Partyflock

Forumonderwerp · 903020
6 volgers · 169960x bekeken
Waarschuw beheerder
+17-4
Er wordt van wiet en stuff vaak gezegd dat je er niet lichamelijk verslaafd aan kan raken en dat er eigenlijk geen ontwenningsverschijnselen zijn. Behalve als je zwaar gebruikt. En dat deed ik. Na meer dan 15 jaar dagelijks gebruik heb ik twee weken geleden besloten finaal te stoppen met blowen. Als je gaat zoeken op het internet wat die ontwenningsverschijnselen precies zijn krijg je het volgende lijstje :
- onrust/trillen
- zweten/hitteaanvallen
- verminderde eetlust

Als ik naar mezelf kijk valt me het volgende op :
- Onrust en trillende handen heb ik last van gehad. Hyperactiviteit ook. Maarja, dat kan ook aan de ADHD liggen die nu weer terugkomt. Al noemden ze het vroeger gewoon moeilijk opvoedbaar.
- verminderde eetlust heb ik al sinds 5 jaar. Mn minimale gewicht was 55 kilo / 1.80 m in die periode. Nu, na twee weken gestopt te zijn, is mn eetlust eindelijk weer terug.
- zweethanden en zweetvoeten heb ik wel last van gehad. Begint nu minder te worden. En hitteaanvallen niet, eerder koudeaanvallen. rillen in bed.
- Nachtmerries. Hevige nachtmerries. Ik kan me ook niet herinneren de afgelopen paar jaar uberhaupt gedroomd te hebben.
- Aambeien. Klinkt misschien raar; is het ook. Heb ik nog nooit gehad.

Verder valt me op dat ik weer helder uit mn ogen kijk. De ingevallen donkere ogen die je op de foto ziet hebben weer plaatsgemaakt voor een doortastende blik. Ik kan mn eigen telefoonnummer weer onthouden. Ik beleef emoties op een andere manier. Ik ben weer supersociaal; lul iedereen de oren van de kop af. Af en toe voel ik me of ik een gram speed heb gesnoven.

Al met al ben ik superblij eindelijk deze beslissing genomen te hebben. Had ik veel eerder moeten doen...

Maar goed, zijn er hier mensen die ook gestopt zijn met blowen en kennen ze bovenstaande verschijnselen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 19:03:
En voor MUTS on a mission,, thx...
En ja, in Uden. Uden de gekste.....!! LOL
Misschien kom ik je daar nog wel tegen, kunnen we stiekumm ergens een jointje samen roken HIHIHI grapje...
Neem je liever mee uit eten, nog veel gezelliger ook.

:lol: in jouw geval is dat nog beter ook, met volle mond mag je niet praten :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 19:09:
das ook een aspect van stoppen met blowen of whatever. je durft weer mensen te zien, en dus gaat je contact met vrouwen er sterk op vooruit...

uhhmm ja, ongelooflijk he!! Ik weet niet hoe het in HEMELSNAAM komt maar ik heb in deze 3 dagen meer aandacht gekregen van vrouwen dan in het afgelopen jaar 2008.
Gisteren tijdens een simpele fietstocht naar een maat van me zag ik 2 meiskes langs de weg naar me zwaaien. Zwaaide terug en ze begonnen me te begroeten. moest hard doorfietsen anders werd ik daar gewoon van mijn fiets gerukt. :-)
En in een willekeurige buurtsuper precies hetzelfde. K Straal op een of andere wazige manier meer energie uit ofzo...

maar stilstand of achteruitgang vindt ook steeds plaats. Het gaat erom dat je alleen meer momenten van groei beleeft dan momenten van achteruit gang

yep..klopt.. ik zeg maar zo globaal gezien: 2 stapjes naar voren, 1 stapje terug.

maar let goed op hoe je gaat reageren bij echt grote tegenslagen.. dat zijn namenlijk de moeilijkste momenten... wees daar op voorbereidt...

Iam fully aware ----------- > Chance Favors the Prepared Mind

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 20:29:
in jouw geval is dat nog beter ook, met volle mond mag je niet praten

ja sorry, ik kan ontzettend veel lullen, maar heb ook mijn rustmomenten alleen vallen die hier niet zo op tussen al die letters!!!!!? De lege regels zijn momenten van rust en duren in werkelijkheid langer dan de verhalen die ik hier uit.

