Partyflock
 
Forumonderwerp · 901533
Deel hier jullie Yess-momentjes uit het heden en het verledeng...

Om zo de zure maandag door te komeng...

Ik zal beginnen, ik pleurde met m'n zure kop vanmorgen om in de zuidtangent, terwijl hij stil stond...:S
 
:/
Hey een Nac-hoolie :D

Ik respect :respect: voor jou lieffie :lief:
 
volgens mij ben jij zo fake als de pleures dom wicht
Vanmorgen 2 uur op Woerden staan wachten omdat er een trein in de fik was gevlogen tusse utrecht en rotterdam.

Yess momentje genoeg?:P
was vergeten mijn wekker uit te zetten dus toen die om 5:45 ging had ik een gemengd yes gevoel want ik ben vandaag vrij
Uitspraak van no-exxess op woensdag 20 september 2006 om 11:02:
was vergeten mijn wekker uit te zetten dus toen die om 5:45 ging had ik een gemengd yes gevoel want ik ben vandaag vrij

zo eens in de zoveel tijd doe ik dat zelfs expres ;) gewoon voor dat ene yess momentje waarop je je beseft ik ben vrij:D en je dan omdraaie en verder slapen:yes:
 
Uitspraak van Rauw Kind op woensdag 20 september 2006 om 10:50:
Vanmorgen 2 uur op Woerden staan wachten omdat er een trein in de fik was gevlogen tusse utrecht en rotterdam.

Haha zeker :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 09:21:
volgens mij ben jij zo fake als de pleures dom wicht

NOOOO zij is echt een toppertje :D :lief:
 
vandaag op t werk 180 lt. inkt door de lucht laten vliegen,
alles was fucking wit :D (y)... hele dag dus staan schoonmaken met chemische troep waar je waus van word...
dus sowieso een yes-momentje :bounce:
 
Haha jij snapt t :D
 
Ik ging op me fiets langs de supermarkt met een krat bier achterop. Maar zwalkerig als ik was ging mijn stuur scheef en blokkeerde die, gevolg, 20 kapotte flesjes.

Maar de heerlijkse is toch een keer in de vakantie, na een nachtje doorhalen en het geld was op. Besloot ik kratjes in te leveren. 2 grote en 2 kleine. Die paste wel tussen mijn benen op de scooter dacht ik! En ja ze pasten ook. Maar vlak voordat ik bij de flessenmachine was verloor ik mijn evenwicht en viel op de grond, ik had geen weerstand meer. Lag ik daar, met een scooter op me, en 50 lege flesjes gevuld met as, peuken, kauwgom en restjes. Badend in het glas kon ik er gelukkig nog wel om lachen
 
Ik had laatst een wortel gehad bij de groentenboer!
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 september 2006 om 20:08:
Ik ging op me fiets langs de supermarkt met een krat bier achterop. Maar zwalkerig als ik was ging mijn stuur scheef en blokkeerde die, gevolg, 20 kapotte flesjes.

Maar de heerlijkse is toch een keer in de vakantie, na een nachtje doorhalen en het geld was op. Besloot ik kratjes in te leveren. 2 grote en 2 kleine. Die paste wel tussen mijn benen op de scooter dacht ik! En ja ze pasten ook. Maar vlak voordat ik bij de flessenmachine was verloor ik mijn evenwicht en viel op de grond, ik had geen weerstand meer. Lag ik daar, met een scooter op me, en 50 lege flesjes gevuld met as, peuken, kauwgom en restjes. Badend in het glas kon ik er gelukkig nog wel om lachen

 
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 september 2006 om 20:08:
Maar de heerlijkse is toch een keer in de vakantie, na een nachtje doorhalen en het geld was op. Besloot ik kratjes in te leveren. 2 grote en 2 kleine. Die paste wel tussen mijn benen op de scooter dacht ik! En ja ze pasten ook. Maar vlak voordat ik bij de flessenmachine was verloor ik mijn evenwicht en viel op de grond, ik had geen weerstand meer. Lag ik daar, met een scooter op me, en 50 lege flesjes gevuld met as, peuken, kauwgom en restjes. Badend in het glas kon ik er gelukkig nog wel om lachen

Hahahaaha deze is idd heeeeeeeeerlijk :D
 
Is dat uw nieuwe 1-wieler?
 
Ik heb er nog wel een tiental, zo had ik vroeger elke week toen we in de Murpheys kwamen, dat ik ALTIJD van dat trappetje naar de kelder afkankerde. Meestal met 2 glazen in mijn hand. Zonde

Kan me ook nog een mooie herinneren met oud en nieuw, het bier was gratis. Ikd acht wel effe 8 biertjes mee te kunnen nemen, met man en macht til ik ze alle 8 van de bar, maar 1 stap later gleed alles uit mn vingertjes. Toevallig op een of andere anne frank die aan de bar zat. Vond ze dat vet? 2 liter bier over haar satijnen jurkje?
 
