Partyflock

Forumonderwerp · 897899

Waarschuw beheerder
Nouw ben ik dus vanmiddag in t ziekenhuis geweest en daar werd mijn verstandskies die nog onder mn tandvlees zat eruit gesneden
eerst 2 spuitjes verdoving toen snijden en boren en timmeren weet ik het allemaal
later nog een keer verdoving want ik voelde het wel een beetje maar goed alles is tot nu toe goed gegaan maaaar,,,
mijn verdoving is uitgewerkt en nu voelt mijn kaaklijn als 1 grote blauwe plek aan daar heb k niet zo een last van maar weet iemand die t zelfde heeft gehad of de pijn de dag erna erger wordt of t zelfde blijft?
Ik heb wel pijnstillers maar die helpen niet echt geloof ik.
Maar laat het even weten want wil zaterdag graag naar een feest dus moet wel optijd kaartje halen:P

Waarschuw beheerder
Hou op, bij mij moeten ze er alle 4 uit :/

Waarschuw beheerder
Vanmiddag de 1e eruit laten halen. Behandeling was enigzins pijnlijk omdat 't nogal vast zat en de kaakchirurg heel hard op mijn kaak zat te duwen, net alsof ik een vuistslag kreeg elke keer :/

Maar uiteindelijk was het nog redelijk snel gedaan vond ik, had het wel langer verwacht.

Verdoving is net zo'n beetje uitgewerkt, m'n kaak zeurt flink maar tis prima te doen...

Al met al flink meegevallen (Y)

Waarschuw beheerder
Allemachtig..bij mij is net mn eerste aan het doorkomen maar wat heb ik dan nog een hel in het vooruitzicht als ik die verhalen zo lees :|

Waarschuw beheerder
Wheheh ik zie er niet uit met zo'n bobbel aan één kant :| Nu trachitolletjes aan het zuigen omdat m'n keel pijn doet, mn mond kan alleen nog niet helemaal open :nocheeR:

Waarschuw beheerder
dat uitsnijden lijkt me inderdaad eng.
heb vorige week maandag 1 verstandskies laten trekken
maar heb er totaal geen last van gehad.. :cheer:
Waarschuw beheerder
Ahhhh wat een fucktopic! :( had ik beter niet kunnen lezen. Bij mij moet er dus ook eentje uitgesneden worden bij de kaakchirurg omdat die onder een andere kies zit te douwen (waar de neuk dat ding op mn 28e ineens nog vandaan komt mag Joost weten, boven zitten ze al 10 jaar zonder problemen).

Maar fuck zeg, een week last hebben, drie weken met een ontstoklen bek rondlopen, een hamsterhoofd krijgen...Ik heb 3 feestjes dit weekend en was echt niet van plan thuis te blijven hoor :D En volgend weekend ook van alles gepland. Plus dat ik die maandag een werkstuk moet afhebben.

Ik denk dat ik maar effe wacht en dan die maandag een afspraak maak, dan maar hopen dat 't 5 dagen later is geheeld en ik gewoon naar Promo in de HMH kan. Dan loop ik nu nog wel 2 weekjes met pijn rond want ik kan 't nu echt effe niet gebruiken om een week uit de roulatie te liggen.

Gatver! :( En ben al zo bang voor al dit soort shit :( Heb echt geen zin om flauw te vallen ofzo :(

Ow en aangezien ik ws. ook were moet gaan beugelen (ben er nog niet over uit of ik dat nou echt wel wil) moeten de andere er ws. toch uit dus wat mij betreft jassen ze de hele tyfusbende er in 1x uit. Ik ga echt niet 2x terug, heb liever alle pijn en shit in 1x hoor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ow en de laatste keer dat ik bij de tandarts kwam had ik een zenuwontsteking. Ik vloog echt letterlijk door 't dak als er maar iets tegen die kies aankwam. Eerst een tijdelijke vulling, die zat verkeerd, kon ik weer terug, weer een tijdelijke vulling, die ging weer godse pijn doen...nou toen kwam de dag dat 'ie eindelijk uitgevijld ging worden...wat denk je? Laat die muts dat vijltje in mn keel vallen! Ja en als je dan net gestrekt ligt spuug je dat dus ook niet zo makkelijk uit.

Gevolg: ik slikte dat vijltje in, kon naar de EHBO in Venlo een half uur verderop (mn tandarts zit nog in Limburg dus had die weken al steeds op en neer moeten rijden) en yep, op de foto's zagen ze dat ding in mn maag zitten. En aangezien dat zo scherp is als een naald...je voelt 'm al he? Kon ik daar 4 uur gaan zitten wachten tot ik nuchter was (had natuurlijk egwoon gegeten 's ochtends), ondertussen werkte fijn mn verdoving uit dus zat ik met een open kies die fokking pijn deed en toen kreeg ik daarna dus zo'n dikke slang door mn strot gedouwd. En believe me, voor iemand met een kotsfobie is dat echt het engste wat je kan meemaken. Vervolgens deed ik mn ogen open nadat ik al 30 seconden lag te denken "ok, ik stik, ik ga dood" en ik zie ineens mn maag op dat scherm, een grijpertje, dat naaldje...toen moest ik nog meer kokhalzen wat dus niet ging, fucking traumatiserend man :D

En na dat hele geneuk dus weer terug naar Panningen rijden om mn kies af te laten maken %) En toen nog naar Eindhoven %)

Dus jullie snappen wel dat ik nogal opzie tegen dit hele gefuck, ik kom d'r vast niet met alleen wat wondpijn vanaf, zal ook wel 2 weken een fucking hamster worden en weet ik 't. Brrrrrr.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wackiejacky bedankt,ik ga nooit meer naar de tandarts.