Dag 3 is nu bijna voorbij.

HET IS GEEN SCHANDE ZIEK TE ZIJN
WEL OM ER NIETS AAN TE DOEN.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 22:53:
K Straal op een of andere wazige manier meer energie uit ofzo...

Dat is wat ik ook steeds hoorde, je gaat er ook steed beter uit zien ;)
voel me na bijna 3 maanden stukkker beter, en zie er gezonder uit ook nog is..

Wat een bofkont ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 19:03:
En voor die TON... pas-der-op... recreatieF gebruik !!
Dat is nou net het verradelijke.. jij denkt dat het recreatief is, maar waarschijnlijk heb je die fase al lang
en breed achter de rug, alleen dat realiseer je je nog niet??
wil je zeker weten in welke fase je zit, probeer het eens 2 weken te laten...................................
draai een dikke joint en laat die zo lang mogelijk voor je neus in de asbak liggen, steek je hem eerder aan -------------------------> dan weet je vanzelf genoeg!

die heb ik al zoon 4 weken in huis liggen en ook al ben ik meerdere keren gevraagd een blowtje te komen doen bij vrienden, heb ik dit telkens afgeslagen!:D

ik bewaar drugsgebruik voor in de weekenden dat ik flink ga stappen:) aangezien die weekenden met mijn inkomen hoogstens 2 x in de maand voorkomen, denk ik dat het wel goed zit!
Vind het toch fijn om deze topic bij te houden, goed om op de hoogte te zijn van waar je op moet letten!

Haze Jointje, keep up the good work(Y)

Waarschuw beheerder
ja sorry, ik kan ontzettend veel lullen, maar heb ook mijn rustmomenten alleen vallen die hier niet zo op tussen al die letters!!!!!? De lege regels zijn momenten van rust en duren in werkelijkheid langer dan de verhalen die ik hier uit.

niet zo letterlijk oppakken ;) was een grapje

Dag 3 is nu bijna voorbij.

:respect: knap van je!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 22:59:
Dat is wat ik ook steeds hoorde, je gaat er ook steed beter uit zien
voel me na bijna 3 maanden stukkker beter, en zie er gezonder uit ook nog is..

ja je krijgt ineens kleur op je gezicht en oogwit is echt wit ipv lichtroze :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 08:09:
niet zo letterlijk oppakken was een grapje

ok, hihi!!! :-)

Dag 4 is aangebroken.
--------------------
Ik heb weer ontzettend lekker geslapen en kwam zelfs snel in slaap. Ging rond een uurtje of 1 naar bed, heb een filmpje
opgezet en heb het einde niet meer mogen meemaken.... Mooi..
OOOO wat ben ik blij dat k geen slaapmiddelen ben gaan halen bij de huisarts.... met dank aan jullie benzoverslaafden ( das ook een grapje :-) )

Alleen valt het me een beetje tegen hoe ik wakker wordt, nog zo moe en verrot, net of ik gisteren togg nog stiekem in mijn slaap een klein kratje bavaria en 'n paar jointjes naar binnen heb gewerkt.
Maar bna een frisse douche is die moeheid en verrotheid meteen weg.

Zal wel iets met mijn rem-slaap te malken hebben, een diepere slaap ofzo..

HEERLIJK, dag 4 is aangebroekn en ik heb heerlijk geslpane.
Hoef sinds jaren ook niet meer 's nachts mijn bed uit om naar de WC te gaan, das ook werelds....................!!!!!
Ik voel me goed, wakker, alert, optimistisch en vrolijk, gelukkig en licht voldaan.

Ga nu maar verder met goede voornemingen, beetje ritme in mijn leven krijgen.
Vaste tijden inplannen om te eten, niet zoals eerst 's middags rottend uit bed kruipen en vieze happenb naar
binnen werken tijdens het roken van een vieze stinkende smerige dure dikke joint.

