Partyflock

Forumonderwerp · 902855
1 volger · 2857x bekeken

Waarschuw beheerder
geweldige plaat!!!

wanneer komt deze plaat nou eindelijk uit :(:(:(
Artiest Reload
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xavi! op maandag 13 november 2006 om 09:45:
Nee dat domme gezaag en gejat van activator doet de scene goed
haha

Toppunt vind ik toch wel Incredible Hardstyle..

Maakt ie zo'n mooi Hardcore nummer (Incredible Hardcore), gaat ie er een neppe Hardstyle versie van maken, waarin ie alleen de kicks aanpast..:vaag:
Waarschuw beheerder
haha

Kwestie van smaak he
nerd

Maar nieuwere nummers zoals eqeunsa ocha en we are the bass 2006 zijn ook minder

Waarschuw beheerder
http://rapidshare.com/files/3192584/01-mr_puta_-_green_stuff.mp3.html

HIER ISSIE DAN
Artiest {SHOWLIST artist 43992, 69091, 71165, 45735}
Waarschuw beheerder

(f)

nee jij doet het goed hoor
Waarschuw beheerder
Hey iedereen eigen smaak he... als we nou eens leren dat van elkaar te accepteren? Als jij het een kutplaat vind draai je hem niet. Het publiek bepaald uiteindelijk of je het goed doet of niet en ook je mate van succes zal afhangen van je platenkeuze dus doe gewooon lekker waar je zelf zin in hebt

Greetzz
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 60688, 49131}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EcHoEs!!! op maandag 13 november 2006 om 11:15:
Activator-producties

Acti is een klasse apart, maar die hardstyle is niet echt te vergelijken met nummers als Green stuff, is gwn een hele andere sound, hele andere stroming binnen de hardstyle
Waarschuw beheerder
Ik vind green stuff toch wel een orgineel nummer, de tekst is goed gevonden, misschien is de melodie een beetje te happy, maar dat is mens zijn smaak. Wat mij betreft mochten ze die remix van puta madre laten. Maar ik ga toch zeker deze plaat halen!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Novus op maandag 13 november 2006 om 20:11:
misschien is de melodie een beetje te happy

idd dat vind ik ook het past niet echt bij de tekst
als je die tekst hoort dan verwacht je een iets hardere bass en melodie zoals bij puta madre.

voor de rest vind ik het wel wreed nummer:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Drikkuz op maandag 13 november 2006 om 20:45:
idd dat vind ik ook het past niet echt bij de tekst
als je die tekst hoort dan verwacht je een iets hardere bass en melodie zoals bij puta madre.

beetje dom dat je dat nu zegt, het hele nummer is eigenlijk vet, behalve die belachelijke tekst toch?

waarom zou je dan niet zeggen dat de tekst anders moet?

en die bass klinkt wel dik in een discotheek met goed geluid... de matrixx bijvoorbeeld;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 21:10:
het hele nummer is eigenlijk vet, behalve die belachelijke tekst toch?

ik zeg dat het niet bij elkaar past
waarom zou je dan niet zeggen dat de tekst anders moet?

het gaat er niet om wat hij zegt het gaat erom hoe hij het zegt.snap je?

Waarschuw beheerder
juist:d de matrixx roeleert :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Drikkuz op maandag 13 november 2006 om 21:40:
het gaat er niet om wat hij zegt het gaat erom hoe hij het zegt.snap je?

ja je hebt gelijk

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 21:40:
juist:d de matrixx roeleert

:bounce: :bounce:

Waarschuw beheerder
qua sound zit ie goed in elkaar, en t "verkoopt" maar heel dat gedoe met coke, bitches, weed, pimp, cars etc... :vaag: vind t een btje kinderachtig maargoed das mijn mening :)

er zullen zat mensen zijn die t wel waarderen en goed vinden (Y)

k ben allang geen échte hardstyle fan meer, maar bv die laatste tracks van the prophet vind k erg vet (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 21:51:
qua sound zit ie goed in elkaar, en t "verkoopt" maar heel dat gedoe met coke, bitches, weed, pimp, cars etc... vind t een btje kinderachtig maargoed das mijn mening

er zullen zat mensen zijn die t wel waarderen en goed vinden

k ben allang geen échte hardstyle fan meer, maar bv die laatste tracks van the prophet vind k erg vet

Haha... Welke? COCAINE bizzniz? og PIMP? Dat vond je toch kinderachtig? Zo prinicipeel ben je dus niet, dus snap ik niet waarom je dat commentaar gaf?

