Partyflock

Forumonderwerp · 897412
Waarschuw beheerder
donateur
Na een succesvolle busreis naar Extrema Outdoor, organiseren wij nu een busreis naar I Love Techno op 21 october 2006. De bus zal onder voorbehoud* vertrekken uit Kerkrade (NS-station), Heerlen (voorzijde NS-station) en Maastricht (Geusselt)...
Vorige keer was de bus binnen 3 weken helemaal vol, dus ik raad jullie aan om zo snel mogelijk in te schrijven als jullie mee willen gaan.

Inschrijven kan door met mij contact op te nemen door een bericht naar mij te sturen. Hierna zal ik jullie een bevestiging terug sturen. Inschrijven is uiteraard wel bindend!!!

De kosten zullen 25 euro per persoon bedragen, dit is incl. drank in de bus !!! :bier:

De vertrektijden zijn:

- vanuit Kerkrade 16.00 uur
- vanuit Heerlen 16.15 uur
- vanuit Maastricht 16.45 uur

We zullen dan rond 19.00 uur bij Flanders Expo aankomen, waar dan ook rond deze tijd het programma zal beginnen. Het feest eindigt om 06.00 uur en de bus zal om 06.45 uur huiswaarst keren om zo weer iedereen op de opstapplaatsen af te zetten.

Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag... :)

* Als er zich grotere groepen aanmelden, wat wil zzeggen meer dan 10 personen kan in overleg nog een opstapplaats worden toegevoegd. Maar dat wordt dan uiteraard vermeld op dit forum.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wie komt er allemaal wat eerder naar het museumplein? dan kunnen we de pre-bus-party wat vervroegen...
Waarschuw beheerder
ik ben om 2 uur bij sebas, en zal kijken dat ik met hem, sven, en remy ook wateerder kom ,
museumplein-warriors

Waarschuw beheerder
Is toch voor 4 uur verzamelen bij het Industrion right?

Waarschuw beheerder
ik ben van de party

Waarschuw beheerder
Mensen,

Dit is m'n laatste post.
Als ik het niet zou overleven, dan wil ik jullie zeggen dat ik van jullie hou. Ik ben zojuist bij de notaris geweest om me testament op te laten maken. Ik heb aan iedereen gedacht dus..

Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
leute... vertrektijden zoals in de beginpost kloppen nog steeds??

zin innnnnnnnnnnnnn
Waarschuw beheerder
en en en en en??

Hoe was ie?
heb alles opgenomen via i-net kon je ook live beelden zien de hele nacht!

aan de muziek te horen heb ik DUIDELIJK wat gemist!

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
niet te enthousiast (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 22 oktober 2006 om 11:10:

Je gaat naar ILT en DIT is wat je ervan vind?

Niet zo bescheiden he ;)

Waarschuw beheerder
er komt wel eens verslagje aan denk ik zo..

chille ;)

Waarschuw beheerder
ARDJEEE BEDANKT, het was een geslaagde dag. Met veel dank aan de gefrustreerde buschauffeur ARDJEEEEE!!!! Moeten we hem niet trouwes nog de fooi in de vorm van een baksteen door de ruit gaan brengen?

Waarschuw beheerder
ik meld mij met de status "overleefd"
(zowel ILT als mijn Powernap..)

Het was echt Mega Gigantisch Ontiegelijk Vet!!!!

x

Artiest Skip
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 15:11:

Ik kan het niet beter omschrijven!!!!

Echt ook allemaal bedankt voor de gezelligheid in de bus (en op het feest zelf naturlijk), hAHAHA wat heb ik gelachen met jullie!

STUITERBAL!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pffff, mega mega mega vet!!!!

echt goeie muziek. vooral lektroluv en 2 mqny dj's

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 15:48:
vooral lektroluv

IDD, trouwens hendig vette cd wat je gekocht had daar van van hem! De hele set kwam nog eens een keertje langs! Had velen die bij ons zaten eigenlijk niet veel goeds gedaan op de terugweg, want die waren gelijk weer "ACTIVATED" HaHa!