Ben gisteren togg nog ff de deur uit geweest, vriend opgezocht ( was ik er togg weer ff uit, stukje fietsen, beetje praten, beetje fietsen en weer naar huis )
Wat me direct opviel toen ik daar binnenkwam

WAAAAT EEN SMERIGE STANK HIERZO.. leek wel of er iets in de brand stond, of er zat iets smerigs te smeulen................................................ maar het was een joint????????????????????????????????!!!!

Nou, heb net ff wat "gezonde" ( nee ik lieg niet jongens ) gezonde dingen gehaald in de super.
Melk cruesli thee slaatjes.. ga maar eens beginnen aan een lieve levensstijl... komt allemaal vanzelf RAAAAAAAAAAAAAAAARRRRR.

Togg is het allemaal maar eng, heb zo lang geblowed en gedronken en nu mis ik het geeneens meer???? da kan nie eeuwig zo blijven daar ben ik me bewust van..... chance favors, iam prepared....

Nou, ik wordt zo opgehaald ( 10 uur ) doorm ijn arbeidsconsulent toffe peer, gisteren gebeldt, en nu heeft hij al tijd voor me.
gaan ik samen me hem naar de vrijwilligers centrale werk zoeke..... hoop dat er plaats is in het dierenasiel ofzoiets
i love animals!! heb zelf 2 hele eigenwijze 4 voeters, klein harig maar ooooo zo geweldige katten.. de vries en tijger../

ok

Wat me vanmorgtern ook opviel was het feit dat ik op zoek was naar leuke kleding in mijn kast...
in plaats van de kleren van gisteren standaard aantrekken.. RAAAAAARRR.. volgens mij krijg ik
weer zelfwaardering, zelfvertrouwen misschien of weetr niet, ben geen psycholoog eerder psychopaat hihihi das ook een grapje LOL :-)

Kleur ja geweldig, niet meer zo lijkwit bleekmiddelachtige uitstraling... maar flowerpower!!!!! rompetomper flappetapper!!

YUOYOYOYOYYOYOYOY

Dag 4 is aangebroken................ wiet en alcohol loos ..... geen medicijnen en geen specerijen...........
en weet je wat ........................ HETY VOELT GEWELDIG
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Als ik ooit zo ga praten weet ik dat ik weer snel ga blowen :bloos:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op zaterdag 28 februari 2009 om 18:11:
Wiet heeft een behoorlijk effect op persoonelijkheden

Zeker weten..

Ben er nu bijna een jaar af:cheer:
Maar wat was dat moeilijk...:nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanM op woensdag 4 maart 2009 om 09:28:
Als ik ooit zo ga praten weet ik dat ik weer snel ga blowen

haha hij is gewoon blij dat het beter met zich gaat waar slaat zoon opmerking dan weer op?:\
Waarschuw beheerder
Bijna 3 weken gestopt, bevalt me super!
ik word een stuk energieker wakker en heb geen red-bull meer nodig om de dag door te slaan:) ik zie er zelf alleen nog de voordelen van B)

Waarschuw beheerder

als je zo praat zonder verklaringen is het ook niet best ;)
Waarschuw beheerder
Haze jointje
goed bezig man, serieus, toen ik stopte had ik precies hetzelfde als jouw
heel optimistisch, voelde me super, alert, sterk in me schoenen, sociaal etc..
dacht dat ik nooit meer ging blowen

maar dit kan ook je valkuil worden!
je hebt nu waarschijnlijk zoiets van ik ga nooit meer blowen, je ziet nu pas hoe je je halve leven hebt vergooid
maar na verloop van tijd, zul je misschien gaan merken dat je gewend raakt aan dit nieuwe fijne goede gevoel
en denk je dat je alles onder controle hebt, en dan zou een jointje op een speciale gelegenheid wel moeten kunnen toch?
NIET DOEN:P
ken veel mensen (oa mezelf) die op die manier weer de fout in zijn gegaan en weer zijn gaan blowen
natuurlijk geld dat lang niet voor iedereen, maar ik dacht ik meld het ff
want volgens mij is dat een fout die veel mensen begaan.
ik had zelf dat ik weer heel af en toe ging blowen, en dat bouwt zich op, totdat ik op het punt stond van tering het is weer zo ver.. toen stopte ik weer,
maar kreeg ik niet dat supergevoel dat ik eerst wel kreeg toen ik voor het eerst stopte
waarschijnlijk omdat het niet na zo'n lange periode blowen als eerst was
en daardoor begon ik de voordelen van het stoppen niet meer zo goed te zien.. en ging ik weer verder
(ondertussen heb ik nog vele pogingen gedaan en nu rook ik hasj en dan sporadisch, dan een dagje wel dan weer niet..)
maar als ik nu terugdenk had ik eigelijk gewoon vanaf het moment dat ik gestopt was nooit meer moeten blowen
dusse pas op!
enne succes man, echt goed bezig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
word het trouwens niet eens tijd om je plaatje en nickname te veranderen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op woensdag 4 maart 2009 om 11:37:
ken veel mensen (oa mezelf) die op die manier weer de fout in zijn gegaan en weer zijn gaan blowen
natuurlijk geld dat lang niet voor iedereen, maar ik dacht ik meld het ff

