Partyflock

Forumonderwerp · 899927
Betreft: evenement: Nightmare Outdoor, zaterdag 9 september 2006 om 21:00

Waarschuw beheerder
donateur
Aangezien ik niet kan slapen, en graag wil weten hoe het is geweest ...

Is inmiddels al het 4e topic... :p maar omdat de andere veel te vroeg waren allemaal gesloten.

Ben benieuwd hoe de mensen het gehad hebben?
Brand maar los !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was zeker wel gaaf feesie!! Veel bekende en ouwe bekende gezien, wc waren iets minder.. maar ach,neus dicht snel pissen en weer weg!
Sfeer bij hardore tent was echt goed! Geen ruzie gezien daar, alleen een keer bij de main... maar met zoveel mensen,drugs en drank is het ook wel te verwachten dat er ruzies kunnen zijn!
Maar die jezus bus en mensen die je achtervolgen op de terugweg naar de auto...die zijn vet irritant! Hij is een kwartier achter me aan gegaan met zijn stomme kaartjes van jezus! Wazoos!!!
Waarschuw beheerder
Was wel een goed feestje op zich, alleen zeker nie te vergelijken met vorig jaar. De sfeer was ook nie eg optimaal naar mijn mening en ook helaas 45 minuten moeten w88 totdat je je auto kon parkeren. Unexist:respect: was zeker de man van de avond!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oopie | OPTJENKERE op zondag 10 september 2006 om 19:31:
er zijn toch altijd dingen om op te zeiken ik maak me daar gewoon niet druk om en ga verder met me feestje en ik kan je zeggen dat werkt echt

Als je zo weg van de wereld bent dat je niet meer weet of je nou op Nightmare staat of op het concert van het jaar van André Rieu dan vind je alles wel zo geweldig, toch?

bij de weg: Bak een taart en vier dat 'het'werkt!!! :S:S:S
Waarschuw beheerder
Ik vond vooral Akira erg vet, wat ging dat heerlijk snel en hard B)
Waarschuw beheerder
donateur
ik vraag me als hardstyle-ganger toch weleens af waarom er op hardcore-feesten over het algemeen meer agressie / vechten enz is dan op hardstylefeesten, of bijvoorbeeld q-base. Ligt dat aan het volk, andere drugs? Muziek die verkeerde dingen oproept? :P
Waarschuw beheerder
3kwartier voor de parking in de file gestaan moet je voor de verloren tyd ook nog 5euries betalen:S

geluid was top!! snap niet dat mensen hier wat over te klagen hebben???

forze dj team was slaapverwekkend tegenover vorig jaar

neophyte & stunned guys :bounce top!!

wat die vechtpartyen betreft, net als een stadionverbod gewoon een feestverbod?!
altyd wel van die idioten die een beetje de boel lopen te verzieken.

organisatie heeft wel weer steken laten vallen, maar kun je lang over doorzagen, volgend jaar zyn de wc's weer net zo smerig.
Waarschuw beheerder
Ik vond het eigenlijk allemaal een beetje tegenvallen:(
Parking lange rij, ingang lange rij...
Muziek stond halverwege de nacht te zacht, het was TE druk (gewoon geen ruimte hebben om goed los te kunnen gaan) en de wc's waren heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel smerig... (dat zal ook altijd wel zo blijven denk ik)

Maar al met al toch een super leuke avond gehad:D
Werkzaam bij NRG Events
Artiest OCD
Waarschuw beheerder
donateur
Oldschool Gangsters tent was top! :yes:

