Partyflock

Forumonderwerp · 903020
6 volgers · 170632x bekeken
Waarschuw beheerder
+17-4
Er wordt van wiet en stuff vaak gezegd dat je er niet lichamelijk verslaafd aan kan raken en dat er eigenlijk geen ontwenningsverschijnselen zijn. Behalve als je zwaar gebruikt. En dat deed ik. Na meer dan 15 jaar dagelijks gebruik heb ik twee weken geleden besloten finaal te stoppen met blowen. Als je gaat zoeken op het internet wat die ontwenningsverschijnselen precies zijn krijg je het volgende lijstje :
- onrust/trillen
- zweten/hitteaanvallen
- verminderde eetlust

Als ik naar mezelf kijk valt me het volgende op :
- Onrust en trillende handen heb ik last van gehad. Hyperactiviteit ook. Maarja, dat kan ook aan de ADHD liggen die nu weer terugkomt. Al noemden ze het vroeger gewoon moeilijk opvoedbaar.
- verminderde eetlust heb ik al sinds 5 jaar. Mn minimale gewicht was 55 kilo / 1.80 m in die periode. Nu, na twee weken gestopt te zijn, is mn eetlust eindelijk weer terug.
- zweethanden en zweetvoeten heb ik wel last van gehad. Begint nu minder te worden. En hitteaanvallen niet, eerder koudeaanvallen. rillen in bed.
- Nachtmerries. Hevige nachtmerries. Ik kan me ook niet herinneren de afgelopen paar jaar uberhaupt gedroomd te hebben.
- Aambeien. Klinkt misschien raar; is het ook. Heb ik nog nooit gehad.

Verder valt me op dat ik weer helder uit mn ogen kijk. De ingevallen donkere ogen die je op de foto ziet hebben weer plaatsgemaakt voor een doortastende blik. Ik kan mn eigen telefoonnummer weer onthouden. Ik beleef emoties op een andere manier. Ik ben weer supersociaal; lul iedereen de oren van de kop af. Af en toe voel ik me of ik een gram speed heb gesnoven.

Al met al ben ik superblij eindelijk deze beslissing genomen te hebben. Had ik veel eerder moeten doen...

Maar goed, zijn er hier mensen die ook gestopt zijn met blowen en kennen ze bovenstaande verschijnselen?
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 april 2009 om 16:03:
Het brengt positiviteit en creativiteit naar boven plus het is goed voor mijn astma.

Het is goed voor veel meer dingen, kankerpatienten hebben baat bij een [medicinaal!] jointje [ chemokuur stopt de honger, blowen veroorzaakt honger ] en wat dacht je van mensen met MS...8) let wel, medicinale wiet, dus geen shopwiet met een hóóg thc gehalte....;)

Waarschuw beheerder
:frusty: en we beginnen weer van voor af aan :( :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 april 2009 om 09:40:
en we beginnen weer van voor af aan

:o Hoe komt dat nou meis? :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 april 2009 om 09:41:
Hoe komt dat nou meis? :(

teveel drank op...de pest in hebben van van alles en nog wat en denken "schijt 1 kan geen kwaad"
en nu baal ik nog harder dus :[
en alles draait nog :vaag:

KUT

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 april 2009 om 10:03:
teveel drank op...de pest in hebben van van alles en nog wat en denken "schijt 1 kan geen kwaad"
en nu baal ik nog harder dus
en alles draait nog

KUT

kan gebeuren. denk niet dat alles weer van voor af aan begint. er is een verschil tussen een uitglijder en een terugval. dit is duidelijk zon uitglijder. op het moment dat jij voor jezelf bepaalt dat alles weer opnieuw begint, legaliseer je het voor jezelf om ook weer keihard te beginnen.

kan een keer gebeuren, je hebt een kater en voelt je er kut om (das maar goed ook!). rust lekker uit, geniet van het weer en morgen zie je de boel wel weer wat objectiever en dus rooskleuriger...:)

no worries...(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 april 2009 om 10:46:
no worries...(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 april 2009 om 10:03:
en nu baal ik nog harder dus
en alles draait nog

