Partyflock

Forumonderwerp · 901084

Deze keer ben ik er wel bij!!

Time Warp 21 oktober in Praag gaat trouwens niet door...

http://www.time-warp.de
Uitspraak van Tish op donderdag 26 oktober 2006 om 18:12:
ben ermee bezig

dope express? 8)
Werkzaam bij Vier
Uitspraak van Tish op donderdag 26 oktober 2006 om 18:12:
jaja, ben ermee bezig wout en pim info komt when ready

:D

Heel goed nieuws!

Ik zorg wel voor de naamkaartjes O:)
laatste aanpassing
Ik zorg wel voor de naamkaartjes

*bingo* 8)
laatste aanpassing
[quote]Ik zorg wel voor de naamkaartjes [/
]
whehehehe :lol:

ja, ben echt aan het verzinnen hoe we er dit jaar overheen kunnen gaan qua coolheid en rare fratsen.. maar gaat helemaal goedkomen :D

edit: quoten wil niet meer helemaal geloof ik :/ 8)
laatste aanpassing
Uitspraak van Vette Vingers op donderdag 26 oktober 2006 om 14:55:
Alsof het uitmaakt als ze een keertje 'andere' platen draaien???

wel als je deze dj's wel kan waarderen....

Super veel zin in Timewarp... ben blij dat de heer Väth weer van de partij is... heb die set van vorige jaar al wel 1000x terug geluisterd, blijft echt geweldig (Y)

Ik heb dees ff uit een ander topic gejat...
http://www.theshrine.de/
(maar hij hoort natuurlijk eigenlijk hier thuis)

EIN, ZWEI, DREI, GUTE LAUNE :)

Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Luc Harter
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 20:51:
ben blij dat de heer Väth weer van de partij is

Zolang ze de microfoon maar verstoppen...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 11:52:
Zolang ze de microfoon maar verstoppen

:roflol:
heb je zin in duits eten? :p
Heb me na N1 al verbaasd over het assortiment bifi's in DE, maar de frikandellen daar zijn als hamburgers hier :yes:

:|
voor ieder wat wils :9

Uitspraak van Plons de Kicker op vrijdag 27 oktober 2006 om 12:53:
maar de frikandellen daar zijn als hamburgers hier

wehe
goed dat ik 't weet

doe mij dan maar pannenkoeken, bradwurst of pasta, in Duitsland
maar goed.. honger is niet altijd eten ;)
Toch een leuk verjaardagsfeestje lijkt me zo :9

Als Lexy & K-Paul er zijn ben ik aanwezig, dus ben ik aanwezig :cheer:
nja.. ben wat te lang blijven zitten bij geboorte dus 6 dagen te vroeg voor verjaardag :o
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 16:37:
Lexy & K-Paul

die waren goehoed :9

:cheer:
Timewarp 2006 People!
Its your energy, its our music!
Its the lifestyle were living
Its about love, its about peace
and its about CRAZYNESS!!! ´´
GUDE LAUNE!!

:cheer:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 19:48:
GUDE LAUNE!!

ja die kennen we nu wel :P

Uitspraak van chiquito op vrijdag 27 oktober 2006 om 20:30:
ja die kennen we nu wel

dat is ouderwets.
Uitspraak van chiquito op vrijdag 27 oktober 2006 om 20:30:
Uitspraak van vlamdini op vrijdag 27 oktober 2006 om 19:48:
GUDE LAUNE!!

ja die kennen we nu wel

Voor mensen die er niet bij zijn geweest (of nog nooit in Duitsland zijn geweest om te raven) kan ik best begrijpen dat ze het niet zo leuk vinden als ze de woorden Gude laune, Crazyness ect. horen ;p, jaloezie noemen ze dat ook wel een beetje;)

;)
laatste aanpassing
Uitspraak van chiquito op woensdag 25 oktober 2006 om 21:29:
jij zou het liefst ieder feest villa, hawtin en vath zien volgens mij

bijna wel ja :). maar vooral op TimeWarp:d
Uitspraak van Minimaliseren69 op zaterdag 28 oktober 2006 om 09:48:
of nog nooit in Duitsland zijn geweest om te raven

hoe van de plaat was jij op BS? :P

wordt alleen beetje moe van ieder topic waar de naam vath valt 20 PF-ers meteen "Gude laune" moeten posten...
Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune
O:)

