Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Stel je bent zewanger nadat je een keer onveilige sex hebt gehad
omdat er geen condooms voor handen waten
mag je dan abortus laten plegen?
Ik heb n anus.
Hey jij ook hier? (sportfriek)
De abortus moet wel binnen 7 weken na de conceptie gebeuren.
anders is het te laat.
en doen ze geen abortus meer.
Dus als je besloten heb dat je het wil doen...maak zo snel mogelijk een afspraaklaatste aanpassing 30 augustus 2006 23:12
dacht laat ik iets vertellen waar ze echt wat aan heb
idd.
iedereen zit beetje te zeiken.
ik dacht laat ik iets vertellen waar ze echt wat aan heb
binnen 7 weken dat klopt helemaal niet...
waarom vertel je dat dan
eh... dat zeiden ze tegen mijn vriendin.
was dat dan nodig?
het kan idd later dan 7 weken
Tot hoelang vind je abortus nog kunnen dan
omdat er geen condooms voor handen waten
kee...baas in eigen buik....maar wil alleen zeggen dat het nu makkelijk lullen is....lijkt me anders als het eenmaal zover is...... correct me if i'm wrong....
beter voorkomen dan genezen zeggen ze toch altijd...
als ik genoeg geld zou hebbe een eigen huis en al die dingen dus als ik helemaal voor me zelf zou kunne zorgen dan zou ik m laten zitten
De abortus moet wel binnen 7 weken na de conceptie gebeuren.
anders is het te laat.
en doen ze geen abortus meer.
Dus als je besloten heb dat je het wil doen...maak zo snel mogelijk een afspraak
eh... dat zeiden ze tegen mijn vriendin.
ik zuig het niet uit mijn duim
lichtzinnig met zoiets als abortus omgaan
abortus is alles behalve respect voor het leven hebben...
abortus doe je gewoon niet, je hebt iets levends in je zitten, iets van jou ( en je 'partner' ) heb respect voor het leven...abortus is alles behalve respect voor het leven hebben...mja...wie ben ik.... ik kan niet bezwangerd worden....
ik verbaas me elke dag hoe STOM mensen zijn.makkelijk he abortus plegen.
Stel je bent zewanger nadat je een keer onveilige sex hebt gehad, omdat er geen condooms voor handen waten, mag je dan abortus laten plegen?
Denk dat er weinig "makkelijks" aan is,
Niks is 100%, hoe goed je ook je best doet. We kennen allemaal wel verhalen van vrouwen die ondanks anticonceptie alsnog zwanger zijn geworden...
heb respect voor het leven
Missien doen ze ook wel een abortus na 7 weken
maar dan moet er wel goede redenen zijn.
daar gaan ze toch niet licht mee om
ze stellen zoiezo allerlei vragen...
waarom een abortus...
is de vader bekent...
woon je samen...etc.
Stel je bent zewanger nadat je een keer onveilige sex hebt gehad, omdat er geen condooms voor handen waten, mag je dan abortus laten plegen?
als je geen toekomst kan geven is abortus beter.....
Dus als je je kind niks te bieden hebt, je weet dat je in een uitkeringssituatie komt, je kind niet samen met je partner op kan voeden, je helemaal niks aan je kind kan geven omdat je het nog te druk hebt met je eigen leven en je besluit om het kindje weg te laten halen heb je geen respect voor het leven
NOOIT!!! abortus is moord
stel dat jij dat kindje was en per ongeluk ter werled zal komen...tjsa als je dan nog zo denkt
Zwanger worden dat doe je samen. Moet de abortus 'op zich' dan zo erg zijn? Ik vind van niet. Wij mogen blij zijn over deze mogelijkheden en keuzes te beschikken. Anders zouden er heel veel nare situaties zijn ontstaan. Het is vaak een samenloop van omstandigheden en gebeurtenissen wat mensen er uiteindelijk toe brengt deze keuze te maken... Iedere vrouw houdt meteen van haar kindje als zij hoort dat zij die draagt.
