Partyflock

Forumonderwerp · 897623
Betreft: evenement: Classified, vrijdag 3 november 2006 om 20:00
Werkzaam bij Team Delta Events
Artiest {SHOWLIST artist 64168, 38227, 23115}
Waarschuw beheerder
Op 3 November op een vrijdag gaat het helemaal los in 't Parkzicht te St.Willebrord!
Team Delta organiseert hier dan een feest genaamd:
TEAM DELTA:OPERATION 'T PARKZICHT

De volgende mensen zijn hiervoor verantwoordelijk:
-dj Tonass
-dj Vante
-dj Versial
-dj Terross

Wij zullen deze avond vullen met een selectie dj's uit de regio en een zeer bekende artiest genaamd:the Prophet!!
De avond zal beginnen met dj Spyker van 20:00 tot 21:00 met de stylen progressive,techhouse en een vleugje oldschool!
Van 21:00 tot 22:30 zal dj Versial de tijd vullen met lekkere jumpstyle en nederlandse hardstyle!!
Daarna gaan de Bassrunners aan het werk van 22:30 tot 00:00,deze 2 mannen alias dj Tonass en dj Vante zullen jullie de beste hardstyle en italian hardstyle van het moment brengen!!
Daarna is het de beurt aan de bekende artiest van deze avond genaamd:the Prophet!!hij zal jullie vermaken met zijn beukende platen van 00:00 tot 01:30!!dat zal zeker weten het toppunt van de avond zijn!!
En als laatste zullen de Delta Soldiers a.k.a. dj Tonass en dj Terross het laatste half uur vullen van 01:30 tot 02:00,met de golden oldies van de hardcore scene!!
Deze avond zal gehost worden door Mc Jay!

De entree is €15 aan de deur en €10 in de voorverkoop!
Voorverkoop adressen worden zo snel mogelijk bekend gemaakt hier op dit forum!!
minimale leeftijd is 16 jaar en ouder,legitimatie is verplicht!!
Er wordt om gevraagd door de security aan de deur voor verdere problmen te voorkomen!!
Verder zou ik zeggen zet het in je agenda,want deze avond zal een avond worden om niet te vergeten!!
SO I SAY TO YOU ALL,BE THERE!!
THE 3TH OF NOVEMBER @ 'T PARKZICHT!!

greetzz Tonass namens Team Delta
Waarschuw beheerder
Wordt 'n goei feestje ;)
De dakpanne van 't Parkzicht vliege straks door de vijverstraat mej jullie muziek :P
Tot de 3e!!
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ik een gunstige tijd om te draaien heb in Zaalsinas %) dan kan ik hier nog ff langswippen :woop:

Kijken of die JD een bietje ken mauwe;)
laatste aanpassing
Werkzaam bij X-Tase
Artiest {SHOWLIST artist 48505, 27533}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat ik hier heen kan, lijkt me wel een goei feestje.
Alleen vervoer is een probleem, maar daar verzin ik vast wel iets op.
Waarschuw beheerder
Zal zkr van de partij zijn deze avond...
Laat het maar eens goed knallen in Parkzicht, maar dat zal wel goed komen denk !

Tot 3 November
Waarschuw beheerder
he tonass ,waarom moet ik op de partyflock lezen dat er weer wordt geknald op de italian way! ik ben zeker van de partij en geef me eens een belletje dan komt dat met de kaartjes wel goed he!!! 3 november wordt er weer flink gejetst daar!!! italian style! Die pitch op maximaal!!!! laterz!

Waarschuw beheerder
amai gek zitte der weer van die gekkelijke jong ammel te zeike,, blijf dan lekker thuis of ga een broodje aangerede hond hale bij de kul ofzo

ik ben der zekers wel bij ;)
hopen datter ok nog lekkere chicas komen =D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ondanks dat ik 100% jumper ben wens ik de organisatie veel succes! Hopelijk gaat het knallen, en wie weet komt ome Pierre ook nog wel een kijkje nemen :D

Waarschuw beheerder
Yo KV,
jij bent natuurlijk van harte welkom!
Laat maar weten ja!
Waarschuw beheerder
Dat zal ik dan zeker doen! Thanks!
Artiest {SHOWLIST artist 38227, 25406}
Waarschuw beheerder
wheeuj jij was zaterdag in de platenzaak toch?!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 11:51:
amai gek zitte der weer van die gekkelijke jong ammel te zeike,, blijf dan lekker thuis of ga een broodje aangerede hond hale bij de kul ofzo

ik ben der zekers wel bij
hopen datter ok nog lekkere chicas komen =D

Ja maat vin ik ok ammel van die jong die denke da ze alles zen enzoe en ammel vriendinnekes verzinne zukke zen da:P

IK GA OOK!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

SKYPE KWITNIE MAAAAAT

Waarschuw beheerder
FEEST !!!!!!! ga zeker kijke voor The Prophet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 oktober 2006 om 21:58:
Ja maat vin ik ok ammel van die jong die denke da ze alles zen enzoe en ammel vriendinnekes verzinne zukke zen da

Gelukkig zijn jullie van die grote mannen die dat niet doen he.....