KUT

Ik zal je zeggen dat ik in me 3de week ook een paar trekjes van n joint heb genomen, was goed naar de klote van :lijn: en de drang werd me te erg, kon niet slapen en dacht moet gewoon ff trekje hebben..
Gedaan en meteen spijt van, kreeg hartkloppingen *al zal dat niet alleen van de joint gekomen zijn ik weet;) * maar was er toen ook meteen klaar mee, volgende dag moest k er meteen niks meer van hebben, en heb het ook nooit meer aangeraakt sinsdien!

Van voren af aan begin je niet, dat vind ik meer als je een zak wiet heb gehaald en weer de hele week gaat blowen.
En dat is niet het geval toch of wel?

Gewoon weer doorgaan met stoppen nu, en alles komt goed! ;) :bah:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 april 2009 om 10:46:
an een keer gebeuren, je hebt een kater en voelt je er kut om (das maar goed ook!). rust lekker uit, geniet van het weer en morgen zie je de boel wel weer wat objectiever en dus rooskleuriger...:)

mja oke ben zo sjaggerijnig dat het vandaag alle doorns van de rozen zijn :[

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 april 2009 om 18:14:
Van voren af aan begin je niet, dat vind ik meer als je een zak wiet heb gehaald en weer de hele week gaat blowen.
En dat is niet het geval toch of wel?

nee 1 jointje maar heb m wel in 10 min helemaal opgerookt...dacht dat ik van mn graatje ging zo dizzy was ik :rot:
maar de zin erin is niet weg...dus ff doorbijten is het vandaag wel weer
Waarschuw beheerder
Ik ga ook weer een poging wagen, alleen zal ik het nóg moeilijker hebben, de sigaretjes zijn ook verbannen sinds vandaag...8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 april 2009 om 18:36:
maar de zin erin is niet weg...dus ff doorbijten is het vandaag wel weer

Muts, balen joh! Hoe is het vandaag gegaan? Heb je de verleiding kunnen weerstaan? Ik hoop het zo voor je. En dit betekent echt niet dat je weer van voren af aan moet beginnen hoor :no:. Zoals Kleinuh ook al zei is dit even een uitglijder, niks meer en niks minder. Niet té zwaar aan tillen.

In ieder geval een dikke :knuffel:!

Uitspraak van DanM op zondag 12 april 2009 om 21:32:
Ik ga ook weer een poging wagen, alleen zal ik het nóg moeilijker hebben, de sigaretjes zijn ook verbannen sinds vandaag...

Pfoe, heftig om met beide tegelijkertijd te stoppen. Kan je niet eerst beter focussen op het stoppen met blowen? Inmiddels is het voor mij 15 dagen geleden dat ik voor het laatst een blow heb aangestoken, maar in die 15 dagen rook ik me helemaal suf. Maar goed, alles beter dan zo'n ellendig blow!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tweelingen75 op maandag 13 april 2009 om 18:22:
Hoe is het vandaag gegaan? Heb je de verleiding kunnen weerstaan?

vandaag tot nu toe nog goed...gister weer niet :$

In ieder geval een dikke :knuffel:!

:) :knuffel:
Waarschuw beheerder
Pfoe, heftig om met beide tegelijkertijd te stoppen. Kan je niet eerst beter focussen op het stoppen met blowen? Inmiddels is het voor mij 15 dagen geleden dat ik voor het laatst een blow heb aangestoken, maar in die 15 dagen rook ik me helemaal suf. Maar goed, alles beter dan zo'n ellendig blow!

