heej mensjes, wat vinden jullie nou van paddo's?,
von t wel een gekke ervaring.
kreeg een beetje de indruk dat k een nieuwe realiteit 'in-zweefde' alles ineenkeer vol met patronen, en als je je ogen dicht doet is t helemaal erg
maakt geen kut uit...een portie is een portie...vers is dan vaak nog sterker ook! Dat gedroogd sterker is, is dus duidelijk bullshit... maar wel lekker
eerste keer werkten ze niet bij mij dat was wel minder
en de tweede keer dan?
(permanent verbannen)
mijn 1e keer was niet zo heel gezellig. had een zware bad trip! was bang voor m'n linkerschoen, maar moest naar huis. heb de hele wijk doorgelopen op 1 schoen. Een vriendin van me had die andere schoen in haar hand. In de bus de schoen naast me neergelegd. daarna nooit meer terug gezien..
daarna nog 2x gedaan, maar vond 't alsnog niet voor herhaling vatbaar. misschien ooit nog es? ...
laatst op een mooi zondag middag heben een maat en ik voor de eerste keer paddo's gehad. elk een halfe portie werd ons aan bevolen, en maar goed kauwen.
nou wij dat doen, maar echt iets anders zijn we er niet van geworden. we waren nu en dan wel eens lacherig enzo, en gingen we graag wat door de voeten zittend inplaats van staan en/of omhangen.
nu en dan kon je je zelf wel op wat gekke dingen betrappen, maar dat ging niet verder dat het gras vaag deed.
we waren een beetje teleurgesteld, omdat we er stiekem toch wat meer van verwachten.
volgende keer maar elk een bakkie....