Greetz
Waarschuw beheerder
en die bass klinkt wel dik in een discotheek met goed geluid... de matrixx bijvoorbeeld

Haha, Jammer dat het geluid alleen aan de voorkant goed is, omdat de boxen voor 80% aan de voorkant van de zaal staan opgesteld waardoor achterin de zaal de hoge tonen ver te zoeken zijn. Maar het blijft een vette club, alleen jammer dat als je net lekker een potje wil gaan stampen je met je voeten in de plak blijft hangen... Mag wel eens beter schoongemaakt worden daar :O

Waarschuw beheerder
meer een nummer voor zwangere vrouwen, kunnen ze meepuffen..

verder onbeschrijflijk kutnummer natuurlijk, maargoed publiek bepaalt of het vet gevonden wordt ofniet. zolang iedereen erop stampt wordt zon crap gemaakt, simpel zat.

Waarschuw beheerder
dan is die baby zo geboren...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZVEN op dinsdag 14 november 2006 om 10:19:
og PIMP? Dat vond je toch kinderachtig? Zo prinicipeel ben je dus niet, dus snap ik niet waarom je dat commentaar gaf?

og pimp bedoelde k dus... die klinkt goed (Y) er zitten nml geen rare kinderachtige vocalen in en t klinkt vernieuwend :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Charly S: OG Pimp? Daar zitten geen kinderachtige vocals in? Euhmmm wacht ff ik snap het denk ik niet meer.
In je vorige berichtje hier gaf je een paar voorbeelden van kinderachtige vocals:

coke, bitches, weed, PIMP, cars etc...

En og PIMP vind je wel een goede plaat? Daar komen ook woordjes in voor als dick, gangsta, player etc??

Njah óf ik ben gek óf jij bent het, maargoed

Greetz

(P.s. Ik kan Dipswitch aanbevelen, zitten geen vocals in dus kan ook niets mis gaan)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik denk dat k dipswitch bedoel idd 8) hehehe

en btw die OG PIMP, die sample is best oud, dus dat kan er nog mee door eigenlijk ;) itt die green stuff
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
OG Pimp komt in de buurt van hardcore, voor zover ik weet komen er niet tot weinig vocals in. de melodie is vet

dipswitch is een monotone nummer, vind ik persoonlijk heel saai

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZVEN op dinsdag 14 november 2006 om 10:22:
Haha, Jammer dat het geluid alleen aan de voorkant goed is, omdat de boxen voor 80% aan de voorkant van de zaal staan opgesteld waardoor achterin de zaal de hoge tonen ver te zoeken zijn. Maar het blijft een vette club, alleen jammer dat als je net lekker een potje wil gaan stampen je met je voeten in de plak blijft hangen... Mag wel eens beter schoongemaakt worden daar

ben het met je eens... maar je moet ook gewoon vooraan gaan staan, vlak voor de dj booth
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZVEN op dinsdag 14 november 2006 om 15:14:
En og PIMP vind je wel een goede plaat? Daar komen ook woordjes in voor als dick, gangsta, player etc??

Njah óf ik ben gek óf jij bent het, maargoed

Greetz

(P.s. Ik kan Dipswitch aanbevelen, zitten geen vocals in dus kan ook niets mis gaan)laatste aanpassing 14 november 2006 15:18

Wat charly bedoeld denk ik, is dat in bijna alle vorige platen van Dov, cocaine in zat en die troosteloze vocalen.. Nu bij OG pimp zijn de vocals wel ok.. Ook niet super maar tog beter als de hele tijd cocaine enzz

Waarschuw beheerder
Deze track is absoluut geen apart topic waard...