Mwah, ik ben een bikkel, kan dat makkelijk, dag 1 zit er al op...8)(h)
Ik wéét dat 'de vraag om een peuk' maar een paar minuutjes per keer is, ff doorbijten...:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanM op maandag 13 april 2009 om 22:12:
ff doorbijten...

makkelijker gezegd dan gedaan. is een proces wat betekent dat je zelfs over een paar jaar nog ''ff moet doorbijten...'' ;)

wel super knap je!
Waarschuw beheerder
Dag 2 net begonnen, zeker wel dat ik 'moeite' heb, maar het is gewoon iets dat moet
Stoppen met roken zoiezo [ longproblemen!] en blowen neem ik gelijk mee....:)
Komt wel goed uit, financieel is naatje deze maand...:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 20:54:
vandaag tot nu toe nog goed...gister weer niet

Zo'n drempel wordt dan toch lager hè? Op het moment dat je één keer de mist in gaat, dan is het zo verrekte makkelijk om de volgende dag nog een keer de fout in te gaan onder het mom: nu is het toch al mis gegaan. Maar nu vanaf blijven hoor :[

Uitspraak van DanM op maandag 13 april 2009 om 22:12:
Mwah, ik ben een bikkel, kan dat makkelijk, dag 1 zit er al op...
Ik wéét dat 'de vraag om een peuk' maar een paar minuutjes per keer is, ff doorbijten...

Ik hoop dat je het nu volhoudt. Zag in een paar postings eerder van je dat je al gestopt bent geweest en in de verleiding bent gekomen doordat je nog wel in het weekend blowde. Ga je nu helemaal stoppen inclusief de weekenden?

Je hebt wel een goede stok achter de deur. Je gezondheid is super belangrijk en als je al longproblemen hebt, is het echt beter volledig te stoppen.

Bij mij is dag 16 aangebroken en ik heb er gelukkig nog 0,0 behoefte aan. Heb nog geen één keer op het punt gestaan de mist in te gaan :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tweelingen75 op dinsdag 14 april 2009 om 09:11:
Zo'n drempel wordt dan toch lager hè? Op het moment dat je één keer de mist in gaat, dan is het zo verrekte makkelijk om de volgende dag nog een keer de fout in te gaan onder het mom: nu is het toch al mis gegaan. Maar nu vanaf blijven hoor

ja idd :$
maar gister weer er vanaf kunnen blijven en dat ben ik voorlopig ook wel van plan
heb me 2 dagen dizzy gevoeld en alles behalve prettig

Bij mij is dag 16 aangebroken en ik heb er gelukkig nog 0,0 behoefte aan. Heb nog geen één keer op het punt gestaan de mist in te gaan

netjes :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 april 2009 om 09:47:
maar gister weer er vanaf kunnen blijven en dat ben ik voorlopig ook wel van plan
heb me 2 dagen dizzy gevoeld en alles behalve prettig

Goed dat je er gister vanaf bent gebleven! Denk de volgende keer als je de neiging krijgt aan dat dizzy gevoel en dat je het helemaal niet zo lekker en leuk vond. En denk aan het k-gevoel dat je nu hebt.

Maar je weet het... JE KAN HET!! :yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 april 2009 om 09:47:
netjes

Ben ook best trots op mezelf. Heb alweer een paar flinke tegenslagen gehad en ondanks dat toch niet geblowd. Zelfs mijn zus en zwager dachten van de week na tegenslag zoveel: shit, ze heeft nu waarschijnlijk toch weer gehaald. Maar neeeeeeeee 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tweelingen75 op dinsdag 14 april 2009 om 09:57:
Goed dat je er gister vanaf bent gebleven! Denk de volgende keer als je de neiging krijgt aan dat dizzy gevoel en dat je het helemaal niet zo lekker en leuk vond. En denk aan het k-gevoel dat je nu hebt.

mja, heb het wel gecompenseerd met 3 flessen wijn :$
echt goed bezig ben ik niet :no:
heb daar zo'n moeite mee met dat lekkere weer :x

Maar je weet het... JE KAN HET!!

