Partyflock

Forumonderwerp · 900267
1 volger · 9740x bekeken
Betreft: evenement: QrimeTime, zondag 31 december 2006 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
serieus nog maar 3 maanden en kijk er nu al naar uit!!! beste jaarwisseling ooit gehad en dit jaar zeker dunnetjes overdoen!!!!

wellicht beetje vroeg, maar 3maanden is zo voorbij KNALLE!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Weet ik waarover dit gaat? O:)
Waarschuw beheerder
We hebben vandaag het licht en het decor van qrimetime gebouwd en o wat gaat het super VET worden heb er nu al enorm zin aan. SEE U ALL TOMORROW!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evert J op zaterdag 30 december 2006 om 21:40:
We hebben vandaag het licht en het decor van qrimetime gebouwd en o wat gaat het super VET worden heb er nu al enorm zin aan. SEE U ALL TOMORROW!

in de zaal zelf ook veel decoraties?????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Annelies(L) op zaterdag 30 december 2006 om 19:48:
Op welk station moet je uitstappen eigenlijk?
Als ik op de site van de Heineken Music Hall kijk, staat er het volgende:

Dat was toen ze het bijlmer station nog compleet aan het verbouwen waren, nu hebben ze enkele perrons al geopend dus er kan nu gewoon op station Amsterdam Bijlmer Arena uitgestapt worden scheelt gelijk een stukje lopen
Waarschuw beheerder
Pila moet gewoon om 12 uur knallen met het nummer

dutch masters - get up.

Voor ieder wat wils. Beetje jumpstyle meets hardstyle
Waarschuw beheerder
Woeiiii outfitje klaar, zin in! (l) Effe doortrekken vannacht, morgenmiddag hele middag slapen en dan gasssssss op de zuigers! (l)
Waarschuw beheerder
Trouwens wat een geneuzel om die timetbale zeg! Doe ffe normaal ofzo :D het is fokking O&N, lekker boeiend wie er hoe laat draait. Het feit dat we 2007 weer gehaald hebben ondanks veeeeel te veel nachten overslaan, veel te vet vreten, drugs, drank, onveilige sex :[ te hard rijden om op tijd op feestjes te komen... nou reden genoeg om dan toch sowieso helemaal vol gas en los te gaan, om 't even wie er draait?

Godsakker ik ga me een partij misdragen daar word je akelig van :[
(k)
Werkzaam bij BHN events
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 30 december 2006 om 23:36:
Godsakker ik ga me een partij misdragen daar word je akelig van

jammer dat ik in ehv ben anders had ik het graag mee willen maken ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 30 december 2006 om 23:33:

Ik dacht al wanneer komt Jacq het topic bevuilen :D
Wat voor spannend pakje heb je uit de kast getrokken? Van gezicht zal k je wel weer nie herkennen namelijk :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 31 december 2006 om 00:02:
Ik dacht al wanneer komt Jacq het topic bevuilen
Wat voor spannend pakje heb je uit de kast getrokken? Van gezicht zal k je wel weer nie herkennen namelijk

:D Vast wel toch? Gewoon een heeeeele grote glimlach zoeken!

Wat ik aanheb? Effe quoten uit het andere topic:

Woeiiiiii outfitje is compleet! (l)

ik wilde niet met een gleufhoed en colbertje gaan, volgens mij lopen vet veel meiden zo rond. Het is toch O&N dus wilde een beetje glamourous.

Ben voor de Charleston/Jaren '20 stijl gegaan.

Heb een zwart strokenjurkje (met kousenband ), lange zwarte handschoenen, een haarband met veren (rood en zwart), een knalrode boa en dan van die kralenkettingen met rood, goud en zwart.

Enige probleem waren de schoenen. ja ik kan zoals het hoort bokhakjes aantrekken maar het is EN spekglad in de HMH EN ik wil wel lekker kunnen knallen. Ik heb nog een paar knalrode laarzen staan hier dus denk dat ik die lekker aantrek.

Oja, en rode lippenstift om 't af te maken, net nog bij de Appie moeten halen want had zoiets dus echt niet in huis Moet er ook wel effe aan wennen zeg. En zwarte nepwimers hehe.

Het enige dat ontbreekt is zo'n sigarettenhouder maar ik rook niet

heeeerlijk om me weer een keertje te verkleden (l)

Bij deze dus :P
Waarschuw beheerder
Overigens, er is wel 1 ding waar ik echt tegenop zie. :( Ik heb een paar heeeeele goede vrienden en vriendinnen maar die zitten echt allemaal ergens anders. Mn beste vriendinnetje gaat 1 januari naar de Hemkade, de andere zit op een feest in Nijmegen, de derde blijft thuis, de vierde zit bij vrienden, gaan er een aantal naar extrema en Headliner...

