Partyflock

Forumonderwerp · 903070
1 volger · 32566x bekeken
Waarschuw beheerder
Halllooooo ! ;-)

Dit jaar doe ik voor het eerst mee met de verkiezing FHM buurmeisje van het jaar 2007.
En bij deze wil ik jullie vragen om mij te helpen, door op mij te stemmen (Dit kan vanaf 1 oktober), via www.buurmeisje2007.nl Tenminste .. als jullie vinden dat ik het Buurmeisje van het jaar moet worden !

Zijn er nog meer meiden van PF die meedoen ? :-)

Nou (alvast) bedankt !

Liefs Melissa
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hey Angela,

Je kent mij niet en ik ken jou niet. Gelieve dat soort onzin voor je te houden.

bedankt.
Janine.

Waarschuw beheerder
Jezus mensen poep lekker op met die onzin :xtc:!

Janine ga je blote hol lekker ergens anders showen dan doe ik het hier wel.

Gister Slam! fm borrel was echt gezellig! Heb nog een hele tijd met Iraida staan lullen best een topwijf!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gefeliciteerd met jet op 10 klassering, Fleur, maar iedereen moet toch zelf weten wat ie wel of niet doet?

Waarschuw beheerder
Heb je gelijk in en dankjewel. Maar niet als je andere mensen gaat vervelen. Dan moet je maar ergens heen waar ze dat wel leuk vinden. Partyflock heeft nog meer forums :).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Andere mensen irriteren mij ook wel eens.Maar volgens mij leven we in een vrij land en ik beledig niemand. Ik zeg niet dat ik Melissa niet knap vind, ik vind Marzena knapper.

Partyflock-lid Bodyguard vond Melissa knapper dan Marzena, nou zo gaan die dingen.

Klaar.

Waarschuw beheerder
Daar heb ik het niet over. Je praat gewoon onzin. En je probeert de boel een beetje te provoceren. Dus dan zeg ik; ga dat ff lekker doen waar ze dat wel waarderen. Laatste woord wat ik eraan vuil maak trouwens. Wat een onzin zeg.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jij ziet het verschil niet tussen provoceren en een mening geven. Ik provoceer niemand. Dat anderen erop reageren is hun goed recht. Klaar. Jij mag het trouwens onzin vinden, dat is dan weer jouw mening.

Waarschuw beheerder
tis echt erg , ben blij dat ik niet in de top 10 zit, wat n jaloezie en gezeik onderling zeg!!
damn :O:O:O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 december 2006 om 13:44:
Marzena

[img width=288 height=216 cacheid=000d5c2f00265f7a9ddf11521a01b6324a]http://www.acores.net/images/noticias/2_99_10735_maizena.jpg[/img]

:)
Waarschuw beheerder
Hmm...ga dan toch voor me plaatsgenootje Karin :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 16:59:
tis echt erg , ben blij dat ik niet in de top 10 zit, wat n jaloezie en gezeik onderling zeg!!
damn

Waar?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 16:59:
damn

haha jannie ziet niet in top 10 hoor (mocht ze willen), maar is volgens mij wel beetje jaloers, ach ja ...

jammer dat jij er niet bij zit melis, ik had wel op je gestemd!!

PS ik kom jullie allemaal aanmoedigen bij de finale :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeeCee op zaterdag 30 december 2006 om 21:55:
jammer dat jij er niet bij zit melis, ik had wel op je gestemd!!

Ja, dat heb je nu eenmaal met verkiezingen .. Ik vind de top 10 leuk :jaja: Maar zeker bedankt voor je stem ! :-D

Uitspraak van CeeCee op zaterdag 30 december 2006 om 21:55:
PS ik kom jullie allemaal aanmoedigen bij de finale

Me 2 ! :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 december 2006 om 21:48:
Waar?

overal, erg duidelijk,
beetje jammer

Waarschuw beheerder
wat een gezelligheid hier

Waarschuw beheerder
mogen alleen lezers erop zitten? ik lees eigenlijk bar weinig.
Waarschuw beheerder
Happy New Year!!

Hopelijk hebben jullie dames in 2007 wat meer respect voor mekaar (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raimond op maandag 1 januari 2007 om 12:35:
Happy New Year!!

Gelukkig nieuwjaar.

En mag de mooiste winnen!!