dank je jimz, aan jouw heb ik tenminste iets... ik neem het mee en zet het in mijn hoofd, op de voorste rij...
LAat het eerste glas staan, en laat die eerste joint maar lekker liggen.
Ben me zeker bewust van de gevaren, hoop dat k me het bewust blijf idd... wat je zegt..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 11:03:
als je zo praat zonder verklaringen is het ook niet best

danj je muts, woorden komen soms te kort, al zul je dat zo niet meteen geloven als je mijn verhaaltjes leest?!! :-)

Uitspraak van Jimz op woensdag 4 maart 2009 om 11:43:
word het trouwens niet eens tijd om je plaatje en nickname te veranderen

alles op zijn tijd, ik moet mezelf ook een beetje afremmen anders loop ik straks tegen de lamp!!
Want hardlopers zijn togg doodlopers ??

by the way, volgesn mij heb jij wel een dikke joint gerookt want je hebt me togg een vreetkick ofnie, je gaat maar door met eten.

Dag 4, ik ga vandaag voor het eerst een avondmaaltijd klaarmaken, heb het gevoel dat mijn eetlust nu stukje bvij beetje terug komt. heb 3 dagen haast nix gegeten, op een paar halve boterhammen en een kroketje na.

Lijkt wel of het in eens allemaal mee zit, wat dus weer een valkuil kan zijn als het gaat tegenzitten.
kkreeg net een brief van de SVUWONEN dat ik binnenkort een nieuwe keuken krijg, tis toggn nie normaal!!!!!!
En met een beetje geluk gaat die oude douche er ook nog uit, maar daaar krijg ik later bericht van, tis toff maar nie normaal.

Heb gvd geld over man, kan weer eens lekker gaan shoppen ipv naar de shop(pen)...........

kort maar krachtig deze keer togg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sapsonic! op woensdag 4 maart 2009 om 10:05:
Bijna 3 weken gestopt, bevalt me super!

Sabrina Hysteria, TOPPIE.. goed van je... blijven volhouden nou, ik leef met je mee..
zit in hetzelfde bootje, we varen samen door de zee naar een mooi eiland met witte stranden en super helder blauw water, zonder afhankelijkheid!!

Toppie sabrine

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 12:11:
danj je muts, woorden komen soms te kort, al zul je dat zo niet meteen geloven als je mijn verhaaltjes leest?!!

geen dank hoor, vind het gewoon misselijk, iedereen uit het op zn eigen manier en in een topic als deze kun je daar best je mening over hebben maar hoef je die niet altijd neer te knallen...een beetje respect, tis al lastig zat.

kort maar krachtig deze keer togg.

:lol:

Waarschuw beheerder

achh. neem het hem niet kwalijk.. zijn wiet zal wel op zijn, dan wordt men saggi.... :lol:
Waarschuw beheerder
Beste broeders en zusters,

Ik wil ook stoppen met hasjish roken.
wie willen mij helpen?

x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 08:09:
ja je krijgt ineens kleur op je gezicht en oogwit is echt wit ipv lichtroze

Klopt :D mensen zeggen dat ook steeds, je ogen glinsteren helemaal :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Halal Bitterbal op woensdag 4 maart 2009 om 18:15:
wie willen mij helpen?

