12744x bekeken
| Betreft: | evenement: Intoxicated, zaterdag 16 september 2006 om 21:00 |
Was zeer gezellig, lekker geluid binnen!!
Helaas was de Malibu al binnen 1 uur op....
Maar je had in de auto nog een fles.
Helaas was de Malibu al binnen 1 uur op....
Ja, echt jammer dat bijna alle sterke drank op een gegeven moment was uitverkocht.
Maar je had in de auto nog een fles. Ik kreeg nog een slokje van jou, zat in de auto ernaast.
met de baco geen last van gehad hoor
Ik zeg niets.....
laatste aanpassing
was lekker hé.. volgende keer weer?
Ja, graag!
Zo ook weer boven water 
Kwamen rond 23.30u aan en moesten redelijk lang wachten bij de GL, maar met de deuntjes van FRD op de achtergrond was dat niet zo erg. Supervet gewoon, een buitenstage, en dat bleek alleen maar nog vetter toen ik voet zette in de eerste zaal en gelijk maar mn shirtje uittrok ivm de hitte
ASmsterdam Stduio's blijft een van mn favo locaties, lekker underground, lekker rodnwandelen, heerlijk.
Vond de sfeer dit keer minder maar ben natuurlijk Pandemonium gewend en dit is een heel ander conceopt. Begreep dat er zelfs een knokpartijtje was geweest en daar kan ik echt heel boos op worden, doe dat ergens anders stelletje tyfusmongolen want Cyndium verdient beter!!!'
Zat nog te dubben om nog richting Outland te gaan maard ara scheen het ook een sauna te zijn
Door die hitte was ik wel snel moe en toen we rond 05u richting huis gingen vond ik yhet ook mooi geweest. Heerlijk avondje gehad weer, veel leuke bekenden gezien.
Oja, en normaal vraag ik dit soort nooit, ik hou ni8et van die stemmingmakerij en weet dat het in 99 van de 100 gevallen toch wel goed afloopt, maar zit me nu al het hele weekend druk te maken om een menneke die wel erg van de kaart was. Hij was samen met een jongen in een groen t-shirt met blond haar en had zelf een wit shirt aan en blond haar. Die vriend moest 'm over zn schouder naar buiten dragen zo erg was 'ie van de wereld en hij stond daarna met helemaal weggedraaide ogen zo abnormaal hard te knarsen en van zichzelf te gaan dat ik echt hoop dat zn maat 'm naar de EHBO heeft gebracht.
Waarmee ik ook effe zeggen wil: Ken je grenzen! Echt waar, ik hoop dat dat ventje dit leest want je hebt er mijn weekend wel een nare nasmaak ebzorgd, plus dat ik het gewoon respectloos vind tegenover een organisatie om zo naar de tering te gaan. Wil je dat dan toch doen, doe het dan thuis. En val er geen anderen mee lastig.
Nou dat wilde ik toch effe kwijt, verder zal ik eens zien of ik weer eens een reportje kan maken voor op PF
Kwamen rond 23.30u aan en moesten redelijk lang wachten bij de GL, maar met de deuntjes van FRD op de achtergrond was dat niet zo erg. Supervet gewoon, een buitenstage, en dat bleek alleen maar nog vetter toen ik voet zette in de eerste zaal en gelijk maar mn shirtje uittrok ivm de hitte
ASmsterdam Stduio's blijft een van mn favo locaties, lekker underground, lekker rodnwandelen, heerlijk.
Vond de sfeer dit keer minder maar ben natuurlijk Pandemonium gewend en dit is een heel ander conceopt. Begreep dat er zelfs een knokpartijtje was geweest en daar kan ik echt heel boos op worden, doe dat ergens anders stelletje tyfusmongolen want Cyndium verdient beter!!!'
Zat nog te dubben om nog richting Outland te gaan maard ara scheen het ook een sauna te zijn
Oja, en normaal vraag ik dit soort nooit, ik hou ni8et van die stemmingmakerij en weet dat het in 99 van de 100 gevallen toch wel goed afloopt, maar zit me nu al het hele weekend druk te maken om een menneke die wel erg van de kaart was. Hij was samen met een jongen in een groen t-shirt met blond haar en had zelf een wit shirt aan en blond haar. Die vriend moest 'm over zn schouder naar buiten dragen zo erg was 'ie van de wereld en hij stond daarna met helemaal weggedraaide ogen zo abnormaal hard te knarsen en van zichzelf te gaan dat ik echt hoop dat zn maat 'm naar de EHBO heeft gebracht.
Waarmee ik ook effe zeggen wil: Ken je grenzen! Echt waar, ik hoop dat dat ventje dit leest want je hebt er mijn weekend wel een nare nasmaak ebzorgd, plus dat ik het gewoon respectloos vind tegenover een organisatie om zo naar de tering te gaan. Wil je dat dan toch doen, doe het dan thuis. En val er geen anderen mee lastig.
