Partyflock
 
Forumonderwerp · 901841
­ Nederland
Info info:

2 DJ’s, 4 bussen, 2 dagen, een club, een boot en maar liefst 13 uur feestvreugde: het laatste weekend van september belooft weer een ronduit spectaculair weekend te worden!

Ter ere van het bezoek dat onze grote Duitse housevriend Karotte op zaterdag 30 september zal brengen aan Club Stalker, hebben de heren van Stalker en de Gasten Zonder Grenzen de handen ineen geslagen om een select aantal houseliefhebbers een houseweekend voor te schotelen waar je u tegen zegt. Samen met De Man Zonder Schaduw zal Karotte van zaterdagavond tot en met zondagmiddag achter de draaitafels staan om achtereenvolgens de Stalker en de MS Stubnitz te rocken. Dertien uur lang, met alleen een uurtje pauze voor de busreis naar de Stubnitz.

De kunst van het lang tevreden houden van een dansvloer is aan zowel Karotte als De Man goed besteed. De eerste stond in zijn thuishaven Frankfurt bekend als ‘Das Partytier’, en draaide vrijwel standaard sets van meer dan 10 uur non-stop in zijn (voormalige) thuisbasis U60311. Inmiddels is hij gestopt met zijn residency in de U60311 en draait hij op feesten en festivals in heel Europa. Op vrijwel alle Duitse festivals stond Karotte dit jaar zijn mannetje, en met zijn sympathieke voorkomen, energieke sets en tomeloze feestdrang zijn er weinig DJ’s die zowel bij collega’s als publiek zo geliefd zijn als hij.

De Man Zonder Schaduw maakte naam en faam door op de feesten en afters van de Gasten Zonder Grenzen menig marathonset op de mat te leggen, en bewees op het afgelopen GZG Familieweekend nog dat hij nog steeds geen enkele moeite heeft om het publiek zes uur lang betoverd aan de dansvloer te kluisteren. De Man is inmiddels een graag gezien en veelgevraagd DJ in heel Nederland, en dat is niet meer dan terecht: weinig DJ’s weten zo ongelooflijk veel variatie in hun sets aan de brengen zonder hierbij ook maar een moment aan vaart, dansbaarheid of intensiteit te moeten inleveren.

Het DJ Karotte Raveweekend brengt ons allereerst op zaterdagavond in Club Stalker, alwaar Karotte rond enen het roer van De Man Zonder Schaduw over zal nemen om voor het selecte groepje aanwezigen met een dikke 4-uurs-set de tent aan stukken te draaien. Als vervolgens om vijf uur de lichten in Stalker aanspringen, kan een nog selecter groepje van 175 liefhebbers zich gaan opmaken voor de busreis richting Stubnitz. Onze touringscars staan klaar om zowel Karotte als de rest van het soeppie richting Amsterdam te vervoeren, alwaar we onze eerste GZG Aftershow sinds een half jaar zullen gaan vieren. Voor diegenen die het nog niet weten: de MS Stubnitz is een enorm Duits schip (met Duitse bemanning) dat het hele jaar door langs de kusten van Europa vaart om daar aan te meren en feest te vieren. De aftershow zal van start gaan om ongeveer half zeven, en duurt tot minimaal 13:00 in de middag. Karotte sluit af met een set van minstens 4 uur.

Kaarten voor het DJ Karotte Raveweekend zijn alleen verkrijgbaar in de voorverkoop. Er zijn slechts 175 kaarten beschikbaar, die voor 15 euro ex fee over de toonbank zullen gaan. Dit is inclusief de entree voor Stalker, de busreis, de GZG aftershow én een uitgebreid ontbijtje (standaard op onze aftershows). Omdat het een raveweekend betreft is het niet mogelijk om alleen naar de after te komen; alleen mensen die met de bus meegaan komen uiteindelijk ook de Stubnitz op. De voorverkoop begint op donderdag in Haarlem en Amsterdam; wees er snel bij want op=op...

laatste aanpassing
Na met 3 mensen geruild te hebben kan ik me eindelijk voorbereiden op een top weekend en nog een helemaal vrij weekend ook:D
Werkzaam bij Vier
Men ik ga echt wat missen :'(


Voor iedereen die wel gaat een lekker opwarmertje hier, wat een LIJPE set :kwijl:

Karotte - Live at Citrus Club Ulm 22/09/20069

http://rapidshare.de/files/34490076/karotte_at_citrus_club_ulm_22.09.2006.mp3
laatste aanpassing
Edit, Rick had hem al geplaatst...
laatste aanpassing
Uitspraak van Pimm0 op woensdag 27 september 2006 om 20:27:
Edit, Rick had hem al geplaatst...