Kansloos infantiel zieltje
Moeilijk he een discussie voeren en mensen een anderen mening te laten hebben
Ga ff snel weg hier ofzo jankerd
ja en jou recht is een aanrecht...voor de zoveelste X mensen die het goedkeuren hadden zelf gedood moeten worden toen hun moeder zwanger was
hadden zelf gedood moeten worden toen hun moeder zwanger was
neey hoor maar er zijn zoveel vrouwen die niet zwanger worden en jij doet net of het maar een iets is inplaats van een levend wezen en ja jou mening boeit mij toch ffuh nie..alleen jammer dat jij wel ter wereld ben gekomen
jij zegt net dat ik andermans mening moet accepteren ofzo... maar jij bent de domste ... maar goed ik doe niet zielig hoor..zeg alleen hoe ik het zie net als de rest
ik zeg alleen dat er mensen zijn die geen kids kunnen krijgen en als anderen en anders over denken vin ik best maar ik vind gewoon dat je een mensen leven weggooit
ik ook niet..zeg alleen dat als zij er zo over denken dat ze bij zichelzelf na mogen gaan hoe het zal zijn als hun in de baarmoeder zitten..of ze er dan nog zo over denken
Dus je kan geen kinderen krijgen
weet ik niet ..nog niet geprobeerd om ze te krijgen maar een goede vriend en zn vrouw konden het heel moelijk( heb paar jaar geduurd) dus
Wat als jij een x van bil gaat met een meisje en ze wordt zwanger.. als zij het niet wilt heb jij er vrij weinig over te zeggen
Straks ga je ook nog zeggen dat mensen die een miskraam krijgen nog hun eigen schuld is rot toch op man nerd
Wat weet jij er nou van. Wou jij een kind op de wereld zetten zonder dat je je kind alles kan geven wat die nodig heeft? Nee dus!
Wat weet jij er nou van. Wou jij een kind op de wereld zetten zonder dat je je kind alles kan geven wat die nodig heeft? Nee dus!
Alsof je bij 1 x neuken gelijk zwanger bent.. denk na man
daarom is het ook niet belangrijk om bij one night stands condooms te gebruiken.
de keuze ligt bij haar maar al ut zonde vinden
dat zal ik nooit zeggen(je weet niet wat ik heb meegemaakt meissie)
zijn altijd opties( adoptie) dat vin ik de beste optie
dus jij had eigenlijk per ongeluk gemaakt moeten worden...had je dan nog zo gepraat???
Dat hangt toch gewoon van de reden af waarom ze het weg laat halen?
Dan is het toch niet altijd krom?
Ja idd super optie.. 18 jaar later staat je kind aan de deur.. hoi ik je ben je kind..
Goh.. waarom heb je me afgestaan.. terwijl je nu wel 2 kinderen hebt.. Ja leuk voor zo'n kind
idd, daarom is het ook niet belangrijk om bij one night stands condooms te gebruiken
Wilde ik dus net zeggen ...
Ken genoeg mensen waarbij ik nu zoiets heb van: had die kleine alsjeblieft gewoon weg laten halen ofzo
Dat kan hoor, je kunt ook door de pil heen zwanger worden bijvoorbeeld.
Jij doet net als het een recht is als het recht op vrijheid van meningsuiting. Het is een noodoplossing, als er geen andere weg uit is. Niet omdat het het makkelijkst is.
jawel... jammer he stomme kankerteef
neey hoor maar stel je eens voor.. een vriendin van je kan niet zwanger worden en een adnerel aath te weghalen...das toch krom'??
HOUD JE BEK GORE TEEF!!!!! WAT HEEFT DEZE OPMERKING MET MIJN CEGCITEERDE OPMERKING IN JOU REPLY TE MAKEN MET DIE BULL DIE JE HIERBOVEN SCHRIJFT...SORRY HOOR...WAAR WIL JE HEEN??? WAAROM ZOU MIJN TEKST OP MIJZELF MOETEN SLAAN...JE MOET JE BEK HOUDEN!! JIJ MAAKT HET ERVAN!!