Godver ik hoop wel dat ik naast iemand sta om 00.00u die me heeeeeeel lief gaat knuffelen want ik moet toch al altijd janken op dat moment, laat staan als ik dan helemaal zonder mn vriendjes ben. Maakt me normaal niets uit maar op toch wel. Ga mn lieve meisje echt wel missen die avond :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 31 december 2006 om 00:07:
Vast wel toch?

Haha nou op TBY ook niet :D Kameleon jij :P

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 31 december 2006 om 00:07:
Bij deze dus

haha zo dan :D Jij hebt je best gedaan haha :D Kom ik in mn reguliere feestkloffie :P Kga voor functioneel O:) Gister ook nog nieuwe maxxies gekocht :P ben ze al 2 dagen aan het inlopen :D

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 31 december 2006 om 00:11:
moet toch al altijd janken op dat moment

Hehe je lijkt me zus wel :D Die moet k ook elk jaar troosten :lief: Dus als je nog een ervaringsdeskundige zoekt :P
laatste aanpassing

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
uhm ja :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 december 2006 om 00:17:
uhm ja

Wat bedoel je? :[

Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 31 december 2006 om 00:17:
Kom ik in mn reguliere feestkloffie

Is toch ook prima? ik was vroegah gewoon wel van 't verkleden en vond dit wel een mooie gelegenheid weer eens een leuk pakje bij elkaar te flansen.
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 31 december 2006 om 00:17:
Hehe je lijkt me zus wel Die moet k ook elk jaar troosten Dus als je nog een ervaringsdeskundige zoekt

:D Vrouwen! :D

Haha bij mij is dat echt begonnen in 2003, toen was ik voor 't eerst vrijgezel met nieuwjaar. Echt, 364 dagen per jaar ben ik zooooooo blij dat ik single ben, behalve om 00.00 op 1 januari. Dan wil ik ook tongen en horen dat iemand van me houdt en sex hebben de dag erna en weet ik 't wat. En niet met een scharrel dan :[

Maar goed, dat leed duurt maar een dagje en ik zuip mezelf er gewoon weer doorheen dit jaar o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 31 december 2006 om 00:27:
Wat bedoel je? :[

nou ja gewoon :|

Is toch ook prima? ik was vroegah gewoon wel van 't verkleden en vond dit wel een mooie gelegenheid weer eens een leuk pakje bij elkaar te flansen.

mja heb ook wat bij elkaar gezocht

Maar goed, dat leed duurt maar een dagje en ik zuip mezelf er gewoon weer doorheen dit jaar o:)

nou dan doe ik met je mee :D
Waarschuw beheerder
donateur
sex hebben de dag erna

:lol: Niet direct om 12 uur, dan moet er los gegaan worden :woeptidoe:

Kheb er een partij zin an.. :lief: Bijna al mn liefste flockvriendjes zijn er, voor t eerst in 2,5 maand weer een nachtje vliegen, dikke line-up.. En 2 perfecte opwarmertjes gehad deze week met sets van Deepack, Activator en Technobo :kwijl:

Wordt een dolle boel! :)

Waarschuw beheerder
iig

jacq je kan wel een knuffel van me krijgen hoor (L)
Waarschuw beheerder
:cheer: nog 18 uur en 55 min :D tjop tjop ik ga zo slapen en daarna lekker het gas er op :D :bounce: :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ^VonDutch® op zondag 31 december 2006 om 02:05:
nog 18 uur en 55 min

Nu nog maar 17 :D We zijn d'r bijna [img width=32 height=15]http://static-telecity.bokt.nl/s/anmuziek.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 december 2006 om 03:31:
Nu nog maar 17

jaa:D

ik ga nu slapen, wat zal ik morgen veel energie hebben. :cheer:

zin² !
Waarschuw beheerder
Woeiiiii ik ben klaarwakker :D krijgen we dat weer, altijd als ik de kriebels heb voor een feest. Je zou toch denken "na al die jaren ben je 't toch wel gewend Jack?" maar blijkbaar dus niet :D

Ik hoop trouwens dat er in het kleine zaaltje net zo gruwelijk gedraaid gaat worden als in de VIP op Qlimax. Kolere WAT een vette Minimal en Techno was dat. Vermoed dat ik daar ook aardig wat tijd zal gaan doorbrengen (l)

Uiteraard sta ik om 00.00u vooraan bij Pila en het uurtje daarvoor lekker opwarmen met Bas&Ram (l) en verder wil ik Southstylers zien, Activator en Technoboy. En verder lekker Minimallen (l)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, al lekker in het ritme :)

Dalijk lekker naar bed en flink uitslapen!

Waarschuw beheerder
donateur
rond een uurtje of 2 binnen

nog een uurtje of 18 te gaan dus

:banana:

Waarschuw beheerder
vanavond ! !!!! !!!!!!!