Waarschuw beheerder
Ik vind het wel mee vallen eigenlijk! En ik ben hartstikke blij om in de top 10 te zitten die jaloezie en gezeik nemen we er maar bij :p.

Waarschuw beheerder
HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Jij ook Steeef :D! Al zin in de IQ-test?!

Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaaaaa echt wel wordt lachen he!!!!!!!! Dan zien we elkaar weer. GEZELLIE!!!

Waarschuw beheerder
Hebben jullie je kaarten al gehad?! Mijn moeder had er echt 10 gestuurd en mijn opa en oma uit Afrika 2! Echt supercool! En nog wat andere. Ik heb al een winnaar!

Waarschuw beheerder
Nee ik heb ze nog niet ontvangen..of ik heb geen kaarten gehad haha...
Leuk Fleur van je opa en oma super lief zeg!!

kus

Artiest {SHOWLIST artist 32878, 10986}
Waarschuw beheerder
jij hebt kaarten zat van mij :9 ;)

Waarschuw beheerder
karin mooie foto op de voorpagina van brabants dagblad!!
Waarschuw beheerder
Fleur-> relatie: ja. Maaruh met Herman? :vaag:

Waarschuw beheerder
Donderdag 4 januari 2007 - Boxtel - Karin Schelle uit Boxtel is door het mannenblad FHM uitgekozen tot een van de tien leukste buurmeisjes van 2007.

Karin Schelle poseert voor fotograaf Jeroen Nouwens. Foto Rik Goverde
Zenuwachtig springt Karin Schelle (20) uit Boxtel op en neer. „Het is koud“, rilt ze, wanneer fotograaf Jeroen Nouwens de ventilator aanzet. Dat is ook niet gek. Schelle staat in een kort onderbroekje en een klein hempje. „Mijn benen hoeven niet op de foto hoor. Mijn gezicht wel, dat is mijn sterkste punt“, vindt Schelle. Ze stopt met het warmspringen zodra de fotograaf zijn positie inneemt. Meteen is daar de professionele uitstraling op haar gezicht. Lief en sexy. Ze straalt het niet alleen uit, ze is het ook.
Een paar maanden geleden gaf Schelle zich samen met 600 concurrenten op voor de verkiezing van het ’Buurmeisje van het jaar’ door het mannenblad FHM. „Ik wist niet wat ik ervan moest verwachten. Ik wist ook niet zeker of ik dit wel wilde. Tot ik werd gebeld dat ik bij de leukste honderd zat“, zegt ze.
Inmiddels zijn er nog meer buurmeisjes afgevallen en zit Schelle bij de laatste tien. Via een charmeoffensief op internet winnen de meisjes zoveel mogelijk stemmen van de lezers van FHM. Schelle plaatst regelmatig nieuwe foto’s die haar vaste fotograaf Nouwens van haar maakt.

Angelina Jolie

Ondertussen begint de competitie langzaam te borrelen. „Je moet ook wel een beetje bitchy zijn. Maar ik blijf gewoon lief.“ Daar draait de verkiezing volgens Schelle ook om. „Ik ben geen Miss Universe. Niemand is perfect. Nou ja, behalve Angelina Jolie dan. Het gaat er vooral om dat je jezelf blijft. Een meisje dat gewoon naast je kan wonen.“
Schelles buren schatten haar kansen wel hoog in. „Het klonk me niet vreemd in mijn oren toen ik het hoorde“, zegt buurman Frank van de Laak. „Een buurmeisje moet volgens mij warm en sociaal zijn. Karin heeft een goede uitstraling. Ze zwaait ook altijd heel vrolijk als ze langs loopt.“
Een paar huizen verderop woont de 9-jarige Teun: „Ik heb haar nog niet heel vaak gezien. Maar ik vind haar wel leuk en heel aardig“, zegt hij verlegen. Buurvrouw Germaine van Meersbergen kent Schelle niet zo goed, maar schat haar wel hoog in. „Ik zie haar ieder jaar op het buurtfeest. Ik denk dat ze een goede kans maakt. Wij klagen er in ieder geval nooit over.“
Via de weblog van Karin Schelle kan tot 3 februari op haar worden gestemd. Op de website van Jeroen Nouwens komen binnenkort foto’s van Schelle te staan.
http://www.buurmeisje2007.nl
http://www.nouwens-fotografie.nl

LEUK HOOR KARIN:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 januari 2007 om 11:22:
Niemand is perfect. Nou ja, behalve Angelina Jolie dan.

