Uitspraak van actief op zondag 24 september 2006 om 16:48:dat ik gewoonweg geen tijd meer heb om te sporten!
Tijd moet je maken..
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 september 2006 om 16:50:Tijd moet je maken..
ja, ook voor mn huiswerk
Studie gaat echt ff voor. Ze hebben me dr dit jaar al vanaf willen gooien en dit is echt mn laatste kans.
Mjah ik doe vrijwel alles op de fiets of lopend... dus tsjah das iig nog een klein beetje beweging!
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 september 2006 om 16:56:En 't weekend zit je zeker ook 24 op 24 achter de boeken Vind geen tijd zo'n dom excuus
ja idd, heb een dochtertje waar ik het liefst 24/7 bij wil zijn, en ga ook naar school..maar voor lichaamsbeweging kun je als je wil echt wel tijd vrij maken
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 september 2006 om 16:56:En 't weekend zit je zeker ook 24 op 24 achter de boeken Vind geen tijd zo'n dom excuus,
Nopes... niet 24/7
Zeker weten niet.
Int weekend gak feesten en idd ook wel sporten. Ik mountainbike en zwem graag. Mjah Ik ga maandag tm vrijdag nr school, vrijdagavond en zaterdag werk ik, zaterdagavond stappen, zondag huiswerk en fftjes zitten is ook wel lekker.
Klopt dat ik dr tijd voor vrij moet maken, maar ja ik wil graag volleyballen, maar ze willen me hier niet hebben als ik niet meedoe aan de competitie, en ik die is op zaterdag en dan werk ik...
Tis kiezen of delen. Sporten is zeker lekker, maar studie, vrienden en af en toe ff rust is ook lekker.
Wegens "omstandigheden" is vaak het gehele huishouden ook nog aan mij besteed... dus vind zondag wel een lekkere rustdag!
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 17:55:doet iemand ooit spinne? dat is egt kut vind ik dan
mwah spinnen is wel chill op je kamer met jump of hardcore op hoor.
moet beetje aan conditie en vet verbranding letten, en buiten rennen of fietsen is niks voor mij.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 19:06:Spin heel soms als k conditie nodig heb
Dat bouw je niet op in 1 keer he
2x in de week 1 uurtje KickFun
laatste aanpassing