Partyflock

Forumonderwerp · 898471

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Al-Qa'ida roept Amerikanen op tot bekering

Op een nieuwe videoboodschap roept terreurorganisatie Al-Qa'ida niet-moslims, vooral die in Amerika, op zich te bekeren tot de islam.

[img width=208 height=138 cacheid=0001ecea00047b40fac4811f1a018e9e04]http://www.elsevier.nl/artimg/a20061813193713.jpg[/img]
(Al-Zawahiri)

De 41 minuten durende video, die verscheen op een website van radicale moslims, begint met een openingswoord van Ayman al-Zawahiri, de nummer twee van Al-Qa’ida.

'Azzam de Amerikaan'

Daarna verschijnt een tot de islam bekeerde Amerikaan, die wordt voorgesteld als Adam Yehiye Gadahn ofwel ‘Azzam de Amerikaan’. Net als Al-Zawahiri roept hij ongelovigen op zich tot de islam te bekeren.

‘Tot Amerikanen en de rest van het christendom zeggen we: toon berouw over je slechte leven en treed tot het licht van de waarheid, of houd anders je vergif voor je. Hoe dan ook, verspreid jullie ongeluk en leugens niet naar onze landen,' zegt hij onder meer.

[img width=110 height=138 cacheid=0001eceb00047b41e43d10061a018e9e04]http://www.elsevier.nl/artimg/a20061813203864.jpg[/img]
'Azzam de Amerikaan'

Verder zegt Gadahn: 'Wij nodigen alle Amerikanen en andere christenen uit zich tot de islam te bekeren, wat hun positie in de wereldorde van Bush en Blair ook moge zijn. Beslis vandaag, want vandaag zou wel eens uw laatste dag kunnen zijn.'

De 28-jarige Gadahn wordt gezocht door de Amerikaanse FBI op verdenking van betrokkenheid bij terroristische activiteiten. De Californiër zou trainingskampen van Al-Qa'ida in Pakistan hebben bezocht en zijn opgetreden als vertaler voor de terreurorganisatie. Ook zou hij verantwoordelijk zijn voor het propagandabeleid van Al-Qa'ida.

de video
[img width=468 height=60]http://www.al-boraq.com/banner/s7ab_intro_to_islam.gif[/img]

http://www.rogepost.com/dn/934s/aaaagf.mpg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gevaarlijk om dit zo uit te meten in de pers of niet? Met dit soort dingen zullen veel westerse jongeren met een haat tegen amerika zich bekeren tot de verkeerde kant van de islam en met alle gevolgen van dien als ze nog meer worden beinvloed door dit soort boodschappen.
Waarschuw beheerder
stelletje mafkezen dat ze daar zijn...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rob-Edd op zondag 3 september 2006 om 18:26:
stelletje mafkezen dat ze daar zijn...

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
dood aan alle ongelovigen :devil:

Waarschuw beheerder
dit is niet best jongens.. genoeg wanhopige mensen die hier voor kiezen enzo.. niet best..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 september 2006 om 18:23:
Beslis vandaag, want vandaag zou wel eens uw laatste dag kunnen zijn.'

:S

Hint?
Waarschuw beheerder
Wie zijn hun om te beslissen over wat "de menigte" wil doen? Als zij zich niet willen bekeren dan lekker niet, flikker toch op man. stel gaarlappen. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 september 2006 om 18:24:
Gevaarlijk om dit zo uit te meten in de pers of niet? Met dit soort dingen zullen veel westerse jongeren met een haat tegen amerika zich bekeren tot de verkeerde kant van de islam en met alle gevolgen van dien als ze nog meer worden beinvloed door dit soort boodschappen.

