ook .. we zullen zien .. :-P

Liefs,
Waarschuw beheerder
Yeeeeeeeeeeah... antwoordt !!!!

Ik zit erbij :cheer:

Wie nog meer....????

(K)
Waarschuw beheerder
Hey Cin Gefeliciteerd !

Ik zit er helaas niet bij .. volgende keer beter !

Heel veel succes meis !

Kus Melis
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L I Z op maandag 6 november 2006 om 13:51:
Hey Cin Gefeliciteerd !

Ik zit er helaas niet bij .. volgende keer beter !

Heel veel succes meis !

Kus Melis

:cry:

(K)