| Betreft: | evenement: Pandemonium, zaterdag 23 december 2006 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hoorde trouwens dat de expo wel een vette locatie was....heeft iemand er toevallig foto's van? Ben wel benieuwd
Een aantal pagina's terug ging het hier over de Tunnel of Terror set van Lady Dana... heeft iemand daar toevallig een tracklist van?
Hey mensen!!
Heb zeker weer zin in dit feessie!!!!
Had alleen vraagje... Weet niet of mensen al kaartjes hebben... Maar op mijn kaartje staat EXPO XX1 "BELGIE".. wel gedateerd op 23/12/2006 en staat groot Pandemonium op!
Toch wel de goede kaartjes of niet??
Thnx.
interessant. Een ticketbox kaartje?
Neej in de winkel gekocht...
winkel waar ze ook kaartjes verkopen van ticketbox!!
eerst zeg je dat je geen ticketboxkaartje heb en vervolgens wel
is al eerder in topic besproken.. is gewoon geldig
ben naar de winkel gegaan. Daar stond een zo'n ticket ding geval van ticketbox... Heb 2 kaartjes besteld, zij stopt er lege kaarten in en der komen later kaarten uit waar het feest op geprint is...
Snap je??
Eerste keer dat je naar een feestje gaat ofzo??
Zo gaat dat altijd! Gewoon geldig dus.. Ook met België erop!
Ik ben naar de winkel gegaan. Daar stond een zo'n ticket ding geval van ticketbox... Heb 2 kaartjes besteld, zij stopt er lege kaarten in en der komen later kaarten uit waar het feest op geprint is...
Snap je??
Een aantal pagina's terug ging het hier over de Tunnel of Terror set van Lady Dana... heeft iemand daar toevallig een tracklist van?
uhm ik maak dat ritueel vrijwel elke week mee henk
uhm ik maak dat ritueel vrijwel elke week mee henk
Jij ook weer hier
Het blijft iets fascinerends.
kakkerlakkie?
scheer dat haar er nou maar weer af want je bent er niet knapper op geworden
Ben nu alleen wat volwassener geworden
ga nou geen grappen maken daar ben ik te verrot voor
Ik maak geen grappen meer daar ben ik te serieus voor geworden
Ik maak geen grappen meer daar ben ik te serieus voor geworden
hou nou op gast dit is niet leuk meer
Inderdaad
Vroeger (toen je nog kaal was) was je zo af en toe wel eens wat minder serieus, maar dat is echt verleden tijd nu
meesterlijke cd kan hem nog steeds graag horen!!!
Zal ik het bevestigen dan.
Er bestaat geen Expo XI in België