Tiga vond ik ook super vet, alleen jammer dat op dat moment de hele zaal in "Thermae 2000" veranderde, wat uiteindelijk toch net IETSJE te warm werd! Maar goed ondanks dat was het nog superrrr!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die cd is hendig vet. heb em nu weer geluisterd
echt vet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 15:11:
ik meld mij met de status "overleefd"
(zowel ILT als mijn Powernap..)

poing!! al wil mijn lijf niet meer... maar ik ben het helemaal met iedereen eens!! ooohhyeah!!
smek mn bitsj up!

Waarschuw beheerder
Wat een binnenkomer daar bij Dr. Lektroluv echt zieke sjit! Maar wat een avond/nacht en de spanning was op vrijdag al te voelen in Drop-inn en zaterdag rond 19.00 spatte die spanning bij, volgens mij de meeste, uiteen in 'trip' die nog lang in het geheugen van verschillende personen gegrift zal zijn (denk bijvoorbeeld aan Ardje)..

Bedankt voor een onvergetelijke avond/nacht!
Waarschuw beheerder
Ik ben het helemaal met mijn vent eens!! Wat een super nacht!!

Waarschuw beheerder
wie is apper geworden?
Waarschuw beheerder
Hallo allemaal, voor diegene die de groepsfoto willen hebben (als het goed is) heb ik die erop gezet :-s
Waarschuw beheerder
net wakker..wat ben ik moe..kenker! kben er nog niet over uit of ik het nu vet vond of niet..
Uitspraak van actief op zondag 22 oktober 2006 om 15:51:
IDD, trouwens hendig vette cd wat je gekocht had daar van van hem!

anders rip je hem..en zet je hem hier op het forum!

Waarschuw beheerder
mensen,BEDANKT!!!!!!!!!

het was super,hahahh,alleen voel ik me nu nog brak,en ben net wakker!

ow ja,en de foto's staan op pf he :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ook net wakker!vond het te gek!vooral setje van 2many:beestachtig lekkerrr.En pet duo nie te vergeten, ff kwartiertje "stampen". jammer dat ik tijdens digitalism TIJDELIJK de voetjes nie meer van de vloer kreeg.beetje hot wel.vlg keer nie meer elkaar nat maken, ben verkouden:-s
en van het schaatsen heb ik spierpijn;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
iem trouwens enig idee waar de setjes van gister te downloaden zijn?
wil niet direct gaan luisteren. luister komende dagen naar niks, heb geen zin in heimwee!bah:-(ik staak
wil setje van 2manydj´s so i so hebben!dus iem?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 FreakyChan­tallie

staat allemaal op livesets.com

(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een avondje/nacht!!
Dacht dat ik niet zo super vond, maar nu ik zo terug denk ben ik dr over uit dat ik het toch wel echt leuk vond!
Hoewel het voor mij qua gevoel echt een ander feestje was dan wat ik tot nu toe heb mee gemaakt ;)
Waarschuw beheerder
Mensen wat een dag/nacht ben nu nog niet helemaal bijgekomen! Maar het was goed gister! En ik wil ff een ode brengen aan de buschauffeur: WAT EEN EIKEL! Maar voor de rest mensen het was goed!
Waarschuw beheerder
Blijvuuuh Hangeee!!

Pff heerlijk feest!!

Waarschuw beheerder
adje :respect: wat een held
Waarschuw beheerder
zo.......... der verjaardag van papa zit erop, behalve mun broer het niemand wat door van mun wazige gevoel...

ow ja trouwens voor de duidelijkheid: ik heb niet op de ehbo gezeten, ondanks dat het een half uur niet zo geheel goed ging,

en tevens vind ik dat er standbeeld moet komen voor "Pet Duo"
dit was de botste ziekste en meest absurdkneiterharde sjit die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt,

spoeidg zal ik meer over mijn belevenissen gaan delen met jullie va dit forum

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trommel op zondag 22 oktober 2006 om 23:50:
dit was de botste ziekste en meest absurdkneiterharde sjit die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt

wait 4 Waldhaus en Weichentechnikk live ;)

mijn verslag staat onlijn
Waarschuw beheerder
Voor trommel...

yesterday, as i was standing in the purple room @ ILT, where Booka Shade was playing from 02h30 - 03h30, i noticed that it was not booka shade who was playing, but DJ Pierre from Fuse in Brussels...
really too bad, 'cause i really wanted to see these great dj's at work.

