heb namelijk vaak meegemaakt dat een vrouw een deken over haar hoofd doet omdat ze zich ervoor schaamt, herkennen jullie dit of niet???
Owh je pijpt ook? Dan kan je er wel over mee praten!
Dat zal heus niet om de geluidjes zijn, maar omdat sommige vrouwen het vervelend vinden als hun partner zit te kijken hoe zij aan zijn leuter zuigt
maar omdat sommige vrouwen het vervelend vinden als hun partner zit te kijken hoe zij aan zijn leuter zuigt.laatste aanpassing 7 september 2006 11:55
maar Lauwz ik vind het juist lekker om te zien hoe een vrouw me pijpt!!!!
ik lik niet!!!!
je je kwijl ophoud???
weet niet hoe jouw vriendin pijpt
Mannnen??? Schamen jullie je voor de geluidjes tijden het likken???
Owh je pijpt ook? Dan kan je er wel over mee praten!
Als je je ervoor schaamt: Oordopjes indoen en neuken voor het vaderland.
Dat zal heus niet om de geluidjes zijn, maar omdat sommige vrouwen het vervelend vinden als hun partner zit te kijken hoe zij aan zijn leuter zuigt
hahaha grappig Babbel... maar Lauwz ik vind het juist lekker om te zien hoe een vrouw me pijpt!!!!
hahahahah lauwz..... en Angi mi no lik!!!
jij bent er zo 1 die wel zelf wil genieten maar de ander niet laat genieten bah...
luister me vraag was of jullie je ervoor schamen... meer niet... heb namelijk vaak meegemaakt dat een vrouw een deken over haar hoofd doet omdat ze zich ervoor schaamt, herkennen jullie dit of niet???
En toen was je weer alleen
oooo mag je niet met volle mond praten nou snap ik het vandaar dat je altijd zegt 'zuigen kreng het is geen praatpaal!'
Hoe kan IK me nou schamen voor de geluiden die mijn partner maakt omdat hij gepijpt wordt?
Of wordt er bedoeld de geluiden die de vrouw maakt tijdens het pijpen? Beetje onduidelijk neergezet..
Die geluiden horen er nou eenmaal bij... een jongen schaamt zich toch ook niet als hij zijn vriendin van achteren neemt en zijn ballen tegen haar kont kletsen?!
It's all part of the deal..
Aan welke geluidjes moet ik denken?
Hoe kan IK me nou schamen voor de geluiden die mijn partner maakt omdat hij gepijpt wordt?
Of wordt er bedoeld de geluiden die de vrouw maakt tijdens het pijpen? Beetje onduidelijk neergezet..
Die geluiden horen er nou eenmaal bij... een jongen schaamt zich toch ook niet als hij zijn vriendin van achteren neemt en zijn ballen tegen haar kont kletsen?!
It's all part of the deal..
alsof je naar jezelf gaat luisteren als je lekker aan het zuigen bent
als ze bijna geen geluid maakt is het ook maar een droge bedoeling,klinkt goed
als een vrouw kreunt terwijl ze pijpt waaruit blijkt dat ze er van geniet
als je in mijn kamer bent bonken de buren wel meis... maar ik hoor liever mijn huisgenoot hahahaa
als je in mijn kamer bent bonken de buren wel meis... maar ik hoor liever mijn huisgenoot hahahaa
Dat niet nee, maar wel als je je huisgenoot hoort in de andere kamer...
tja gaat een beetje langzaam, heb er al 13 handdoeken doorheen gejaagd
morgen wordt nieuwe ijskast geleverd tussen 10.00 en 12.00