Waarschuw beheerder
is het trouwens makkelijk te vinden waar het is ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Versial op zaterdag 7 oktober 2006 om 20:14:
wheeuj jij was zaterdag in de platenzaak toch?!laatste aanpassing 7 oktober 2006 20:15

Ik was zaterdag even shoppen bij d'n Didier @ Toff ;) Jij ook?
Waarschuw beheerder
jahzeker eve de nieuwe knallers oppikke daar!
kzie je op 24 wel kom ff met de bassrunners mee kijke daar

Zeker is het makkelijk te vinden van de snelweg af richting willebrord, die weg blijven volgen met de bocht meegaan en dan zit ut rechts ;) tot 3 november (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dank je wel man ;)
Waarschuw beheerder
maja wel jammer dat ook in zalinaz I love jumpstyle is..

dus er zulle veel mense moete kieze denk

majaj da ga goed kome heee

Waarschuw beheerder
ben daar vrijdag geweest is veel te druk man
Waarschuw beheerder
tja...t was opzich niet echt een probleem geweest als hun de dj's niet had uitgebreid :S maar ja...de meeste mensen blijven toch liever in hun eigen woonplaats als er een x iets te doen is...althans de meeste wel
maar t gaat zeker een :bounce:feestje worde :D

Waarschuw beheerder
ja maar iedere week het in je eigen stad gaat ook vervelen kan ik uit ervaring spreken :p

Waarschuw beheerder
dat weet ik niet ;) ben daar nog nooit uitgeweest eigelijk (maar dat zegt misschien al genoeg :D)
Waarschuw beheerder
idd hier organisere nooit nix dus ja...dan ist natuurlijk wel logisch als ze allemaal in een eige dorp blijve en als je van die muziek houd natuurlijk ;)

Waarschuw beheerder
dan wel ja :P
Waarschuw beheerder
ZalinaZ = jump
Parkzicht = hardstyle

Waarom zie ik hier geen probleem? En trouwens, hoe vaak komt The Prophet in de buurt en hoe vaak (en origineel is) de Darkraver? Juist ja, simpele keuze dus ;)

Waarschuw beheerder
nou ik denk toch wel een probleem ;) de meeste weten volgens mij niet eens het verschil tussen hardstyle en jumpstyle .. en Darkraver is altijd sfeer verzekerend en dat moet ik nog zien van The Prophet ;)Maar ben toch zoiezo aanwezig :D
Waarschuw beheerder
Nou Arno dan word het een goeie avond verzekerd The prophet is gewoon de absolute top onder de djs ;)

Waarschuw beheerder
laten we het hopen ;)

Waarschuw beheerder
Wat onze denkwijze als organisatie een beetje is geweest is dat Darkraver al meerdere keren in de omgeving gedraaid heeft. Een keer of 5 in zundert, al een keer of 2 a 3 in roosendaal, voorheen in al 2 keer in etten-leur in de oude magnifique.
Dus is het uniek om The Prophet hier in de omgeving te hebben.
En er zijn altijd mensen die Darkraver nog nooit hebben gezien en zo geldt dat ook voor The Prophet.
En concurrentie is nooit verkeerd en ik sluit me aan bij feesbeesje, als er al een keer iets te doen is in hun eigen woonplaats waarom dan nie gewoon dicht bij huis blijven!
Dus Arno, je bent van harte welkom op 3 nov. Lekker stampen in Parkzicht!!
Cheerio!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Largemellow op zondag 1 oktober 2006 om 20:53:
Ik hoop dat ik een gunstige tijd om te draaien heb in Zaalsinas dan kan ik hier nog ff langswippen

Kijken of die JD een bietje ken mauwe

idd wij mssn ook
Waarschuw beheerder
donateur
maar het word hier wel gezellig he. ik ga geen partij kiezen voor niemand maar tegen kriteik moet je wel kunnen oomen heeft gelijk als ie zegt dat ie liever naar zijn favoriete muziek gaat luisteren. smaken verschillen niet iedereen is hetzelfde. en als je feesten organiseerd tegenwoordig moet je er al rekekning houden dat er op dezelfde dag nog meer feesten zijn. de concurentie is moorden tegenwoordig. maar om d an gelijk iemand aan te vallen die zegt dat ie niet komt. (div redenen) vind ik te voorbarig. ik vind 15 euro ook veel te veel voor entree. ik heb een vriendin dus dat is dan aleen al 30 euro om binnen te komen dan je drinken nog eens ? snap ie, maar goed.

ik hoop dat het voor pat en de rest van de crew helemaal vol zit. al zal dat best meoilijk zijn en niet omdat er alleen in zalinaz ook eits te doen is maar ook nog in hogerheide geloof ik en pascal rolay`s bday party. ach ja we zullen zien.

en zoals ik al zei als ik op een gunstige tijd draai bij zalinaz, dat ik nog even langs kom als dat haalbaar is ;)

duz nu lekker feesten en voorbereiden en geen geklaag en gezeik en gezeru meer .