Hahahahaah goed dat ik hier zit te lachen :D
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 september 2006 om 20:20:
Toevallig op een of andere anne frank die aan de bar zat. Vond ze dat vet? 2 liter bier over haar satijnen jurkje?

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 september 2006 om 20:20:
dat ik ALTIJD van dat trappetje naar de kelder afkankerde.

:D:D
 
Jong RKC Waalwijk 1 Ajax 0
 
Uiteraard ook een yes-momentje :D
 
Ook mooi de 2c borrel van 3 jaar geleden. Stond ik daar met ene OBL en een andere man. Had al aardig wat gezopen, neem een hijsje van me joint, blaas uit, komt er een straal kots achteraaan hahahah

Weet u nog OBL?

En was u er ook bij toen ik over de uitsmijter van de murpheys heenkotste?
 
Whe kick! Goed dat ik morgen weer vertoef op zo'n ­eeuwige-maar-altijd-leuke-en-veel-gratis-zuipen-2C­ontact-borrel B)
 
Je maakt altijd wel wat mee ja

Op een van me eerste, bij dansschool Schröder was er een BBQ. Helemaal lazerus vlees erop leggen en vreten maar. 3 dagen ziek geweest omdat ik rauw kippenvlees had gegeten. Bleek later

yesssssss:/
in de murpheys ben ik nog wel eens op me bek gegaan dat keldertje in wat aan de zeikant zit vet klein luikie ofzo :vaag: dat was ook een yes momentje voor de rest van de groep :D
 
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 september 2006 om 20:36:
yesssssss

En dan dat rechterhandje gebald tot een vuist en dan de 'yes beweging' maken he!
 
Soort Angerfist vuist?
 
Nee :S
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 september 2006 om 20:31:
Ook mooi de 2c borrel van 3 jaar geleden. Stond ik daar met ene OBL en een andere man. Had al aardig wat gezopen, neem een hijsje van me joint, blaas uit, komt er een straal kots achteraaan hahahah

Weet u nog OBL?

En was u er ook bij toen ik over de uitsmijter van de murpheys heenkotste?

hehe, die eerste kots weet ik nog wel ja. Ronduit genieten. Ik moet er nog van giechelen hihihi. Die tweede zegt me niet zo veel!
 
Ik heb liever een :boeksie:
Yes momentje....dat die neger uitsmijter van de murfies mij een boete voor baldadigheid aannaaide...
Ik had ook een soort yes momentje, dat ik ondersteboven in een hek hing...
 
No mang, dat is geen yes-momentje
 
Geen yes-momentje, toen ik mijn kans greep bij de Murpheys en achter de bar ging staan om mensen gratis van bier te voorzien. Minder dat ene Jacky M me arm omdraaide en mij eruit trapte


Uitspraak van OBL op woensdag 20 september 2006 om 20:48:
ehe, die eerste kots weet ik nog wel ja. Ronduit genieten. Ik moet er nog van giechelen hihihi.

:D
 
Wat wel een yes-momentje is Paranoia; dat je bil auw doet :D
 
Jaar of 15 geleden, honkbaltraining. Ik was zo blij dat we het oefenpotje gewonnen hadden en draaide rond met mijn knuppel. Helaas liep ene Erik hier tegenaan en was zijn halve gezicht beurs

Yesssssssssssssss :respect:
 
Paar jaar later, een vaag kamp. Ventje rijd op zijn fietsje, maar passeert een losse tak. Deze komt tussen spijn voorwiel en het ventje vliegt 3x over de kop. Yessssss
 
Hehehehe
 
Genieten!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 20:58:
Wat wel een yes-momentje is Paranoia; dat je bil auw doet :D

Hou jij nou maar je mond met je lauwe blik....(K)
 
Sorry schat (K)
 
lauwe blikken groeten je inderdaad
 
Zeker niet! Die groeten jullie zaterdag!
 
ik word als vip behandeld
 
Neem je wel een cadeau mee dang?
 
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 september 2006 om 21:38:
ik word als vis behandeld

Haring paling of GARNAAL?
 
Mooi topic :D
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 21:52:
Neem je wel een cadeau mee dang?

altijd
 
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 september 2006 om 21:57:
Haring paling of GARNAAL?

hehehe als KARPER!
 
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 september 2006 om 22:13:
altijd

Oh ja?
 
jep