Is iets wat je toch zelf zal moeten doen, niemand kan je er bij helpen pik! ;)
Het enigste wat ze zouden kunnen doen is je steunen ;)
Waarschuw beheerder
Haha Haze Joint, sinds je gekapt bent zijn je berichten een stuk leesbaarder :D Goed bezig gozer!

Ben zelf op dag 3 van mijn onthouding. Gisteren echt een kutavond gehad waarbij ik mijn rust totaal niet kon vinden. Dan maar een biertje pakken met mate(n), dacht ik. Krijg ik een fucking boete voor fietsen zonder licht! Nou da's ook de eerste keer in 5 jaar terwijl ik nooit licht op me fiets heb!

'S avonds kon ik ook nog eens niet in slaap komen. Vet kut geslapen. Maar op de een of andere manier toch fris wakker geworden!! Die 'kater zonder hoofdpijn' waar Quingess het over had, die had ik niet meer! Dus moe maar voldaan opgestaan, lekker joh!!!

Waarschuw beheerder
wie willen mij helpen?

de moskee?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 18:27:
Klopt :D mensen zeggen dat ook steeds, je ogen glinsteren helemaal :d

altijd leuk om te horen, weer een reden om door te zetten.

Uitspraak van Silverfish op woensdag 4 maart 2009 om 20:49:
Ben zelf op dag 3 van mijn onthouding. Gisteren echt een kutavond gehad waarbij ik mijn rust totaal niet kon vinden. Dan maar een biertje pakken met mate(n), dacht ik. Krijg ik een fucking boete voor fietsen zonder licht! Nou da's ook de eerste keer in 5 jaar terwijl ik nooit licht op me fiets heb!

'S avonds kon ik ook nog eens niet in slaap komen. Vet kut geslapen. Maar op de een of andere manier toch fris wakker geworden!! Die 'kater zonder hoofdpijn' waar Quingess het over had, die had ik niet meer! Dus moe maar voldaan opgestaan, lekker joh!!!

maar je blowt niet ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 20:53:
altijd leuk om te horen, weer een reden om door te zetten.

Prcies, dat soort dingen doen je zeker goed :yes:

Waarschuw beheerder
wie willen mij helpen?

doe met me mee dan?? dit is mijn 4de dag, begin jij morgen met stoppen. Kom gewoon elke dag hierzo je dingetjes doen, schrijf alles van je af en probeer l;eer te trekken uit sommige reakties.
Maar vraag jezelf eerst een ding af, wil je echt stoppen!!! Klinkt misschien simpel maar het probleem ligt vaak dieper dan je denkt. Waarom rook je hasj? verveling of omdat iedereen het doet in je omgeving. Heb je vrienden of vriendinnen die het niet doen, ga daar heen.

Het is echt eggt ecth niet makkelijk maar je moet nooit vergeten dat jij niet alleen staat. Er zijn er vele voor jouw geweest en er zullen er nog veel meer na jouw komen?
Sterke jongen.. hoor het wel

Uitspraak van Silverfish op woensdag 4 maart 2009 om 20:49:
Gisteren echt een kutavond gehad waarbij ik mijn rust totaal niet kon vinden. Dan maar een biertje pakken met mate, dacht ik. Krijg ik een fucking boete voor fietsen zonder licht! Nou da's ook de eerste keer in 5 jaar terwijl ik nooit licht op me fiets heb!

ik heb nu ook een terugval, niet dat ik iets heb gebruikt nu maar k voel me ontzettend kut nu. Weet niet waarom maar plots is mijn stemming gewijzigd van een 9.5 naar 4.5
BTW had 2 dagen geleden ook haast een boete aan mijn kont hangen door fietsen zonder ligt, gelukkig kon ik nog net een mooie fietsgang inslaan waar geen auto doorheen kon HIHIHIHI, want ze zagen me al fioetsen k dacht ookk nee kut daar gaat mijn 4 dagen nuchterheidsloon 4 dagen * 15euro wiet = ongeveer de boete. maar k had geluk, sorry voor jouw!!
Maar alles komt goed, zo niet dan toch.
Werkzaam bij Elektra
Artiest {SHOWLIST artist 26292, 19983}
Waarschuw beheerder
ik blowde tot vorige week gemiddeld een zak van 20 eu in 2 dagen,dat is daarnaar opgebouwd na 16 jaar blowen(precies de helft van mijn leeftijd) ik was het echt zat en besloot ook te stoppen. voor het geheugen, voor het geld, socialiteit, noem maar op.