Oh en dan nog wat.. kankerteef? Hypocriet dat je er bent weet je wel hoeveel mensen die ziekte hebben.. en er dood aan gaan die graag gezond zouden willen zijn.. en daar zit jij mee te schelden? Je bent goed bezig stumperd
tis zowieso allemaal raar maar ik zeg niet hoe andere het moeten zien maar ik vind het gewoon moord...dus stel: je hebt een kind...het kan later niet uit omdat je geen inkomsten ofzo heb..mag je hem dan ook vermoorden??? volgens de mensen die voor abortus zijn wel dus??
sorry maar ben geen teef..noem me dan een lul.... een leven is een leven en zoals jij nu reageert vind ik mooi want zo zo die kleine ook moeten reageren
nou ik vind kanker daarentegen weer niet erg... maarzal um f weghalen voor je hoor
dus stel: je hebt een kind...het kan later niet uit omdat je geen inkomsten ofzo heb..mag je hem dan ook vermoorden??
een leven is een leven en zoals jij nu reageert vind ik mooi want zo zo die kleine ook moeten reageren
kneus?? weet je hoeveel mensen een kneuzing hebben
Hoe zou je het trouwens doen als later blijkt dat het kindje maar een minimale kans heeft op leven door een erfelijke aandoening bijvoorbeeld? Zou je het laten leven en pijn laten lijden of zou je het alsnog weghalen?
Uitspraak van VOEDERBIETEL!!!! op zondag 3 september 2006 om 18:40:
mwa meestal toch kankerdekanker ofzoiets of sterf met een gezwel kankerzooi geen last van... ik rook eet ongezond zuip abnormaal veel bier dus ja de kans dak ut krijg is wel redelijk aanwezig dus ... kijk als je nou met krijg nou de griep gaat schelden word ut anders
zou nie te hard en teveel over die ziekte roepen jij bent heel fout bezig voederbiet
zou nie te hard en teveel over die ziekte roepen jij bent heel fout bezig voederbietel
Lul!!! Jouw meissie?
Geslacht: man
Geaardheid: hetero
Relatie: nee
Je geeft wel veel om dr
op dit soort domme mensen moet je echt niet ingaan gewoon...shit he...
mwa meestal toch kankerdekanker ofzoiets of sterf met een gezwel kankerzooi geen last van... ik rook eet ongezond zuip abnormaal veel bier dus ja de kans dak ut krijg is wel redelijk aanwezig dus ... kijk als je nou met krijg nou de griep gaat schelden word ut anders
Uitspraak van VOEDERBIETEL!!!! op zondag 3 september 2006 om 03:15:
Hoop niet dat zo iemand in de toekomst een kind gaat opvoeden!
Uitspraak van VOEDERBIETEL!!!! op zondag 3 september 2006 om 03:15:
Hoop niet dat zo iemand in de toekomst een kind gaat opvoeden!
ik heb wel respect voor voederbietel, veel kerels zouden direct zoiets hebben: meid, jij bent zwanger zoek het lekker uit. Goed dat er nog fatsoenlijke kerels rondlopen
ik heb wel respect voor voederbietel, veel kerels zouden direct zoiets hebben: meid, jij bent zwanger zoek het lekker uit. Goed dat er nog fatsoenlijke kerels rondlopen
ja hoor tussen serieus en dom lullen zit een verschil he
week ook wel..heb genoer er mee te maken gehad...maar kijk dan is ut wel erg en als ut om een baby gaat niet... das toch maf?
jawel...je moet aan het het kind denken en in wat voor leventje dat kindje terecht komt...
Maar het is godverdomme geen anti-conceptie.
Als je oud genoeg bent om te neuken ben je ook oud genoeg om te weten wat er van kan komen. Simpel zat!!
Wacht maar tot je een keer ongewenst je kind verliest...
Als je oud genoeg bent om te neuken ben je ook oud genoeg om te weten wat er van kan komen. Simpel zat!!
Wacht maar tot je een keer ongewenst je kind verliest...
sommige mensen doen er zooooooooo makkelijk over hé en stoten andere mensen tegen hun kop....!!!!
, wie zegt dat???
ik ben ongepland zwanger en ik zit in een jonge moeder groep en veel meisjes zijn alleen hoor. Dat is niet een vooroordeel over jongens, maar het is gewoon zo.
Stel je bent zewanger nadat je een keer onveilige sex hebt gehad
omdat er geen condooms voor handen waten, mag je dan abortus laten plegen?
die wordt ongewenst zwanger(wat nie 1.2.3 gebeurt)
Je kan me niet vertellen dat dat niet erger is dan iets weg laten halen wat nog niet eens leeft
even, ik ben niet ongewenst zwanger, alleen ongepland. Wat een heel groot verschil is. Maar het kan wel 1,2,3 gebeuren. Als je seks hebt, zit de kans erin. Zo simpel is het.
