Deze keer ben ik er wel bij!!
Time Warp 21 oktober in Praag gaat trouwens niet door...
http://www.time-warp.de
Time Warp 21 oktober in Praag gaat trouwens niet door...
http://www.time-warp.de
| Betreft: | evenement: TDK Time Warp, zaterdag 31 maart 2007 om 19:00 |
Uitspraak van Vette Vingers op donderdag 26 oktober 2006 om 14:55:Alsof het uitmaakt als ze een keertje 'andere' platen draaien???
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 20:51:ben blij dat de heer Väth weer van de partij is
Uitspraak van Plons de Kicker op vrijdag 27 oktober 2006 om 12:53:maar de frikandellen daar zijn als hamburgers hier
Uitspraak van vlamdini op vrijdag 27 oktober 2006 om 19:48:
GUDE LAUNE!!
ja die kennen we nu wel
Uitspraak van Minimaliseren69 op zaterdag 28 oktober 2006 om 09:48:of nog nooit in Duitsland zijn geweest om te raven
Uitspraak van technowaus op zaterdag 28 oktober 2006 om 12:11:Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune
Uitspraak van technowaus op zaterdag 28 oktober 2006 om 12:35:paar uurtjes geleden misschien wel
Uitspraak van technowaus op zaterdag 28 oktober 2006 om 12:38:ik slaap op alles
Uitspraak van technowaus op woensdag 25 oktober 2006 om 14:01:wel zijn oude stijl dan aub
Uitspraak van technowaus op woensdag 25 oktober 2006 om 14:01:wel zijn oude stijl dan aub
die ken ik niet
Uitspraak van technowaus op zaterdag 28 oktober 2006 om 12:11:Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune Gude Laune
Uitspraak van Minimaliseren69 op zaterdag 28 oktober 2006 om 09:48:kan ik best begrijpen dat ze het niet zo leuk vinden als ze de woorden Gude laune, Crazyness ect. horen
Uitspraak van Minimaliseren69 op zaterdag 28 oktober 2006 om 09:48:Voor mensen die er niet bij zijn geweest (of nog nooit in Duitsland zijn geweest om te raven) kan ik best begrijpen dat ze het niet zo leuk vinden als ze de woorden Gude laune, Crazyness ect. horen, jaloezie noemen ze dat ook wel een beetje
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 14:35:maar verlang nu echt wel weer naar die goude oude shit
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 19:27:Pleuntje gaat gewoon mee!
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 19:54:ik ga ook mee als er BOMBERMANNEN in de bus aanwezig is
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 19:54:ik ga ook mee als er BOMBERMANNEN in de bus aanwezig
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 20:00:'
Dat zou keihard rocken... technisch gezien alleen niet haalbaar denk ik
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 20:10:ja of theo moet dan een nieuwe auto hebben met DVD en playstation