Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ja en? heeft het ook over stinkhonden....zegt toch al genoeg over hoe ie denkt.....stinkhonden,viezerikken ect ect....lekker kortzichtig.....echt wel bevooroordeeld!!
jij kon je lol op toen!!!!
dus vanwege het feit dat ze niet zo 'schoon'zijn als jou....of anders denken/leven als jou ,moet jij ze niet?
dus vanwege het feit dat ze niet zo 'schoon'zijn als jou....of anders denken/leven als jou ,moet jij ze niet? je bent 60j te laat geboren....jij kon je lol op toen!!!!
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 31 augustus 2006 om 09:28:Als je iets verder had gelezen
waar beweer jij dan in je topic dat 'ze'zich iets toeeigenen waar ze geen recht op hebben
hebt nog steeds geen antwoord gegeven op m'n vraag...
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 31 augustus 2006 om 09:28:Als je iets verder had gelezen gaat het mij om het feit dat ze zichzelf iets toe eigenen waar ze totaal geen recht op hebben, en er dan ook nog eens een klere bende van maken.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 09:55:wrom moet je als je een mening heb alles onderbouwen.
Je ken toch iets vinden n.a.v. gebeurtenissen.
Als hij het nu ranzige bloedbakken vinden die nutteloos zijn dan ken hij dat vinden.
Heb zelf genoeg met krakers te maken gehad en ook ik vin het stinkhonden waarvan ik vind dat ze geen zuurstof waardig zijn
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 31 augustus 2006 om 09:56:Rust Rust denk aan je hart
waar beweer jij dan in je topic dat 'ze'zich iets toeeigenen waar ze geen recht op hebben!?!?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 10:01:als je geen huur betaald heb je geen recht om ergens te mogen wonen
......topicopener vergeeet wellicht dat die vieze krakers,30 jaar geleden geknokt hebben voor o.a. het goedkope huurwoninkje waar hij nu in woont!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 10:17:dat ondanks dat krakers 30 jaar geleden hebben geknokt
is goed , je standpunt is duidelijk.....je goed recht.....leven tenslotte in en democratie!(net als die vieze krakers)...... zijn d'r nog bepaalde groeperingen waar je een hekel aan hebt?
het goedkope huurwoninkje waar hij nu in woont!!! om maar een voorbeeld te noemen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 10:17:Of die oude krakers hebben nix voor mekaar gekregen (de huur is nog steeds te hoog voor een student) of krakers zijn gewoon werkschuwe viezerikken die op kosten van een pandeigenaar lekker gratis willen wonen en er een teringzooi van maken...
huhhh? waarom denk je dat?
......topicopener vergeeet wellicht dat die vieze krakers,30 jaar geleden geknokt hebben voor o.a. het goedkope huurwoninkje waar hij nu in woont!!! om maar een voorbeeld te noemen.....
ik ook....wat nu ?
bij wijze van spreken!!!! duhhhh
doe je dat wel en ga je mensen in hokjes plaatsen ben je 1 stap verwijderdt van fascisme......that's
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 31 augustus 2006 om 10:47:Dus ze plaatsen zichzelf wel in een hokje doe ik niet hoor
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 23:50:Ik heb gesolliciteerd bij de ME, maar ze mochten me alleen bellen om kraakpanden te ontruimen...
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 31 augustus 2006 om 10:47:Hey ik heb een nieuwe auto voor je gekocht!
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 31 augustus 2006 om 10:47:Nou ja bij wijze van spreken natuurlijk
de meesten beginnen zo hoor....
maar zeg eens eerlijk....was het niet fun dan?
wel een topic met een btje pit toch?
krakers/hippies/whoever....stinken en deugen niet volgens topicopener
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 11:40:ik denk dat het overgrote deel van de Nederlandse bevolking neerkijkt op dit werkschuwe tuig, daar is dit land niet groot mee geworden hoor...