ja das waar...trap onder mn reet heb ik nodig :x

Ben ook best trots op mezelf. Heb alweer een paar flinke tegenslagen gehad en ondanks dat toch niet geblowd. Zelfs mijn zus en zwager dachten van de week na tegenslag zoveel: shit, ze heeft nu waarschijnlijk toch weer gehaald. Maar neeeeeeeee

wauw echt super van je!
hoe is het met je genezing? wordt het beter?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 april 2009 om 10:32:
ja das waar...trap onder mn reet heb ik nodig

"Geeft Muts een denkbeeldige trap onder d'r reet"...

mja, heb het wel gecompenseerd met 3 flessen wijn
echt goed bezig ben ik niet
heb daar zo'n moeite mee met dat lekkere weer

Tuurlijk is het lastig. Maar beter compenseren met wijn dan met een blow!!!!

wauw echt super van je!
hoe is het met je genezing? wordt het beter?

Stukje bij beetje. Heb inmiddels meerdere antibiotica-kuren waar je niet vrolijk van wordt. Daarnaast vallen de tandjes zo'n beetje uit mijn mond van die zooi, dus gelukkig word ik er niet van, maar goed, even doorbijten.

Waarschuw beheerder
Ben nu eindelijk een maandje "clean" van het smoken :P Al moet ik eerlijk zeggen dat ik op een feestje nog wel eens een beetje blow, maar goed.. Heb een hoop meer energie, ik droom zowaar, en ben wat socialer, dus wel een goede beslissing.

Waarschuw beheerder
nu een half jaar gestopt, net een maand met sigaretten.... alleen had dit weekend een pure joint gerookt... gelijk een enorm schuld gevoel... nooit weer :s
Waarschuw beheerder
Heb echt het idee dat sinds ik aan't blowen ben, ik veel agressiever ben geworden..
Mischien toch maar nog een poging wagen om te stoppen :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thomderanged op dinsdag 14 april 2009 om 17:33:
Heb echt het idee dat sinds ik aan't blowen ben, ik veel agressiever ben geworden..

wanneer ben je gaan blowen? welke factoren zouden er nog meer mee kunnen spelen behalve t blowen? wat is verandert wat er eerst niet was en toen wel etc?

ik kan het me namenlijk maar moeilijk voorstellen dat dat door het blowen zou komen...:)

KICK!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 april 2009 om 18:17:
wanneer ben je gaan blowen? welke factoren zouden er nog meer mee kunnen spelen behalve t blowen? wat is verandert wat er eerst niet was en toen wel etc?

Ongeveer half jaar geleden ben ik begonnen met blowen, eerst alleen in't weekend, al snel elke dag.. Eigelijk is er nix verandert aan mn situatie sinds toen.
Ik ben ook niet agressief als ik aan't blowen ben, juist als ik niet geblowd heb word ik gewoon echt snel boos.

Waarschuw beheerder
Iemand nog een jointje ?? o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thomderanged op dinsdag 14 april 2009 om 19:41:
Ongeveer half jaar geleden ben ik begonnen met blowen, eerst alleen in't weekend, al snel elke dag.. Eigelijk is er nix verandert aan mn situatie sinds toen.
Ik ben ook niet agressief als ik aan't blowen ben, juist als ik niet geblowd heb word ik gewoon echt snel boos.

bedoel je misschien dat je prikkelbaarder bent? Je je sneller irriteert als eerst etc?

zo te horen heeft de boel indd geen goeie invloed op je, al helemaal als je gevoelens nu sneller agressief uit. en je ook nog de intelligentie hebt dat bij jezelf in te zien..... kap dan liever en ga eens na hoe het komt dat je het lekker vond om iedere dag te gaan doen.

