Partyflock

Forumonderwerp · 899620

Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd wie van jullie een relatie/gescharrel heeft met iemand van het sterrenbeeld schorpioen. Of ooit hebt gehad. En bevalt/beviel het goed? of was het 1x nooit weer

Deel het hier :yes:

Waarschuw beheerder
ja inderdaad laat het wete :P:D
Waarschuw beheerder
Ik ben er zelf een...
Waarschuw beheerder
donateur
ik niet, maar weet het eigelijk niet eens :/

Waarschuw beheerder
ik ook daarom:P
Waarschuw beheerder
waarom schorpioen?

Waarschuw beheerder
k ben schorpioen,
dus dames die nog ervaringen daarmee willen op doen (A)

Waarschuw beheerder
Ik heb altijd relaties met stieren, kreeften, tweelingen, leeuwen, weegschalen, rammen, boogschutters, vissen en maagden. Maar nooit met schorpioenen, weet niet waarom , misschien te giftig..:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 18:04:
misschien te giftig..

:lol:

Waarschuw beheerder
Me lieffie is ook een schorpioen :D. Ja, gaat super dus :lief: :D.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmmm... wel ervaring mee :) zijn goede eigenschappen waren goed gevoel voor humor en ambitieus, zijn slechte eigenschappen: zeer egoïstisch en jaloers ingesteld. Dus na ruim 4 jaar was dat over en uit!

Waarschuw beheerder
wat is er mis met een schorpioen??

ik ben er een en TROTs :cheer: op het ook...maar we zijn wel moeilijk :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nooit aan beginnen

Waarschuw beheerder
donateur
5 jaar een relatie gehad met een schorpioen.
Eigenwijs :[
Besluitloos :[
Nooit iets willen aannemen :[
Rare keuzes maken :[

Uitspraak van actief op vrijdag 8 september 2006 om 18:21:
nooit aan beginnen

Waarschuw beheerder
ik ben er 1 en ik ben ook nie moeilijk hoor :no: ik heb namelijk een hele goeie relatie...
Waarschuw beheerder
klas net in me "fancy-agenda" dat een vis (ik dus o:) ) een prefecte love-match heeft met een kreeft ( me vriend dus O:) ) komt mooi uit he??? :9
Waarschuw beheerder
wat zijn schorpioen mensen ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-leej op vrijdag 8 september 2006 om 20:10:
wat zijn schorpioen mensen ?

schorpioenen met een mensenhoofd ofzo :S

:9
Waarschuw beheerder
gaat niet samen met STIER O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 20:14:
schorpioenen met een mensenhoofd ofzo :S

ow mensen met een schorpioenenhoofd, dat kan ook he :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-leej op vrijdag 8 september 2006 om 20:17:
ow mensen met een schorpioenenhoofd, dat kan ook he

dat kan ook ja :9

ben benieuwd hoe zoiets eruit ziet :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ow misschien wel eens mens met schorpioenenarmen ghehe

Jah idd, vraag me af hoe je dan de liefde bedrijft met een schorpioenmens...

Waarschuw beheerder
:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 18:04:
k ben schorpioen,
dus dames die nog ervaringen daarmee willen op doen (A)

Leeftijd: 6

Wat jammer nou :nocheer:

Ben zelf ook een schorpioen :yes: :)
Waarschuw beheerder
Schorpioenen zijn erg passionele mensen met veel liefde te vergeven in een relatie. tsjah ik kan het weten want ben er zelf een :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -.Jamie.. op vrijdag 8 september 2006 om 20:15:
gaat niet samen met STIER

Het schijnt dat Stier en Schorpioenen juist wél goed samen gaan..

Wat is het nou ..

Waarschuw beheerder
ik ben ook schorpioen..en mn vriend is wel blij met me :9

Uitspraak van ** Magica ** op vrijdag 8 september 2006 om 21:05:
Schorpioenen zijn erg passionele mensen met veel liefde te vergeven in een relatie.

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 21:12:

Wat is het nou ..

