Deze keer ben ik er wel bij!!
Time Warp 21 oktober in Praag gaat trouwens niet door...
http://www.time-warp.de
Time Warp 21 oktober in Praag gaat trouwens niet door...
http://www.time-warp.de
| Betreft: | evenement: TDK Time Warp, zaterdag 31 maart 2007 om 19:00 |
als je echt maar 1 tentamen moet doen, en die haal je niet dan kun je echt wel wat regelen met de school!
Sorry maar aan zon lijstje ga ik niet eens beginnen.
Die line up is zzooo verschrikkelijk smerig lekker.
dat die week daarna precies mn laatste herkansing voor mn P valt..
dit is toch ff iets belangrijker.. maar zoooo balen
Mmm als iedereen dan tentamens heeft zal ik ook wel tentamens hebben..... Dan gaat het voor mij ook lastig worden om te gaan.
als je echt maar 1 tentamen moet doen, en die haal je niet dan kun je echt wel wat regelen met de school!
Heb je je eerste herkansing voor dat vak al gedaan dan dit jaar?
En dan nu mijn laatste post van de dag want 3 achter elkaar is wel een beetje veel misschien
MAAR
TIGA is nu ook confirmed!!!
sluit ik me bij aan alleen dan waar mijn likkie M me heen leid(overal en nergens meestal)
sluit ik me bij aan alleen dan waar mijn likkie M me heen leid(overal en nergens meestal)
Betekend dat dat hij er als participant in Cobblestone Jazz bijzit?? Dit zou geweldig zijn, india in me en dump truck waren voor mij ook zo'n beetje de beste tracks van afgelopen jaar
Ik zie dat Mathew Johnson ook is geboekt
Wordt nog ff spannend of ik vrij kan krijgen.
Damn, dat had ik beter niet kunnen doen....
Op de site staan Tiga en Ame er nu ook bij
Mulero
of een cari lekebusch bij die zaal erbij
Op de site staan Tiga en Ame er nu ook bij
Welke "hard" techno dj's missen jullie eventueel in de line up??
geen enkele
doe dan maar een Mulero of zo
Welke "hard" techno dj's missen jullie eventueel in de line up?? Gimme some names...!
Ik zie dat Mathew Johnson ook is geboektLive nog wel!!! Betekend dat dat hij er als participant in Cobblestone Jazz bijzit??
Voor het hardere stampwerk: Felix Kröcher