Partyflock

Forumonderwerp · 900788

Waarschuw beheerder
HEERHUGOWAARD Drie onbekende jongens hebben in Heerhugowaard een paard zwaar mishandeld. Dat gebeurde dinsdagmiddag op een weiland aan de Van Veenweg.
De jongens hebben het paard opgejaagd en geslagen. Het dier werd later met verwondingen over het hele lichaam terugggevonden. De Dierenambulance heeft het paard naar de faculteit Diergeneeskunde in Utrecht gebracht. Hier moest het paard worden afgemaakt.
De daders zijn al eerder gezien in de buurt van het dier. Het zou gaan om twee blanke jongens en een donkere jongen.
14 september 2006

Bron: http://www.rtvnh.nl/nieuws/laatstenieuws.asp#item61753

Pfffff, als ze ze eerder gezien hebben. Wrom pakken ze ze niet op en gaan hun zwaar mishandelen:@

Doet er iemand mee???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik wou dat ik die gasten tegen kwam dan wist ik het wel :devil:
Waarschuw beheerder
arm paardje ! :o
zulke mensen verdienen het niet om te leven !!
afmaken die zooi ..

Waarschuw beheerder
Echt niet normaal dit soort mensen. Ik hoop echt dat ze gepakt worden. En niet alleen door de politie!

En dat arme paardje :(
Waarschuw beheerder
wat een ontzettend mooi paardje was dat....
'Was' helaas.

Ik las het in de krant, mijn paardje heeft daar niet zo ver vandaag gestaan. *brr* ben blij dat we nu ergens anders staan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 15:17:
die mensen moeten ze echt wel vet afslachten!!

Bij die jongens moeten ze precies hetzelfde doen als wat zij bij dat paard hebben gedaan...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 12:53:
ik had paar jaar geleden een paard, toen ik de volgende ochtend ging kijken lag ie levenloos in de wei..

ik loop er naartoe... zie ik dat er kogelgaten in zn hoofd zaten en ze hadden zn ogen eruit gesneden

die gasten zijn nog niet gepakt!!

Sjezus!!!!
Wat erg joh! :(:( :cry:

Soms schaam ik me echt dood dat ik een mens ben :/ :/ :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 27 september 2006 om 12:28:
Soms schaam ik me echt dood dat ik een mens ben

jha erg heh :/

Artiest D-Factor
Waarschuw beheerder
Net als die kerel die hier in Twente rondliep, wij hebben alarminstallatie op de stal laten zetten :yes: achterlijke kl**t dat dr rond liep..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 12:46:
Doet er iemand mee???

Nou ik doe zeker mee !!!

Als ik iemand zie die een dier pijn doet nouuuuuuuuuuuu die zal het berouwen !!!

Zoooo laag vind ik dat het om een diertje pijn te doen
pak dan gvd iemand die ze eigen kan verweren maar ja dat durven ze niet omdat ze bang zijn om klappen te krijgen.

Waarschuw beheerder
zwaah zielag als juh een beest mishandeld.

Waarschuw beheerder
afmaken die gasten die dat gedaan hebben