Jah ik ben schorpioen en mun vriend Stier :) werkt prima (Y) nog geen klachten :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 21:12:

nou zover dat ik heb gehoord en meegemaakt heb gaat t dus niet (N).. maar iedereen heeft een ander karakter dus bij sommige gaat t misschien wel.. :D

Waarschuw beheerder
ik ben door de weeks een mens en sweekends verander ik in the scorpion king8)

Waarschuw beheerder
donateur
schorpioen zijn heeeel gevaarlijk! :P

Nog nooit een vriendje gehad die een schorpioen is dus kep geen idee hoe het was ;)
Waarschuw beheerder
ik heb een hele goeie sexrelatie met men rechterhand en ben zelf schorpioen, ik moet zeggen het bevalt me al jaren :lief:
Waarschuw beheerder
ik ben zelf een dubbele schorpion en ik weet dat alle schopioen er een zwaar leven heben!
we zijn heel erg kopig en voet bij stulk!
maar ook heel sterk geestelijk en lichgaamelijk..
ik wel in iedre geval..

Schorpioen:

Schorpioen is het teken van diepte en extremen. Als er iets is waar een Schorpioen niets van moet hebben is het wel oppervlakkigheid en middelmatigheid. De wereld van de Schorpioen is de wereld achter de dingen, en hij voelt zich onweerstaanbaar aangetrokken tot alles wat verborgen, geheim en verdrongen is. Een Schorpioen zal nooit compromissen sluiten uit gemakzucht en kan voor anderen een voorbeeld of een leider zijn. Zijn gevoel kent extremen zoals liefde en haat en een Schorpioen bezit grote psychische krachten die ze voor het welzijn van anderen in kunnen zetten, maar waarmee ze anderen evengoed van zich afhankelijk kunnen maken. Daarmee is het verantwoordelijk omgaan met macht het overheersende thema van dit dierenriemteken. Een Schorpioen is taai, volhardend, wilskrachtig en vaak niet zo makkelijk in de omgang.

De eerste indruk die een Schorpioenkindje je geeft is er een van kracht. Niet dat dit kind er persé uitziet als een bokser, maar een kracht die uitgestraald wordt. Omdat Schorpioen een vast negatief waterteken is, moet je er wel bedacht op zijn dat dit kind de eigen aard kan onderdrukken. En die eigen aard is in wezen passief, heel intuïtief en erg gevoelig.

Schorpioenkinderen kunnen overgevoelig en onbeheerst reageren, en ze kunnen kwaad worden wanneer ze hun zin niet krijgen. Dit kind heeft een feilloze intuïtie en weet instinctief wanneer er iets mis is zonder dat iemand ze wat hoeft te vertellen. Wat de eigen gevoelens betreft is een Schorpioen -ook als kind al- erg terughoudend. Onrechtvaardigheid wordt lang onthouden en het kan lang duren voor een Schorpioen je werkelijk kan vergeven. Een Schorpioenkind met een kluitje in het riet sturen heeft geen zin, dit maakt de nieuwsgierigheid en de drang om te willen weten alleen maar groter.

Hoe groter een Schorpioenkind wordt, hoe fascinerender de wereld om hem heen. Er valt ongelooflijk veel te ontdekken. Als kind is een Schorpioen vaak erg zwart-wit. Het 'haat' òf het 'houdt van' en het is als ouder of verzorger belangrijk dit kind te leren dat er meerdere kanten zijn. Voor een kind wat zo scherpzinnig als een Schorpioen, is het misschien wel verbazingwekkend -of juist ook niet- hoe makkelijk het zich in gevaarlijke situaties kan begeven. Voor een Schorpioen met die enorme interesse in het hoe en waarom van het leven, is het waarschijnlijk niet zo heel verwonderlijk dat het ook op seksueel terrein zijn of haar nieuwsgierigheid zal willen bevredigen. Het is dan ook aan te bevelen om een Schorpioenkind op dit terrein al jong een behoorlijke voorlichting te geven. Schorpioen is tevens geïnteresseerd in religie en is een van de meest spirituele tekens van de dierenriem. Leer het kind dat het leven niet altijd rechtvaardig is, maar dat wraak een negatieve reactie is. De puberteit is voor een Schorpioen vaak erg moeilijk.

