euhh is het normaal om op 13 jarige leeftijd sex te hebben?
vinden jullie dit normaal?
dood normaal toch?
En NEE ik vind dit niet normaal
Kleine slettebakken zijn het :[............
Als ze zichzelf volwassen vind om sex te hebben,moet ze nu ook naar een oplossing zoeken.
Precies..kunnen niet eens normaal nederlands typen..maar met de beentjes wijd kunenn ze als de beste en dan krijg je die zielige topics zoals deze
Mijn zusje word bijna 13...moet er niet aan denken als zij zo thuis zal komen
kom op hey..ff normaal ja!
lag jij al met 13 op je rug dan?
sommige opmerkingen zijn ronduit belachelijk!
?? help miss..?
help mii
xxx
Als ze zichzelf volwassen vind om sex te hebben,moet ze nu ook naar een oplossing zoeken.
Neem aan dat ze wel sexuele voorlichting gehad heb.En weet wat ze moet doen als ze niet zwanger wilt worden en geen soa wil oplopen............
En NEE ik vind dit niet normaal
Kleine slettebakken zijn het :[............
13... is egt heel erg jong..
Ooit over nagedacht, dat de jeugd al veel sneller volwassen aan het worden is? En dat de pubertijd eerder begint? En dat ze konstant met seks worden geconfronteerd?
Jij staat dus niet in de realiteit en hoe oud ben jij?
Ja ongelooflijk.,.., Kan dr sowieso nie bij da kinders van een jaar of 10/11/12 al in minirokjes en laag uitgesneden topjes lopen... Gaat helemaal nergens meer over tegenwoordig
Ooit over nagedacht, dat de jeugd al veel sneller volwassen aan het worden is? En dat de pubertijd eerder begint? En dat ze konstant met seks worden geconfronteerd?
en ik lag toch ook nog niet op mn 13e met mn benen wijdt.
Ooit over nagedacht, dat de jeugd al veel sneller volwassen aan het worden is?
Ik hoop stiekem dat dit heel erg fake is!
De laatste jaren ja
En ik zal jullie vertellen.. dat waren nog eens tijden kinders!laatste aanpassing 29 augustus 2006 17:41
die hod het voorlopig bij muziek en jongens kijken
oh omdat ik een andere mening heb dan jij
hoe oud ben jij eigenlijk
Ik vind dat ze zich op die leeftijd bezig moeten
houden met school en hun algemene ontwikkeling,
je hoort steeds vaker dat meisjes op zeer jonge leeftijd
zwanger raken nog geen enkel verantwoordelijksheids gevoel hebben ze op die leeftijd
en de ouders kunnen ervoor opdraaien of ze hebben een
10-rittenkaart op de abortuskliniek
Dus denk maar lekker makkelijk zo meisje
Jij staat dus niet in de realiteit en hoe oud ben jij?
oh omdat ik een andere mening heb dan jij
hoe oud ben jij eigenlijk
Ik vind dat ze zich op die leeftijd bezig moeten
houden met school en hun algemene ontwikkeling,
je hoort steeds vaker dat meisjes op zeer jonge leeftijd
zwanger raken nog geen enkel verantwoordelijksheids gevoel hebben ze op die leeftijd
en de ouders kunnen ervoor opdraaien of ze hebben een
10-rittenkaart op de abortuskliniek
Dus denk maar lekker makkelijk zo meisje
Vertel dat de media maar! En het hele bedrijfsleven de politiek en hun gezinnen.
Maar vooral de media en het bedrijfsleven dat inspeelt op de behoefes van de mens.
Eigen schuld dikke bult, dom kind, haar probleem, als zei met der benen weid wil liggen op der 13de en niet ff een jaartje of 4/5 kan wachten moet ze ook maar voor de gevolgen opdraaien.
Het is ook dom om op je 17e of 18e zwanger te raken.
Oh please.
Als je dit echt meent, laat je dan a.u.b. nakijken.
Ja, ik meen het echt jah..
Ik heb gewoon respect voor diegene dat iemand zo`n keuze gemaakt heeft. Als je over "dan is je jeugd/toekomst verknalt hebt" dan ben je gewoon dom aan het lullen.
Die kan ook gewoon stappen en kind oppassen hoor.