Op naar zaterdag 23 september: Oldschool Gangsters in Outland! :)
Waarschuw beheerder
was een toppertjuh! heb overal een beetje gekeken, en het geluid vond ik overal toch wel lekker hard. en sja, sfeertjuh moet je toch ook een beetje zelf maken! veel mensen stonden stil maar als ik een nummer goed vind ga ik toch wel lossss en gelukkig was ik toch niet de enigste die lekker losss ging!enigste minpuntjes vond ik de parkeergelegenheid, we kwamen rond 22.00 aanrijden moesten we terug rijden,(slecht aangegeven dus) om vervolgens in een fille te staan voor een parkeerplaats en toen moesten we een pleuris end lopen niet normaal meer gewoon! was rond 00.00 binnen. godommuh wel rtc gemist!8-( en dat omlopen op het feest zelf was ook vaag 1richtings verkeer!8-)maar dat mag voor mij de pret niet drukken.trouwens geen vechtpartyen gezien, alleen lag dr een gozer met een bloedneus op de grond voor een boedery toen we dat pleuris end terug moesten lopen naar de parkeerplaats om 7.oo. maar wat daar mee gebeurd was???er was al een ambulance onderweg.
Waarschuw beheerder
het was wel gezellig alleen jammmer dat ik ziek werd :/

maar het was vorig jaar wel beter
Waarschuw beheerder
Wat een lekker knal feestje..alleen jammer van dat lange wachten bij de ingang!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van basedrum op zondag 10 september 2006 om 19:58:
alleen lag dr een gozer met een bloedneus op de grond voor een boedery toen we dat pleuris end terug moesten lopen naar de parkeerplaats om 7.oo. maar wat daar mee gebeurd was???er was al een ambulance onderweg.

klopt hoorde van een jongen dat hij slootje had gesprongen ofzo!
Kan het me niet voorstellen want die jongen die het zei was volgens mij fftjes mooi de weg kwjt :lijn:
En het zag er ook niet vrij fris uit wat betreft zijn gezicht...:vaag:

Waarschuw beheerder
Ik heb helemaal niks meegekregen van het vechten, vond het juist een lekkere sfeer hebben maar dat ligt ook aan in welke area je staat denk ik.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 10 september 2006 om 19:41:
Muziek die verkeerde dingen oproept

Ja satan en jezus zeker..Man wat een onzin kraam je uit :x
Heb je ook al een gesprek gehad in de jezus bus.
Misschien dat dat bakje koffie dat je er krijgt naar je hersenen is gestegen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Er stond niet voor niets een :p achter hoor ;) Ik geloof absoluut niet in die onzin van duivelsmuziek en weetkveel wat nog meer. Het is gewoon muziek, geen gebed ofzo..
Waarschuw beheerder
Muziek die verkeerde dingen oproept

Man wat een onzin kraam je uit

:yes:

Waarschuw beheerder
alleen lag dr een gozer met een bloedneus op de grond voor een boedery toen we dat pleuris end terug moesten lopen naar de parkeerplaats om 7.oo. maar wat daar mee gebeurd was???er was al een ambulance onderweg.

wij liepen net langs toen de ambulance net wegreed...
Die gozer stond echt vet vaag bij die boerderij met z'n ogen dicht te spacen.. Die was echt de weg kwijt :LOL:

Waarschuw beheerder
Geluid (N)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja op zich was het wel een leuk feestje. Ik was alleen deze nacht wat minder fit. Heb inderdaad ook wel wat vechtpartijtjes gezien. Normaal weet ik die uitstekend te omzeilen.
De ingang was echt een drama. Bijna 3/4 uur en dan ben je vooraan en dan gooien ze pas een extra hek open:s
Ik had me wel een beetje vergist op de koude. maar ja das mijn eigenschuld:)
Het geluid was over het algemaan slecht, behalve de industrieel/terror tent. Crisis wat een verschil. jammer dat er niet overal zo'n geluid was:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 10 september 2006 om 20:13:
Het is gewoon muziek, geen gebed ofzo

juist Wou dat dat soort mensen eens ff lekker naar zichzelf keken,Wordt gek van al dat geouwehoer :@