Als je seks hebt, zit de kans erin. Zo simpel is het.
Dan haal je dus echt leven weg.
e kunt in nederland een abortus tot 15 week krijgen ongeveer, sommige artsen iets later misschien nog wel. Anders kun je nog tot 20 week je zwangerschap afbreken. Bij twintig week ben je op de helft. Dan haal je dus echt leven weg.
voor zulke shit hebbie een vertrouwenspersoon , huisarts blablabla...
Dat zijn mensen die schamen zich er niet eens voor, das pas het toppunt
je haalt zoiezo een echt leven weg!!!!!!!!!!!!!
Niet leeft? Je kunt in nederland een abortus tot 15 week krijgen ongeveer, sommige artsen iets later misschien nog wel. Anders kun je nog tot 20 week je zwangerschap afbreken. Bij twintig week ben je op de helft. Dan haal je dus echt leven weg.
ja, ik slikte de pil
Dus het ligt er een beetje aan.
Ja een echt leven.. die kan denken
Ik snap best dat "het" leeft maar verder heeft een "baby" geen besef van iets.
hoe bedoel je dat?
niet bij elk kliniek hetzelfde bedoel je?
maar vind het wel heel raar dat zoveel meisjes toch zwanger worden na het slikken van de pil.
. maar vind het wel heel raar dat zoveel meisjes toch zwanger worden na het slikken van de pil
En verplicht naar de abortuskliniek?
stond je onder curatele?
Dus het ligt een beetje aan hoe je de wet buigt?
En verplicht naar de abortuskliniek?
stond je onder curatele?
Ik snap best dat "het" leeft maar verder heeft een "baby" geen besef van iets.
dan ben jij geen echt leven
een baby denkt toch ook nog niet duidelijk, die kan ook nog niet praten
die draaien we ook niet met 6 maanden het nekkie om en pleuren we ook niet in de sloot toch?
"ow...kut kind, ken niet praten, verzuipuuuuuh"
dan ben jij geen echt leven
een baby denkt toch ook nog niet duidelijk, die kan ook nog niet praten
die draaien we ook niet met 6 maanden het nekkie om en pleuren we ook niet in de sloot toch?
"ow...kut kind, ken niet praten, verzuipuuuuuh"
ja, demente bejaarden hebben ook geen besef van iets. Daarom spuiten we ze niet af.
ja en dus??? dus dan moet je er maar allemaal wat luchtiger over denken??? simpele ziel...
Je moet er gewoon niet te luchtig over denken
Daar gaat het nu toch ook niet om
Ik heb het niet over het hele abortus gebeuren die qoute van mij ging over het anwt op die nerd die over kanker begon..
jah maar wat is sex toch verdomt lekker
Lees eerst de rest eens voor je begint te schreeuw
ja he? hahahhah
Maargoed, ik snap niet dat je naar een kliniek MOET
niemand die je kan dwingen
nah, ik weet niet waar het om ging, maar was alleen even het letterlijk nemen van jouw uitspraak
ja hallo, veel text hoor
Maargoed, ik snap niet dat je naar een kliniek MOET
niemand die je kan dwingen
niemand kan je dwingen zelfs je ouders niet
is een keuze die je zelf moet maken
verdomt lekker hehahahaha
zelfs je ouders niet
is een keuze die je zelf moet maken
Ik heb een gesprek met die arts gehad samen met mijn ex(en vader van het kind) over wat er dan zou gebeuren.
maar ik snap wel dat een meisje van 16 doorverwezen word naar de kliniek, want het is natuurlijk een moeilijke beslissing en meestal kun je op die leeftijd nog nie realistisch denken>>>>>toch????
...maar ik vind dat je het onder bepaalde omstandigheden zeer zeker moet doen...