I heard (rumor?) that 1 of the 2 got sick and cancelled the set... it must have happened just before the beginning of ILT, 'cause there were no newsfalshes about booka shade not coming..

ook omdat je zei dat er helemaal geen bekende nummers gedraaid werden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel.. op zondag 22 oktober 2006 om 21:31:
livesets.com

wat een super site!

Mijn hoogte punt van de avond was toch wel Digitalism live..wat ging ik los op hun plaat Zdarlight! nu maar ff nagenieten van hun setje...space out!
Waarschuw beheerder
William..hoe heet die cd van Lektroluv?

edit: Tis gewoon de live-set van extrema! haha..al gevonden dus! zeer lekker..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stammetje op maandag 23 oktober 2006 om 00:18:
heard (rumor?) that 1 of the 2 got sick and cancelled the set... it must have happened just before the beginning of ILT, 'cause there were no newsfalshes about booka shade not coming..

ook omdat je zei dat er helemaal geen bekende nummers gedraaid werden..

maar er was een mc die zei dat het toch echt booka shade was.
ik vond het ook vrij vreemd, maar er was een iemand aan het draaien, en er was een andere tuup die stond alleen maar ernaast te springen en zwaaien. maar ja dan zal je dus wel gelijk hebben , laame krempel

Waarschuw beheerder
Ik vond het al met al een leuk feestje, maar geen toppertje. Ben de eerste helft wel uit mijn dak gegaan maar rond half 3 voelde ik me niet meer zo goed en heb ik maar een beetje op en neer staan deinen zonder het nog echt te volgen. Uiteindelijk in de chill out geindigd voordat we naar de bus gingen.

Ondanks dat ik nu weet dat techno niet mijn ding is (in elk geval ILT techno) heb ik me wel geamuseerd. Ik dacht eigenlijk dat techno gewoon lekker monotoon dreunen moest zijn met omk de 10 a 15 minuten een climax, maar ik vond het nu een beetje chaotisch en commercieel. Alsof de DJ's anderhalf uur kregen en daarin al hun kunstjes moesten vertonen en 3 uur muziek in die anderhalf uur probeerden te stoppen. Zo werd er na een climax toegewerkt waarna iedereen stond te springen en na 30 seconden werd het alweer afgekapt.

Wel vond ik de groene man erg goed draaien, jammer dat hij zo vroeg moest. Verder weet ik niet precies welke DJ's ik heb horen draaien, ik ben niet zo thuis in de techno scene :)

Waarschuw beheerder
Goedemorgen mensen,

Na al een half uur achter de kompjoeter te hebben gezeten zonder iets te hebben gedaan ben ik s naar de wc gegaan. Daar keek ik in de spiegel en zag ik m'n gezicht, maar t was alsof er niemand thuis was echt wazig ik zag t wel maar nam t niet in me op ofzo... kan het niet zo goed uitleggen. Wat ik wel kan uitleggen is dat ik het een superavond/nacht vond echt vette sjit!
Waarschuw beheerder
de dag begon slecht.. maar eindigde goed!:D

top feestje! beetje warm.. maar zeer lekker...

en wat helpt tegen de griep (*tijdelijk)..

Een Viscocktail, heerlijk verrijkt met MDMA:cheer:

*Ja tijdelijk ja! nu weer net zo hard de buikgriep terug.. heerlijk verrijkt met keelonsteking:nocheer:

Wel veel mensen die ik kon nu ook wat beter leren kennen, het was een waar genoegen!
Waarschuw beheerder
trouwens..