wat mij opvalt is dat ik pas de 5e nacht slaapproblemen kreeg, ook wakker liggen tot ongeveer 4 uur. en daarna steeds 10 minuten slapen tot ik eruit moet. ook wat alcohol voor ik naar bed ga heeft absoluut geen enkele zin.
het is idd ook zo dat als ik nu een blowtje ruik ik het niet lekker meer vind ruiken, dat is toch zeker anders geweest!!

ik vind het stoppen wel goed te doen tot nu toe, alleen met bepaalde handelingen waar die routine in zat heb ik het wat zwaarder.

maar iedereen succes ermee!!!!

Waarschuw beheerder
Dag 4.... wietloos en ik voel me kut!!

maar om nu weer iets te gaan halen.... zit er wel zo aan te denken maar dan is alles gvd voor jan kut geweest!
relativeren haze jointje. relativeren.

zoek niks meer te zeggen, heb zin in een fles rum kutleven
doei

Waarschuw beheerder
Uitspraak van franky.g op maandag 25 september 2006 om 20:23:
Maar goed, zijn er hier mensen die ook gestopt zijn met blowen en kennen ze bovenstaande verschijnselen

al meer als een half jaar clean na 10 jaar dag en nacht stoned zijn geweest!

maar die verschijnselen horen erbij en ik ook heb daar last van ondervonden...

de eerste paar weken zijn het moeilijkste maar daarna gaat het beter en beter :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 22:07:

maar om nu weer iets te gaan halen.... zit er wel zo aan te denken maar dan is alles gvd voor jan kut geweest!

doei

je weet waar je het voor doet he:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 09:26:
Kleur ja geweldig, niet meer zo lijkwit bleekmiddelachtige uitstraling... maar flowerpower!!!!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 12:04:
I HAD A DREAM............ ik heb sinds ???? lang weer een droom gehad, HEERLIJK GEWELDEIGGGGG>>?

Heb gvd geld over man, kan weer eens lekker gaan shoppen ipv naar de shop(pen)...........

Ik weet niet hoe het in HEMELSNAAM komt maar ik heb in deze 3 dagen meer aandacht gekregen van vrouwen dan in het afgelopen jaar 2008.
Gisteren tijdens een simpele fietstocht naar een maat van me zag ik 2 meiskes langs de weg naar me zwaaien. Zwaaide terug en ze begonnen me te begroeten. moest hard doorfietsen anders werd ik daar gewoon van mijn fiets gerukt.
En in een willekeurige buurtsuper precies hetzelfde. K Straal op een of andere wazige manier meer energie uit ofzo...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 22:07:

doei

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 maart 2009 om 22:03:
alles komt goed, zo niet dan toch.

:knuffel: niet opgeven, deze dagen horen er echt bij!
alleen was je je daar altijd minder van bewust omdat je je dan suf blowde en alle emoties weer afvlakte.

maar het zal wel in de lucht hangen of zo...bah!

bijna weekend gelukkig :D

Waarschuw beheerder
Dag 5 is aangebroken
-------------------------
ik ben al 4 dagen clean, geen wiet, geen alcohol, geen medicijnen of specerijen
en ik voel me gelukkig weer een heel stuk beter dan gisterenavond.

Was een beetje bang dat mijn goed gevoel spontaal was verdwenen maar het is weer terug THANK TO GODDDDDDDDDDDDDDDDD!!!
Bijna weekend idd, daar zie ik eigenlijk nog het meest tegen op, snappie.
Dat wordt dan mijn eerste volle weekend van vr-zo zonder iets...

Over 2 weekjes geeft een maatje van mij een knalfeest, denk dat k togg maar zaken ga vermijden nu het
nog allemaal zo vers is.

OOOOOOOO, gelukkig heb k gisteren door een zure zure appel heengebeten en heb me ervan te weerhouden om mijn kut
gevoel weg te gebruieken. Moet me realiseren dat nuchter zijn ook niet altijd leuk kan en hoeft te zijn.

