Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 20:35:
ik weet het wel zeker, na het lezen van alle reacties.
Ik ben het er ook zeer mee eens, dat de hele verantwoording bij de mens ligt.
Wij zijn degene die verwachten van een hond dat die zich aan ons denk patroon moet aanpassen. Helaas een hond is geen mens, hoewel sommige denken van wel.
Eindelijk weer iemand gevonden die het met me eens is
Wel grappig dat je het hier nu over hebt.. Ik kwam laatst een topic tegen van een hond die als een mens liep.
Mensen gaan soms te ver, om honden voor mensen aan te zien.
Die hond zag er misschien gelukkig uit, maar dat zal niet lang meer duren en krijgt hij niet alleen rugproblemen ook andere fhysieke problemen.. Ook al hou je nog zo veel van je hond.. je kan een hond toch niet zo door het leven laten gaan..?
Mensen zijn echt ziek.. ziek in hun hoofd
Hij word agressief gemaakt.....
Idd..het stond er alleen niet achter
nog nooit een vlieg kwaad gedaan maar je moet een hond altijd in de gaten houden...
Ook al is een hond nog zo lief en ken je hem je hele leven al.
Je gaat toch niet (mag ik hopen) als ik iets vreemds door het huis rond loopt, bv een baby. Dat je die hond er gelijk al zonder toezicht bij laat.
laat ik het zo zeggen, je hebt honden die wat feller zijn als anderen.
Die kunnen wat feller zijn ja.. dat kan genetisch bepaalt zijn.
Maar zoals sommige honden zich gedragen ( en dan heb ik het over extreem afwijkend gedrag) dat is absoluut niet genetisch bepaalt! Maar zowel genetisch als opvoeding enzz maakt allemaal niet uit.. overal heeft de mens een invloed op. Zelfs hoeveel en hoe de pups geboren worden.
de staff van mijn broer genee is trouwrens vandaag geopereerd, ze heeft een nieuwe knieband gekregen en er zijn pinnen in der poot geplaatst ze zit nu ook in het gips zo zielig
ai ai ai..

Wat had ze dan? Een afgescheurde knieband? of een gescheurde knieband???