Waarschuw beheerder
ongelofelijk jammer dat er zo veel te zeiken valt volgens mij hebben jullie toch ook bewust een kaartje gekocht? ene drugs is in de plaatselijke kroeg ook gewoon hoor.Doorgeslikt en gesnoven mensen zie je ook in amsterdam op zondag middag als je daar niet tegen kan moet je lekker thuis op de bank blijven hangen
IK ZEG EEN ZEEEEEEEEEEEEER GESLAAGD FEEST!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 20:27:
Doorgeslikt en gesnoven mensen zie je ook in amsterdam op zondag middag als je daar niet tegen kan moet je lekker thuis op de bank blijven hangen

ik heb er geen moeite mee (f)
Waarschuw beheerder
Wat een geouwehoer allemaal! Ik vond het echt een superfeest, k vond de sfeer juist super! Heb geen agressieve mensen gezien eerlijk gezegd, en ben toch overal geweest. Ben flink los gegaan en heb het tot 7 uur volgehouden. Ja oke, de sanitaire voorzieningen waren een stuk minder dan bij een groter feest, maar goed het was best te doen... En wat werd er knetter goed gedraaid op main, damnnnnn!!! Wat een feest, heb er gewoon spierpijn van, kun je nagaan!

En trouwens, dat gezeik over kou, iedereen liep daar gewoon met een vest aan, t was bekend dat het rond de 10 graden zou worden, dus als je een btje had nagedacht.... Mrja, sommige mensen kunnen alleen maar zeiken he :P Ik vond het iig superrrr!!
Waarschuw beheerder
Was zeker weer een erg goed feest! Wil terug :p tijd is vanacht veelste snel gegaan :(
Vond t alleen bale dat t anderhalf uur duurde voordat we binne ware..en ja de wc's...
Waarschuw beheerder
Heb me goed vermaakt!
MOC :respect:
Forze vond ik tegenvallen. En het geluid had ook wel wat harder gemogen. Voor de rest goeie avond gehad!!
Waarschuw beheerder
donateur
Als je zo weg van de wereld bent dat je niet meer weet of je nou op Nightmare staat of op het concert van het jaar van André Rieu dan vind je alles wel zo geweldig, toch?

bij de weg: Bak een taart en vier dat 'het'werkt!!!

zo zou je mij nooit hebben kunnen zien lopen.
maar het is ook aanval ik bedoel alleen te zeggen dat ik er geen last van heb omdat ik het me niet aantrek ik ben er erg makkelijk in.
maar kan me wel weer voorstellen dat andere er wel last van hebben.
Waarschuw beheerder
vet feest :respect: gelukkig niet zo ver lopen tussen de zalen (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
deel 2 van de foto's op www.rage-online.be
Waarschuw beheerder
zo wat een feet zeg de ...... was echt leuk en de trug rijs ook zeker om over te doen:p
Waarschuw beheerder
697 foto's terug te vinden op www.rage-online.be :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 18:48:
Gekke party !

Oldschool gestaan, werd goed gedraaid !

Zooo oldschool was echt helemaal te gek

DJ Rob en mc joe :respect: en wat een sfeer erbij ze, bijna iedere plaat een klapper waarbij het publiek van enthousiasme door de tent heen sprong :respect: :bounce:

Over de hele linie genomen was het een goed feest :jaja: sfeer was wel lekker. Er werd goed gedraait, hewt podium van de Main was wel mooi, en die lasers en dat vuur, :respect:

Buiten het feest om alleen mezelf gergerd aan die domme gasten van de jezusbus :/, die hebben echt een boord voor hun kop.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 19:31:
Sfeer bij hardore tent was echt goed! Geen ruzie gezien daar, alleen een keer bij de main... maar met zoveel mensen,drugs en drank is het ook wel te verwachten dat er ruzies kunnen zijn

Soms zie je ook geen flikker met tegenliucht enz en dan botsen mensen tegen elkaar op enz, roept helaas bij sommigen agressie op, ik heb gelukkig alleen maar positieve ervaringen gehad :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Stijn op zondag 10 september 2006 om 21:24:
deel 2 van de foto's op www.rage-online.be

relaxt
Heb die van mij alweer binnen :d
Waarschuw beheerder
donateur
Oldschool was toch wel t lekkerste om te zijn:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 september 2006 om 20:07:
klopt hoorde van een jongen dat hij slootje had gesprongen ofzo

