stem toe met anaal, die jongen gaat nooit meer weg
Gewoon jezelf zijn en normaal doen
Als jullie bij elkaar horen komt hij er ook vanzelf achter!
Suc6
jongens, jongens en jongens..
doe je dit dan is dat je te veel aandacht vraagt...
doe je niks toon je geen intresse vertel mij
hoe verover je iemand`s hart echt?
heb nu leuke jongen ontmoet...
en wil echt leuke tip`s
(altijd handig toch)
pas dan weet je of het goed zit!!!!!
Ehm sowieso een laag uitgesneden truitje aan trekken en minirok (onthou, de meeste mannen zijn visueel ingesteld en simpel )
ook al is iemand nog zo lekker , als het een zuur kut wijf is dan kijk je daar al helemaal doorheen
inderdaad
ook al is iemand nog zo lekker , als het een zuur kut wijf is dan kijk je daar al helemaal doorheen
uiteindelijk draait het om het innerlijk
Tis hard, maar zo is de wereld over t algemeen nou eenmaal. En zeker de wereld van de man...
iedereen gaat als eerst op uiterlijk af!
Bah wat simpel
Uiterlijk, uiterlijk, uiterlijk dat is het enigste wat blijkbaar telt in deze wereld
Jij kijkt dus meteen naar iemands innerlijk.... Knap
Ik heb een enorme hekel om met mensen te praten die ik niet ken.. ook al zijn ze nog zo mooi of lelijk.. je weet nooit hoe ze van binnen zijn
Lezen is ook een vak he!
Verliefd worden intresseert me niet meer.. moet er niks meer van hebben
jezelf zijn...
inderdaad, dat blijkt maar weer stond toch onder dat ik het te laat toegevoegd had? Dus toen stond je berichtje er nog niet bij
Ben af en toe geneigd t met je eens te zijn
Maar ben bang dat je daar niet voor kiest?
en wil echt leuke tip`s
(altijd handig toch)
en jaa mannen geilen nou eenmaal op vrouwen in kort rok en laag uitgesneden truitje
Saszzz laat ik je steunen....iedereen kijkt eerst naar uiterlijk! en jaa mannen geilen nou eenmaal op vrouwen in kort rok en laag uitgesneden truitje of dat de manier is van veroveren nee natuurlijk niet..jezelf zijn, maar tis iig leuke binnenkomer
Naakt opdagen met drank en veel praten over voetbal.
en jaa mannen geilen nou eenmaal op vrouwen in kort rok en laag uitgesneden truitje
Sommige jongens houden van meiden met klasse Kom je aangesjouwt in een kort rokje en een truitje waarbij je tieten eruit hangen dan zullen ze heus wel ff kijken, maar niet allemaal zullen je 'leuk' vinden....
De kunst is, je moet zorgen dat ze naar je verlangen Sexy, maar met klasse kleden Aandacht geven, maar niet teveel. Leuk gesprek aangaan, maar niet over je paard lullen. Kom intelligent over, maar niet als een nerd. En dan zoeken naar raakvlakken, heb lol samen... steeds iets meer. En vanaf dan is het simpel toch?
Maar blijf jezelf..... dat is toch wel het belangrijkst.
*blaat blaat*
en wil echt leuke tip`s
(altijd handig toch)
hee hallo, uhm wat vind jij n leuk onderwerp? hmm postzegels![]()
owwww... maarre wat is je openingszin dan?
mijn openingszin is... heb je dat shirt nieuw? Moooiiii...van C&A?
waar haal jij je kleding danheehe zieje..werkt meteen
en wil echt leuke tip`s
(altijd handig toch)
Waarom mag ze nie regelmatig bellen? Misschien is dat wel haar manier om te laten blijken hoe ze over je denkt?