13 in een dozijn skihut beukertje... Wel cashen (y) slim slim
Artiest {SHOWLIST artist 56346, 63293}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIEF!(RVRS) op maandag 13 november 2006 om 02:52:
jup ... 100%

schande... :\ had toch wel iets beter verwacht...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xavi! op dinsdag 14 november 2006 om 17:13:
Wat charly bedoeld denk ik, is dat in bijna alle vorige platen van Dov, cocaine in zat en die troosteloze vocalen.. Nu bij OG pimp zijn de vocals wel ok.. Ook niet super maar tog beter als de hele tijd cocaine enzz

:yes:

Waarschuw beheerder
Nou k vind dit een briljant nummer vooral qua sample's/tekst maar heeft iemand de tekst der van
want ik versta alles lang niet maar dit nummer is echt(Y)
:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pithune/Shadow Interaction op zondag 12 november 2006 om 23:03:
De hardstyle van drie/vier jaar geleden gaf je gewoon een drang/energie om te dansen en tegenwoordig totaal niet meer met die slome bass en het word is tijd dat de producties weer die eigenschappen terug krijgen

Er komen heus nog wel nummers uit die daar op lijken :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 15:35:
Nou k vind dit een briljant nummer vooral qua sample's/tekst maar heeft iemand de tekst der van
want ik versta alles lang niet maar dit nummer is echt

first I fucked your mama
now I'm smokin' your motha eh

I wanna paf paf
some of the dutch stuff

I wanna paf paf
gimme the green green stuff (6X)

Give me the green green stuff

Hey loco
I like to smoke the dutch clean stuff eh
Purple Haze, White widow
That's the kinda shit I want to blow

Hey loco's
first I fucked your mama
now I'm smokin' your motha
It's time to get high!!

I wanna paf paf
some of the dutch stuff

I wanna paf paf
gimme the green green stuff (6X)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je dat een briljante tekst vindt, dan moet je je na laten kijken.... (y)
Waarschuw beheerder
Lekker nummer, naar mijn mening iets van de categorie van prophet vs deepack - stampuhhh!. Lekker stevig nummer dus maar een beetje beperkt vergeleken met sommige andere nummers.

Waarschuw beheerder
Leuk nummer maar er moeten er niet teveel van zulke nummers komen moet wel leuk blijven..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 17:02:
ben het met je eens... maar je moet ook gewoon vooraan gaan staan, vlak voor de dj booth

Njah ik ga voor erachter natuurlijk!!! Maar dat zal nog wel even duren. Ik zit eigenlijk voora bij de loungebankjes :P maar weet wel hoe het geluid vooraan is en dat is wel lekker natuurlijk ;) Volgende x check ik het nog wel ff miss int weekend alsik ff tijd heb aangezien de MatriXX zo'n 2 km van mij vandaan is best te doen (ik woon daar waar dat festival gehouden wordt van de XX)

Greetz

Waarschuw beheerder
donateur
De plaat slaat toch aan.
hij staat alweer bij de Best Sellers op www.recess.nl
Waarschuw beheerder
Wat een fokking zielige track is dit. Damn, ik dacht dat Puta Madre al barslecht was, maar dit is toch echt het toppunt!! :dood:

Waarschuw beheerder
Heerlijk nummertje! die broers weten gewoon wat een zaal vol publiek wil horen:D
Go showtek! :D :cheer: :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 21:51:
k ben allang geen échte hardstyle fan meer, maar bv die laatste tracks van the prophet vind k erg vet (Y)

als ik op discogs zie wat voor hardstyle platen jij hebt gekocht vroeger dan snap ik hier geen flikker van, sorry :(

vergelijk een plaat als Arome - SOmebody met een willekeurige productie van Prophet, Duro of wie dan ook en merk het verschil.

Platen met een simpele melodie vroeger waren vet doordat er veel percussie in zat, en veel afwisseling. Geen van beide is nog terug te vinden in de meeste platen van tegenwoordig.

Imo doen alleen producers zoals Technoboy, Andrea Montorsi en Evanti het nog goed, de rest probeert alleen elkaar kwa hardheid af te troeven en dat is gewoon diep triest :)

Activator is dan weer een heel ander verhaal hij maakt weliswaar de laatste tijd weinig hardstyle meer wat ik echt vet vind, maar zn laatste paar trance en hard trance platen zorgen dr voor dat ik hem nog steeds erg hoog heb zitten als producer...
laatste aanpassing