| Betreft: | evenement: Multigroove, zaterdag 14 oktober 2006 om 22:00 |
ik zeg ook niet dat het niet mag of kan, en ook niet dat er mensen persoonlijk beledigd worden.
maar k snap niet waarom er altijd wel iets te zeiken valt over een feest
het terrorzaal verhaal bv... dat dat geen multigroove sfeer voort zou brengen.... ze deden het vroeger ook en nou nog steeds... het publiek is veranderd ja ( over feesten voor 2000 kan ik niet meepraten jammergenoeg, en jij weer wel wat dan wel weer logisch is dat je gaat vergelijken natuurlijk ) maar we leven nu en de feesten zijn nu goed voor wat ze nu zijn toch?! je zal het er mee moeten doen, want je veranderd er toch niets meer aan denk ik
sja en k was me gewoon een beetje aan t ergeren op de negatieve dingen die er dan weer gezegd worden nu, terwijl wij ons hier helemaal zitten te verheugen op een leuk feest
maar goed was ook geen persoonlijke reactie op jou ofzo, maar gewoon dat ik het jammer vind dat er in het algemeen zo veel gezeurd wordt over feesten hier op partyflock....
maar k snap niet waarom er altijd wel iets te zeiken valt over een feest
het terrorzaal verhaal bv... dat dat geen multigroove sfeer voort zou brengen.... ze deden het vroeger ook en nou nog steeds... het publiek is veranderd ja ( over feesten voor 2000 kan ik niet meepraten jammergenoeg, en jij weer wel wat dan wel weer logisch is dat je gaat vergelijken natuurlijk ) maar we leven nu en de feesten zijn nu goed voor wat ze nu zijn toch?! je zal het er mee moeten doen, want je veranderd er toch niets meer aan denk ik
sja en k was me gewoon een beetje aan t ergeren op de negatieve dingen die er dan weer gezegd worden nu, terwijl wij ons hier helemaal zitten te verheugen op een leuk feest
maar goed was ook geen persoonlijke reactie op jou ofzo, maar gewoon dat ik het jammer vind dat er in het algemeen zo veel gezeurd wordt over feesten hier op partyflock....
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 18:40:je wordt in die tent gewoon geweigerd omdat je een trainingsbroek aan hebt.. vette gabberfeestjes hoor...
dat is wel 1x gebeurd ja, maar ik ga dr altijd heen in aus..
Nieuwe info, zie https://vip.partyflock.nl/topic/906351
laatste aanpassing
Uitspraak van FRÄULEIN STIER© op woensdag 11 oktober 2006 om 17:09:maar ik ga dr altijd heen in aus
word eens volwassen
LET OP PARTY-PEOPLE!!!
Nieuwste officiele berichtgeving!
Nieuwste officiele berichtgeving!
Rebound // aanpassing time-table zaal 2!!!
Multigroove is er in geslaagd om ook de time-table van zaal 2 aan te passen, zodat Partyraiser op veler verzoek niet aan het begin van de avond staat.
De nieuwe time-table van zaal 2 ziet er dus als volgt uit:
Area 2 // Hardcore
23.00-00.30 Vinyl Junk
00.30-01.30 Endymion
01.30-02.30 Paralizer
02.30-04.00 Tommyknocker
04.00-05.00 Champ-e-on
05.00-06.00 Partyraiser
06.00-einde Lunatic & Miss Hysteria
Mc Da Syndrome
Multigroove is er in geslaagd om ook de time-table van zaal 2 aan te passen, zodat Partyraiser op veler verzoek niet aan het begin van de avond staat.
Area 2 // Hardcore
23.00-00.30 Vinyl Junk
00.30-01.30 Endymion
01.30-02.30 Paralizer
02.30-04.00 Tommyknocker
04.00-05.00 Champ-e-on
05.00-06.00 Partyraiser
Mc Da Syndrome
Uitspraak vanUitspraak van D-ZYZ op dinsdag 3 oktober 2006 om 18:40:Ik ben ik. op donderdag 5 oktober 2006 om 19:54:
je wordt in die tent gewoon geweigerd omdat je een trainingsbroek aan hebt.. vette gabberfeestjes hoor...
Ik kom gewoon elke x binnen hoor met een trainingsbroek, vink dan wel erg achterlijk dat jij dan niet binnen kom, Maar gewoon aan trekken, je komt er gewoon mee binnen..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 oktober 2006 om 00:49:Rebound // aanpassing time-table zaal 2!!!
Area 2 // Hardcore
23.00-00.30 Vinyl Junk
00.30-01.30 Endymion
01.30-02.30 Paralizer
02.30-04.00 Tommyknocker
04.00-05.00 Champ-e-on
05.00-06.00 Partyraiser
Mc Da Syndrome
Kijk das beter