Wat me wel een beetje tegenvalt is dat k egggt super verrot uit mijn bed kom nu, wel laat erin en vroeg eruit maar
verrot moe suf en een beetje verwart maar na een lekkere douche gaat dat voor de helft weer weg.
Zal er wel bij horen, bij het nuchtere leven, kan me dat niet meer hereinneren hoe dat zat vroeger, toen
was ik namelijk nog klein!! :LOL:

werd vandaag wakken en werd overspoelt met muziek.. het begon met ABBA, weet niet waarom:

Tonight the
Super Trouper lights are gonna find me
Shining like the sun
Smiling, having fun
Feeling like a number one

Tonight the
Super Trouper beams are gonna blind me
But I won't feel blue
Like I always do
'Cause somewhere in the crowd there's you
Waarschuw beheerder
oh ik had juist dat ik echt super fit opstond toen ik gestopt was
het verbaasde me echt op het begin:p
ik werd wakker, kon gewoon in 1 x op staan nadat ik me ogen opdeed, niks geen half hangende spaceogen
niks geen zwaar lichaam, gewoon gelijk fit klaar voor de dag

en als ik dan weer een jointje rookte de dag erna, shit dan voelde ik me echt een fuckin zombie als ik opstond:p
Waarschuw beheerder
ben trouwens nu ook weer 3 daagjes clean:p
denk dat ik maar ff ga wachten tot het weekend met de hasjies
vandaag om half 7 deruit voor werk, damn zoveel verschil he, met het opstaan
omdat ik gisteravond niet geblowed heb, hele dag heb ik dan zoiets van hmm leven is veel beter zo
maar savonds als ik niks te doen hebt begint het weer te kriebelen:p
standaard procedure haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op donderdag 5 maart 2009 om 10:45:
standaard procedure haha

:/ dat is toch het hele gezeik...het doorbreken van gewoontes :\

Waarschuw beheerder
hele dag heb ik dan zoiets van hmm leven is veel beter zo

maar savonds als ik niks te doen hebt begint het weer te kriebelen
standaard procedure haha

idd, standaard procedure! Tis maar goed dat je er nog om kan lachen tog :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 14:29:
Uitspraak van Jimz' op donderdag 5 maart 2009 om 10:45:
maar savonds als ik niks te doen hebt begint het weer te kriebelen
standaard procedure haha

aan het begin van de middag denk ik al aan het moment dat ik s'avonds op de bank neer plof en een dikke J in mijn smoel kan doen. Heeeeeeeeeeeeeerlijk....Beetje WII'en, beetje tv kijken, beetje dom lullen... heeeeeeeeeeerlijk....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 5 maart 2009 om 14:46:
aan het begin van de middag denk ik al aan het moment dat ik s'avonds op de bank de flamoes van mn vriendin kan proeven

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 5 maart 2009 om 15:25:
Uitspraak van Domstad Utreg op donderdag 5 maart 2009 om 14:46:
aan het begin van de middag denk ik al aan het moment dat ik s'avonds op de bank de flamoes van mn vriendin kan proeven

vooral dat ja...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 5 maart 2009 om 14:46:
aan het begin van de middag denk ik al aan het moment dat ik s'avonds op de bank neer plof en een dikke J in mijn smoel kan doen. Heeeeeeeeeeeeeerlijk....

yeah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 14:29:
idd, standaard procedure! Tis maar goed dat je er nog om kan lachen tog

nouja tegenwoordig heb ik er niet echt heel erg problemen meer mee, dus kan er wel om lachen ja:p
een jaar terug, toen ik voor het eerste stopte was dat na 4 jaar fulltime 24/7 wiet roken toen was het wel een ander verhaal:p
nu rook ik zo nu en dan een hasj jointje, en draai ik uit een 5je hasj 3 joints dusja:p
dus ik heb geen ernstig probleem ofzo, alleen die lamheid irriteert me
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het jointje wacht op me................
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op donderdag 5 maart 2009 om 16:09:

Ja dat dacht ik ook heel lang. Maar toen herinnerde ik me momenten dat ik ook echt high werd van een joint, weetje. Dat je echt iets voelt. Uiteindelijk, na een paar jaar, werd ik er altijd sloom (doch zeeeeeer relaxed ;) ) van. En ook de dag erna ben ik altijd lam. Verder vind ik zelfs nu dat het voor mij nooit een ernstig probleem was. Maar het is gewoon niet productief. Ik doe als ik blow echt geen flikker en dat is kut op de lange termijn.

