| Betreft: | evenement: Tommyknocker b-day, vrijdag 19 januari 2007 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
hij heeft een paar aardige platen gemaakt ja
dit is echt teveel lof voor deze man hoor, kom op zeg!
Nico en Tetta
Promo is een held, hoe je het ook wendt of keert, je kunt het nu niks vinden, of vroeger niet, maar wat hij heeft betekend voor de scene en hoe veelzijdig hij is, is niemand.
hoe je het ook wendt of keert Absoluut niet mee eens! Ookal heeft die mooie productie gemaakt... als die op een kleinere feestje zoals in sittard komt hoort hij niet zo'n soort mixfouten te maken
mixtechniek is een heel andere kant van een dj dan zijn producties, en bij promo ligt zijn productieniveau gewoon veel hoger dan zijn mix/draainiveau
maar hoe dan ook hij heeft heel veel voor de scene betekent
want van zijn oudere pruducties kent idd de nummers van meeneuren en zitten ze gewoon simpelweg goed in mekaar (er zit zegmaar een goede sfeer in zijn producties)
greetzz
dat klopt.
hej ik heb een waarschuwing gekregen omdat ik hier "Reclame" heb gemaakt ik wist nog niet eens dat dat niet mocht want heb inmiddels al op 10 andere forums dit ook al opgezet
Ik zit alleen nog met vervoer, maar desnoods rij ik dan zelf wel he
Kijk eens hoe laat dit feest afgelopen is?
Ik heb één keer 2,5 uur op het station staan wachten op de eerste trein, nooit meer
Je geloof het misschien niet, maar ik had ook nog gewoon goed gevoetbald
hehe Je zag er indd niet fit uit toen je wegging Maar op het perron ging het alweer
Misschien toch maar met de auto dan ?
Wordt dikke knaller
De rest doet er nog wat langer over
kome er steeds meer bij
vind je het gek
ik heb gehoord dat britney spears als show girl komt?? zijn de geruchten waar?
ja, dat kan ik bevestigen