Partyflock

Forumonderwerp · 901964

Waarschuw beheerder
donateur
Dit is Lizzy

[img width=591 height=433]http://groups.msn.com/_Secure/0RwADAxMVrwfcnzktKlhYSnkwRj8gCuPhhiHp914mkP2SSR8FYLrOibQ4FUIry8uQhKWErr625aeIfcp*K93QbmpsDG1t123eZ8QTgFL6r!4/Lizzy.jpg?dc=4675590203597664119[/img]

[img width=411 height=272]http://groups.msn.com/_Secure/0SAADA0UVBxcH7fW2!Fw0Gxz5kZWn7fQXVEyw06ALj9ZPXGgbo0sNc!Ix1pTClDHADLrd29i4tiiA!jNXUOslG6LZoUhKnkzYFTW8YZ0rucZLAAAAynJvAg/Lizzy2.jpg?dc=4675590203601720477[/img]

Lizzy is een siberische kat van net anderhalf jaar oud.. Ze woont bij mijn moeder, die met siberische katten fokt :) Helaas past zij daar niet meer in de groep.. Ze is bang voor de andere katten omdat voor haar de groep te groot is en heeft daarom een goed huisje nodig :)
We zoeken een lief baasje voor haar, die niet te vaak van huis is en daarom veel aandacht voor d'r heeft.. Ze is erg aanhankelijk en een echte knuffel :lief:
Ze is PKD en HCM negatief getest en ze kan verkocht worden tegen sterilisatie kosten..

Als je interesse in haar hebt, stuur me even een pbtje voor verdere informatie.. We zoeken een lief baasje, die geduld met haar heeft en die de rest van haar leven voor d'r wil zorgen, dus denk er aub erg goed over na.. Het liefst ook zonder andere katten, of misschien 1tje die erg sociaal is niet te dominant :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 14:22:
Nee tot nu toe nog niet

Vertelde het net tegen mn vriend maar drie is eigenlijk teveel..... maar oh ik zou het zo graag willen!!
Maar ja met twee katten is het al vrij duur en ze moet natuurlijk wel alles krijgen wat ze nodig heeft!!!

Is ze al wel ingeent??
En wat voor een voer geef je haar??

GRTZZZZ S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 15:18:
Is ze al wel ingeent??

Ja natuurlijk, mijn moeder is fokker, alles gaat precies volgens de regels van de beste club van NL :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 15:18:
En wat voor een voer geef je haar??

Geen enkel idee, maar geen slecht voer iig.. Ik weet er verder niet al teveel van, ben niet zo into de katten als zij is..

Ze heeft een eigen site: www.siberischekat.nl

En in de kattenwereld staat onze cattery als 1 van de beste bekend :) Dus we doen echt niet zomaar wat :)

Ben ook erg trots op mijn moeder, wat ze hierin allemaal bereikt heeft :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ohhhh neeeeee hier moet ik niet kijken hahahah ben verliefd op alle katjes die ik zie... wat een dotjes zeg!!!

Wat vraagt je ma er eigenlijk voor??

Hmz er is geringe twijfel maar 3 is toch mss teveel??

He verdorie hahahahha

Ja je mag ook trots zijn op je ma!! Ziet er goed uit hoor (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 16:27:
Wat vraagt je ma er eigenlijk voor??

Voor Lizzy? Alleen sterillisatie kosten :)

Een kitten kost al snel rond de 5, 600 euro :) En dat lijkt veel, maar m'n moeder mag blij zijn als ze van een heel nest kittens er zelf 100 euro winst op maakt.. Soms legt ze er zelfs geld bij.. Alle inentings kosten, voer, dekkingskosten enz enz worden vaak vergeten, bij mensen die het bedrag horen :) En ook de tijd die ze erin steekt, hele dagtaak :jaja:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 16:27:
Hmz er is geringe twijfel maar 3 is toch mss teveel??

Ik zeg niks :9 Moeders heeft er 24 ofzo, ik ben de tel kwijt geraakt :lol:
Waarschuw beheerder
Ik ben verliefd :D

[img width=425 height=479]http://www.tomintouls.nl/16septkl-2.jpg[/img]

600 euro is echt een hoop geld, maar je krijgt er zoveel voor terug,

Waarschuw beheerder
donateur
Schatje he :lief:
In oktober ga ik eindelijk weer een keer op visite en dan zijn die kleine droppies er nog :lief:
Kan er zo uren mee spelen en knuffen :lief:

Waarschuw beheerder
Die katten zien dr idd vet uit.

Ik weet mss nog een adres.... pb me maar voor info

Waarschuw beheerder
Wat een mooie kat. Ziet er ook erg lief uit.

Toch wacht ik nog even met het nemen van een kat, en maakt het mij ook niet zo heel veel uit wat voor ras mijn kat heeft (als ie maar gezond is :)).

In ieder geval nog veel succes met zoeken :yes: ! Denk dat het je vast wel gaat lukken.
Markplaats al geprobeerd trouwens ?

Waarschuw beheerder
[img width=425 height=324]http://www.tomintouls.nl/voorhp.2jpg.jpg[/img]

:lief: Wat een scheetje!

Ik ben ook verliefd.. ;)
Helaas heb ik al een poes die niet echt goed met andere katten om kan gaan :(

p.s. Lizzy is ook een scheetje hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een beeldschone poes(L)
Had haar graag in onze dierentuin opgenomen, maar weet zeker dat het hier ook te druk voor haar zal zijn!!
Hoop dat je een geweldig thuis voor haar zal vinden en ben blij dat je haar niet zomaar ergens plaatst.
Is er misschien niet iemand van de rasvereniging die haar graag een nieuw plekje wil geven??
Heel veel succes (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nathalja(L) op donderdag 5 oktober 2006 om 14:49:
Is er misschien niet iemand van de rasvereniging die haar graag een nieuw plekje wil geven??

Dat gaat niet omdat ze wordt gesteriliseert :) Niemand wil zo'n poes, omdat het fokkers zijn :) cru gezegd, maar dan hebben ze er niks aan :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 12:02:
Markplaats al geprobeerd trouwens ?

:jaja: :)