Zo Sirhan ben je er weer :bye:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Blijs Blaas op zondag 3 september 2006 om 18:37:
Wie zijn hun om te beslissen over wat "de menigte" wil doen? Als zij zich niet willen bekeren dan lekker niet, flikker toch op man. stel gaarlappen. :/

Er gaan geruchten dat ze zoveel mensen willen laten bekeren tot de Islam omdat bij de vorige aanslag 9/11 in Amerika heeft al-Qaeda veel kritiek gekregen omdat ze van te voren niet gewaarschuuwt hebben om mensen te laten bekeren, dan zou die aanslag haram zijn omdat ze geen moslims mogen doden. Misschien willen ze dat n nu wel doen ofzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 september 2006 om 18:40:
Er gaan geruchten dat ze zoveel mensen willen laten bekeren tot de Islam omdat bij de vorige aanslag 9/11 in Amerika heeft al-Qaeda veel kritiek gekregen omdat ze van te voren niet gewaarschuuwt hebben om mensen te laten bekeren, dan zou die aanslag haram zijn omdat ze geen moslims mogen doden. Misschien willen ze dat n nu wel doen ofzo.

Ach je kan erover zeggen wat je wilt, maar die lui sporen gewoon voor geen ene hele meter. :nee:
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
A sick mind is a true delight? Ik zal nooit geloven dat sneeuwwitje bestaat... en zo ook niet dat gelul wat zij prediken.
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom woont die mongool daar dan nog ?

Waarschuw beheerder
Ach ja, is weer bijna 11 sept he, wordt het weer tijd voor een dreigementje.:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Azzam woont in Afghanistan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 18:56:
Ach ja, is weer bijna 11 sept he, wordt het weer tijd voor een dreigementje.

Maar ze kunnen ook met oude aanslagen dreigen toch een ker?

Waarschuw beheerder
Azzam de Amerikaan

die moet lekker sterven in een varkensfokkerij in Brabant

Waarschuw beheerder
Al-Qa'ida roept Amerikanen op tot bekering

vind ik ook O:)
Waarschuw beheerder
al qaida de gekste

ga nu maar snel terug de grot in 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
'Azzam de Amerikaan'

peace be upon him
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op zondag 3 september 2006 om 19:01:
al qaida de gekste

Ik dacht altijd dat Eindhoven de gekste waren? Maar ze krijgen nu dus ook aan de stok met Al Qaida, binnenkort een aanslag op Eindhoven om hun titel "de gekste" weer terug te winnen. :rot:

Waarschuw beheerder
stelletje grotchampions met een baard :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 18:58:
die moet lekker sterven in een varkensfokkerij in Brabant

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 19:06:
stelletje grotchampions met een baard

:X :LOL: :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zal wel weer 2 strafpunten opleveren :X
Waarschuw beheerder
Linksom of rechtsom, zieltjes winnen voor het geloof is nooit goed.
Waarschuw beheerder
moet ook niet gekker worden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar wat vinden jullie ervan. Want er zijn hier in ook in Nederland gewoon veel autochtone jongeren die een haat tegen Amerika hebben, en dat zal in de rest van de wereld ook wel zo zijn. Als we dit soort dingen als BREAKING NEWS zoals ik dat gister zag op Sky News, dan is dat toch wel zorgwekkend. Hoe makkelijk wil je het hebben, de tweede man van al-Qaeda brengt een boodschap naar buiten 'Maak de juiste keuze wordt Moslim' en dan doen sommige mensen dat. Waarschijnlijk kunnen ze zich dan beter indentificeren ook met hun gevoelens tegenover het westen. Dan zien we over een maand weer een video van Osama bin Laden die oproept om Moejahideen te worden... naar mijn mening is dit gewoon gevaarlijk om te doen. En dan als er iets gebeurt ergens gaan we de Imams en de overheid de schuld gegeven vanwege hun onoplettendheid terwijl we via de media al nieuwe potentiele terroristen aan het werven zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 september 2006 om 20:21:
de juiste keuze wordt Moslim'

Dat ben jij toch al :/

Waarschuw beheerder
Die man is toch dood?!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik maak toch geen vidoes voor As-Sahab.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 20:31:
Die man is toch dood?!