HOP HOP

Greetzzz Scurenzio
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michael Schuring op woensdag 11 oktober 2006 om 12:49:
duz nu lekker feesten en voorbereiden en geen geklaag en gezeik en gezeru meer .

vind ik nou ook :bounce:

Waarschuw beheerder
Er is maar 1 parkzicht en die is R.I.P
Artiest Vanté
Waarschuw beheerder
Ja maar als je 15 euro te duur vindt dan koop je toch een kaarje in de voorverkoop! Dan is 'tie 10 euro ex.
En voor 2 personen 20 euro ex. Scheelt je toch weer 10 euro ex. en daar kan je dan wat drinken voor halen!!

Gegroet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qaptain Quark op woensdag 11 oktober 2006 om 10:40:
ZalinaZ = jump
Parkzicht = hardstyle

Waarom zie ik hier geen probleem? En trouwens, hoe vaak komt The Prophet in de buurt en hoe vaak (en origineel is) de Darkraver? Juist ja, simpele keuze dus

Alle twee de feestjes mee pikken dan maar:woop:
haha:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is die kaart verkoop al gestart en waar kun de kaartjes kopen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 15:56:

IDD....Daar is alles begonnen...Rotterdam :D
Waarschuw beheerder
haha jah.. waar kunde diej kaarte hale
:D

Ik gaan denk niej nar Zalinaz wor, Hardstyle vink wok jil vaag
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor mij is de keuze tusse Zalinaz en Parkzicht snel gemaakt !
In Parkzicht zijn nooit zulke feesten, Zalinaz is maar zat te doen, dus wordt het Parzicht!!!!!!

Be there !

Groetjes,
Arjan

Waarschuw beheerder
De kaarten zijn verkrijgbaar bij de volgende punten:

bergen op zoom / village
breda / tunesville
etten / blue company
etten leur / noorderlight x
hoeven / cafe de pomp
hoeven / ‘t venneke
oudenbosch / music store
sprundel / kvs bedrijfskleding
st. willebrord / parkzicht
st. willebrord / reload fashion
zundert / blue company

Alleen zijn vanwege een probleem bij de drukker de kaarten pas eind deze week klaar dus kun je pas vanaf 21 oktober bij deze verkooppunten terecht.
Wij als organisatie betreuren deze vertraging ten zeerste. En zal in het vervolg niet meer voorkomen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wij zijn zeker van de partij!!Goeie line-up, dus dat komt wel goed! Enne, gewoon allemaal hier naar toe komen. Is er eindelijk wat te doen....dan ga je toch niet ergens anders heen...Dit wordt gewoon een goed feesje!!!!
Waarschuw beheerder
juist zo mag ik het horen (Y) :cheer:
Artiest JD
Waarschuw beheerder
word cker vetjes

Artiest Leon-V
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michael Schuring op woensdag 11 oktober 2006 om 12:42:
Uitspraak van Largemellow op zondag 1 oktober 2006 om 20:53:
Ik hoop dat ik een gunstige tijd om te draaien heb in Zaalsinas dan kan ik hier nog ff langswippen

Kijken of die JD een bietje ken mauwe

idd wij mssn ook

Hier nog één

Succes manne, het loopt al aardig met de bezoekersaantallen dus dat gaat helemaal goedkomen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 15:56:

Dan bende gij nog nooit bij ons op Theike gewist :P

3 november ga da dak eraf :cheer:
Waarschuw beheerder
Wegens problemen met de drukker zijn wij genoodzaakt,
de voorverkoop te staken,
de kaarten zullen aan de deur verkocht worden voor tien euro,
Excuses voor het ongemak namens DT events.

Feest gaat Wel door :)

Nog met de drukker gesproken en vrijdag komt alsnog het drukwerk, dus mensen die niet in de rij willen staan kunnen maandag alsnog kaarten halen bij de voorverkoop punten.

Tot 3 november
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qaptain Quark op woensdag 11 oktober 2006 om 10:40:
Waarom zie ik hier geen probleem? En trouwens, hoe vaak komt The Prophet in de buurt en hoe vaak (en origineel is) de Darkraver? Juist ja, simpele keuze dus

als k moes kieze tusse darkraver en slape.. kies ik tog voor slape:P