Dat is hetzelfde als iemand van 25 zwanger is. Die moet dan ook veel dingen opgeven voor een kind
Ik heb gewoon respect voor diegene dat iemand zo`n keuze gemaakt heeft. Als je over "dan is je jeugd/toekomst verknalt hebt" dan ben je gewoon dom aan het lullen.
Jij bent vast niet ouder dan 18 met zo een antwoord.
Er zullen ongetwijfeld 18 jarige zijn die wel een kind zouden willen, maar die ook logisch na kunnen denken en weten dat ze het toch niks kunnen bieden.
Mijn ma had mijn broer gekregen op haar 18-jarige leeftijd. Waarom zou mijn moeder geen goede moeder zijn tegenover mijn broer?
Als iemand graag op een 18-jarige leeftijd een kind wilt, moet diegene gewoon zelf weten.
Oh please.
Als je dit echt meent, laat je dan a.u.b. nakijken.
Jij bent vast niet ouder dan 18 met zo een antwoord.
Niemand maakt op zijn 18e de keuze om een kind te nemen
Ik weet niet met wat voor mensen jij om gaat, maar dit heb ik nog nooit gehoord.
Er zullen ongetwijfeld 18 jarige zijn die wel een kind zouden willen, maar die ook logisch na kunnen denken en weten dat ze het toch niks kunnen bieden.
Beetje sneu als je op je 18e al kan zeggen: zo, ik heb geleefd, laat ik nou maar een kind nemen.
zo, ik heb geleefd,
Precies.
das per persoon verschillend ,en de 1 wil t wel bewust en de ander niet .
wie denk jij wel niet wie je bent om te bepalen dat mensen die 18 zijn dom zijn om een kind te nemen .
niet iedereen leeft naar jouw levensstandaard en idealen .
en als ze dat niet doen , dan noem je ze dom enzo ?
mam wat is goed ............
euh schatje iedereen die leeft en denkt net zoals mama .....
Uitspraak van Smoflook ²² op dinsdag 29 augustus 2006 om 16:17:
Eigen schuld dikke bult, dom kind, haar probleem, als zei met der benen weid wil liggen op der 13de en niet ff een jaartje of 4/5 kan wachten moet ze ook maar voor de gevolgen opdraaien
das wel heel kort door de bocht denken. wat ken zij dat kindje nu bieden
Ene 13 en dan al sex hou eens op man. Kind moet beschermd worden!

het is en blijft ziek dat een kind van 13 zwanger is of zou zijn.
Ik zou die gast ff opzoeken en hem vriendelijk "toespreken" en dat kind de gangkast in en op de 18de pas vrij laten!!
Het lijkt mij dat iemand van 26 volwassen genoeg is om een kindje te mogen verwachten
Ontopic blijven of anders uit dit topic blijven
je bent wild en je jongt wat
Het lijkt mij dat iemand van 26 volwassen genoeg is om een kindje te mogen verwachten
Dat weet ik nog es net niet. Sommige mensen van die leeftijd zijn niet verstandig en kunnen niet voor eens voor hun zelf zorgen
Ja maar ze hebben het recht om het zelf te beslissen. dat zou wat zijn joh.. dat jij voor mij zou gaan beslissen of ik wel of geen kind mag
vraag me dan ook af hoe die vriend van haar is, vind ik niet erg verantwoord van hem om met een 13-jarig meisje het bed in te duiken
weet je het
die meiden zitten nu lekker thuis en 5 daarvan zijn niet eens meer bij elkaar dus lekker alleen met het kindje
Tegenwoordig zijn heel veel meisjes van 13/14 geen maagd meer..
En die jongens zijn vaak geen leeftijdsgenootjes maar sowieso wel 16+ denk ik!!
a hoor je de laatste tijd wel vaak, ik snap dat niet die jongens maken er gewoon misbruik van, als je 13/14 bent ben je gewoon zo makkelijk beinvloedbaar
ik denk juist dat de meisjes zo naief zijn omdat ze t van elkaar stoer vinden een oudere jongen te hebben als vriend . ik denk dat t daar meer aan leg dan aan wat jij nu verteld .
ik ontken niet dat oudere jongens daar misbruik van maken
Het kan toch zo zijn dat sommigen gewoon eerder met dingen beginnen dan anderen. Soms is het ongezond. Maar dat hoeft het niet persee te zijn.