Uitspraak van Thomderanged op dinsdag 14 april 2009 om 19:41:
Eigelijk is er nix verandert aan mn situatie sinds toen.

je bent nu een stuk duffer, je gevoelens en gedachten vlakken zich af... je zal merken dat je steeds vaker tegen jezelf gaat zeggen dat je nu toch echt een moet gaan kappen... sociale contacten nemen af en verkiest je jointje boven andere gelegenheden.... als je niet blowed slaap je slecht, waardoor je de volgende dag nog moeier en chagrijniger zult zijn...

moet ik nog ff doorgaan?? ;)

kap er gewoon mee en ga door zoals je een halfjaar geleden bezig was.... (Y)
Waarschuw beheerder
k hoop dat je het nu volhoudt. Zag in een paar postings eerder van je dat je al gestopt bent geweest en in de verleiding bent gekomen doordat je nog wel in het weekend blowde. Ga je nu helemaal stoppen inclusief de weekenden?

Je hebt wel een goede stok achter de deur. Je gezondheid is super belangrijk en als je al longproblemen hebt, is het echt beter volledig te stoppen.

roken doe ik ondertussen weer gewoon, teveel hooi op de vork is best kut....wel 2 dagen volgehouden...:9
Blowen....nog steeds geen behoefte aan, en zowaar gewoon top geslapen....voor mij een symtoom dat ik goed bezig ben!
Mijn streven is zoiezo niet te blowen tot de 30e, die dag mag álles dus blowen ook...8)
Over mijn longprobleem, ik heb nu 2 klaplongen gehad [ spontaan, geen reden voor te geven ] en de 3e komt er opzeker aan...:yes: dán wordt ik definitief geholpen [ lijmen ze mijn longen aan mijn borstvlies vast ] en dan stop ik definitief met alles inhaleren behalve zuurstof...(y)
Blowen ben ik nu gewoon voorlopig ff klaar mee, geen enkele behoefte atm...(h)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 april 2009 om 19:46:
kap er gewoon mee en ga door zoals je een halfjaar geleden bezig was.... (Y)

nderdaad, ik raadt ook iedereen aan NOOIT te beginnen met die troep, maakt méér stuk dan je lief is..;) [ bij mij meerdere relaties naar de knoppen gegaan door die zooi, en de band met mijn ouders naar de klote [ al is ie tegenwoordig weer prima..8) ]
Ik blow[de] overigens vanaf mijn 13e...ben nu bijna 32...:x en heb tot zaterdag minimaal 2 gram per dag gerookt....[ white widow, dus ook geen kattepis..:/ ]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanM op dinsdag 14 april 2009 om 22:08:
nderdaad, ik raadt ook iedereen aan NOOIT te beginnen met die troep, maakt méér stuk dan je lief is..

Uitspraak van DanM op dinsdag 14 april 2009 om 22:05:
Mijn streven is zoiezo niet te blowen tot de 30e, die dag mag álles dus blowen ook...

sorry dat ik dit er net uitvis... maar op oud en nieuw mag ook alles. volgend jaar is weer koninginnendag en omdat het dit jaar oh zo lekker weer was, mag je met mooi weer ook alles. daarna is het iedere dag een mooie dag en mag iedere dag alles.

stoppen is stoppen, en als ik bovenstaande lees weet je verdomd goed waarom je het doet. koninginnendag zal ieder jaar weer zijn, wanneer stop je écht!??

Uitspraak van DanM op dinsdag 14 april 2009 om 22:08:
maakt méér stuk dan je lief is..

ga lekker drinken die dag, doet de rest ook. echt niet héél nederland doet dan alles hoor. jij kan het dus ook prima zonder... (Y) maar ga zo door, en evalueer het dan nog een keertje zou ik zeggen.

t probleem nu is, is dat je waarschijnlijk nu al uitkijkt naar 30 april of niet? denk er nog maar eens 12 keer over na... :)

dit alles, uiteraard: goed bedoelt...:) :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 april 2009 om 22:49:
dit alles, uiteraard: goed bedoelt...

