Ik vond het echt een super vet feesie!
Werd lekker gedraaid, vond de sfeer juist wel normaal, tis maar net hoe je er tegenaan kijkt, vage mensen kijken nou eenmaal niet vrolijk, dat wil niet zeggen dat ze dan meteen maar kwaad zijn! Ik let daar echt niet op, je ziet toch zeker wel of iemand wat op heeft of niet dus dan weet je ook dat ze niet expres zo kijken of doen.....
Helemaal geen 1 vechtpartij gezien

en boeien als dat wel gebeurd, zolang ik er maar niet in zit heb ik er geen last van.
vind het juist leuk als ze dat ROTTERDAM schreeuwen, ze schreeuwen ook Holland of weet ik wat allemaal, tis toch een feest in Rotterdam dus is logisch dat je dat effe laat horen

Had toch wel het idee dat iedereen meeschreeuwde.
In vergelijking met andere feesten vond ik het toch best goed geregeld allemaal hor
Dat de wc's smerig zijn is te verwachten als er eco-toiletten staan, algemeen bekend dat die niet schoon zijn en blijven, dat weet je als je naar een buitenfeest gaat. IK vond het wel meevallen bij de wc's trouwens, maar ging dan ook wel elke keer naar dezelfde, die bij het bungeejumpen, daar was wel goeie security enzo ook hor!
Vond het geluid precies goed

, hoeft voor mij niet zo kneiterhard dat je pijnsteken krijgt, aangezien ik al een beschadiging heb, als je het harder wilde moest je gewoon meer naar voren gaan staan, logisch.
Enige tegenvaller vond ik: dat je alleen buiten op de bankjes kon zitten, ondanks dat ik met sjaal en trui aan liep, was ik echt bevroren als je daar effe zat, waaide echt koude wind. Had het beter gevonden als je gewoon een tent had waar je binnen kon zitten (zeker als het wel was gaan regenen bijvoorbeeld, want ik weet zeker dat het dan écht een chaos was geworden, dat had nooit gepast!)
En dat het zo ver lopen was naar de parkeerplaat, vooral met uitgerekte enkelbanden!

, dat vond ik echt shit, ik had het nog redelijk volgehouden maar na 15 min. lopen kon ik haast niet meer, en toen moesten we nog eens 15 min.
ohja: en vet vaag dat we ineens op de weg naar Dordrecht op een TOL-weg zaten,moest je nog betalen ook, terwijl we naar bovenin Noord-Holland op weg waren