Nee!

Waarschuw beheerder
Dacht dat ie om was gekomen bij een luchtaanval van de amerikanen....of was dat toen zo'n vermoeden?

My bad.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 20:33:
Dacht dat ie om was gekomen bij een luchtaanval van de amerikanen....of was dat toen zo'n vermoeden?

My bad.

In Januarie had de CIA een luchtaanval uit gevoert in Pakistan omdat ze dachten dat hij daarzo zat, maar hij was er niet bij.

Waarschuw beheerder
Ongeloofwaardig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 september 2006 om 20:21:
Want er zijn hier in ook in Nederland gewoon veel autochtone jongeren die een haat tegen Amerika hebben

dan worden we moslim dat lost het allemaal op :woep:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
J@ d@t v!nDt @l-Q3@d@ m@@r w13 z3gt hun 3cht
Waarschuw beheerder
Beslis vandaag, want deze dag zou uw laatste kunnen zijn.

Wat zullen ze hiermee bedoelen.. weer n aanslag :\

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Eppo op zondag 3 september 2006 om 21:03:
Wat zullen ze hiermee bedoelen.. weer n aanslag :\

voel je je al bedrijgd dan? :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Laaten we massaal alle vormen van geloof vallen, kan het ook geen voedingsbodem voor oorlog meer zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nolimit9000 op zondag 3 september 2006 om 21:22:
kan het ook geen voedingsbodem voor oorlog meer zijn.

oorlog is goed en houd de wereld economie instand

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 september 2006 om 18:24:
Gevaarlijk om dit zo uit te meten in de pers of niet?

nee hoor haha denk je nou echt dat ik die video ga kijken?

Hier in Nederland hebben we onze eigen moslimdebiel al!!
ABDUL-JABBAR VAN DE VEN
[img width=70 height=70 cacheid=0013deca0024fae49dcfc4781a018eb427]http://home.planet.nl/~overgave/images/tnabdul.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind het wel raar dat die gast met die bril wel steeds videos uit geeft en die bin laden nie :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lachen die Azzam geeft allemaal aan dat mensen de koran verkeerd interpreten om moslims zwart te maken.

Waarschuw beheerder
:gaap:
gaan we weer....
mensjes bang maken... bla bla

Al-Qa'ida :frusty: :loser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Toen ik vroeger klein was had ik nooit gehoord van woorden als moslim,koran,moskee,hoofddoek,ali,integratie,al quaida,bin laden,9/11,al jazeera,allah blahblah wat was t toen mooi
nu hoor ik niks anders dan elke dag dit soort gezeik en begin t strontbeu te worden

Uitspraak van nolimit9000 op zondag 3 september 2006 om 21:22:
Laaten we massaal alle vormen van geloof vallen

(y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Alsof het zonder geloof/religie allemaal beter is. Kijk naar China ofzo is het daar zoveel beter dan.

Toen jij vroeger klein was hoorde je nooit over moslim, koran? dan moet je wel verdomd oud zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 september 2006 om 18:57:
Maar ze kunnen ook met oude aanslagen dreigen toch een ker?

Tja, maar deze blijft blijkbaar favoriet.
Waarschuw beheerder
donateur
En wat zou volgens de baardmannen dan het grote voordeel zijn als de VS of het westen tot de islam zouden bekeren???

Ik vindt die landen waar de islam vandaan komt nou niet echt bepaald het boegbeeld van tollerantie, verdraagzaamheid en vooruitgang :nee:, en dat is zo met ieder land waar een voorm van religie de boventoon voert...

Islam (of religie) = achteruitgang en oorlog.

Vindt het juist opvallend dat landen die religies hebben afgeschaft als leidraad voor hun (politieke) denken er juist het beste eraan toe zijn op deze wereld. Kijk maar naar het westen, of kijk bijv naar landen in Azie zoals Maleisie dat nog geen 30 jaar geleden de islam als leidraad af heeft geschaft en opeens gaat het een heel stuk beter met dat land.

