Partyflock

Forumonderwerp · 897497
Hallo,..

Ik zat zo eens te denken,.. en kwam op et idee om anderen hun mening over dit onderwerp ook eens te horen..

Stelling: Kan daten met je internetlover?

Bijvoorbeeld kan iemand die in amsterdam woont bijvoorbeeld met iemand uit een klein dorpje in frysland afspreken?

Ik ga dan de mensen wantrouwen, Jullie dan?

(K)(K)(K) Marrit

Wie weet maak ik me ook wel druk om niks :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 08:14:
daarvoor elk weekend reizen...als je van elkaar houd maakt afstand niet uit toch???

:yes:
echte liefde overwint alles..(zeggen ze)

Kan wel spannend zijn ;) of erg tegenvallen!!!
Uitspraak van JustMarrit op dinsdag 29 augustus 2006 om 19:32:
Kan daten met je internetlover?

Wou je een afspraakje ;P

Bijvoorbeeld kan iemand die in amsterdam woont bijvoorbeeld met iemand uit een klein dorpje in frysland afspreken?

Waarom niet ... mijn oompie is ook getrouwd met een belg die hij over internet heeft ontmoet :yes:
Kan daten met je internetlover?

Waarom niet dan?
Doe wel voorzichtig (y) sommige lui doen zich heeeeeel anders voor dan ze zijn (n)

Mijn huidige vriend ken ik eigenlijk ook via PF/msn alhoewel ie 5 minuten van me afwoont...toevallig zeg maar ;)

Ken meer mensen waarbij het niet gewerkt heeft maar ook weer wat koppeltjes die nu nog uren reizen voor ze bij hun liefde zijn :p Beek-Rotterdam enzo...

Ik moet wel zeggen dat dat reizen tijdens mn eerdere relaties me echt mijn nek uithing...hele planning om elkaar te zien...nu stap ik in de auto en zie ik hem binnen een paar minuten (l)

:no: gaat altijd fout

ik heb het vroeger wel eens gedaan. En is me eigenlijk al die keren wel goed bevallen :P
heb t wel gedaan en is toen me voormalige vriend geworden
Uitspraak van JustMarrit op donderdag 14 september 2006 om 16:59:
hahaha Wie weet

Spannend hoor :P

Daag me niet uit ;)
laatste aanpassing
denk als je iemand leert kennen via i-net dat je eerst elkaars persoonlijkheid leert kennen,
en normaal als je iemand tegenkomt, tja je kijkt eerst naar de buitenkand :P

moet kunnen tog ;)

de wijze heeft gesproken! :P

maakt niet uit toch waar z'n vandaan komen als je iemand leuk vind en je bent verlieft dan heb je er alles voor over toch zo bekijk ik het

Als je er een goed gevoel bij hebt, kun je dat zeker doen:)

idd *­{Wendy}*­ ik zal het er wel voor over hebben al zal ik lopend er heen moetten whahah