Mario vond zelf niet dat de organisatie een t-shirt mocht winnen.. aangezien ik ook organisatie ben wil ik em toch uitrijken aan mario..

na een pilletje zo groot als een ton (en dat heb ik zeker nog 3 uur moeten aanhoren)

en hoe hard hij niet ging, wat duidelijk aan zijn gezicht was af te lezen.. :vaag:

Vind ik toch dat hij het shirt verdiende..

Toch kwamen sjorsj en filliep, dimitri en randy ook wel in de buurt..

maar omdat we mario bijna niet hebben gezien en hij het gros van de tijd in zijn eigen space zat vind ik toch dat hij em moet winnen:P

Les was trouwens Apster van de dag.. volgens sommige mensen duidelijk..

GRTZ!!
Waarschuw beheerder
en nog 1 ding... ben dit jaar op heel wat feestjes geweest.. maar belgen.. wat een stelletje verkenkerde koppen daar op ILT..

of ben ik de enige die dit opviel?:S
Waarschuw beheerder
hmz ja je kunt alles in 1 post zetten..

maar toch ff deze nog..

Wat een nummer! ich bin eine spacer frauw..

weet niet hoe hij heet..

maar heb em tot zondag avond in mijn hoofdgehad.. bij iedere keer als ik mijn ogen sloot..:rot:

Waarschuw beheerder
Ik vond Boys Noize ook echt de helden van ILT..

I-ROBOTS"FRAU"(MIXES)

(supported by: EROL ALKAN, TIGA, LAURENT GARNIER,
2MANYDJS, IVAN SMAGGHE, PEDRO WINTER, ATA and more....)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EyG op zondag 22 oktober 2006 om 22:27:
Mensen wat een dag/nacht ben nu nog niet helemaal bijgekomen! Maar het was goed gister! En ik wil ff een ode brengen aan de buschauffeur: WAT EEN EIKEL! Maar voor de rest mensen het was goed!

zodra we weer normaal kunnen denken en ons IQ is weer hersteld tot 100% zullen we hier ook een klacht over indienen.. wat een tering lijer..

echt zo'n ouwe zak wat al 40 jaar 'op de bus' zit...

Anders ga je gewoon je vrouw vervelen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funky Jeppy op maandag 23 oktober 2006 om 08:47:
of ben ik de enige die dit opviel?

nee..mij viel het ook op, stelletje schooiers! wat een hippies allemaal..maargoed!
Uitspraak van Funky Jeppy op maandag 23 oktober 2006 om 08:44:
na een pilletje zo groot als een ton

aah die..dat pilletje heeft die volgens mij aan 28.000 man laten zien:D hahaha..
Waarschuw beheerder
Om nog eens lekker na te genieten :)

Dr. Lektroluv @ I Love Techno Gent 21-10-2006

Marko Nastic @ I Love Techno Gent 21-10-2006

Dave Clarke @ I Love Techno Gent 21-10-2006

Joris Voorn @ I Love Techno Gent 21-10-2006

Digitalism @ I Love Techno Gent 21-10-2006

Justice @ I Love Techno Gent 21-10-2006

Tiga @ I Love Techno Gent 21-10-2006

Technasia @ I Love Techno Gent 21-10-2006

Miss Djax @ I Love Techno Gent 21-10-2006

Boys Noize @ I Love Techno Gent 21-10-2006

James Holden @ I Love Techno Gent 21-10-2006

Valentino Kanzyani @ I Love Techno Gent 21-10-2006

2ManyDJ's @ I Love Techno Gent 21-10-2006 Part 1 en Part 2

Studio Brussel broadcast I Love Techno Gent 21-10-2006 rename to mp3!

NRJ Radio broadcast I Love Techno 21-10-2006 Part 1 en

Studio Brussel broadcast 00:00-01:00, 01:00-02:00, 02:00-03:00 en 03:00-04:00

http://vuistdikkeramlat.web-log.nl/