8-) ach weten doe je het niet...
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 20:16:
wij liepen net langs toen de ambulance net wegreed...
Die gozer stond echt vet vaag bij die boerderij met z'n ogen dicht te spacen.. Die was echt de weg kwijt

8-) zo vermoeden had ik al, maar gelukkig niks ernstig anders hadden ze hem wel meegenomen met de ambulance.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***Puppy*** op zondag 10 september 2006 om 21:58:
Oldschool was toch wel t lekkerste om te zijn

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ivanhooo op zondag 10 september 2006 om 22:03:
'The video is no longer available' krijg ik te zien

Nu doet de link het wel! ;)

Waarschuw beheerder
jaja tuurlijk kon het allemaal beter geregeld zijn met de wc's...maakt dat het een minder feest?! vind iig van niet, damnn het was knallen! echt weer TOP nigthmare! Mainstage vanaf 3 uur ongeveer tot het eind...machtig sfeertje, helemaal goed!
Waarschuw beheerder
donateur
hoe lang het bij decibel duurde met de foto's zo snel als ze met de fotos van nightmare komen..

heb al foto's gezien op:

PF uiteraard
www.rage-online.be
www.tw-magazine.com
www.exilim-output.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 10 september 2006 om 18:30:
para feest

wel had ik t idee dat ik en me maatje de enige echt nuchtere mensen waren

wat een trieste boel zeg al die doorgesnoven en geslikte mensen

geen drugs op en toch zo para, ondanks dat je
geen gevechten gezien!

hebt
Waarschuw beheerder
Ik vond het wel een leuk feest, heb me goed vermaakt!
Waarschuw beheerder
Ik vond het ook wel een (y) feessie

Ondanks de vele minpunten
- Oldschool gangsters werd erg slecht gedraait vond ik
- Terug reis ( openbaar vervoer )
- KUT LOCATIE
- Alchol niet te zuipen
- Veelste lang in de rij moeten staan bij binnenkomt
- KUT politiehonden ...... wordt je eff staande
Gehouden .... heb je niks bij :/
- Muziek stond VEEL te zacht, na 00:00 was het wel goed te
Doen :D
- Angerfist die KUT draaide
- Wc's die erg smerig waren
- Munten veel te duur

NEE doe mij maar geen udc meer :/
B2s&Q-dance :yes: (y)
Waarschuw beheerder
Ik vond het ckers wel vet eerste keer nightmare was egt vet als je nou wil weten wat ik allemaal heb gezzien moet je hier ff me foto's en filmpjes downloaden:

http://www.megaupload.com/nl/?d=JYY9I0A3
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een super vet feesie!

Werd lekker gedraaid, vond de sfeer juist wel normaal, tis maar net hoe je er tegenaan kijkt, vage mensen kijken nou eenmaal niet vrolijk, dat wil niet zeggen dat ze dan meteen maar kwaad zijn! Ik let daar echt niet op, je ziet toch zeker wel of iemand wat op heeft of niet dus dan weet je ook dat ze niet expres zo kijken of doen.....
Helemaal geen 1 vechtpartij gezien :D en boeien als dat wel gebeurd, zolang ik er maar niet in zit heb ik er geen last van.

vind het juist leuk als ze dat ROTTERDAM schreeuwen, ze schreeuwen ook Holland of weet ik wat allemaal, tis toch een feest in Rotterdam dus is logisch dat je dat effe laat horen :D Had toch wel het idee dat iedereen meeschreeuwde.

In vergelijking met andere feesten vond ik het toch best goed geregeld allemaal hor :jaja:

Dat de wc's smerig zijn is te verwachten als er eco-toiletten staan, algemeen bekend dat die niet schoon zijn en blijven, dat weet je als je naar een buitenfeest gaat. IK vond het wel meevallen bij de wc's trouwens, maar ging dan ook wel elke keer naar dezelfde, die bij het bungeejumpen, daar was wel goeie security enzo ook hor!