!!!
!!!!! KNALLUH

! fuck ik heb zin in. chrizzle, groover, ava, ruuud: wordt vet. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja het is zover :D
Nog ff wachten tot de dag voorbij is en dan kan het Gas eroooooooooooooooooooooop :P
Waarschuw beheerder
Nog kkes!! en dan gaan we stamppuuhh!!! :D:D :yes:! heb dr zin in!!
Waarschuw beheerder
over paar uurtjes naar het treintje toe.. straks effe pak aanpassen of die nog lekker zit en hoppaaa keee lekker beuqen ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Little Pino!! op zondag 31 december 2006 om 11:15:
heb dr zin in!!

Zeker weten!! :-D Ga helemaal los vanavond :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
yeah:D nog maar even:D!! zometeen eerst een eindejaarsborrel op mn werk... :mixje: !
en daarna:

KNALLEN :bounce: !!

tot vanavond everybody:)
Waarschuw beheerder
donateur
Sow , ben heeeeerlijk uitgeslapen (L)

Vanavond nog ffies gezellig met wat vrienden bij iemand thuis drinken en eten... Daarna de bus in en rond 2200 uur binnen :woep:
Waarschuw beheerder
Mag je ook nitraatjes mee naar binnen nemen?
Waarschuw beheerder
YES YES

Today is a gifth
Tomorrow is a New Y­ear
Let's take it with QRIMETIME

Goddamn I'll­ have fun tonight
:woeptidoe: :doetiwoep: :doetiwoep: :woeptidoe: :woeptidoe: :doetiwoep: :doetiwoep: :woeptidoe: :woeptidoe: :doetiwoep: :doetiwoep: :woeptidoe: :woeptidoe: :doetiwoep: :doetiwoep: :woeptidoe: :woeptidoe: :doetiwoep: :doetiwoep: :woeptidoe: :woeptidoe::doetiwoep: :doetiwoep: :woeptidoe: :woeptidoe: :doetiwoep: :doetiwoep::woeptidoe: :woeptidoe: :doetiwoep: :doetiwoep: :woeptidoe: :woeptidoe: :doetiwoep: :doetiwoep: :woeptidoe: :woeptidoe: :doetiwoep: :doetiwoep: :woeptidoe: :woeptidoe: :doetiwoep: :doetiwoep: :woeptidoe: :woeptidoe: :doetiwoep: :doetiwoep: :woeptidoe: :woeptidoe: :doetiwoep: :doetiwoep: :woeptidoe: :woeptidoe: :doetiwoep: :doetiwoep: :woeptidoe: :woeptidoe: :doetiwoep: :doetiwoep: :woeptidoe: :woeptidoe: :doetiwoep: :doetiwoep::woeptidoe:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tis bijna zover :D:D:D

Waarschuw beheerder
knallluuuuuh

Waarschuw beheerder
Jaahahahaaaaaa, bijnaaaaaa!!

Zometeen outfit maar uit de kast trekken en alles in orde maken. 16:00 de trein naar A'dam, uit eten, en dan door naar de HMH!!

Waarschuw beheerder
Nog even! :D
Heb er zin in! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
het wordt vet :yes:

ben benieuwd naar 12 uur, met welk nr we 't nieuwe jaar in gaan :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chrizzle op zondag 31 december 2006 om 13:41:
ben benieuwd naar 12 uur, met welk nr we 't nieuwe jaar in gaan

Welke was het vorig jaar ?
Waarschuw beheerder
kutzoooi beetje ziekjes maar da gaat helemaal goed komen :bounce: GAS EROP NONDEJUU

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op zondag 31 december 2006 om 13:47:
Welke was het vorig jaar ?

Luna moest toen draaien!
Weet alleen niet met wat hij begon! :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik pleit voor:

Donkey Rollers - Immeasurably

:bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De House Paus op zondag 31 december 2006 om 13:52:
kutzoooi beetje ziekjes maar da gaat helemaal goed komen :bounce: GAS EROP NONDEJUU

je bent niet de enige. ik heb knallende hoofdpijn maar de bass absorbeert dat wel vanavond :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zoooooo dadelijk relaxt klaarmaken.. Dan met de trein naar Amsterdam, eerst even de stad in en dan rammen met die handel..!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chrizzle op zondag 31 december 2006 om 13:57:
Ik pleit voor:

Donkey Rollers - Immeasurably

:bounce:

Doe mij maar:
Mr Puta - Green Stuff

Dan kan ik lekker een jointje op steken om het nieuwe jaar in te luiden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kan ik lekker een trekkie nemen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chrizzle op zondag 31 december 2006 om 14:09:
Kan ik lekker een trekkie nemen :P

ok dan neem ik er wel wat meer mee maat, maar harm heeft ook nog dus komt goed

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mellie_Mel op zondag 31 december 2006 om 14:06:
Zoooooo dadelijk relaxt klaarmaken.. Dan met de trein naar Amsterdam, eerst even de stad in en dan rammen met die handel..!!

veel plezier en misschien tot vanavond ;)