Nee dat domme gezaag en gejat van activator doet de scene goed
haha
idd dat vind ik ook het past niet echt bij de tekst
als je die tekst hoort dan verwacht je een iets hardere bass en melodie zoals bij puta madre.
het hele nummer is eigenlijk vet, behalve die belachelijke tekst toch?
waarom zou je dan niet zeggen dat de tekst anders moet?
qua sound zit ie goed in elkaar, en t "verkoopt" maar heel dat gedoe met coke, bitches, weed, pimp, cars etc... vind t een btje kinderachtig maargoed das mijn mening
er zullen zat mensen zijn die t wel waarderen en goed vinden
k ben allang geen échte hardstyle fan meer, maar bv die laatste tracks van the prophet vind k erg vet
en die bass klinkt wel dik in een discotheek met goed geluid... de matrixx bijvoorbeeld
nee jij doet het goed hoor
og PIMP? Dat vond je toch kinderachtig? Zo prinicipeel ben je dus niet, dus snap ik niet waarom je dat commentaar gaf?
Haha, Jammer dat het geluid alleen aan de voorkant goed is, omdat de boxen voor 80% aan de voorkant van de zaal staan opgesteld waardoor achterin de zaal de hoge tonen ver te zoeken zijn. Maar het blijft een vette club, alleen jammer dat als je net lekker een potje wil gaan stampen je met je voeten in de plak blijft hangen... Mag wel eens beter schoongemaakt worden daar
En og PIMP vind je wel een goede plaat? Daar komen ook woordjes in voor als dick, gangsta, player etc??
Njah óf ik ben gek óf jij bent het, maargoed
Greetz
(P.s. Ik kan Dipswitch aanbevelen, zitten geen vocals in dus kan ook niets mis gaan)laatste aanpassing 14 november 2006 15:18
jup ... 100%
De hardstyle van drie/vier jaar geleden gaf je gewoon een drang/energie om te dansen en tegenwoordig totaal niet meer met die slome bass en het word is tijd dat de producties weer die eigenschappen terug krijgen
Nou k vind dit een briljant nummer vooral qua sample's/tekst maar heeft iemand de tekst der van
want ik versta alles lang niet maar dit nummer is echt
I wanna puff puff
ben het met je eens... maar je moet ook gewoon vooraan gaan staan, vlak voor de dj booth
k ben allang geen échte hardstyle fan meer, maar bv die laatste tracks van the prophet vind k erg vet