Vond het geluid precies goed :D , hoeft voor mij niet zo kneiterhard dat je pijnsteken krijgt, aangezien ik al een beschadiging heb, als je het harder wilde moest je gewoon meer naar voren gaan staan, logisch.

Enige tegenvaller vond ik: dat je alleen buiten op de bankjes kon zitten, ondanks dat ik met sjaal en trui aan liep, was ik echt bevroren als je daar effe zat, waaide echt koude wind. Had het beter gevonden als je gewoon een tent had waar je binnen kon zitten (zeker als het wel was gaan regenen bijvoorbeeld, want ik weet zeker dat het dan écht een chaos was geworden, dat had nooit gepast!)

En dat het zo ver lopen was naar de parkeerplaat, vooral met uitgerekte enkelbanden! :/ , dat vond ik echt shit, ik had het nog redelijk volgehouden maar na 15 min. lopen kon ik haast niet meer, en toen moesten we nog eens 15 min. :/

ohja: en vet vaag dat we ineens op de weg naar Dordrecht op een TOL-weg zaten,moest je nog betalen ook, terwijl we naar bovenin Noord-Holland op weg waren :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tess///M5 op zondag 10 september 2006 om 23:04:
als je het harder wilde moest je gewoon meer naar voren gaan staan, logisch.

(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waar opzich wel lachuh feest, maar idd muziek stond erg zacht, dit ben ik niet echt gewent van feesten en al zou je naar voren lopen dan klonk het evengoed nog zacht.

De sfeer vond ik niet erg aggresief, maar het was nou ook niet echt een groepssfeer wat je op sommige feesten dan weer wel hebt.

maar voor de rest top avond gehad :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 23:32:
en al zou je naar voren lopen dan klonk het evengoed nog zacht.

:O nou ik geloof er nix van :P

Hoe dichter bij de box, hoe harder het wordt hor, als je er naast gaat staan merk je echt wel verschil! :D

(of je moet net in een super softe tent hebben gestaan?)
Waarschuw beheerder
gezien, alleen lag dr een gozer met een bloedneus op de grond voor een boedery toen we dat pleuris end terug moesten lopen naar de parkeerplaats om 7.oo. maar wat daar mee gebeurd was???er was al een ambulance onderweg.

Dat ventje was redelijk bezopen/weg en noemde een of andere meid een slet. Dat konden een stel vrienden van die meid niet apprecieren en hebben die gozer dus met 4 bewerkt. Stamp in 't gezicht als toppunt.

Ik heb me enorm verheugd op dit feest maar vanaf smorgens ging alles al mis (subwoofer opgeblazen enz.). Toen we (na een ellendig lange omleiding en tolweg) toch aangekomen waren, liepen we op de hoofdweg zogezegd op weg naar de terror tent toen er 2 idiote tegen me liepen en ipv zich terug te trekken nog een extra duw erbij gaven. Toen ik hierop durfde antwoorden "kijk eens uit" heb ik een enorme klap in men gezicht gekregen en men beste maatje kreeg van diezelfde idioot ook een klap in 't gezicht en is even tegen de vlakte gegaan... Leuke houding hoor in Rotterdam!!!!

Beetje sneu voor dit triest figuur dat wij rare vlamingen toch een zeer bijzondere meid bijhadden.
Dankje meis om dit triest figuur tegen de grond te meppen.

Je verbaast me elke keer weer!!

Conclusie? Buiten "Outland" heb ik 't wel gehad met uit te gaan in Rotterdam, zijn een bende onbeschofte, arrogante, aggressieve klootzakken die niet naar een feest gaan voor zich te vermaken maar enkel en alleen om te rellen!

STOER! Maar toch ga je tegen de vlakte door ons schattig meisje... IDIOOT!!!