Omdat een Schorpioen alles zo intens beleeft is het makkelijk om roofbouw te plegen. Een van de eerste dingen die een Schorpioen op relationeel vlak zou moeten leren is zelfbeheersing, sta niet toe dat je hartstocht ontaard in gepieker en destructieve jaloezie. Wat seks betreft zijn er vermoedelijk weinig remmingen, maar het probleem van een Schorpioen is dat hij diep in z'n hart zoekt naar de volmaakte liefde, maar aan de andere kant zó wantrouwig kan zijn dat de kans daarop al bij voorbaat wordt verspeeld. Geef een relatie de kans en de tijd zich te ontwikkelen.

Als een Schorpioen binnen zijn werk te weinig mogelijkheden heeft om zijn gaven en talenten te ontplooien, wordt hij koppig en humeurig. Het is niet leuk om samen te moeten werken met een Schorpioen die zich verveelt en er genoeg van heeft.

Een Schorpioen heeft grote behoefte aan persoonlijke vrijheid en hoe de woonsituatie ook zal zijn, deze mens heeft altijd behoefte aan een eigen plek. Toch zijn er relatief veel Schorpioenen die zich niet zo jong binden, een Schorpioen geniet van vrijheid, leest 's nachts hele boeken uit en kan gefascineerd zijn door het nachtelijk uitgaansleven. Mogelijk draagt ook de scherpzinnigheid van een Schorpioen bij aan het vrijgezellenbestaan, waardoor een Schorpioen er niet zo snel iets voor voelt zich te vestigen en te settelen.

Aan het einde van de Saturnuscyclus kan een Schorpioen gebukt gaan onder een gevoel van wanhopige innerlijke eenzaamheid en verwarring. Maar een Schorpioen bezit van alle dierenriemtekens het grootste regenererend vermogen, en is in staat alle brokstukken bij elkaar te vegen en opnieuw te beginnen, zelfs als het leven totaal vastgelopen lijkt.

En dan is opeens ook de Schorpioen een jaar of veertig. Zijn de mysteries van het leven nu grotendeels opgehelderd? Heb je geleerd seksuele verlangens in evenwicht te brengen met de even noodzakelijke geestelijke en spirituele verwantschap? Voor een Schorpioen die deze leeftijd nadert kan het leven zeer ontnuchterend zijn en het moment om evenwicht in diverse levensvlakken te brengen is nu echt aangebroken. Een Schorpioen heeft iets of iemand nodig om voor te leven, dat kan je partner zijn, je werk of iets of iemand anders, maar in ieder geval iets waardoor elke dag met vreugde begroet kan worden. Want een Schorpioen die niet gelukkig is kan buitengewoon haatdragend worden en grote wrok gaan koesteren - hoewel dit zelden geuit zal worden.

Een ouder wordende Schorpioen heeft het met elke mijlpaal moeilijk, dat is niet anders als hij tegen de vijftig loopt dan toen hij dertig werd. Het leven wordt nog steeds heel intens beleefd en het is wel goed mogelijk dat het gevoel veel dingen niet gedaan te hebben die je wel had willen doen, steeds sterker wordt. Vergeet niet voor voldoende ontspanning te zorgen, en ben je - net als veel andere Schorpioenen- een nachtbraker, denk er dan toch om de nodige slaap te krijgen.En aarzel niet zo om om hulp of raad te vragen, iets aannemen is geen zwakte. Vaak is het voor een Schorpioen bijzonder makkelijk zich af te sluiten van de rest van de mensen en een eigen leven te leiden. Het gevaar bestaat dat je -wanneer je je weer wel onder de mensen wilt begeven- alle contact verloren hebt. Zorg ervoor dat je je contacten niet verwaarloost.

Een Schorpioen houdt zich in de loop van het leven bezig met vele mysteries, zo ook met de dood. Wanneer je gelooft in reïncarnatie zal de dood van een partner niet zo'n grote leegte achterlaten als het bij vele anderen doet.

zo nu weet je te minste hoe een schorpion is!
maar ik vind het in iedre geval fijn om een schorpioen te zijn!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vagepaul op vrijdag 8 september 2006 om 23:13:
ik ben zelf een dubbele schorpion

Een dubbele schorpioen? :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nona op vrijdag 8 september 2006 om 23:39:
Een dubbele schorpioen?

