Partyflock

Forumonderwerp · 900464
2868x bekeken
Waarschuw beheerder
is het drugs ja of nee?

Waarschuw beheerder
Ik word juist super rustig van ritalin of speed. Heb zelf ook ernstige adhd ;), ik herken veel wat ik hier las. En verslavend is ritalin zeker op geestelijke basis dan voor mij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ritalin is idd gemaakt op een basis van amfetamine..speed dus..dus ja,het is wel degelijk een soort van drugs. Ben zelf ADHD-er en slik het zelf ook...Ik slaap er kut van en eet minder en loop de halve dag met een droge bek...waar niet tegenin te zuipen valt. Verder heb ik er meer dan genoeg baat bij :) Dus Ik hou t voorlopig! :D Niet iedere ADHD-er word rustig van speed trouwens...Ik ken er meerdere die het met coke hebben...

Of t verslavend is? Ik denk het wel. Maar das dan vooral toe te schrijven denk ik aan wat het je bied...Concentratie en rust...
Ik heb zelf lange tijd aan de speed gezeten en de enige reden was...de rust die t me gaf :S
Tis dus wel iets om een beetje mee ut te kijken denk k

Waarschuw beheerder
Ik weet ut wel zeker, staat ook in de bijsluiter: langdurig misbruik van Ritalin kan tot gewenning en afhankelijkheid leiden met afwijkend gedrag tot gevolg.

Waarschuw beheerder
als k ff een paar dagen t vergeten ben...dan kan k pas na 2 dagen nix slikken weer n btje slapen :S dus de afhankelijkheid is idd wel n btje te voelen...

Waarschuw beheerder
ik ben er mee gestopt werkt op de lange termijn alleen maar tegen je :S

Waarschuw beheerder
hoezo? Leg dat eens uit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 november 2006 om 21:00:
langdurig misbruik van Ritalin kan tot gewenning en afhankelijkheid leiden

Ok mee eens maar liever afhankelijk van ritaline dan dat ik er een grote puinhoop van maak.
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha:P

Waarschuw beheerder
voor bas is het een medicijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 november 2006 om 20:36:
Ritalin is idd gemaakt op een basis van amfetamine..speed dus..dus ja,het is wel degelijk een soort van drugs. Ben zelf ADHD-er en slik het zelf ook...Ik slaap er kut van en eet minder en loop de halve dag met een droge bek...waar niet tegenin te zuipen valt. Verder heb ik er meer dan genoeg baat bij :) Dus Ik hou t voorlopig! :D Niet iedere ADHD-er word rustig van speed trouwens...Ik ken er meerdere die het met coke hebben...

Of t verslavend is? Ik denk het wel. Maar das dan vooral toe te schrijven denk ik aan wat het je bied...Concentratie en rust...
Ik heb zelf lange tijd aan de speed gezeten en de enige reden was...de rust die t me gaf :S
Tis dus wel iets om een beetje mee ut te kijken denk k

Ik heb precies hetzelfde hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 23:25:
Ik heb precies hetzelfde hoor.

Ik ook, en zeker met speed. 'T is nu zelfs zo dat als ik geen ritalin heb, ik me scheel erger aan de chaos in m'n kop.
Waarschuw beheerder
Jah aan de ene kant vind ik het vet irritant die chaos
maar aan de andere kant heerlijk
moeilijk uit te leggen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het is troep man
ik heb zelf ook adhd
maar het helpt niet hoor
als ik er 2 echter de kiezen gooi ben ik een half uurtje rustig en daarna weer net zoals ik daarvoor was
dus geen ritaline meer voor mij:no:

kan me soms wel rustig houden zonder die shit:x