:lief:

Leuk stukje!

Waarschuw beheerder
Haha nee Herman is niet mijn vriend! Hij heet Jonathan :)
Artiest {SHOWLIST artist 38760, 42863}
Waarschuw beheerder
Anders kan je altijd nog met je poes in de playboy Qik
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
hahaha hebben ze ook buurjongens voor de meisjes?

Waarschuw beheerder
goed paar tieten (Y)
Waarschuw beheerder
die iraida kijkt zo raar (hoofd naar beneden en pruillip)
vind karin de mooiste

Waarschuw beheerder
Beroerd lezerspubliek heeft die FHM toch als dit de top 10 van leukste meisjes mag zijn... :nee:

Fleur was mijn inziens de enige die er tussen hoort.. (Y)

Karin heeft leuke foto's maar iets te normaal in mijn ogen..

Waarschuw beheerder
@Oxygen: tsja smaken verschillen. Deze 10 zijn door de lezers & FHM gekozen, dus neem aan dat zij het wel weten.

@The girls: wisten jullie trouwens dat vorig jaar een paar dagen voor de verkiezing al bekend was dat Britt ging winnen? (http://partypix.qualitysign.nl/news/view/Uitslag_FHM_Buurmeisje_2006_verkiezing_al_bekend) Doorgestoken kaart??
Waarschuw beheerder
normaal in mijn ogen..

het heet toch mooiste buurmeisje..niet wie is de geilste playmate :s
whahaha ik snap best dat je hoopt zulke buurvrouwen te hebben hoor :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op woensdag 10 januari 2007 om 13:30:
het heet toch mooiste buurmeisje..niet wie is de geilste playmate
whahaha ik snap best dat je hoopt zulke buurvrouwen te hebben hoor

Met normaal bedoel ik juist niet geilste playmate, maar hou van vrouwen die iets aparts hebben in hun uitstraling..

Maar wat je zei, smaken verschillen en ben bang dat ik het met een stuk mindere buurvrouwen moet doen.. (N)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 13:29:
dus neem aan dat zij het wel weten

Sja, valt een hoop over te zeggen. mis een beetje de vrouwen met een lieve uitstraling, vind de meeste zelfs een beetje aso overkomen (of trap ik nou tegen schenen ;))
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou wat mij betreft trap je niet tegen schenen. Ik vind mezelf en de andere 9 meiden absoluut niet aso! Misschien dat het voor jou op sommige foto's zo overkomt, ik ken natuurlijk iedereen in real life en weet dat ze niet aso zijn.
Maar goed ook dat is een mening en ik respecteer de jouwe, ik deel hem alleen niet!
Waarschuw beheerder
Even een berichtje voor de meiden hier op pf die in de top 10 zitten, op www.dutchheaven.nl is ook een forum waar regelmatig gepraat wordt over buurmeisje2007;)

(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Yep dat topic heb ik geopend :D
Of is er ook nog een ander topic over de verkiezing?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pfffff al die misverkiezingen , voor wa is dat goed . Vind het nergens op slaan al dat nutteloos verbras van geld en de rest miss verkiezingen :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat doe je dan op dit topic? Schijnbaar is het voor jou toch nog zo belangrijk dat je de moeite neemt om een berichtje achter te laten!
Waarschuw beheerder
Ik geef mijn mening , neem an dat je op dit forum dat toch wel mag zeker !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 23:32:
Yep dat topic heb ik geopend
Of is er ook nog een ander topic over de verkiezing?

Uhhm volgens mij zijn er meer op dutchheaven;)

Waarschuw beheerder
Ow oke, heb je ook linkjes, of topic namen? Ben wel benieuwd namelijk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 januari 2007 om 22:21:
Ow oke, heb je ook linkjes, of topic namen?

http://www.dutchheaven.nl/modules.php?op=modload&name=Forum&file=search&sortby=p.post_time%20desc&page=1&searchboth=both&search_username=&addterms=any&forum=all

hierboven staat de link;)

Waarschuw beheerder
Hhmmz krijg alleen de zoekpagina. Heb zelf al gezocht op FHM en op buurmeisje. Waarschijnlijk zal ik dan wel alle topics gezien hebben!
Bedankt iig :D

Waarschuw beheerder
zijn zoveeeeeeeeel topics, op dutch heaven, heb er zelf ook 1 geopend in september al.