Dat heeft met je planeten te maken geloof ik. Je hebt ( ik kan het me maar vaag herinneren, plus ik heb nu wat gedronken!) maar je hebt 2 planeten. En soms zijn alle 2 planeten dezelfde sterrenbeeld ofzo.

Ik ben ook dubbel kreeft!

Waarschuw beheerder
toen ie stak was ik dood, maar ben weer terug O:)

ze hadden alleen nog maar evilreincarnaties :(

Waarschuw beheerder
Ik zou het niet weten, heb nog nooit wat met een schorpioen gehad

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -.Jamie.. op vrijdag 8 september 2006 om 22:18:
nou zover dat ik heb gehoord en meegemaakt heb gaat t dus niet

Stier en Steenbok, dat gaat sowieso wel goed..
Stier en Schorpioen ook wel hoor..

Maar alles voor zolang het duurt

Stier en Boogschutter gaat voor geen meter :nee:

Waarschuw beheerder
k ben zelf n schorpioen..en k moe zeggen..k ben moeilijk met relaties....Maar t ken ook goed zijn..
t is net de combinatie...

Waarschuw beheerder
Schorpioen en Boogschutter gaat totaal niet
:nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
schorpioen mannen zijn gewoon egoistische mensen.. kan je geen relatie mee beginnen.. en t is WAAR!!
Waarschuw beheerder
dramawijf, echt waar. Altijd janken, altijd moeilijk doen, altijd zeuren en zeiken.

Maar dat zijn maagden, tweelingen, boogschutters en leeuwen ook, nu ik eraan denk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 15:28:
schorpioen mannen zijn gewoon egoistische mensen.. kan je geen relatie mee beginnen.. en t is WAAR!!

valt wel mee ben zelf schorpioen en echt nie egoitisch

Waarschuw beheerder
kom maar op mense ;) whaha ;) wil wel horen wat me mede sterrenbeelde allemaal uitvrete:P

Waarschuw beheerder
Sterrenbeelden is voor :looser: s!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Magica op vrijdag 8 september 2006 om 21:05:
Schorpioenen zijn erg passionele mensen met veel liefde te vergeven in een relatie.

das zeker waar !

Uitspraak van AllendeWijf op zaterdag 9 september 2006 om 15:28:

dank je fijn om te weten ,maar ik ben dat zeker niet !

kan wel wat missen voor een ander duss ....
Waarschuw beheerder
:D:D:D

schorps :D:D:D ... rare mensen :D

Waarschuw beheerder
raar zijn we niet, maar we hebben een uigebreide gebruiksaanwijzing:P

Dus eigenlijk ni egt moeielijk als je ons eemaal doorheb:)

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: was een intressante relatie aangezien ik ook scorpio ben was in ieder geval nooit saai :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zaterdag 9 september 2006 om 22:53:
schorps ... rare mensen

whahah duidelijk!!!!! :vaag: :[

en ja een hoop dingen kloppen wel, maar aan de andere kant... Stel ik ga de eigenschappen van bijv. vissen lezen dan herken ik me daar in sommige dingen ook wel in...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heb alleen maar met een ram gehad

Waarschuw beheerder
over rammen gesproken... wat zijn jullie ervaringen met rammen... volgens mij gaan maagd en ram absoluut niet... :S een beetje jammer...

Waarschuw beheerder
donateur
ja rammen :S heb er slechte ervaringen mee, 2 keer een ram gehad...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof eigenlijk niet echt in sterrenbeelden enzo..
Maar ik ben steenbok en ben nu 6 jr samen met een ram en het werkt prima 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 09:14:
Maar ik ben steenbok en ben nu 6 jr samen met een ram en het werkt prima

hahah mijn ouders waren ook steenbok en ram en 37 jaar getrouwd geweest dus dat gaat wel samen geloof ik :P

Waarschuw beheerder
donateur
http://newage.rubriek.nl/spiritueel/index.asp

Steenbok-Ram

De Ram zal je op sleeptouw nemen en in zijn flitsende vaart meenemen op zijn pad. Hier krijgt de Steenbok gauw genoeg van, hij heeft nuttiger dingen te doen.

Ram-Steenbok

Kan het slechter? De Steenbok is serieus en traag. De Ram weet van de saaiste taak nog iets leuk te maken. Dat kan niet goed gaan.