Meisjes zien er tegenwoordig ook ouder uit,,,
Dus vallen oudere jongens er ook op!
Zit opzich niet zo moelijk in elkaar
hoe oud ben jij en hoe oud is jouw vriend ?
ik denk juist dat de meisjes zo naief zijn omdat ze t van elkaar stoer vinden een oudere jongen te hebben als vriend . ik denk dat t daar meer aan leg dan aan wat jij nu verteld .
ik ontken niet dat oudere jongens daar misbruik van maken
Met 13 jaar ben je niet eens volledig ontwikkeld en dan moeten ze al een kind gaan baren...
hoop dat ze het kind krijgt zodat ze de rest van de leven mist
Dit meisje is toevallig 13 maar zodra ze 14 is en zwanger hebben haar ouders er niet meer veel over te zeggen het is haar lichaam..
BTW ik was ook 13 toen ik op me "rug" lag maar had al een half jaar een vriend van 15 dus tja..
Dingen gebeuren alleen was ik wat slimmer om condooms te kopen en rond me 14e aan de pil te gaan..
Niemand maakt op zijn 18e de keuze om een kind te nemen
Ik weet niet met wat voor mensen jij om gaat, maar dit heb ik nog nooit gehoord.
nou sorry hoor wat is dit vooor een onzin.
ik heb er zelf voor gekozen.
en ben er nog blij mee ook.
wat die andere net ook zei.
je kan nog uit en alles
Inderdaad..
Mijn neef en zijn vriendin hebben ook een babytje (inmiddels een peuter) maar zei was 18/19 toen ze beviel en hij 23..
Ze wilde graag een kindje en hij ook.. Beide een leuke baan, goed huisje en ze hadden ook al trouwplannen!
Ze kunnen ook heus nog wel uit hoor.. Ik pas wel eens op of een ander nichtje.. Ze moeten zich alleen niet beschaamd voelen om iemand te vragen om op de passen.. Want tsja.. Dan kan je natuurlijk niks!
Inderdaad..
Mijn neef en zijn vriendin hebben ook een babytje (inmiddels een peuter) maar zei was 18/19 toen ze beviel en hij 23..
Ze wilde graag een kindje en hij ook.. Beide een leuke baan, goed huisje en ze hadden ook al trouwplannen!
Ze kunnen ook heus nog wel uit hoor..
Maar goed, je kan wel zeggen dat niet ieder 13 jarig meisje nog onvolwassen is, maar je kan op 13 jarige leeftijd gewoon echt niet volwassen en ontwikkeld genoeg zijn om voor een kind te zorgen en het kind alles te bieden wat het nodig heeft.
Althans niet zonder hulp van je omgeving...
ik vind t gewoon zielig voor de baby!
Uitspraak van Lepson op dinsdag 29 augustus 2006 om 16:24:
hoop dat ze het kind krijgt zodat ze de rest van de leven mist
ik zou zeggen weg halen en van je jeugd blijven genieten
je kan zo'n kind dan egt geen goede toekomst bieden!
hoe dom kun je zijn
als je zo nodig op je 13e sex wil hebben
doe het dan veilig
vind het gewoon triest
en zie hier wat er van komt.
ik vind dat meisjes vanaf hun geboorte al endeldarmtraining moeten krijgen om dit soort rare praktijken tegen te gaan.
De staatskas zou hiermee ook dik tevreden zijn
Dit soort teksten horen toch niet door een vrouw uitgesproken te worden
daar komt bij dat vrouwen niet schijten
"drukken" vind ik een woord die alleen pedofiele leraren je geleerd kunnen hebben.
weet niet waarom
drukken rijmt op bukken
scheelt wel een hoop zwangerschappen
13 is ook te jong
pfffffff 13 jaar waar begint ze aan
wij zijn er klaar voor
maar 13 vind ik te jong
13 is wel errug jong.
BTW ik was ook 13 toen ik op me "rug" lag
tja,, wat moet ik hier nu van zeggen
?? help miss..?
help mii
Uitspraak van marloesje op dinsdag 29 augustus 2006 om 16:16:
pil is niet 100% betrouwbaar en condoom ook niet dus......
Op je 13e aan de pil?...
hmmzz..13 ??wtf!!!
Staat er bij meer dan de helft 12/13/14..
en dara doet vrijwel niemand moeilijk over..