;p

morgen alweer donderdag,tijd schiet lekker op :9
Uitspraak van technowaus op woensdag 27 september 2006 om 23:39:
morgen alweer donderdag,tijd schiet lekker op

Vandaag alweer donderdag, schiet inderdaad aardig op ja ;)
 
Morgen alweer vrijdag! Overmorgen zaterdag! De dag daarna alweer zondag! En dan is het al dinsdag! ;)
Werkzaam bij GZG Amsterdam
Uitspraak van Scylla op woensdag 27 september 2006 om 16:05:
Kaarten in Haarlem zijn heel even uitverkocht, morgen nieuwe

Kaarten zijn er weer sinds vanmiddag, maar wees snel, het gaat harrrrddd!
 
Iemand mijn kaartje??


Ik moet 6-8 weken rust houden vd dokter ivm hersenschudding...

verplichte housepauze
nouw.... :'(
 
:frusty:
Werkzaam bij Partyflock
ons twijfeld nog, moet nog een trouwalbum laten zien aan een stel voor het naar de drukker gaat en heb eigenlijk een verjaardag in twente
maar wil eigenlijk toch al vroeg weg daar om naar haarlem te gaan en dan 1 van de 40 kaartjes daar te bemachtigen om te housen!!!! want dat heb ik al veel te lang niet gedaan en moet echt ingehaald worden voordat ik weer op reis ben!!!

en dan maandag maar vrij nemen :D
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, dat ik dit moet missen!! Karotte, goddelijk!!

Waarom zijn er dan elk weekend ook zoveel leuke feestjes??? :-D

Ga in ieder geval naar Stubnitz @ NDSM!! ;-)
ik ga het toch af laten weten ben ik bang.. dit weekend kunnen er echt veel mensen helpen klussen en verhuizen.. en het scheelt me denk ik een week als ik dit weekend ff doorbijt wanneer ik er kan gaan wonen..

balen.. had er echt wel veel zin in.. :(
Uitspraak van Tish op donderdag 28 september 2006 om 22:58:
ik ga het toch af laten weten ben ik bang

en maar beloven dat je komt... elke keer weer.. (-:

Morgen nog de laatste kaarten van A'dam naar H'lem, daar gaat het echt hard!!
laatste aanpassing
Uitspraak van KNG op donderdag 28 september 2006 om 22:23:
Ga in ieder geval naar Stubnitz @ NDSM!! ;-)

dat kon toch niet als je niet naar haarlem gaat??
Nog 1 nachtje....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 20:45:
hersenschudding...

Meis! Wat heb je gedaan??? :O
:aai:


YES!! nog één nachtje!!! :cheer:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 62742, 43595}
Ik heb een Gastenlijst +1 voor Berliner Helden met de man zonder schaduw, en jawel Karotte.. ik kan alleen niet gaan.. kan ik ook zonder de bus met me gastenljst naar de after komen op de stubnitz..??? zo niet, wil ik me gastenlijst kwijt.
 
je kan niet alleen naar de after... ook niet als je op de gastenlijst staat bij de stalker
hoerig, zo'n vette afterparty voor zo weinig man :/
 
Eindelijk weekend:woop:

Vanavond eerst opwarmen in studio 80, en morgen helemaal los:D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 14:04:
Whehe waarom niet meteen de 1e week?

That's the spirit!!
Ben in elk geval op de Stubnitz, aftertje zien we ter plekke wel! Shit...effe niet nagedacht, zondag A1 Zandvoort! A1 of Karotte... Karotte ;)
 
Werkzaam bij Bar27
hoerig, zo'n vette afterparty voor zo weinig man

dat maakt 't juist zo fucking vet :)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 september 2006 om 17:46:
Eindelijk weekend:woop:

Vanavond eerst opwarmen in studio 80, en morgen helemaal los:D

Hubistisch! Im in! :)
god damn wat duurt zo'n werkweek lang als er zoiets leuks te wachten staat....
ik wil nu!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 september 2006 om 18:20:
at maakt 't juist zo fucking vet :)

dat begrijp ik wel.
maar ik ga zaterdag al naar Anja Schneider in de 11 en zo'n after als deze leek me echt vet.
 
