| Betreft: | evenement: Pandemonium, zaterdag 23 december 2006 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Tering wat heb ik veel zin in Pandemonium
weer al een vette mix
Lekker hurrr....thx(f)
Zeker wel een vette mix
Wanneer wordt die line-up nou eens bekend gemaakt?
Ja net als de datum, die mag ook wel is bekend gemaakt worden
Zijn de kaarten al te koop dan
te Downloaden op:
www.thadodgejr.nl
Daar staat alleen een link naar die Early Shit Mix, niet naar The Early Hardcore Megamix.
Downloads
Tha Dodge Jr - Early Shit Mix
Tha Dodge Jr - The Early Hardcore Megamix
ja fuck waarom krijg ik dan geen download knop op megaupkloot als ik op de link click
waardeloze DJ.
Nee, er iets nieuws toegevoegd op Partyflock
ik denk dat het meer kijk even bij Syl https://partyflock.nl/artist/19508
en die kan echt wel lekker draaien toch alleen een hoop vijanden gemaakt de laatste tijd.
zijn er dus 4 die je wel kunnen uitkotsen
Of 1 DJ die graag mijn plaats in zou nemen, of jaloers is op de collectie platen, met een lading fake accounts. Of een pogo-figuur die pissig werd toen ik de muziek stopzette toen hij begon te pogoën, hem aanwees om ermee te nokken, en nu daarnaast een paar van zijn vriendjes heeft gevraagd hetzelfde aan te klikken.
Dat is mijn punt. Het gaat nergens over en zorgt alleen maar weer voor een lading negativisme op de site en in de scene.
Wat nu? Bij iedereen tegen mijn principes in gaan lopen slijmen, aan alle kanten proberen "vriendjes" te scoren, op ieder feest iedereen een handje geven, gaan lopen asslicken, nooit meer op Partyflock me in een discussie mengen (omdat sommigen niet tegen een discussie kunnen) o.i.d.?? Hell fucking no! Lijkt me verstandig als PF de optie dus per direct zou verwijderen.
Ze worden beoordeeld op basis van waar ze wonen
Denk dat ik er maar ff een paar ga beoordelen
Of 1 DJ die graag mijn plaats in zou nemen, of jaloers is op de collectie platen, met een lading fake accounts. Of een pogo-figuur die pissig werd toen ik de muziek stopzette toen hij begon te pogoën, hem aanwees om ermee te nokken, en nu daarnaast een paar van zijn vriendjes heeft gevraagd hetzelfde aan te klikken.
He kakkerlakkie
weet je de line-up nou al?
bepaalde dj's beginnend met een P en een N?
heheh
zal ik maar toegeven dan?
bepaalde dj's beginnend met een P en een N?
Een hekel aan ze hebbe en ondertussen wel losgaan op platen als Hardcore To Da Bone
Ik ga ook maar is mn favo dj's beoordelen
Ik stel voor dat ze het er gewoon vanaf flikkeren. Zitten er een paar onder fake accounts flink te kloten in ieder geval. Straks alles naar de tering waar je zo hard vor hebt gewerkt.
Heb je vandaag al meer gedownload via die site?
Hey joodje
Nee man weet jij m al? beter schiete ze op
Een hekel aan ze hebbe en ondertussen wel losgaan op platen als Hardcore To Da Bone
Nee, ik heb niets tegen Partyraiser en Noize Suppressor. Die laatste is trouwens een live-act en geen dj
Dat wist ik toch al
ik sta altijd stil
Dus jij staat op elk nummer wat ook maar uit Rotterdam komt stil?