Ow btw, dag 4 geloof ik :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silverfish op donderdag 5 maart 2009 om 20:44:
Ow btw, dag 4 geloof ik :D

:D

btw, exact 3 weken vandaag....maar een etentje met :mixje: maakt je ook verrot 8)
ik ga mn bed maar in, lammer dan lam :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silverfish op donderdag 5 maart 2009 om 20:44:
Ja dat dacht ik ook heel lang. Maar toen herinnerde ik me momenten dat ik ook echt high werd van een joint, weetje. Dat je echt iets voelt. Uiteindelijk, na een paar jaar, werd ik er altijd sloom (doch zeeeeeer relaxed ) van. En ook de dag erna ben ik altijd lam. Verder vind ik zelfs nu dat het voor mij nooit een ernstig probleem was. Maar het is gewoon niet productief. Ik doe als ik blow echt geen flikker en dat is kut op de lange termijn.

Ow btw, dag 4 geloof ik

nja maar lees nog eens wat ik zeg:p
ik draai 3 jointjes van een 5je hasj, high word ik zeker
eerder te high, ik trek geen wiet meer zelfs (alleen als ik harddrugs op heb)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op donderdag 5 maart 2009 om 16:09:
nu rook ik zo nu en dan een hasj jointje, en draai ik uit een 5je hasj 3 joints dusja

Wat is zo nu en dan? elke dag? Als je elke dag rookt heb je gewoon wel n probleem dan ben je gewoon verslaafd..

Waarschuw beheerder
Dag 5 zonder blowen zit erop..
eetlust is er weer een beetje terug, nadruk op beetje.
Doe er nu wel 2 uur over om mijn bord leeg te eten, steeds weer ff opwarmen in de stralingsdoos!!

Denk gelukkig wel steeds minder aan blowen, rook nog wel als een knetter!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op donderdag 5 maart 2009 om 21:27:
ik draai 3 jointjes van een 5je hasj, high word ik zeker

is er iets mis met nuchter zijn?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 23:06:
Als je elke dag rookt heb je gewoon wel n probleem dan ben je gewoon verslaafd..

idd
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 01:49:
Denk gelukkig wel steeds minder aan blowen, rook nog wel als een knetter!

hier nog 1 :smoke: en das kut onder werktijd, hier mogen we maar 3x per dag :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 08:34:
is er iets mis met nuchter zijn?

hoe bedoel je?
ik wil daarmee zeggen dat ik gewoon weer knetterstoned word van een heel klein beetje zoals vroeger.
in tegenstelling tot een jaar terug toen ik nog 2 dkke wiettjoints moest roken om een beetje stoned te worden.
nu doe ik dus echt een hele avond met een 5je hasj als ik een avondje wil blowen:p (misschien nog wel langer)
voor de rest is er niks mis met nuchter zijn? vanwaar die vraag?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 23:06:
Wat is zo nu en dan? elke dag? Als je elke dag rookt heb je gewoon wel n probleem dan ben je gewoon verslaafd.

nee niet elke dag, als je elke dag blowt heb je inderdaad een probleem
ik blow denk ik, 3/4 dagen in de week ofzo, hangt er een beetje vanaf of ik de dag erna een drukke dag heb of dat het een lange dag is geweest en met wie ik savonds ga chillen.. etc..
maarja dan zijn t ook maar een paar kleine hasjjointjes en dat scheelt wel al ontzettend veel imo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mja op deze manier ondervind ik er zelf niet echt nadelen aan (alleen die lamheid soms dus)
maar lange niet zoals hoe ik eerst verslaafd was
dus vind t wel prima zo eigenlijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op vrijdag 6 maart 2009 om 09:57:
voor de rest is er niks mis met nuchter zijn? vanwaar die vraag?

ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij gaat het hier over stoppen met blowen en niet hoe stoned je wel niet wordt.