Uitspraak van jimjimjim op vrijdag 29 september 2006 om 20:32:
after als deze leek me echt vet.

word vet......daar is geen twijffel over...
het gekste publiek.....de gekste locatie....(legaal O:))
en karotte en de man...
EN na 6-en....wat wil je nog meer?:)
Werkzaam bij Subculture
Artiest Sander de B
hey mensen...word echt te gek weekendje dit....eerst Subculture morgen en daarna ff net doen alsof maandag niet bestaat :P

enne...volgende week vrijdag...Ille & De Man en Mike Ravelli in Poema http://partyflock.nl/party/72460 of.... komt er niemand dan???

we kunnen de mannen toch niet voor een lege toko laten staan?

:P
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 september 2006 om 20:45:
EN na 6-en....wat wil je nog meer?:)

toegang :(
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 september 2006 om 20:45:
wat wil je nog meer?

biertje graag :9


na deze hoerige werkweek en morgen zelfs ook nog werken ben ik wel toe aan dit soort partijtjes :yes:
laatste aanpassing
maandag? ... :nocheer:

:cheer: wat is dat? :cheer:
laatste aanpassing
en het is eindelijk zaterdag!!!!!!!
 
Uitspraak van Das Fledermausmädchen op vrijdag 29 september 2006 om 13:53:
Meis! Wat heb je gedaan???

Straatje gekopt
-3 weken geleden al maar toen de hoofdpijn ernstig chronisch werd tochmaar een bezoekje aan de huisarts gedaan...-

Jij iig heul veel plezIER!!
nog ff werken tot 22:30 en dan:D....

Pyama word gekocht, bijna geen last meer van m'n rug en morgen vrij!!

Heb zin in die gekke nacht/ochtend
Ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!
 
Uitspraak van JEE ES op vrijdag 29 september 2006 om 18:12:
Shit...effe niet nagedacht, zondag A1 Zandvoort! A1 of Karotte...

Phoeh hey, lastige keuze :vaag:

Wortels zijn goed voor je oogjes :jaja:
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 16:31:
Wortels zijn goed voor je oogjes

maar met bloemkool kan je ook veel lol hebben hoor
weet iemand of er bij stalker vanavond nog kaarten verkocht worden voor het hele rave weekend?
zin an! ;)
 
Uitspraak van MarijN op zaterdag 30 september 2006 om 17:11:
weet iemand of er bij stalker vanavond nog kaarten verkocht worden voor het hele rave weekend?
zin an

wel gehoord tot half 2 ofzow
 
Uitspraak van Minimaliseren69 op zaterdag 30 september 2006 om 15:19:
Pyama word gekocht

Hijs zo leuk ;) roze met Superman :D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 16:31:
Wortels zijn goed voor je oogjes

Precies...doe mij die wortel dan maar...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 17:31:
Hijs zo leuk roze met Superman

roze... wel ja. dan neem ik ook wel m'n honden sloffen mee:)
 
Vette shit hoor karotte :yes: ...maar de échte glans is er toch wel weer af na de laatste 3x dat ik hem zag!
hoe zit dat met de deur verkoop? is die er nog vanavond?
 
:cheer:het after-freak-show seizoen is weer begonnen:cheer:
:vaag:

Stalker vond ik maar een suffe tent,Stubnitz daar en tegen :kwijl:

maar alle lof gaat toch weer naar Karotte:respect:
wat een leven idd :lief:
en Karotte, helemaal top... wat een muziek!

dat er maar snel weer een GzG aftershow mag zijn!
besef nu pas echt hoe mooi dit feestje was :lief:
hmmz, hier op mn stage zijn ze toch van mening dat maandag helaas wel bestaat :o
Hoe vet was dit feestje!wat een sfeer! Ik was al vanaf 1 uur bij ZINK, en daarna gelukkig nog bandjes kunnen kopen voor de after..


En idd..maandag bestaat helaas wel :(