Klopt niks van :P Eerder het tegenovergestelde haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
leuke link:
Schorpioen-Ram

De Ram is te opdringerig en egocentrisch voor de Schorpioen en voelen de emoties van anderen niet snel aan. Dus laat snel lopen.
klopt wel bij mij :D
Waarschuw beheerder
was niets.
Begrepen elkaar niet, zaten niet op 1 lijn. Hij loog veel, werd wanhopig en niet te vertrouwen.
Men zegt dat het prima matcht Kreeft-Schorpioen, maar bij mij was het een ramp :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ben ook een schorpioen... Hartstikke leuke mensen! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 09:36:
Ben ook een schorpioen... Hartstikke leuke mensen!

Zo is het...(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 09:14:
het werkt prima

yep ;) just proves dat alles kan :jaja:

Mijn eigen ervaringen met rammen waren gewoon vaag.. haha ;) heb al twee keer iets met rammen gehad en op een of andere manier bestaat er dus wel instant attraction maar daarna gaan we allebei een beetje vaag doen.. gebrek aan communicatie or something. En heb er dus echt op gelet dat ik het niet uit de ram sleep wat ie graag wil vertellen maar niet doet... maar ben er te ongeduldig voor ;) hehe maar goed never mind ;) misschien moet ik toch overstappen op schorpioenen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 10:14:
Uitspraak van JLaDY op zondag 10 september 2006 om 09:36:

Zo is het...

idd (y) ben er ook 1 ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 17:52:
Ik ben benieuwd wie van jullie een relatie/gescharrel heeft met iemand van het sterrenbeeld schorpioen.

Ben er met een 4 getrouwd geweest...
Ze is dan ook de moeder van mijn 2 dochters...(tweeling)...
Wel een lekker ding dat zeker...
Maaruh een vreemd karakter....
Geen pijl op te trekken...

Waarschuw beheerder
donateur
26 en 4 x getrouwd :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -.Jamie.. op vrijdag 8 september 2006 om 20:15:
gaat niet samen met STIER

ow.. bij mij anders wel :) je moet er wel even voor werken, dat zeker, maar dan heb je tenminste ook een stabiele relatie waar je op kunt bouwen :yes:

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 12:56:
26 en 4 x getrouwd

ik gok dat het 4 jaar moet zijn ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 12:56:
26 en 4 x getrouwd :s

1 keer maar die 4 was een typefoutje...
Moest 4 jaar zijn ja...:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bodybuilder op zaterdag 9 september 2006 om 22:43:
Uitspraak van AllendeWijf op zaterdag 9 september 2006 om 15:28:

hmm of ze egoistisch zijn .. tsjah.. ze vinden t wel belangrijk iig dat ze kunnen doen wat ze zelf willen..
Relatie met de schorpioen man is me idd niet gelukt die succesvol te laten verlopen.. Hopeloos dus;)

Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd wie van jullie een relatie/gescharrel heeft met iemand van het sterrenbeeld schorpioen. Of ooit hebt gehad. En bevalt/beviel het goed? of was het 1x nooit weer

Deel het hier

de ené is de ander niet, welk sterreteken ook.
mijn ervaring met een schorpioen was minder.

maar een andere schorpioen zou mogelijk een toffe gast zijn. gaat om meer dingen dan alleen het schorpioen teken.

Waarschuw beheerder

:respect: ben er ook 1(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Overigens zijn alle schorpioenen hier vrijgezel ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 19:35:
Overigens zijn alle schorpioenen hier vrijgezel

zijn niet zo makkelijk te scoren :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op zondag 10 september 2006 om 19:37:
zijn niet zo makkelijk te scoren

Hard to get :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 19:40:
Hard to get

:cheer: ... voor ff zou kunnen ... maar daarna exit :x

Waarschuw beheerder
wat maakt het sterrenbeeld nu weer uit, ga echt niet vragen als ik met iemand het bed in duik wat voor sterrenbeeld het is

zoiets van: schat voor we tekeer wil ik eerst even je sterrenbeeld weten :/
Waarschuw beheerder
dat is ook niet de vraag :D

Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee, heb nog nooit wat met een schorpioen gehad volgensmij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 15:04:
Stier en Boogschutter gaat voor geen meter

haha stier en kreeft ook niet (N) :nee:

Waarschuw beheerder
schorpioen:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 10 september 2006 om 19:37:

ik heb d'r eentje! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 14:55:
. gaat om meer dingen dan alleen het schorpioen teken

wel? :nosmile:

Waarschuw beheerder
Ik heb zelf ascendant schorpioen...en de combi met
Zon schorpioen, maan tweeling en ascendant weegschaal is tot nu toe Über :lief:

Waarschuw beheerder
Zijn de beste.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tja mn ex was schorpioen en ik zelf ben het ook!

Erg lastig sterrenbeeld en dan samen... pffff

Maar iig nooit saai want het knettert genoeg... en als ik het zat ben 'steek' ik je gewoon neer!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd wie van jullie een relatie/gescharrel heeft met iemand van het sterrenbeeld schorpioen.

waarom wil je dat weten dan? slechte of juist goeie ervaring mee? ik ben zelf ook een scorpio trouwens
Waarschuw beheerder
Ik heb 7 jaar een relatie met een schorpioen, en we wonen sinds een paar weken samen! Dusss... niks aan toe te voegen... :P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 19:35:
Overigens zijn alle schorpioenen hier vrijgezel

nope, blijkbaar toch niet zo heel moeilijk in de omgang :P

Waarschuw beheerder

heel goed!!
Waarschuw beheerder

:\ Zal echt niet alleen aan t sterrenbeeld liggen, maar aan de persoon zelf

Mijn vader was schorpioen en mn vriend is schorpioen..
Allebei (L)

Waarschuw beheerder
Ach altijd dat gezeik over schorpioenen! Iedereen heeft wel nare trekjes en dat is echt niet gerelateerd aan je sterrenbeeld. Er kloppen wel dingen maar als je bij een ander sterrenbeeld gaat kijken, zul je vast en zeker ook eigenschappen tegenkomen die overeenkomen

Net of iedere schorpioen egoistisch is! wat een bullshit!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 11 september 2006 om 16:24:
Maar iig nooit saai want het knettert genoeg... en als ik het zat ben 'steek' ik je gewoon neer!laatste aanpassing 11 september 2006 16:25

die hou ik erin als schorpieon zijnde :)
Waarschuw beheerder
Maagd-Steenbok

Een man naar je hart. Eindelijk eens iemand die ziet wat belangrijk is in deze wereld. Samen kunnen Maagd en Steenbok dingen bereiken die ze met een ander teken niet voor mogelijk hadden gehouden.

Mijn ex was ook een steenbok. In dat geval klopt er geen ruk van bovenstaande. (behalve dat het dan op dat moment een man naar mn hart was)

Mijn huidige vriend is ook een steenbok.
Daarbij klopt het een klein beetje.

Ik ben van mening dat het sterrenbeeld geen ruk uitmaakt. Als ik naar mezelf kijk zijn er maar een paar dingetjes die ik heb en er zijn gigantisch veel dingen die ik zou moeten hebben als maagd zijnde, maar die ik dus niet heb.

Waarschuw beheerder
ik ben zelf schorpioen en twee exen van me hebben ook dit sterrenbeeld..eerlijk gezegd waren zij beter in bed dan mijn andere ex-vriendjes..dus of dat nu met het sterrenbeeld te maken heeft?? ;)

Waarschuw beheerder
sterrebeeld doe er ook maar heel weinig aan toe maarja er zijn mensen die het iets te veel geloven na mijn zin

Waarschuw beheerder
Ik heb daar ervaring mee en ik moet je zeggen dat ik dat alles behalve vervelend vond.
als ik haar horroscoop las en ik keek hoe ze in het echt was klopte dat helemaal.:P

Waarschuw beheerder

Dat klopt wel met iemand waar ik een relatie mee had :D ,maar ja of het aan t sterrenbeeld lag :P
Waarschuw beheerder
donateur
Kheb er een kindje aan overgehouden 8) ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 14:13:

:jaja: :jaja:
Waarschuw beheerder
ben zelf een schorpioen.
Waarschuw beheerder
donateur

Daar heb je toch echt wel een punt 8)

Waarschuw beheerder
Kreeft-Schorpioen

De Schorpioen is precies zoals de Kreeft ze graag heeft. De intense, mysterieuze en geheimzinnige Schorpioen heeft ook diepe gevoelens en de Kreeft voelt precies aan hoe of wat, de Schorpioen hoeft het niet eens te vertellen.