Uitspraak van xantrex op vrijdag 27 oktober 2006 om 18:06:
die waren goehoed

:yes:, heb ze niet op Time Warp 2006 gezien maar op Nature One waren ze fenomenaal :cheer:
Uitspraak van technowaus op zaterdag 28 oktober 2006 om 12:11:
Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune

http://www.theshrine.de/tsja gedraag je:)
laatste aanpassing
@ technowaus....weet je zeker dat het niet gewoon alleen waus is? :P
Uitspraak van chiquito op zaterdag 28 oktober 2006 om 12:31:
....weet je zeker dat het niet gewoon alleen waus is?

paar uurtjes geleden misschien wel O:)
Uitspraak van technowaus op zaterdag 28 oktober 2006 om 12:35:
paar uurtjes geleden misschien wel

:D je kan dus niet meer slapen? :P
Uitspraak van chiquito op zaterdag 28 oktober 2006 om 12:37:
je kan dus niet meer slapen?

hehe ik slaap op alles
ben gewoon weer brood nugter hoor ;)
Uitspraak van technowaus op zaterdag 28 oktober 2006 om 12:38:
ik slaap op alles

ik ook...maar eenmaal weer wakker, dan blijf ik wakker ;)

Artiest {SHOWLIST artist 53746, 54390, 44415, 55262}
Uitspraak van technowaus op woensdag 25 oktober 2006 om 14:01:
wel zijn oude stijl dan aub

wel zijn oude stijl dan aub

dat zou echt te bruut zijn, maar ben bang dat weinig mensen dat nog trekken.

Uitspraak van xantrex op woensdag 25 oktober 2006 om 14:03:
die ken ik niet

80% van de hawtin fans hier op PF denk ik ook niet.. Heb Hawtin lang kunnen waarderen om zijn (toentertijd)2002/2003 vernieuwende minimale muziek (waar ie overigens al heel heel lang mee bezig is, lees een jaar of 15), maar verlang nu echt wel weer naar die goude oude shit.:D

Uitspraak van technowaus op zaterdag 28 oktober 2006 om 12:11:

:X

kan ik best begrijpen dat ze het niet zo leuk vinden als ze de woorden Gude laune, Crazyness ect. horen

of het irritante jawohl op sms o:)
Ik neem deze in overweging :) Waarschijnlijk ben ik dan net klaar met school, dus komt heeeeeeeeeel goed uit :)

Uitspraak van Pleun op zondag 29 oktober 2006 om 18:38:
Ik neem deze in overweging

Pleuntje gaat gewoon mee! :)
Voor mensen die er niet bij zijn geweest (of nog nooit in Duitsland zijn geweest om te raven) kan ik best begrijpen dat ze het niet zo leuk vinden als ze de woorden Gude laune, Crazyness ect. horen ;p, jaloezie noemen ze dat ook wel een beetje;)

ik was erbij en word er doodziek van :)
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 14:35:
maar verlang nu echt wel weer naar die goude oude shit

idd,kan zijn minimal stuff van van de laatste jaren zeker waarderen,maar vooral de laatste maanden vind ik hem toch te veel gaan pruttelen,dus ik zeg gewoon weer eens ouderwets gas erop
:D

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 19:27:
Pleuntje gaat gewoon mee!

Leuheuk!!!!
wel zijn oude stijl dan aub :9

heb laatst een set uit 89 van hem gehoord, was best leuk maar hoop toch niet dat ie die stijl gaat draaien :P

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 19:27:
Pleuntje gaat gewoon mee!

ik ga ook mee als er BOMBERMANNEN in de bus aanwezig is O:)

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 19:54:
ik ga ook mee als er BOMBERMANNEN in de bus aanwezig is

zullen we kijken of het te regelen valt!!!
Uitspraak van jimjimjim op zondag 29 oktober 2006 om 19:53:
was best leuk maar hoop toch niet dat ie die stijl gaat draaien

tja ieder zijn ding,ik vind t heerlijk
meer acid achtig maar goed te doen

maar bedoel meer zoiets wat ie op ILT 2003 draaide of zijn set van awake uit 98 :kwijl:

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 19:54:
ik ga ook mee als er BOMBERMANNEN in de bus aanwezig

'

Dat zou keihard rocken... technisch gezien alleen niet haalbaar denk ik :(

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 20:00:
'

Dat zou keihard rocken... technisch gezien alleen niet haalbaar denk ik

ja of theo moet dan een nieuwe auto hebben met DVD en playstation 8)

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 20:10:
ja of theo moet dan een nieuwe auto hebben met DVD en playstation

en een eerste hulp bij haren kit achter in de kofferbak.