Ja, ben ik heel lullig in
als ik moet kiezen tussen geen sex en daarmee geen risico op nog meer kinderen
of wel sex MET risico op kinderen
is voor mij echt de keus snel gemaakt
ik vertik het om zonder sex te zitten hoor
noem ik nie eens meer een vader meer een herselozen sukkel
Daar weet je echt niets van. We zijn uit elkaar, maar spreken en zien elkaar dagelijks. Hij is er ontzettend mee bezig en bij alle afspraken. Hij wordt een ontzettend goede vader.
ik vnd dat de grens ligt als je het kindje geen toekomst kan bieden.. vaak zeggen mensen dan kind wordt wel groot.. ja maar je wil toch je kind het beste bieden dus ik vind dat daar de grens ligt...
ik vnd dat de grens ligt als je het kindje geen toekomst kan bieden.. vaak zeggen mensen dan kind wordt wel groot.. ja maar je wil toch je kind het beste bieden dus ik vind dat daar de grens ligt...
hier hetzelfde maar gelukkig zijn er wel dingen voor om nie zwanger te raken
"we moeten nog op wintersport volgende maand, we kijken over een half jaar wel weer"
"dit is al de 4e die eruitgetrokken is, ik snap het niet hoor"
er wordt 9 van de 10 x te luchtig over gedacht
"ow, naja, laat ik het toch wegzuige?"
zo ken ik er ook een paar...dat is echt triest gewoon
pcies.. maar ook een stabiele thuissituatie geven... en dat het niks tekort komt!!!!
dat bedoelde ik met : waar ligt de grens
maaaaaaar het zijn de concequenties van je eigen daden
jah....niet dat ze uit school komen en mee mogen op schoolreisje en dat je daar geen geld voor heb....zou ik zooooooooooo erg vinde hé!!!
...maar je hebt er erg lichtzinnige types bijzitten...
Ja dat vind ik persoonlijk minder erg dan de 2verdieners die hun kind op een kinderdagverblijf schoppen om 7 uur smorgens
het kind wordt door de BSO naar school gebracht en opgehaald en om 6 uur wordt dat jong weer s uit de BSO getrokken, snel naar huis, nog ruzie met eten want snel snel snel, je moet naar bed
Dan liever wat minder geld en alle tijd en liefde voor mijn kinderen
dan een materieel rijk leven
zonder tijd die ik aan ze kan besteden
verplichte penis en teelbalverwijdering
ik maak het dagelijks mee ben taxichauffeur en wij rijde zulke kinderen
zijn echte schatten en die mensen hebbe veel geld en geven eigelijk bijna nix om hun kinderen
is raar waar wel waar
verplichte penis en teelbalverwijderinglaatste aanpassing 3 september 2006 20:15
Ja dat vind ik persoonlijk minder erg dan de 2verdieners die hun kind op een kinderdagverblijf schoppen om 7 uur smorgens
Dan liever wat minder geld en alle tijd en liefde voor mijn kinderen
dan een materieel rijk leven
zonder tijd die ik aan ze kan besteden
je kan ze ook laten steraliseren hoor...
maak het dagelijks mee ben taxichauffeur en wij rijde zulke kinderen
zijn echte schatten en die mensen hebbe veel geld en geven eigelijk bijna nix om hun kinderen
is raar waar wel waar
dan ben ik voor de mensen die eerst carierre willen maken en dan aan kinderen gaan denken!!!!!
maar wel geld om je kinderen ook ergens mee te laten gaan....
- schoolreisjes
- sport
- eens een x lekker verwennen
sadist dat je dr bent!!!
Pap en mam lezen 's avonds het boekje door "ow goh, ze heeft dit geleerd, hij heeft een schedelbasisfractuurtje en 14 hechtingen in zijn kop? ow oke...weten we ook weer
Of na de kinderen carriere gaan maken
dat hoeft niet perse duur te zijn. je kunt sparen voor schoolreisjes en geen merkkleding is ook geen ramp. Verwennen heeft toch ook geen prijskaartje?? Gaat om de aandacht
Kijk eens naar zwemlessen, sportschoolabonnementen
het kost echt allemaal genoeg
als enige kostwinnaar erg moeilijk op te brengen hoor
en geen merkkleding is ook geen ramp. Verwennen heeft toch ook geen prijskaartje?? Gaat om de aandacht
had het dan maar weg laten halen, dan was het beter af geweest...
maar je hebt wel je kind vermoord.