D of dt?
Het wil nog wel eens misgaan bij woorden die zowel een voltooid deelwoord als de stam kunnen zijn. Denk bijvoorbeeld aan het woord bedoeld of bedoelt. Wanneer schrijf je nu wat?
In het algemeen geldt:

Hij bedoelt het niet zo.
Hij heeft het niet zo bedoeld.

dus toch: dit alles, goed bedoeld. :) :flower:
Waarschuw beheerder
ga lekker drinken die dag, doet de rest ook.

Ik ben net geen teetotaler..;) dont like alcohol..:O
t probleem nu is, is dat je waarschijnlijk nu al uitkijkt naar 30 april of niet?

Nope...;) als ik op 30 april geen zin heb doe ik het niet...net zo makkelijk...;) zal aan de situatie liggen...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 april 2009 om 22:52:
dit alles, goed bedoeld.

I know...;):flower:
Waarschuw beheerder
daarna is het iedere dag een mooie dag en mag iedere dag alles.

Niet...:O:lol: [ ontkenningsfase! ]
Waarschuw beheerder
donateur
nog steeds thc vrij maar ga zondag na inqontrol misschien wel weer stickie roken :$
Waarschuw beheerder
:o
Waarschuw beheerder
@ franky je moet er nog iets bijdoen: moeilijk slapen vind ik toch ook wel goeie wat denk ik bij 80% het gevall is als je het veel doet en het dan weinig tot bijna niet doet.
je slaap er zo lekker van!
deed het 4-5keer in de week nu 1-2 keer maar dan nog maar 1tje per dag

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanM op dinsdag 14 april 2009 om 22:55:
Ik ben net geen teetotaler.. dont like alcohol..

oke... je snapt wat ik bedoel... denk er gewoon wat meer over na of je als je nu al zo goed bezig bent wel echt wilt blowen dan... ik bedoel: nodig heb je het niet en het zal je dag echt niet leuker maken...:)

Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op dinsdag 14 april 2009 om 22:56:
nog steeds thc vrij maar ga zondag na inqontrol misschien wel weer stickie roken

op de een of andere manier vind ik dat toch anders. na een feest, na gebruik van oppeppende andere shit kan ik het best begrijpen.. aan de andere kant, wat levert t op?? ;)

hoe gaat het??

Uitspraak van gogem op dinsdag 14 april 2009 om 23:58:
@ franky je moet er nog iets bijdoen: moeilijk slapen vind ik toch ook wel goeie wat denk ik bij 80% het gevall is als je het veel doet en het dan weinig tot bijna niet doet.
je slaap er zo lekker van!
deed het 4-5keer in de week nu 1-2 keer maar dan nog maar 1tje per dag

thnx voor deze fatastische info... :flower:

Waarschuw beheerder
13 weken :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 april 2009 om 09:19:
hoe gaat het??

ja gaat weer oke :)
afgelopen 2 dagen niks meer gerookt en zin heb ik er ook niet meer in...dus hou het wel weer vol O:)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 april 2009 om 09:40:
13 weken

:respect: :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 april 2009 om 09:55:
afgelopen 2 dagen niks meer gerookt en zin heb ik er ook niet meer in...dus hou het wel weer vol

Goed zo! (y) :d En volhouden ja! ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 april 2009 om 09:55:
ja gaat weer oke
afgelopen 2 dagen niks meer gerookt en zin heb ik er ook niet meer in...dus hou het wel weer vol

zwakkeling...

eerst grote meuil dat je het wel ff volhoud, en vervolgens afhaken...

:rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 15 april 2009 om 12:56:
zwakkeling...

afhaken is helemaal niet meer stoppen en volop doorroken...iets wat ik niet doe :)

maareh...wie ben jij om mij te veroordelen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 april 2009 om 13:06:
afhaken is helemaal niet meer stoppen en volop doorroken...iets wat ik niet doe

je bent ook niet gestopt, al doe je nu weer als alsof je dat wel bent.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 april 2009 om 13:06:
maareh...wie ben jij om mij te veroordelen?