Nou dat wilde ik toch effe kwijt, verder zal ik eens zien of ik weer eens een reportje kan maken voor op PF
Trouwens
voor het handjevol bezoekers dat ondanks de tropische temperaturen gewoon stug bleef doorknallen.
Mannetje in de hardcorezaal in zn witte aus, brilletje en ik meen een petje op, die bleef maar gaan gewoon! Dat blijft echt het mooiste dat er is om te zien op een feest vind ik, heb ervan genoten!
Mannetje in de hardcorezaal in zn witte aus, brilletje en ik meen een petje op, die bleef maar gaan gewoon! Dat blijft echt het mooiste dat er is om te zien op een feest vind ik, heb ervan genoten!
Trouwens voor het handjevol bezoekers dat ondanks de tropische temperaturen gewoon stug bleef doorknallen.
oh ok thnx
lekker underground
ja dat was wel grappig idd
Gezellig, neem jij de knabbels mee???
Doe ik
Trouwens voor het handjevol bezoekers dat ondanks de tropische temperaturen gewoon stug bleef doorknallen.
danku
jou volgens mij ook aardig zien
Heb me weer eens uitstekend vermaakt, lang geleden dat ik zo heb kunnen genieten van de muziek en zwaar heb staan hakken
Frantic Freak en Predator HEERLIJK
Ominous en Sequence ook dik 
Die jongens horen op de grotere feesten thuis
Radium
Wat een heerlijke set zeg held van de avond, met Frantic en Predator als inleiding de held van de avond. geweldig gewoon wat een geweld

:
Kortom top feest, en zaniken over een gore lucht
Ten eerste heb IK niks geroken,m en al zou het stinken NOU EN undergeround stinkt ook en dat wil iedereen toch zo graag(roepen ze)
En warm? Tsja een goed feest is warm
En ik zeg altijd maar: Hoe goorder en stinkender je terug komt hoe beter het feest
En kan je vertellen: na 4 uur non-stop hakken rook ik ook niet meer naar viooltjes
Frantic Freak en Predator HEERLIJK
Die jongens horen op de grotere feesten thuis
Kortom top feest, en zaniken over een gore lucht
Ten eerste heb IK niks geroken,m en al zou het stinken NOU EN undergeround stinkt ook en dat wil iedereen toch zo graag(roepen ze)
En warm? Tsja een goed feest is warm
En ik zeg altijd maar: Hoe goorder en stinkender je terug komt hoe beter het feest
En kan je vertellen: na 4 uur non-stop hakken rook ik ook niet meer naar viooltjes
laatste aanpassing
danku
jou volgens mij ook aardig zien
Als jij daar een groen petje ophad heb ik je meer zien rondlopen dan zien knallen hoor
ja ik had wel een sort off groen petje op
ik liep af en toe rond om ff te checken waar me vrienden waren, en die waren steeds buiten. Buiten vond ik de muziek niet chill, maar in de hardstyle room ben ik continue los gegaan idd
laatste aanpassing
Trouwens voor het handjevol bezoekers dat ondanks de tropische temperaturen gewoon stug bleef doorknallen.
idd wat was het warm
en tijdens de set van Arjuna&Lockjaw hadden best meer mensen aanwezig mogen zijn, en ik ben echt de enigste die de hele set lang los stond te gaan volgens mij
Mannetje in de hardcorezaal in zn witte aus, brilletje en ik meen een petje op, die bleef maar gaan
Dat ben jij zeker Schñjoep?
idd wat was het warmmaar dat is voor mij ook geen rede om te stoppen met losgaan. Het zweet gutste van me lijf af, en het kutste was dat ik me aus jasje niet uit kon doen
het kon wel en om me middel heen binden maar dan zat me jasje in de weg tijdens het hakken
maar mouwloos gedaan maar bleef echt te warm. Op gegeven moment heb ik me t-shirt kunnen uit wringen, ik realiseer me nu dat ik best me shirt uit had kunnen doen...
Wat een analyse
haha ja
het was de bedoeling om 1 of 2 regeltjes erover te typen, werden er iets meer zie ik 
donateur
Voor mij dit keer zeker ook! Helemaal top dat setje, echt staan genieten!
Thanks
Oh ja, alles wat ik ooit over hardstyle heb gezegd, neem ik terug
nu weet je zeker dat 't kut is?
En je had weer die grijns die ik 2 weken geleden ook al bij je ontdekte
en geen ketchup gevonden he
OT: Wil terug
wil mee
Moet zeggen, tijdens Radium vooraan klein groepje wat compleet los ging
iedereen zeiknat en shirt uit
dat niet
laatste aanpassing
Waar komen er allemaal fotos?
www.idc-quest.com weet alleen niet voor welke site nimal foto's heeft gemaakt










![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)







