Partyflock

Forumonderwerp · 899042
2286x bekeken
Waarschuw beheerder
ik heb nu bruin met blonde plukken maar wil ze weer heel lichtblond wat ik eerst al had ma nu krijg ik te horen van de kappers dat ik het beter nie kan doen dat het dan afbreekt.. en heb toen mn haren in laagjes ma geknipt( da was beter zeide ze) en coupsolei.. ma ik wil het helemaal blond :[ iemand idee'en hoe mn haar weer fantsoenlijk word zodat ik ze weer blond kan doen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tja dan moet je idd eerst ontkleuren...
is echt niet goed voor je haar maaaarja
ik heb het ook ooit gedaan en heb er zelf eigenljik
weinig van gemerkt, ja je haar is ff droog maar als je
het dan goed verzorgt dan gaat het wel

als je je daarna maar niet weer bedenkt en het weer bruin wil ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 17:42:
als je je daarna maar niet weer bedenkt en het weer bruin wil

geen probleem
alleen denk eraan eerst inkleuren met een neutrale bruine kleur zowel als in schuim als creme te koop
Nooit zo beginnen altijd basiskleur toevoegen

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 17:42:
tja dan moet je idd eerst ontkleuren

altijd van bruin na blond via pakje in de winkel kun je vergeten sowieso als je 2 tinten lichter wilt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op woensdag 6 september 2006 om 14:53:
Nóg meer spelfouten maken, wordt het vanzelf weer blond

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yvzz!!:cocktail: op vrijdag 22 december 2006 om 18:38:
12%

nooit doen met 12%! werkt wel het snelst maar is het ook het slechtst. Dan kan je het beter 2x doen met 6 of 9%
Maar 1x met 9% moet genoeg zijn en erna gewoon een mooie blonde spoeling erover zetten. En vooral goed je haar verzorgen.
Vind je de kleur te warm indd veel wassen met zilvershampoo.

Toch raad ik het niet aan, beter veel coupesoleil en paar wk later weer en weer paar wk later kan je hem gewoon licht verven.

Waarschuw beheerder
ik heb zelf op dit moment precies hetzelfde..
mijn advies van de kapper was om het gewoon in een paar keer te doen.. dus na 4/5 keer pas helemaal blond.. elke keer gewoon een tint lichter gaan, blijft je haar mooier van, het breekt niet af, en uiteindelijk ben je toch weer blond :)
t enige is dat je dan wel om de 4/5 weken moet kleuren bij de kapper en kost je wel ff wat meer dan in 1 keer blonderen.. maar als je t ervoor over hebt ;)
succes ermee (Y)
Waarschuw beheerder
Wat ikw el altijd klote vind aan blonderen is dat 't als je 't net hebt bijgekleurd, dat 't er dan niet mooi uitziet. Ik zie liever al een stukje uitgroei.

ben nu zelf voor het eerst in jaren were bezig mn haar echt te laten groeien en doe er dus ook niet teveel aan. Had 't eind november weer blond laten maken (idd door eerst de boel te ontkleuren na maandelang steeds plukjes te hebben laten oplichten, zop was de klap voor mn haar niet te groot want ik heb er nogal wat mee gerotzooid en daarna een askleur erover) en had nu toch wel erg veel uitgroei :lol:

Het was echt al 10 jaar geleden ofzo dat ik niet naar de kapper ben gegaan, had echt geen geld, vriendinnetje van me had mn uitgroei geblondeerd met 6% maar damn dat viel hartstikke licht uit %) Snel een pak L'Oreal Recital gekocht, een lichte askleur en nu is 't wel ok.

Veeeeel wassen met zilvershamppo want ik zou 't liefst helemaal grijs of wit hebben, ik hou gewoon niet van warme tinten in mn eigen haar. En over twee weekjes zit 't al een stuk beter omdat ik dan weer een stukkie uitgroei heb :D Nu voelt 't wel ERG blond hehe!