:D :cheer:.
Waarschuw beheerder
nou t ging niet zo goed tusse ons, ze prikte de hele tijd dus moest ik naar t ziekehuis voor antigif
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb 2,5 jaar een relatie gehad met een schorpioentje! Beviel me wel.. Ging uit door een onbenullige reden!

Waarschuw beheerder
schorpioentjes zijn jaloers, maar knettergestoord.
(en dat laatste hou ik wel van dus..)
volbloed schorpioentjes hebben meestal een 2e agenda.
het zijn ontzettende gevoelsmensen, maar drijf ze niet in het nauw, want ze kunnen je de doodsteek geven.

ik heb 4 jaar iets met een schorpioen gehad (ik ben kreeft).. en het waren hele leuke jaren. maar soms ook iets te heftig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -.Jamie.. op zondag 10 september 2006 om 22:35:
haha stier en kreeft ook niet

het zou wél moeten werken juist.. maar inderdaad. Ik ben eigenlijk nog nooit echt gecharmeerd geraakt door de (betweterige) stieren.
Waarschuw beheerder
Heb nooit een relatie gehad met een schorpioen..
Denk dat dat een relatie zou zijn vol passie..
En ook maybe wel eens een flinke botsing..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 07:54:
betweterige) stieren.

wie zegt er dat schorpioenen dat niet kunnen zijn? ;P

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 07:49:
het zijn ontzettende gevoelsmensen, maar drijf ze niet in het nauw, want ze kunnen je de doodsteek geven.

hmm ik kies meestal voor de optie laten vallen en weer doorgaan....
maar das mijn ervaring als mensen me kwetsen.

Waarschuw beheerder
Mijn ex was schorpioen..

Eerst droeg hij me op handen, en daarna moest ik om aandacht schreeuwen:O..

Nee niet echt een match voor mij.. (vissen)Hoewel mijn astrologisch boekje zei dat dit de ware was..
Weet je ook meteen hoeveel je daarvan moet geloven..;)
Waarschuw beheerder
of was het 1x nooit weer

Waarschuw beheerder
geen ervaring me en lijkt me ook geen goede combinatie.

ben een rasechte steenbok, dus blijft er niet veel over dan de Stier, Maagd en Vissen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 12:30:
(vissen)

Mijn ervaring met vissen was juist geweldig! Het zijn over het algemeen zachte volgzame wezentjes die makkelijk af te richten zijn en je ondersteunen en bijstaan in alles wat je doet :yes:

Waarschuw beheerder
it SUCKS ..!!

Waarschuw beheerder
Vissen vrouwen zijn ook niet zo moeilijk te versieren :no:
Je moet op hun gevoelens inspelen, wat vertrouwen opwekken en ze vinden je al heel snel geweldig. Dan veroveren en vervolgens hen op hun plaats zetten (waar ze dan ook blijven)
Waarschuw beheerder
wie van jullie een relatie/gescharrel heeft met iemand van het sterrenbeeld schorpioen.

men vriend is een schorpioen en is op alle vlakken erg goed ;) ..*
of was het 1x nooit weer

nja nooit meer een ander na hem ! :p
love men schorpioentjuh !
(f)

Waarschuw beheerder
Kheb 5 jaar lang wat met een schorpioen gehad..
Heb niets te klagen gehad op geen enkel vlak...
Zeer lief, wilde alles voor iedereen doen, kon hem midden in de nacht wakker als ik me rot voelde..
Hij kon me laten voelen als een prinses en sorry maar dat kunnen niet veel mannen... :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 14:25:
Vissen vrouwen zijn ook niet zo moeilijk te versieren
Je moet op hun gevoelens inspelen, wat vertrouwen opwekken en ze vinden je al heel snel geweldig. Dan veroveren en vervolgens hen op hun plaats zetten (waar ze dan ook blijven)