Religie / islam is conform met bekrompen denkbeelden waaraan de mensheid in deze moderne tijd meer nadelen dan ondervindt van voordelen.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 september 2006 om 22:09:
ik vind het wel raar dat die gast met die bril wel steeds videos uit geeft en die bin laden nie

Bin laden is volgens mij al lang overleden aan zijn bindweefselziekte die hij al rond 2001 al had, 09/11 was gewoon zijn laatste grote ding als je het mij vraagt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vieze baardjes altijd

Waarschuw beheerder
donateur
whehehhe ze kunnen het mooi vertellen he

volgens mij hebben ze nog veel meer mooie verhalen in hun mouwen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 september 2006 om 23:03:
Toen ik vroeger klein was had ik nooit gehoord van woorden als moslim,koran,moskee,hoofddoek,ali,integratie,al quaida,bin laden,9/11,al jazeera,allah blahblah wat was t toen mooi
nu hoor ik niks anders dan elke dag dit soort gezeik en begin t strontbeu te worden

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik neem even aan dat je ouder dan 20 bent.

* moslims haalden vroeger ook gerust de media, denk maar aan Afghanistan, Israel, Rushdi en ze woonden ook in NL, alleen toen was het allemaal ver weg en vonden we het niet zo belangrijk wel geloof jij in NL aanhangt.
* moskeeen waren er vroeger ook genoeg, denk ongeveer net zoveel als nu, want wat er word gebouwd aan de ene kant, verdwijnt aan de andere kant.
* hoofddoek, werden 10 jaar geleden ook gedragen door NL-dames, dus dat was niet zo bijzonder spannend
* Ali, ken ik nog steeds niet
* integratie, in 1992 verklaarde de SP dat de multicul en daarmee de integratie mislukt was, in 1995 stond dit weer ter discussie.
* al quiaida bestond toen nog niet
* bin laden haalden toen ook regelmatig het nieuws door terroristische aanvallen
* 9/11 ja duh...dat is in 2001 gebeurd ;P
* Allah was er toen ook al.

Dus het ligt waarschijnlijk meer aan jouw interesse wat verandert is, want het was vroeger ook duidelijk aanwezig.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 4 september 2006 om 10:09:
Vindt het juist opvallend dat landen die religies hebben afgeschaft

Rusland heeft dat jaren gedaan met het communisme, Noord-Korea, China, Cuba.

Natuurlijk zijn dat allemaal rijke landen, niet aggressief en iedereen heeft het daar goed.
Artiest Lexuz
Waarschuw beheerder
Vindt het wel leuk om te zien allemaal.
Het blijkt dus maar weer dat ze last hebben van grootheidswaanzin!!

Ze denken echt dat ze ons kunnen bekerren of vermoorden!!

Het enige wat ze kunnen zijn laffe akties zoals bussen,discotheeken e.d opblazen.

sukkels!! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:no: rare mensen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 11:56:
Rusland heeft dat jaren gedaan met het communisme, Noord-Korea, China, Cuba.

Natuurlijk zijn dat allemaal rijke landen, niet aggressief en iedereen heeft het daar goed.

Uitzonderingen bevestigen de regel :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 4 september 2006 om 14:20:
Uitzonderingen bevestigen de regel

jaja...

Ik zie meer de overeenkomst met landen waar de bevolking arm is en word uitgeperst door een kleine rijke elite die grondstoffen in ruil voor dollars.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 15:06:
Ik zie meer de overeenkomst met landen waar de bevolking arm is en word uitgeperst door een kleine rijke elite die grondstoffen in ruil voor dollars

En laat dat soort mensen nou vaak genoeg ook nog eens religie gebruiken om de bevolking in toom te houden. Zie geloofsfanitici zoals bovengenoemd baardvarken die eignelijk alleen maar meer macht willen in naam van een religie.