Ge weet ut nie hé

Ik ben zelf ook een zwakkeling, want na 4 weken rook ik af en toe weer een dikke J... Kan er niet mee stoppen, wel minderen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 15 april 2009 om 14:01:
je bent ook niet gestopt, al doe je nu weer als alsof je dat wel bent.

ben ik wel, gestopt met dagelijks een gram roken.

Ge weet ut nie hé

neej dan kende beter behangen war :rot:

Ik ben zelf ook een zwakkeling, want na 4 weken rook ik af en toe weer een dikke J... Kan er niet mee stoppen, wel minderen.

:lol: iets met een pot en een ketel was het 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 april 2009 om 14:12:
iets met een pot en een ketel was het

;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 april 2009 om 14:12:
ben ik wel, gestopt met dagelijks een gram roken.

ik ook... rook in het weekend weer af en toe, en alleen als ik bezoek heb die een joint wil roken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 15 april 2009 om 14:51:
rook in het weekend weer af en toe, en alleen als ik bezoek heb die een joint wil roken

denk je niet dat dat van lieverlee weer steeds meer gaat worden dan?

ik wil het echt even bij die 2 van afgelopen weekend houden weer, moet me maar anders leren afreageren dan naar de wiet grijpen vind ik zelf.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 15 april 2009 om 12:56:
zwakkeling...

Jezus, wat ben jij zielig! Er zijn hier mensen die wel degelijk ECHT willen stoppen in plaats van het sneue minderen. Je bent echt je kop in het zand aan het steken als je denkt dat je het wel kunt redden met minderen. Onee, het is niet echt minderen hè, want als er onverwachts vriendjes bij je langs komen dan steek je weer een blow op... Sad bastard!

Dit bevestigt alleen maar mijn gedachten over jou. Wie ben jij in godsnaam om iemand anders te veroordelen???? De stoom komt echt uit mijn oren, maar waarschijnlijk is dat precies waar jij op uit bent. Steek er nog lekker eentje op joh, misschien komt er vanavond, of wellicht vannacht, nog een vriendje van je langs. Heb je weer een excuus.
Waarschuw beheerder
Oja, Muts, goed van je dat je het bij die twee keer hebt gehouden!!!! Ik heb zojuist op het punt gestaan om een blow te halen. Zelfde gevalletje eigenlijk als bij jou. Een lading drank op en dan een zwak moment hebben. Ben twee keer onderweg geweest naar de shop, maar gelukkig ook twee keer teruggekeerd naar huis om daar maar een flinke borrel te nemen.

:cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 april 2009 om 09:40:
13 weken

Goed bezig Kleinuh! :yes: :banana: :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tweelingen75 op woensdag 15 april 2009 om 22:43:
Jezus, wat ben jij zielig! Er zijn hier mensen die wel degelijk ECHT willen stoppen in plaats van het sneue minderen. Je bent echt je kop in het zand aan het steken als je denkt dat je het wel kunt redden met minderen. Onee, het is niet echt minderen hè, want als er onverwachts vriendjes bij je langs komen dan steek je weer een blow op... Sad bastard!

rustig meis :lol: :lief: niet laten verleiden...das de energie niet waard ;)

Uitspraak van Tweelingen75 op woensdag 15 april 2009 om 22:47:
Oja, Muts, goed van je dat je het bij die twee keer hebt gehouden!!!! Ik heb zojuist op het punt gestaan om een blow te halen. Zelfde gevalletje eigenlijk als bij jou. Een lading drank op en dan een zwak moment hebben. Ben twee keer onderweg geweest naar de shop, maar gelukkig ook twee keer teruggekeerd naar huis om daar maar een flinke borrel te nemen.

aaah goed van je zeg! waarom toch nog die 2e keer gaan rijden dan?
das zo herkenbaar he, alleen komt bij mij dat inzicht niet zo snel als ik eenmaal denk fuck it :[