Helaas moet ik je ook nog gelijk geven...:bloos:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 14:25:
Vissen vrouwen zijn ook niet zo moeilijk te versieren
Je moet op hun gevoelens inspelen, wat vertrouwen opwekken en ze vinden je al heel snel geweldig

Helaas moet ik je gelijk geven:bloos:

Maar ik laat me echt niet in een hoekje duwen hoor:O

Waarschuw beheerder

Deel het hier

Alsof hoe je in een relatie bent en hoe goed je in bed bent afhangt van je sterrenbeeld :/
Waarschuw beheerder
o:)

Niets over te klagen. (l)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 15 september 2006 om 19:19:
Alsof hoe je in een relatie bent en hoe goed je in bed bent afhangt van je sterrenbeeld

Op seksueel gebied heb ik ook ervaring met medeschorpioenen en helemaal nix te klagen. 1 van hen kon zelfs mijn gedachten lezen, zij wilde en deed alles: op haar billen slaan, vastbinden mondknevelen etc. In de omgang poeslief en keurig..echter in bed kwam haar ware aard naar boven en dat was tamelijk sadistisch. (had ik geen probleem mee)

Waarschuw beheerder
kei goed :d ben al maanden bij een schorpioen en dat gaat kei goed terwijl ik zelf maar een tweeling ben. Het karakter is precies wa ik nodig had.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb een schorpioen :cheer:
en is helemaaaal niks mis mee(L)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 15 september 2006 om 19:19:
Alsof hoe je in een relatie bent en hoe goed je in bed bent afhangt van je sterrenbeeld

:s dat komt vanzelf wel uit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
boeit mij dat sterrebeeld nou
zover k vveet 1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 00:05:
Kreeft-Schorpioen

De Schorpioen is precies zoals de Kreeft ze graag heeft. De intense, mysterieuze en geheimzinnige Schorpioen heeft ook diepe gevoelens en de Kreeft voelt precies aan hoe of wat, de Schorpioen hoeft het niet eens te vertellen.

Interessant... Het is dat die van mij ooit was vreemdgegaan, dus dan houdt het op. Was ook eigenlijk een grensgevalletje qua sterrenbeeld...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op vrijdag 15 september 2006 om 01:02:
Ging uit door een onbenullige reden!

en toen was de Schorpioen weg?

Waarschuw beheerder
Mn vriend is schorpioen ..
En die laat ik nooit meer gaan :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hardcore dude op vrijdag 15 september 2006 om 00:31:
nou t ging niet zo goed tusse ons, ze prikte de hele tijd dus moest ik naar t ziekehuis voor antigif

hihi

Waarschuw beheerder
ze pikkie was te groot :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 november 2006 om 12:45:
ze pikkie was te groot

Nou dan spreek je volgens mij niet over "pikkie" enneh... een beetje Scorpio weet ook met grote wel hoe hij een vrouw moet verwennen en het lekker voor haar moet maken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van escorpion5 op zaterdag 11 november 2006 om 14:02:
een beetje Scorpio weet ook met grote wel hoe hij een vrouw moet verwennen en het lekker voor haar moet maken.

amen 2 that, en dat ik nou toevallig ook een schorpioen ben is gewoon puur toeval hoor ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lineout op zaterdag 11 november 2006 om 04:44:
Uitspraak van Darky :cheer: op vrijdag 15 september 2006 om 00:05:
Kreeft-Schorpioen

Interessant... Het is dat die van mij ooit was vreemdgegaan, dus dan houdt het op. Was ook eigenlijk een grensgevalletje qua sterrenbeeld...

Hmmmm same happend here :P Jammer dattie moest vreemdgaan :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 november 2006 om 12:25:
Mn vriend is schorpioen ..
En die laat ik nooit meer gaan

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zou het niet weten :/

Waarschuw beheerder
geen flauw idee
zal het de volgende keer eerst vragen
Waarschuw beheerder
ik ben schorpioen:d. Je hoort wel altijd dat alles negatief is met schorpioenen.. :p haha maarja, dat is natuurlijk niet zo o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van #.reetjel op zaterdag 11 november 2006 om 15:08:
haha maarja, dat is natuurlijk niet zo

neeeeeeuh;)